Zasady

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kapitan Hak
Bosman
Posty: 1041
Lokalizacja: z krańca świata
Kontakt:

Post autor: Kapitan Hak »

Oczywiście, że możesz.

Zasady odnajdziesz na:

Tłumaczenie Michała Talarka - http://paradoks.net.pl/doattach/downloa ... im_PL_ver9 - str. 198 (na dole)

Living Rulebook - http://www.specialist-games.com/mordhei ... paigns.pdf - str. 102 (26 z 44)
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

TAkie małe pytanko:
Czy w mordheimie sie jakoś dispeluje czary czy cóś?? I jeszcze z wyszukiwaniem przeciwników ukrytych rzuca się jakieś testyu inicjatywy czy po prostu w zsi.ęgu inicjatrywy są wykrywani?? I czy jak się ukrywam to co się liczy ukryte podstawka czy figurka (znaczy że np. mam figurke która stoi tylko na połowie podstawki, i jak z za rogu wystaje ta pusta częśc podstawki to czy jest widoczny cały model czy trzeba widziec kawalek figurki??) No i ostatnie też dotyczące ukrywania:
rzeby się ukryć to jaka część modelu musi być ukryta? ( bo gram se z kumplami to jeden z nich ukrywa się za gruzem wielkość pół jednogroszówki, która zasłania mu kopyto i mówi że się ukrywa :D :).

Dzieki z góry.

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Czy w mordheimie sie jakoś dispeluje czary czy cóś??
Nie.
Niektóre jednostki mają save przeciw czarom, ale dispelować nie można.
I jeszcze z wyszukiwaniem przeciwników ukrytych rzuca się jakieś testyu inicjatywy czy po prostu w zsi.ęgu inicjatrywy są wykrywani?
Wielki Rulebook mówi tak:
Enemy warriors will always see, hear or otherwise detect hidden foes within their Initiative value in inches. So a warrior whose Initiative value is 3 will automatically spot all hidden enemies within 3"
czy jak się ukrywam to co się liczy ukryte podstawka czy figurka (znaczy że np. mam figurke która stoi tylko na połowie podstawki, i jak z za rogu wystaje ta pusta częśc podstawki to czy jest widoczny cały model czy trzeba widziec kawalek figurki??)
Liczy się, że model jest zdeklarowany jako ukryty. Jeśli udało Ci się go wetknąć w odpowiedni do tego teren i zadeklarowałeś, że go kryjesz, to kawałek modelu nie robi różnicy.
rzeby się ukryć to jaka część modelu musi być ukryta? ( bo gram se z kumplami to jeden z nich ukrywa się za gruzem wielkość pół jednogroszówki, która zasłania mu kopyto i mówi że się ukrywa
No nie. Jest napisane - "low wall, a column [...]". Może wystawać, ale za kupką gruzu to się nie schowa ni kija. Trzepnij kumpla za takie wałki ;)

Awatar użytkownika
Kapitan Hak
Bosman
Posty: 1041
Lokalizacja: z krańca świata
Kontakt:

Post autor: Kapitan Hak »

Majones, my tu zawsze chętnie pomożemy, ale pamiętaj, że odpowiedzi na te wszystkie pytania są w podręczniku!
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Kapitan Hak pisze:Majones, my tu zawsze chętnie pomożemy, ale pamiętaj, że odpowiedzi na te wszystkie pytania są w podręczniku!
Akurat teren do ukrywania się nie jest ŚCIŚLE określony w podręczniku. Aczkolwiek to chyba jasne, że jedno kopytko ukrytym nie czyni.

BigBadBoy
Warzywo
Posty: 11

Post autor: BigBadBoy »

Nie wiem czy to dobry temat by zadac to pytanie, ale niech bedzie, bo po co zakladac nowy :D. Na czym polega strzelanie z garłacza przez duże stwory? Z tego co mi sie wydaje nie mozna strzelac w walke, ale to moze jest jakis niuans ktorego nie dostrzeglem, zwiazany z garłaczem?

