demony+skaveny 2x1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: demony+skaveny 2x1500

Post autor: Khuman »

przynajmniej Ty coś zrozumiałeś z tego co pisaliśmy z Dymitrem...

psy nie są głównym uderzeniem i za wiele nie przetrzymają a taki klocek horrorów... magikuje i może potrzymać wiele może

klocek BL bym jednak zrobił demonettek ale jak tam wolicie

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

bloodlettery są imo znacznie mocniejsze - dzięki ikonie mają większy zasięg szarży - przy Heraldzie mają pierdolnięcie mocne - ja bym wziął jeden i drugi klocek po prostu.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Laik pisze:bloodlettery są imo znacznie mocniejsze - dzięki ikonie mają większy zasięg szarży - przy Heraldzie mają pierdolnięcie mocne - ja bym wziął jeden i drugi klocek po prostu.
S BL > S demonetki

A BL < A demonetki

dodatkowo dzięki heraldowi slaanesha mogą być w pierwszej turze w CC.. dodatkowo zawsze mogą mieć re-rola i atakują pierwsi ( czy pierwsze )

a sztandar 6+ do szarży tylko raz, można wymienić na sztandar no shoot & no flee zawsze

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

ograniczają nas modele...

czyli co horrory lepsze?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Khumanor pisze:
Laik pisze:bloodlettery są imo znacznie mocniejsze - dzięki ikonie mają większy zasięg szarży - przy Heraldzie mają pierdolnięcie mocne - ja bym wziął jeden i drugi klocek po prostu.
S BL > S demonetki

A BL < A demonetki

dodatkowo dzięki heraldowi slaanesha mogą być w pierwszej turze w CC.. dodatkowo zawsze mogą mieć re-rola i atakują pierwsi ( czy pierwsze )

a sztandar 6+ do szarży tylko raz, można wymienić na sztandar no shoot & no flee zawsze

Demonetki re-rolla mogą mieć a bloodletterzy mają, imo mocniejszy 1 atak z siłą 5 niż 2 ataki z siłą 3 AP.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

no tak demonetki nie mają re-rola przy na pewno 2 jednostkach ( PG / Gwardi DE ).. a no i przy draidach :mrgreen:

masz więcej ataków i więcej re-rola bo co tur a nie tylko w pierwszej turze, jak w wypadku BL patrząc statystycznie wszystko się w miarę wyrównuje ( nie chodzi o dokładne wyliczenia i takie tam bzdury tylko pewne założenia )

tylko demonetki są bardziej dynamiczne i funkcjonalne... dodatkowo herald służy nie tylko jako BSB ale też jako taktyczna jednostka ( z syrenom ofc ) można mu zarzucić miękkość ale ma ASF w końcu i może bić bez SV ( fakt bez trąbki ale czemu nie wystawić 2(?) )

uważam że są ciekawszą opcją niż BL... bardziej taktyczną

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

ale ty się na tego slanesha i jego deminetki napaliłeś :mrgreen:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

fujjjj.... nie no wiesz co... normalnie dobrze że rozmawiamy przez internet :wink:

po prostu patrzę jednak pod kątem zastosowania jednostek... BL mają tylko 1 zadanie, a demottkami można grać na kilka sposobów 8)

no ale jak kto lubi :twisted:

ps.: tak horrory lepsze :)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

herald slaanesha raczej i tak za długo nie pożyje - więc ASFa długo i tak nie będzie(w przypadku HE raczej w ogóle)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

to samo jest z heraldem Khorna... bo przecie wszyscy grają HE i mają ASF i brzytwę w standardzie :wink:

a tak na serio też to się odnosi Khorniażowego... ten armor to dobra podpora psychiczna ale zwarciu z czymś mocnym i tak zginie w 1turze... a tu nawet BL mogą nie wykorzystać hate

