Stomp i thunderstomp

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Re: Stomp i thunderstomp

Post autor: bigpasiak »

Na jakiej podstawie?
Nic na ten temat nie ma w RB.
Jest to dodatkowy atak z zasadą ASL.

Proszę LS o wyjaśnienia.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

pisze ze sa to ataki wymierzone w oddzial.
makes d6 hits on the target unit.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Jurak, ale doczytaj o czym mowa. Pytamy o Stomp, a nie Thunderstomp.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Byro pisze:Jurak, ale doczytaj o czym mowa. Pytamy o Stomp, a nie Thunderstomp.
to samo masz w stompie tyklo wczesniej sa wymienione trooptype'y.

w nazwie wisi jak byk Thunderstomp, druga sprawa ze jedyna roznica to d6.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

No nie wiem.
A model with this special rule can make a Stomp in addition to its other close combat attacks. A Stomp has the Always Strike Last special rule, and inflicts 1 automatic hit, at the model's Strength, on one enemy infantry, war beast or swarm unit in base contact with the model.
Czy powodem do takiego uściślenia jest słowo unit zamiast model?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

tak, to jak z impaktami z 7ed. szły w unit bez celowania po herosach, czyli hity rozpatrywane jak przy strzelaniu.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Bałagan
Chuck Norris
Posty: 507

Post autor: Bałagan »

Byro pisze:No nie wiem.
A model with this special rule can make a Stomp in addition to its other close combat attacks. A Stomp has the Always Strike Last special rule, and inflicts 1 automatic hit, at the model's Strength, on one enemy infantry, war beast or swarm unit in base contact with the model.
Czy powodem do takiego uściślenia jest słowo unit zamiast model?
przecież to oznacza że model wypłaca jedno automatyczne trafienie temu kto się z nim w basekontakcie

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Bałagan pisze:
Byro pisze:No nie wiem.
A model with this special rule can make a Stomp in addition to its other close combat attacks. A Stomp has the Always Strike Last special rule, and inflicts 1 automatic hit, at the model's Strength, on one enemy infantry, war beast or swarm unit in base contact with the model.
Czy powodem do takiego uściślenia jest słowo unit zamiast model?
przecież to oznacza że model wypłaca jedno automatyczne trafienie temu kto się z nim w basekontakcie
mi sie wydaje ze to oznacza ze unit dostaje hita.
idac tym tropem to z mmisiles mozna by bylo bohaterow i czempionow sciagac ;)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

to że Stomp/TStomp idą automatycznie w cały unit jest dla mnie oczywiste... zarówno z zasad, jak i fluffowo :)

Ale mam trochę inne pytanie:
monster szarżuje od boku oddział łuczników w jednej linii, w łucznikach jest hero z mega savem/wardem. Monster styka się jedynie z herosem i nie zabija go ze zwykłych ataków.
W co wypłacany jest Stomp/TStomp?
W herosa, czy w oddział?

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Asassello pisze:to że Stomp/TStomp idą automatycznie w cały unit jest dla mnie oczywiste... zarówno z zasad, jak i fluffowo :)

Ale mam trochę inne pytanie:
monster szarżuje od boku oddział łuczników w jednej linii, w łucznikach jest hero z mega savem/wardem. Monster styka się jedynie z herosem i nie zabija go ze zwykłych ataków.
W co wypłacany jest Stomp/TStomp?
W herosa, czy w oddział?

pozdrawiam
podobnie jak z impactami bedzie,
w oddzial.

oczywiscie takie moje imo ;)

Awatar użytkownika
Bałagan
Chuck Norris
Posty: 507

Post autor: Bałagan »

jurak pisze:
Bałagan pisze:
Byro pisze:No nie wiem.
Czy powodem do takiego uściślenia jest słowo unit zamiast model?
przecież to oznacza że model wypłaca jedno automatyczne trafienie temu kto się z nim w basekontakcie
mi sie wydaje ze to oznacza ze unit dostaje hita.
idac tym tropem to z mmisiles mozna by bylo bohaterow i czempionow sciagac ;)
czyli hydra lub scorpion walcząca z samotnym bohaterem, który jest na piechote nie mają thunderstompa/stompa bo to nie jest unit?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

:?:
Samotny bohater jest unitem. Bohater w oddziale jest mniejszą częścią unitu, więc stomp idzie w unit jako całość, a nie w bohatera.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Proszono o potwierdzenie ze strony LS - Stomp i Thunderstomp są atakami wycelowanymi w oddział. Nie można ich wycelować w poszczególne modele składające się na ten oddział.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Gremli
Mudżahedin
Posty: 327

Post autor: Gremli »

Chyba nowy FAQ to potwierdził.
Ja tu tylko sprzątam.

Awatar użytkownika
Shin Ryu
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Piła

Post autor: Shin Ryu »

Znajdę gdzieś spis na temat które potwory mają Stomp a które Thunderstomp ?
GOLD and GLORY - DOGS of WAR
Galeryjka Figurek
Shin Ryu Minis Blog

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

spis jest w RB na koncu? opis jest w RB przy zasadach specjalnych ?
przeczytaj RB jeszcze raz :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Shin Ryu
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Piła

Post autor: Shin Ryu »

Mam RB (polski) i w miarę dokładnie próbowałem to przeanalizować ;)
Wielkość podstawki ma wpływ na stomp t.stomp ?
Dobrze kombinuję?

Stomp
PP - Piechota Potworów
KP - Kawaleria Potworów

Thunderstomp
WZ - Wielkie Zwierzę
Po - Potwór
GOLD and GLORY - DOGS of WAR
Galeryjka Figurek
Shin Ryu Minis Blog

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

eeee nie wiem co to wielkie zwierze.... ogólnie to monstery z wyłączeniem warshrine maja thunder i tyle;p
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1445
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Wielkie zwierzę to chyba Monstrous Beast więc ma tylko stompa.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Shin Ryu pisze:Wielkość podstawki ma wpływ na stomp t.stomp ?
typ ma przede wszystkim znaczenie, podstawka jest wtórna
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