Sirael - o taką rozpiskę mi właśnie chodziłoSiriael pisze:Slaanesh: Odporność na Panikę, Strach i Terror.
Nurgle: -1 do trafienia w strzelaniu i -1WW dla atakującego.
Tzeentch: Ward +6 który się kumuluje z innymi np. Daemon Prince z piętnem Tzeentcha ma Warda na 4+. Premia +1 na rzucanie czarów dla czarodziejów z tym piętnem.

Akadera pisze:Wiem ze to dobry gracz ale nie przesadzajSiriael pisze:Malal jest najpotężniejszy!Sorry nie moglem sie powstrzymac.
Prosze bez takich bzdurnych hasel, kazdy ma prawo inaczej ow "klimat" postrzegac i nie wciskajmy nosa innym w rozpy w ten sposobKhumanor pisze:no i każdy ma swoje za i przeciw... ktoś postawia na klimat a ktoś na "PG"


Szczerze, każdy z nas ma swoje własne chore wizje dla armii i właśnie to IMO sprawia, że WFB ściąga takie masy. O ile zasady gry mogą być sztywne o tyle kreatywność dla zrobienia armii już jest elastyczna i można w jakiś sposób stworzyć swoją wizytówkę



Żeby uzmysłowić niektórym poziom mojego humoru linki do zdjęć z aukcji na allegro:
http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1199848892
http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1199848900
BTW zastanawiam się nad napisaniem paru opowiadań w klimatach WFB

@khumantor - co do żywiołów oraz Bogów ogólnie, zacytuje Ciebie Słoneczko "zależy w co kto wierzy"
