
Dyskusja o ETC AR
Moderator: swieta_barbara
Re: Skład na ETC 2011
i problemy ze zmieszczeniem tych kowadeł 

jak nie, skoro będziesz miał:innymi słowy, przy zalewie świniaków, nie będę miał czym tego zabijać.
i armatę! i klopę! i bolec! i flamecannon! full zestaw

RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Nie dziwię się że El Rey nagle odnalazł Woch na kawie. W wochu po za banem puppeta i ograniczeniem chosenów jest całkiem przyjemnie a za 100pkt mniej można wstawić giganta i shagotha bo po takiej obniżce zaczynają być logiczni, no i 40 maruderów khorna od kiedy nie mają po drugiej stronie konkurencyjnych hord ani zdublowanych maszyn są fajni.
W WFB gram od niedawna, ale gdyby w Polsce były takie ograniczenia na większości turniejów sprzedałbym swoje DE i kupił WE, bo nie widzę sensu grania z 2200 i pociętymi najlepszymi opcjami (jak biorę hydrę nie mogę wziąść BSB, a masa potworów kosztuje o 100 mniej?) na o 500 punktów większą armię Ogrów.
Gram natomiast w Starcrafta 2 od momentu jego wydania. W pierwszych miesiącach pojawiały sie taktyki i strategie dające dużą przewagę nad przeciwnikiem. Na forach gracze prześcigali się w kosmicznych cięciach i pomysłach jak by co tu uwalić. Blizzard czekał dłuższy czas - miesiąc, dwa - w 80% przypadków gracze sami obmyślali jak sobie poradzić z "przegiętymi" taktykami. W pozostałych 20 dokonywano naprawdę drobnych nerfów - np. zwiększenie zasięgu jednostki z 3 do 4, wydłużenie czasu budowy struktury o 5 sekund itp. I to zdawało egzamin. Ja wiem, że Blizzard to nie GW i od samego początku kładą większy nacisk na balans, a meta w SC jest kreowana przez 1000 razy więcej graczy - ale odpowiednie drobne cięcia (lub boosty) dałyby wymierny efekt. Obcinanie wszystkiego może i z czasem zadziała - ale to już nie będzie Warhammer tylko Daniahammer.
Gram natomiast w Starcrafta 2 od momentu jego wydania. W pierwszych miesiącach pojawiały sie taktyki i strategie dające dużą przewagę nad przeciwnikiem. Na forach gracze prześcigali się w kosmicznych cięciach i pomysłach jak by co tu uwalić. Blizzard czekał dłuższy czas - miesiąc, dwa - w 80% przypadków gracze sami obmyślali jak sobie poradzić z "przegiętymi" taktykami. W pozostałych 20 dokonywano naprawdę drobnych nerfów - np. zwiększenie zasięgu jednostki z 3 do 4, wydłużenie czasu budowy struktury o 5 sekund itp. I to zdawało egzamin. Ja wiem, że Blizzard to nie GW i od samego początku kładą większy nacisk na balans, a meta w SC jest kreowana przez 1000 razy więcej graczy - ale odpowiednie drobne cięcia (lub boosty) dałyby wymierny efekt. Obcinanie wszystkiego może i z czasem zadziała - ale to już nie będzie Warhammer tylko Daniahammer.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Dobre te ograniczenia.
12 chosenów max. HELL YEAH.
Dutchhammer ftl.
Zobacz na wowa, niezależnie od dodatku fora są pełne tabunów płaczek jęczących na wszystko. Ba. Nawet WC3 nie był tak zajebiście zbalansowany. Zatem imho blizzard nie jest tutaj dobrym przykładem.
12 chosenów max. HELL YEAH.
Dutchhammer ftl.
No w końcu ktoś odniósł się do innej gry. Niekoniecznie figurkowej ale łatewer. Tyle, że SC2 ma 3 rasy a WFB nieco więcej a to duża różnicaGram natomiast w Starcrafta 2 od momentu jego wydania. W pierwszych miesiącach pojawiały sie taktyki i strategie dające dużą przewagę nad przeciwnikiem. Na forach gracze prześcigali się w kosmicznych cięciach i pomysłach jak by co tu uwalić. Blizzard czekał dłuższy czas - miesiąc, dwa - w 80% przypadków gracze sami obmyślali jak sobie poradzić z "przegiętymi" taktykami. W pozostałych 20 dokonywano naprawdę drobnych nerfów - np. zwiększenie zasięgu jednostki z 3 do 4, wydłużenie czasu budowy struktury o 5 sekund itp. I to zdawało egzamin. Ja wiem, że Blizzard to nie GW i od samego początku kładą większy nacisk na balans, a meta w SC jest kreowana przez 1000 razy więcej graczy - ale odpowiednie drobne cięcia (lub boosty) dałyby wymierny efekt. Obcinanie wszystkiego może i z czasem zadziała - ale to już nie będzie Warhammer tylko Daniahammer.

