WE 2600 8ed
Uważacie, że zagrać dobrze ofensywnie to tylko przesuwanie pacyn i rzucanie kostkami? Gdyby tak było to demony na Bloodku miałyby pierwsze 15 miejsc na każdym turnieju w 7 ed, a jak widać nie miały. Rozpa jest bardzo przyjemna w prowadzeniu i naprawdę dosyć wymagająca.
Może jakieś komentarze co do złożenia rozpy a nie tego czy jest nudna czy nie? Zdecydowanie wolałbym rozwijać jej aspekty turniejowe, a nie walory "klimatyczne".
Może jakieś komentarze co do złożenia rozpy a nie tego czy jest nudna czy nie? Zdecydowanie wolałbym rozwijać jej aspekty turniejowe, a nie walory "klimatyczne".
Z deathstarami masz całkiem całkiem, magia fire Cie bardzo bardzo boli i wszystko co ma flaming. Smoki Cie jadą, z emp masz przerypane. Nie widze tej rozpy na lizzaki/emp i każda armia która ma coś dużego ze skrzydłami
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Z jakim imperium mam przerypane? Bo na pewno nie z parkiem maszynowym. Magia fire i wszystko co ma flaiming mnie boli bo mam 2 oddziały flemable? No bez przesady. Smoki były problemem dla WE zawsze, na szczęście, teraz znacznie rzadziej się pojawiają w rozpiskach.
wood elfy zawsze miały problem ze smokami, nawet jak można było wystawiac canona trzeba było bardzo uważac.
rozpiska moim zdaniem jest fajna, masz dużo oddziałów "śmieci", driady, które same zabijają śmiec przeciwnika i mogą powalczyc z dobrymi klockami, postraszyc magów dzięki wysokiej inicjatywie.
fajnie, że starczyło punktów na 2 orły, bo teraz dostały ogromnego boosta IMO. mogą zablokowac jakiś klocek od boku bo mają wtedy przynajmniej 2 CR, zabijac maszyny, odgiac szarże.
nareszcie można wystawic 2 orły, bo nie ma już slotów
IMO brakuje drzewa. jest wiele armii przy których bardzo szybko schodzi, ale na pewno jest twardze i może zatrzymac więcej niż treekiny np. chaos najci.
fajnie złożony mały mag, może wpadac razem z tancerzami w jakieś unity, brac chalange i nie martwic się, że sam zginie.
orb na tą edycję też zyskał, można powiedziec, że jest prawie tak samo dobry jak cluster.
gdyby tak magowie mogliby brac clustera..
bsb standardowy, nie walczący dający przerzut na wszystko, IMO niezbędny w tej edycji tak samo jak duży mag z wandem.
treekiny.. IMO są dobre, a nawet bardzo, niektóre armie masakrują, z niektórymi mają prze*****. nadal nie jestem zwolennikiem dwóch dużych oddziałów.
rozpiska moim zdaniem jest fajna, masz dużo oddziałów "śmieci", driady, które same zabijają śmiec przeciwnika i mogą powalczyc z dobrymi klockami, postraszyc magów dzięki wysokiej inicjatywie.
fajnie, że starczyło punktów na 2 orły, bo teraz dostały ogromnego boosta IMO. mogą zablokowac jakiś klocek od boku bo mają wtedy przynajmniej 2 CR, zabijac maszyny, odgiac szarże.
nareszcie można wystawic 2 orły, bo nie ma już slotów
IMO brakuje drzewa. jest wiele armii przy których bardzo szybko schodzi, ale na pewno jest twardze i może zatrzymac więcej niż treekiny np. chaos najci.
fajnie złożony mały mag, może wpadac razem z tancerzami w jakieś unity, brac chalange i nie martwic się, że sam zginie.
orb na tą edycję też zyskał, można powiedziec, że jest prawie tak samo dobry jak cluster.
gdyby tak magowie mogliby brac clustera..
bsb standardowy, nie walczący dający przerzut na wszystko, IMO niezbędny w tej edycji tak samo jak duży mag z wandem.
treekiny.. IMO są dobre, a nawet bardzo, niektóre armie masakrują, z niektórymi mają prze*****. nadal nie jestem zwolennikiem dwóch dużych oddziałów.
Kalesoner a tank? Te dwa oddzialy to 900 ptk... i są twoją główną siłą uderzeniową...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Chyba nie ogarnąłeś jeszcze jak prosto radzić sobie z czołgiem 2 unitami driad.
Ja go nie zabiję, ale on też dużo nie zrobi.
Wystarczy troszkę pograć WE.
W ilu turniejowych rozpiskach widziałeś fire na duzym magu? Widziałeś jaki mam fajniutki dispell?
Ja go nie zabiję, ale on też dużo nie zrobi.
Wystarczy troszkę pograć WE.
W ilu turniejowych rozpiskach widziałeś fire na duzym magu? Widziałeś jaki mam fajniutki dispell?
na dużym? A po co na dużym? na małym wystarczy I aby zablokować czołg musisz grać na odpowiednim terenie albo musi on lecieć flanką blisko krawędzi.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...