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli herald jest ustawiony z boku, to zazwyczaj mogą po nim bić tylko 2 modele. Trzeba trafić na 4+, przebić się, no i jest jeszcze ward. W praktyce rzadko zdarza się, żeby zginął w pierwszej turze, a już na pewno nie przed wykonaniem ataków przez oddział. Zwłaszcza, że HE nie mają przerzutów na khorniarza.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Andrzej pisze:Jeśli herald jest ustawiony z boku, to zazwyczaj mogą po nim bić tylko 2 modele. Trzeba trafić na 4+, przebić się, no i jest jeszcze ward. W praktyce rzadko zdarza się, żeby zginął w pierwszej turze, a już na pewno nie przed wykonaniem ataków przez oddział. Zwłaszcza, że HE nie mają przerzutów na khorniarza.
1. no oczywiście a jak inaczej go postawić w środku? ward możne ratować ale to w obu przypadkach, dodatkowo slaaneshowemu można dać że max rani się go na 3+... khornowemu też ale jednak bardziej opłacalne jest wzięcie armora

2. na khornowego masz re-rola PG bo ma też 6I więc dopóki nie wejdzie brzytwa jest jako tako bezpieczny... za to przy slaaneshowym nie ma prawie nikt przerzutu z ASF bo ma 7I ( lord chaosu i elfowi herosi / lordowie, może lord VC ).. no i ten gift max ranisz na 3+, dajesz mu jeszcze trąbkę i mamy fajnego herosa... z niezłym zastosowaniem ( dla picu możne mu dać 1lvl, jak ma się keepera nawet to pomaga )

więc dostarczyłeś jeszcze więcej dostarczyłeś jeszcze więcej powodów na + dla slaaneshowców :roll:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Przy slaneshowym nikt nie ma przerzutów, nawet KoS :wink:

Na małe punkty nie ma BoH, więc nei tak łatwo wrzucić brzytwę.

I tak, jasne że slaneshowy heros jest lepszy. Chciałem tylko pokazać, że heraldzi (obydwoje) nie są tak miękcy, jak by się mogło wydawać.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

1. no raczej :D ( dalej nie rozumiem czemu KoS nie może regenerować ran z Tstopma przy gifcie spirit swallower )

2. 6 kostek i hulaj dusza :wink:

3. masz rację, w sumie każdy herald ma duże szanse przeżycia w CC: slaneshowy AFS, khornowy armor, nurdlowy regena i 5T, tęczy ward 4+... i zawsze pomocne gifty

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

a jak wam się widzą skaveny?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No cóż, moją wizję skavenów już widziałeś. Uważam, że skaveni powinni mieć dużo śmiecia i odginaczek. Taką furmankę strasznie łatwo zdjąć i zablokować.
Pogadamy jeszcze na turnieju. Może moja koncepcja bardziej Ci się spodoba.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

#-o

fail nie zauważyłem kompletnej małej ilości % korów



Unnamed1500 Pts - Skaven Army

1 Plague Priest @ 606.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Talisman of Preservation [45.0]

1 Plague Furnace @ [457.0] Pts
3 Monk Crew @ [0.0] Pts
35 Plague Monks @ [307.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Plague Banner [30.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

43 Skavenslaves @ 88.0 Pts
Slave Musician

45 Skavenslaves @ 92.0 Pts
Slave Musician

10 Stormvermin @ 195.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Storm Banner [50.0]
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars

9 Plague Censer Bearers @ 144.0 Pts
Frenzy; Censer

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes


Models in Army: 152


Total Army Cost: 1500.0


teraz jak?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Strasznie Cię mało... Masz tylko 6 oddziałów do współpracy z abomką i monkami... Dlatego nie sądzę, żeby furmanka była dobrą opcją na te punkty.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Unnamed1500 Pts - Skaven Army

1 Plague Priest @ 592.0 Pts
General; Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Talisman of Preservation [45.0]

1 Plague Furnace @ [443.0] Pts

3 Monk Crew @ [0.0] Pts

33 Plague Monks @ [293.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Plague Banner [30.0]

1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts

1 Chieftain @ 72.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard

10 Stormvermin @ 195.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Storm Banner [50.0]

1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

45 Skavenslaves @ 92.0 Pts
Slave Musician

44 Skavenslaves @ 90.0 Pts
Slave Musician

5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts

3 Warp Crew @ [0.0] Pts



Models in Army: 148


Total Army Cost: 1501.0


furmanki nie zdejmę na próbach się sprawdzała na 6+

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Działo to z pewnością zmiana na plus. Zamiast jednych gutterów wrzuciłbym dwie piątki giant ratów, żeby uniemożliwić blokowanie kloca z furmanką.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ODPOWIEDZ