Mi się coraz bardziej wydaje że jak wyjdą wszystkie army booki do 8 ed to nie będzie potrzeby robienia żadnych cięć.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Muszę się nie zgodzić - Blizzard jest szczytem balansu jeśli chodzi o gry ogólnie. Nieważne ile jest forumowych płaczek - bo te będą zawsze. Ale statystyki na turniejach po tylu latach gry były jasne - 25% winów dla każdej z ras w WC3. SC1 - 33% wygranych w koreańskich turniejach dla każdej rasy. Ale nie o balansie gier blizarda mowa.Varinastari pisze: No w końcu ktoś odniósł się do innej gry. Niekoniecznie figurkowej ale łatewer. Tyle, że SC2 ma 3 rasy a WFB nieco więcej a to duża różnicaZobacz na wowa, niezależnie od dodatku fora są pełne tabunów płaczek jęczących na wszystko. Ba. Nawet WC3 nie był tak zajebiście zbalansowany. Zatem imho blizzard nie jest tutaj dobrym przykładem."
Jesli mamy garnek i chcemy go podgrzać do 60 stopni to dajemy dalikatny ogień i mierzymy temperaturę cały czas. To co proponuje ten comp to pełen gaz, a jak dojdzie do wrzenia to chłodzimy - najlepiej lodem. Histereza wariuje. Małe delikatne kroczki - to jest sposób. Blizz bardzo rzadko robił rewolucje:)
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2011, o 14:57 przez Mer, łącznie zmieniany 2 razy.
Karlito wiesz w takim tempie zajmie im 3 lata wydanie wszystkich army booków a pamiętaj, że w przyszłym roku wychodzi nowa edycja 40k... więc pewno zwolnią...
Scoutmaster... ogarnij się granie turniejowe na czystą 8 ed. to tragedia...
Scoutmaster... ogarnij się granie turniejowe na czystą 8 ed. to tragedia...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Eeee tam mi się wydaje że do końca 2012-go będą już wszystkie AB na 8 ed, chociaż z drugiej strony nigdy nie wiadomo co tym z GW przyjdzie do głowy
P.S. Gdyby nie SofM to teraz by wychodził już 4-ty AB więc tempo jest dosyć dobre moim zdaniem, może jednak dadzą radę, fajnie by było.

P.S. Gdyby nie SofM to teraz by wychodził już 4-ty AB więc tempo jest dosyć dobre moim zdaniem, może jednak dadzą radę, fajnie by było.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Niom. Nowe AB są zbalansowane. Tylko gigant we wszystkich armiach ten sam - do dupy.karlito pisze:Mi się coraz bardziej wydaje że jak wyjdą wszystkie army booki do 8 ed to nie będzie potrzeby robienia żadnych cięć.
Ci Duńczycy to chyba szaleju się najedli.
Analizując co ciekawsze kwiatki
Zacznę od końca
UNIT SIZES
Nie wiem w jaki sposób Ogry dobija do 2700 punktów
No character may cost more
than 450pts
Automatycznie podziękowali smokom, które i tak mają pod górkę w tej edycji. Ograniczenia nie rozumiem, ponieważ bohater za 450+ punktów to na etc 20% armii czyli łakomy kąsek.
Max 1 scouting unit
Tak jakby scouting units nie mieli kosztu kosmicznego, niektóre WE dostają właśnie po dupsku
Max 2 Flying unit
Zapewne z powodu monster mash, bo jakoś nie widzę sensownych powodów
Warmachines and mosters may not be duplicated
Jedna klopa, jedno działo, jeden hydrant... na pierwszy rzut oka dobre rozwiązanie eliminujące samograje, ale z takimi rozpiskami można sobie poradzić, trzeba tylko chcieć. Prawda, że niektóre armie będą miały pod górkę, ale widocznie osoby układające ograniczenie nie lubią myśleć taktycznie, wolą pchać wojska na "pałę" do przodu licząc na łaskawe rzuty i 20:0.
max 6 chariots per army
Jakoś nie zauważyłem "zajebistości" rydwanów w 8 edycji. Nawet u TK nie są wykoksane w kosmos.
