eco euro HE 4.0
Re: eco euro HE
rozpa na smoku jest ok, ale za duzy stres ta na arcymagu i tesco BSB jest stabilniejsza...pozatym 2 orly to nie 4 i oddawanie wlasciwie potencialu magicznego tez jest slabe.
Imo nie. Od genarała bierzesz zawsze. Zresztą, spytam się.Asassello pisze:tylko że korzystasz z "unmodified Ld", więc w tej rozpisce masz max 8 Ld.Andrzej pisze:Wiesz co, z Ld 10 od lorda (18 cali) można nią nieźle namieszać.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Hmm, to w sumie też dobrze. Znaczy to, że można ładnie karcić np herosów orkowych, VC, czy skaveńskich.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
taaa.. skaveskich herosów raczej snajperką nie pokarasz
a smoka do regonu nie wsadzisz dla liderki 10 wiec w rozpisce smok + mały mag, death też nie za dobrze działa.
snajperki z defa się najlepiej kombują jak masz maga w oddziale razem z bsb-kiem, który nosi banner of discipline
masz wtedy LD 10 do snajperek.
a smoka do regonu nie wsadzisz dla liderki 10 wiec w rozpisce smok + mały mag, death też nie za dobrze działa.
snajperki z defa się najlepiej kombują jak masz maga w oddziale razem z bsb-kiem, który nosi banner of discipline
masz wtedy LD 10 do snajperek.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
No ok, skaveńskich nie. Ale i tak jest to mocny czar, dobrze rzucisz i przeciwnik ma niezłego zonka. Ofc kuźnia też jest dobra, ale co zrobisz nią na przykład na VC, HE, WE(bo kto dziś wystawia drzewka?) albo orki?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
dlatego właśnie ja nie mam 1 levelowca w rozpisce, a chyba najbardziej wszechstronny to właśnie fire/death, chciaż rónież beast też będzie spoko.
ja na chwilę obecną mam nowy zestaw 4lv life, 2lv high, 2lv high. chciałem nawet dać bsb-kowi 1lv ale obstawiam, że analogicznie do czapki daje to losowy lore a chciałem death
ja na chwilę obecną mam nowy zestaw 4lv life, 2lv high, 2lv high. chciałem nawet dać bsb-kowi 1lv ale obstawiam, że analogicznie do czapki daje to losowy lore a chciałem death
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
radiant gem of hoeth pozwala Ci wybierac lore dowolny jaki znaja nasi magowie: czyli wszystkie z RB + high magic, w opisie przedmiotu jest napisane ze nosiciel staje sie 1 lvl high elf mage. wiec mozesz brac death...Robson pisze:... chciałem nawet dać bsb-kowi 1lv ale obstawiam, że analogicznie do czapki daje to losowy lore a chciałem death
tylko to przemysl
@ Morok
No widzisz Robson, na skavy też działa
Jeszcze tylko mi powiedz, skoro już o tym mówimy, czy seer będąc w dupnym oddziale (+3 Ld za szeregi) rozdaje dookoła 7 czy 10?
No widzisz Robson, na skavy też działa
Jeszcze tylko mi powiedz, skoro już o tym mówimy, czy seer będąc w dupnym oddziale (+3 Ld za szeregi) rozdaje dookoła 7 czy 10?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
maly upgrade rozpy
1 Archmage @ 335.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Vortex Shard [75.0]
1 Noble @ 139.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Amulet of Light [15.0]
34+1 First Lothern Seaguard @ 495.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Standard of Discipline [15.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
23 White Lions @ 351.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
23 White Lions @ 351.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
23 White Lions @ 413.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
4 Great Eagle @ 4x50.0 Pts
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2399.0
teraz sa 4 kloce do walki i pomyslalem ze warto przetestowac sharda jak sie nie sprawdzi to wroce do krysztaly + 2 WL
Light jest jednak dobry do tej rozpy, warpowanie, pha protection i flamingowy pocisk daja rade...
jak sie dobrze zwarpuje to w 2 turze jestem u przeciwnika albo dzieki +1A, 12-15 WL ktorzy dojda bija sie jak by byli pelni...
1 Archmage @ 335.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Vortex Shard [75.0]
1 Noble @ 139.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Amulet of Light [15.0]
34+1 First Lothern Seaguard @ 495.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Standard of Discipline [15.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
23 White Lions @ 351.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
23 White Lions @ 351.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
23 White Lions @ 413.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
4 Great Eagle @ 4x50.0 Pts
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2399.0
teraz sa 4 kloce do walki i pomyslalem ze warto przetestowac sharda jak sie nie sprawdzi to wroce do krysztaly + 2 WL
Light jest jednak dobry do tej rozpy, warpowanie, pha protection i flamingowy pocisk daja rade...
jak sie dobrze zwarpuje to w 2 turze jestem u przeciwnika albo dzieki +1A, 12-15 WL ktorzy dojda bija sie jak by byli pelni...
żeby się dobrze zwarpować, musisz dobrze rzucać czar z 6 kostek, lordem bez żadnej odporności na miscasty. kuku w każdej bitwie gwarantowane
sharda i 2 ptaki bym na coś wymienił, zapewne na maga z czymś i ogień na jednych lwach.
sharda i 2 ptaki bym na coś wymienił, zapewne na maga z czymś i ogień na jednych lwach.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
owszem, ale wiesz co sie dzieje z przeciwnikiem jak sie uda zwarpowac w 1 turze... srednio WL maja 24" szarzy w tym momecie jesli przeciwnik ma smieci to mnie odegnie ale 3 odzialow raczej nie da rady...
Arcy ma 3 rany wiec smialo moze sie 2 razy miscastowac a potem trzeba uwazac
ogien na lwach jest fajny ale jakis glupi kowboj z odpornoscia, ktorych prawie w kazdej armi mozna spotkac blokuje mi 1 odzial...
shard gniecie jajca
ale prawda brakuje mi troche malego maga z krysztalem albo scrollem
Arcy ma 3 rany wiec smialo moze sie 2 razy miscastowac a potem trzeba uwazac
ogien na lwach jest fajny ale jakis glupi kowboj z odpornoscia, ktorych prawie w kazdej armi mozna spotkac blokuje mi 1 odzial...
shard gniecie jajca
ale prawda brakuje mi troche malego maga z krysztalem albo scrollem
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, o 22:12 przez Semi, łącznie zmieniany 1 raz.
W porządku, dzięki.
BTW, gięty przedmiot, szczególnie właśnie karci VCty, w odpowiednim momencie pozbawisz ich wskrzeszania to może być ciężko, 4 fazy kombatu można zrobić bez żadnego wskrzeszenia. Ghule szarżują, 1 faza, w Twojej turze druga, potem wyłączasz magię, 3 faza, potem znowu Twoja - czwarta
BTW, gięty przedmiot, szczególnie właśnie karci VCty, w odpowiednim momencie pozbawisz ich wskrzeszania to może być ciężko, 4 fazy kombatu można zrobić bez żadnego wskrzeszenia. Ghule szarżują, 1 faza, w Twojej turze druga, potem wyłączasz magię, 3 faza, potem znowu Twoja - czwarta