demony+skaveny 2x1500
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: demony+skaveny 2x1500
przynajmniej Ty coś zrozumiałeś z tego co pisaliśmy z Dymitrem...
psy nie są głównym uderzeniem i za wiele nie przetrzymają a taki klocek horrorów... magikuje i może potrzymać wiele może
klocek BL bym jednak zrobił demonettek ale jak tam wolicie
psy nie są głównym uderzeniem i za wiele nie przetrzymają a taki klocek horrorów... magikuje i może potrzymać wiele może
klocek BL bym jednak zrobił demonettek ale jak tam wolicie
bloodlettery są imo znacznie mocniejsze - dzięki ikonie mają większy zasięg szarży - przy Heraldzie mają pierdolnięcie mocne - ja bym wziął jeden i drugi klocek po prostu.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
S BL > S demonetkiLaik pisze:bloodlettery są imo znacznie mocniejsze - dzięki ikonie mają większy zasięg szarży - przy Heraldzie mają pierdolnięcie mocne - ja bym wziął jeden i drugi klocek po prostu.
A BL < A demonetki
dodatkowo dzięki heraldowi slaanesha mogą być w pierwszej turze w CC.. dodatkowo zawsze mogą mieć re-rola i atakują pierwsi ( czy pierwsze )
a sztandar 6+ do szarży tylko raz, można wymienić na sztandar no shoot & no flee zawsze
Khumanor pisze:S BL > S demonetkiLaik pisze:bloodlettery są imo znacznie mocniejsze - dzięki ikonie mają większy zasięg szarży - przy Heraldzie mają pierdolnięcie mocne - ja bym wziął jeden i drugi klocek po prostu.
A BL < A demonetki
dodatkowo dzięki heraldowi slaanesha mogą być w pierwszej turze w CC.. dodatkowo zawsze mogą mieć re-rola i atakują pierwsi ( czy pierwsze )
a sztandar 6+ do szarży tylko raz, można wymienić na sztandar no shoot & no flee zawsze
Demonetki re-rolla mogą mieć a bloodletterzy mają, imo mocniejszy 1 atak z siłą 5 niż 2 ataki z siłą 3 AP.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
no tak demonetki nie mają re-rola przy na pewno 2 jednostkach ( PG / Gwardi DE ).. a no i przy draidach
masz więcej ataków i więcej re-rola bo co tur a nie tylko w pierwszej turze, jak w wypadku BL patrząc statystycznie wszystko się w miarę wyrównuje ( nie chodzi o dokładne wyliczenia i takie tam bzdury tylko pewne założenia )
tylko demonetki są bardziej dynamiczne i funkcjonalne... dodatkowo herald służy nie tylko jako BSB ale też jako taktyczna jednostka ( z syrenom ofc ) można mu zarzucić miękkość ale ma ASF w końcu i może bić bez SV ( fakt bez trąbki ale czemu nie wystawić 2(?) )
uważam że są ciekawszą opcją niż BL... bardziej taktyczną
masz więcej ataków i więcej re-rola bo co tur a nie tylko w pierwszej turze, jak w wypadku BL patrząc statystycznie wszystko się w miarę wyrównuje ( nie chodzi o dokładne wyliczenia i takie tam bzdury tylko pewne założenia )
tylko demonetki są bardziej dynamiczne i funkcjonalne... dodatkowo herald służy nie tylko jako BSB ale też jako taktyczna jednostka ( z syrenom ofc ) można mu zarzucić miękkość ale ma ASF w końcu i może bić bez SV ( fakt bez trąbki ale czemu nie wystawić 2(?) )
uważam że są ciekawszą opcją niż BL... bardziej taktyczną
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
fujjjj.... nie no wiesz co... normalnie dobrze że rozmawiamy przez internet
po prostu patrzę jednak pod kątem zastosowania jednostek... BL mają tylko 1 zadanie, a demottkami można grać na kilka sposobów
no ale jak kto lubi
ps.: tak horrory lepsze
po prostu patrzę jednak pod kątem zastosowania jednostek... BL mają tylko 1 zadanie, a demottkami można grać na kilka sposobów
no ale jak kto lubi
ps.: tak horrory lepsze
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to samo jest z heraldem Khorna... bo przecie wszyscy grają HE i mają ASF i brzytwę w standardzie
a tak na serio też to się odnosi Khorniażowego... ten armor to dobra podpora psychiczna ale zwarciu z czymś mocnym i tak zginie w 1turze... a tu nawet BL mogą nie wykorzystać hate
a tak na serio też to się odnosi Khorniażowego... ten armor to dobra podpora psychiczna ale zwarciu z czymś mocnym i tak zginie w 1turze... a tu nawet BL mogą nie wykorzystać hate
Jeśli herald jest ustawiony z boku, to zazwyczaj mogą po nim bić tylko 2 modele. Trzeba trafić na 4+, przebić się, no i jest jeszcze ward. W praktyce rzadko zdarza się, żeby zginął w pierwszej turze, a już na pewno nie przed wykonaniem ataków przez oddział. Zwłaszcza, że HE nie mają przerzutów na khorniarza.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. no oczywiście a jak inaczej go postawić w środku? ward możne ratować ale to w obu przypadkach, dodatkowo slaaneshowemu można dać że max rani się go na 3+... khornowemu też ale jednak bardziej opłacalne jest wzięcie armoraAndrzej pisze:Jeśli herald jest ustawiony z boku, to zazwyczaj mogą po nim bić tylko 2 modele. Trzeba trafić na 4+, przebić się, no i jest jeszcze ward. W praktyce rzadko zdarza się, żeby zginął w pierwszej turze, a już na pewno nie przed wykonaniem ataków przez oddział. Zwłaszcza, że HE nie mają przerzutów na khorniarza.