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

BigBadBoy pisze:Nie wiem czy to dobry temat by zadac to pytanie, ale niech bedzie, bo po co zakladac nowy :D. Na czym polega strzelanie z garłacza przez duże stwory? Z tego co mi sie wydaje nie mozna strzelac w walke, ale to moze jest jakis niuans ktorego nie dostrzeglem, zwiazany z garłaczem?
:shock: :?:
Zdecydowanie rozumienie mowy ojczystej przychodzi mi ostatnio trudniej :(
O co chodzi z tymi dużymi stworami?

Bo jeśli po prostu o strzelanie do walki, to tutaj Miszczu już jakiś wał stosuje, ja się nie znam ;)

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

Nie chcę mi się tłumaczyć po raz n-ty, przeszukaj temat z zasadami na Nowej gildii tam masz wszystko wyłuszczone kolego.
Obrazek

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Motor pisze:Nie chcę mi się tłumaczyć po raz n-ty, przeszukaj temat z zasadami na Nowej gildii tam masz wszystko wyłuszczone kolego.
A pytanie mi możesz chociaż wytłumaczyć? ;)

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

Przy piwku :wink: Weź Bolsa :wink: Ale to dopiero w przyszłym tygodniu o ile będę w Wawie:wink:
No dobra znalazłem: http://www.forum.gildia.pl/viewtopic.ph ... ht=#772328
Obrazek

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Motor pisze:Przy piwku :wink: Weź Bolsa :wink: Ale to dopiero w przyszłym tygodniu o ile będę w Wawie:wink:
No dobra znalazłem: http://www.forum.gildia.pl/viewtopic.ph ... ht=#772328
Dank za link, a w przyszłym tygodniu chętnie ale bez Bolsa, bo wyjeżdża :(

Awatar użytkownika
straznikcytadeli
Mudżahedin
Posty: 204

Post autor: straznikcytadeli »

Mam pewne pytanie: jak działa buzdygan. Czy ma zasady pałki, czy jakieś inne. Proszę o odpowiedź.

Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sykstus »

2-4 na injury roll jest Knocked Down (to gorsze :P) a poza tym nic dziwnego :P

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

A jest taki ładny temat o zasadach, do którego mod musi przenosić, choć na urlopie...

Proszę o dostosowanie się do zasad!

Adaśko

Post autor: Adaśko »

Sykstus pisze:2-4 na injury roll jest Knocked Down (to gorsze :P) a poza tym nic dziwnego :P
Jest stunned a nie knocked down.

Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sykstus »

Adaśko pisze:
Sykstus pisze:2-4 na injury roll jest Knocked Down (to gorsze :P) a poza tym nic dziwnego :P
Jest stunned a nie knocked down.
Dlatego napisałem w nawiasie to gorsze bo nie byłem pewien które to :P W każdym razie na r$j :P

Awatar użytkownika
Baton
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Baton »

jeśli broń ma zasade ruch lub strzał i przygotuj strzał to moge sie ruszyć w trakcie ładowania broni??
dokłądniej czy moge strzelić w następnej turze sie ruszyć i jeszcze w następnej znowu strzelić...

Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sykstus »

Baton pisze:jeśli broń ma zasade ruch lub strzał i przygotuj strzał to moge sie ruszyć w trakcie ładowania broni??
dokłądniej czy moge strzelić w następnej turze sie ruszyć i jeszcze w następnej znowu strzelić...
W żeby strzelić musisz stać już jedną turę... i później cały czas być w miejscu żeby strzelać co dwie tury, np:
Podchodzisz kolesiem i stajesz, teraz nie możesz strzelać bo sie ruszyłeś.
W następnej turze strzelasz. Teraz ładujesz przez turę stojąc. Z drugiej strony mógłbyś się ruszyć ( i tak w tej turze byś sobie nie strzelił :P ) i strzelasz z innego miejsca w następnej turze po ruchu. Jeśli sie mylę to niech mnie kto poprawi :P

Awatar użytkownika
max
Dziecię Zarazy
Posty: 1804
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: max »

no poprostu albo strzelasz albo sie ruszasz w kazdej turze masz te 2 opcje
Malowanie, konwertowanie, rzeźbienie od zera ... ceny do uzgodnienia
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.

Khogg

Post autor: Khogg »

Rozumiem ze chodzi o handguna ;). W przypadku ludzi mozesz zrobic tak: w jednej turze strzal, w drugiej 8 cali do przodu, w trzeciej strzal itp.

ODPOWIEDZ