Banned items, gifts, etc
Lista zawiera kilka pozycji, które utwierdzają mnie w przekonaniu, że tworzyły ją troskliwe misie nie radzące sobie z podstawowymi przeciwnościami losu świata warhammerowego.
Monster Mash
Mózgojad dawno zdechł z głodu. Gryf, Gorgona, Smoki, Giganty w cenie "Biedronkowej".
Ograniczenia armi
Dark Elves
1... 2... 3... hahahahaha
Bretonia, Wood Elves
1... 2... 3... hahahahaha
Vampire counts
Ciekawe kto oberwał od Blood Knightów
Lizarmen
BSB or Slann. A może dawaj lizaka albo powiem mamie, że mnie bijesz.
Empire
Steam Tank T6. Maszyna droga, potrafi sama się zepsuć, jest rozpracowania na miliard sposobów, ale trzeba dać jej T6, żeby byle bolec udupił ciufę pierwszej turze strzelania.
WoCh
Max 12 chosen. Chyba ktoś nie pomyślał, że z tych 12 czołzenuf łospiełdalających fszytsko może nie dojść do walki, albo dojdą w liczbie wzbudzającej politowanie.
Analizując co ciekawsze kwiatki
Zacznę od końca
UNIT SIZES
Nie wiem w jaki sposób Ogry dobija do 2700 punktów
No character may cost more
than 450pts
Automatycznie podziękowali smokom, które i tak mają pod górkę w tej edycji. Ograniczenia nie rozumiem, ponieważ bohater za 450+ punktów to na etc 20% armii czyli łakomy kąsek.
Max 1 scouting unit
Tak jakby scouting units nie mieli kosztu kosmicznego, niektóre WE dostają właśnie po dupsku
Max 2 Flying unit
Zapewne z powodu monster mash, bo jakoś nie widzę sensownych powodów
Warmachines and mosters may not be duplicated
Jedna klopa, jedno działo, jeden hydrant... na pierwszy rzut oka dobre rozwiązanie eliminujące samograje, ale z takimi rozpiskami można sobie poradzić, trzeba tylko chcieć. Prawda, że niektóre armie będą miały pod górkę, ale widocznie osoby układające ograniczenie nie lubią myśleć taktycznie, wolą pchać wojska na "pałę" do przodu licząc na łaskawe rzuty i 20:0.
max 6 chariots per army
Jakoś nie zauważyłem "zajebistości" rydwanów w 8 edycji. Nawet u TK nie są wykoksane w kosmos.
Banned items, gifts, etc
Lista zawiera kilka pozycji, które utwierdzają mnie w przekonaniu, że tworzyły ją troskliwe misie nie radzące sobie z podstawowymi przeciwnościami losu świata warhammerowego.
Monster Mash
Mózgojad dawno zdechł z głodu. Gryf, Gorgona, Smoki, Giganty w cenie "Biedronkowej".
Ograniczenia armi
Dark Elves
1... 2... 3... hahahahaha
Bretonia, Wood Elves
1... 2... 3... hahahahaha
Vampire counts
Ciekawe kto oberwał od Blood Knightów
Lizarmen
BSB or Slann. A może dawaj lizaka albo powiem mamie, że mnie bijesz.
Empire
Steam Tank T6. Maszyna droga, potrafi sama się zepsuć, jest rozpracowania na miliard sposobów, ale trzeba dać jej T6, żeby byle bolec udupił ciufę pierwszej turze strzelania.
WoCh
Max 12 chosen. Chyba ktoś nie pomyślał, że z tych 12 czołzenuf łospiełdalających fszytsko może nie dojść do walki, albo dojdą w liczbie wzbudzającej politowanie.
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
Sprawdza się na sfinksy czołg oraz inne gigantyBarbarossa pisze:Niom. Nowe AB są zbalansowane. Tylko gigant we wszystkich armiach ten sam - do dupy.karlito pisze:Mi się coraz bardziej wydaje że jak wyjdą wszystkie army booki do 8 ed to nie będzie potrzeby robienia żadnych cięć.