2. na khornowego masz re-rola PG bo ma też 6I więc dopóki nie wejdzie brzytwa jest jako tako bezpieczny... za to przy slaaneshowym nie ma prawie nikt przerzutu z ASF bo ma 7I ( lord chaosu i elfowi herosi / lordowie, może lord VC ).. no i ten gift max ranisz na 3+, dajesz mu jeszcze trąbkę i mamy fajnego herosa... z niezłym zastosowaniem ( dla picu możne mu dać 1lvl, jak ma się keepera nawet to pomaga )
więc dostarczyłeś jeszcze więcej dostarczyłeś jeszcze więcej powodów na + dla slaaneshowców
Przy slaneshowym nikt nie ma przerzutów, nawet KoS
Na małe punkty nie ma BoH, więc nei tak łatwo wrzucić brzytwę.
I tak, jasne że slaneshowy heros jest lepszy. Chciałem tylko pokazać, że heraldzi (obydwoje) nie są tak miękcy, jak by się mogło wydawać.
Na małe punkty nie ma BoH, więc nei tak łatwo wrzucić brzytwę.
I tak, jasne że slaneshowy heros jest lepszy. Chciałem tylko pokazać, że heraldzi (obydwoje) nie są tak miękcy, jak by się mogło wydawać.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. no raczej ( dalej nie rozumiem czemu KoS nie może regenerować ran z Tstopma przy gifcie spirit swallower )
2. 6 kostek i hulaj dusza
3. masz rację, w sumie każdy herald ma duże szanse przeżycia w CC: slaneshowy AFS, khornowy armor, nurdlowy regena i 5T, tęczy ward 4+... i zawsze pomocne gifty
2. 6 kostek i hulaj dusza
3. masz rację, w sumie każdy herald ma duże szanse przeżycia w CC: slaneshowy AFS, khornowy armor, nurdlowy regena i 5T, tęczy ward 4+... i zawsze pomocne gifty
No cóż, moją wizję skavenów już widziałeś. Uważam, że skaveni powinni mieć dużo śmiecia i odginaczek. Taką furmankę strasznie łatwo zdjąć i zablokować.
Pogadamy jeszcze na turnieju. Może moja koncepcja bardziej Ci się spodoba.
Pogadamy jeszcze na turnieju. Może moja koncepcja bardziej Ci się spodoba.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
fail nie zauważyłem kompletnej małej ilości % korów
Unnamed1500 Pts - Skaven Army
1 Plague Priest @ 606.0 Pts
Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Talisman of Preservation [45.0]
1 Plague Furnace @ [457.0] Pts
3 Monk Crew @ [0.0] Pts
35 Plague Monks @ [307.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Plague Banner [30.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
43 Skavenslaves @ 88.0 Pts
Slave Musician
45 Skavenslaves @ 92.0 Pts
Slave Musician
10 Stormvermin @ 195.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Storm Banner [50.0]
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar
5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
9 Plague Censer Bearers @ 144.0 Pts
Frenzy; Censer
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
Models in Army: 152
Total Army Cost: 1500.0
teraz jak?
Strasznie Cię mało... Masz tylko 6 oddziałów do współpracy z abomką i monkami... Dlatego nie sądzę, żeby furmanka była dobrą opcją na te punkty.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Unnamed1500 Pts - Skaven Army
1 Plague Priest @ 592.0 Pts
General; Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Talisman of Preservation [45.0]
1 Plague Furnace @ [443.0] Pts
3 Monk Crew @ [0.0] Pts
33 Plague Monks @ [293.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Plague Banner [30.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
1 Chieftain @ 72.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
10 Stormvermin @ 195.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Storm Banner [50.0]
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar
45 Skavenslaves @ 92.0 Pts
Slave Musician
44 Skavenslaves @ 90.0 Pts
Slave Musician
5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 148
Total Army Cost: 1501.0
furmanki nie zdejmę na próbach się sprawdzała na 6+
1 Plague Priest @ 592.0 Pts
General; Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
Talisman of Preservation [45.0]
1 Plague Furnace @ [443.0] Pts
3 Monk Crew @ [0.0] Pts
33 Plague Monks @ [293.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Plague Banner [30.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
1 Chieftain @ 72.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
10 Stormvermin @ 195.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Storm Banner [50.0]
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar
45 Skavenslaves @ 92.0 Pts
Slave Musician
44 Skavenslaves @ 90.0 Pts
Slave Musician
5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 148
Total Army Cost: 1501.0
furmanki nie zdejmę na próbach się sprawdzała na 6+
Działo to z pewnością zmiana na plus. Zamiast jednych gutterów wrzuciłbym dwie piątki giant ratów, żeby uniemożliwić blokowanie kloca z furmanką.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.