Nasze wyniki - sukcesy i porażki.
Moderator: esgaroth
Troszkę o turnieju. Bitwy w miarę spokojne. CO do CHD absolutnie nie widzę powodu do ich banowania czy coś w tym stylu. To jest armia która może pokazać pazur, ale została zaprojektowana na bitwy na 3000+. Na 2k nie wciśnie się zbyt wiele, co zresztą było widoczne w bitwach np. z Byro, gdzie ostrzał z machin okrutnie mnie przerzedził, do kombatu doszedł skullcruscher i i k'dai (na 1W po salwach z dział, po czym oberwał z soulfire od kapłana bo to demon i padł Armia bardzo sytuacyjna. Takie trochę skaveny - mnóstwo zabawek z mnóstwem zasad do zapamiętania, ale skavy na te same punkty mają jakieś 300 modeli Ja miałem 56. Co nie zmienia faktu, że nieźle się bawiłem. Czekam na slos
Wyniki:
vs VC Shinue - 10:10
vs VC Hellsinga - 6:14
vs Imperium Byra - 8:12
Ostatecznie 16/22
Wyniki:
vs VC Shinue - 10:10
vs VC Hellsinga - 6:14
vs Imperium Byra - 8:12
Ostatecznie 16/22
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
A ja na slosie na 2400 Euro:
1. Bartas, Bretka 7-13
HKB w destroyera out, HKB w iron deamona out,
2. Sill,Ogry 8-12
Iron Deamon w mourfangi 8 hitów papa,
3. Kacper, WoCh 2-18
nie zdążyłem zdjąć szrajnów przed rzuceniem 11-12 i papa
Armia świetna, dająca dużo radochy. Odpoczynek po WoCh-u jak diabli. Nie wiem w ogóle po co cięcia. Armia fajna ale piekielnie drogie w niej wszystko. Destroyer za 325 to nie hydra za 175...
Ogólnie 17/60 z bitew.
1. Bartas, Bretka 7-13
HKB w destroyera out, HKB w iron deamona out,
2. Sill,Ogry 8-12
Iron Deamon w mourfangi 8 hitów papa,
3. Kacper, WoCh 2-18
nie zdążyłem zdjąć szrajnów przed rzuceniem 11-12 i papa
Armia świetna, dająca dużo radochy. Odpoczynek po WoCh-u jak diabli. Nie wiem w ogóle po co cięcia. Armia fajna ale piekielnie drogie w niej wszystko. Destroyer za 325 to nie hydra za 175...
Ogólnie 17/60 z bitew.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Turniej wczoraj na 2600pkt grałem czymś takim chciałem, zagrać byczkami
2600 pkt
Sorcerer-Prophet 420pkt
- Blood of Hashut
- lvl 4 (lore of Hashut)
- talisman of Preservation
- Arabyan Carpet
- Charmed Shield
Bull Centaur Taur'ruk 225pkt
- Shield
- Blackshard Armour
- mieczyk +2 ataki
- Dragonhelm
28x Chaos Dwarf Infernal Gurad 445pkt
- Great Weapons
- Standard Bearer
- Banner of Swiftness
20x Hobgoblin Cutthroats 112pkt
- Bows
- Standard Bearer
- Musician
20x Hobgoblin Cutthroats 112pkt
- Bows
- Standard Bearer
- Musician
Iron Daemon War Engine 340pkt
- Hellbound
- Skullcracker
6x Bull Centaur Renders 325pkt
- Shields
- Spears
- FCG
Hellcannon 205pkt
Hellcannon 205pkt
Dreadquake Mortar 210pkt
-Slave Ogre
1 gra vs bretka (3x3 pegazy 2xtreb 2xduże lance, duża czarka z heavenem i mała z lifem, 3grali, lordzik z hkb, bsb i paladyn z zionięciem wszyscy na pegazach, konny paladyn)
Scen Pitch battle, rozstawienie Meeting Engagment (bez rzucania na rezerwy) Ogólnie nie mam pomysłu jak na to grać machiny mi nie trafiały, mortar wybuchł, pegazy przetrzymały ID przez cała grę i w ostatniej turze spadł od HKB 17-3 w plecy
2 gra vs TK (około 120 łuczników, kaszkiet, 2 klopy, 30 gwardi z halabardami i Tomb Kingiem, 3 stalkery, 4 carriony, Sfinks, mały i duży licz z swoimi lorami).
Scen i rozstawienie battleline Zaczynam udało się ściągnąć kaszkiet mortarem, hellki nie trafiły, bulle podjechały dość blisko razem z ID. W 2 turze ID zaczął już jeździć po szkieletach, hellka zdjęła jedną klope, mortar uszkodził mocno gwardie, a druga hellka zjadła sobie załogę. Stalkery się wykopały zjadły jedną hellke, 3 tura byczki wbijają się w gwardie, ID zjada kolejne szkiele i klope po drodze, Prophet rzuca cały czas ciastka, hellka ściąga 1 stalkera, infernale dopadają i zjadają carriony, Stalkery 1 się zabija drugi zadaję chyba 3 rany na mortaru, gwardia się sypie, Sfinks dochodzi do combatu, Prophet szarżuje na samotnego stalkera, ID mieli klocek z dużym liczem, TK ginie w pojedynku z Taur'rukiem Sfinks przegrywa combat o 3, stalker ginie przeciwnik się poddaje. 20 - 0
3 gra vs Dwarfy (2x30 kuszników, 2x organki, 2x klopy, 2x działa, 30 hammersów sztandar w 6 calach 5+ ward na ataki zasięgowe i magie, 9hammersów, bsb i jakiś lordzik standard 2x zjadaczki czarów)
Scen i rozstawienie Blood&Glory. On zaczął działo 5 ran na ID, klopa w infernali ginie 1, I kusze tam pare gobosów ubiły, podbiegam wszystkim, zjadaczka zniszczyła mi ciastko, hellka trafia w działo 2 rany... druga dobija ward 5+... Mortar w piechotę 7 wardów ginie 1 kraś ... Jego 2 ID do piachu, 1 byczek w piach, 3 Infernali w piach, biegnę wszystkim do przodu byczki szarżują w kuszników Ci się utrzymują na stubornie za szeregi, Prophet pocisk w kuszników 7 hitów, 6 wardów zdanych... snajperka w bsb - czar zjedzony... hellki podbiegły do przodu mortar tym razem ubił 5 kuszników, gobosy i infernale z tyłu się chowają, jego tura organki w propheta 1 rana wbita, działo w hellke 1 rana wbita, 2x hammersi w byczki od boku które uciekają po przegranym combacie na całe 4 cale i są zjedzone ... 2 Hellki wpadają w kuszników, prophet w katape, w jego turze on ściąga mortara i robi reforma hammersami ja zjadam katape i kuszników, prophet wbija się w działo tak by hammersi go nie zobaczyli, hellki strzelają jedna z siłą 10 druga normalnie nic to nie zmieniło zabiłem może z 7 modeli... Prophet zjadł działo biegne dalej by wpaść w organki i bum na 3 kościach 1 1 2 zabrakło cala, organki strzelają ja warduje i idealnie 2 rany wklepane w ostatniej turze przegrałem przez strate generała 16:4
Ogólnie turniej pozytywny mimo słabych rzutów dobrze się bawiłem przetestowałem byczki które są mega twarde, nast razem porównam z małymi k'daaiami. Miejsce 11 na 14 jakby nie ta ostatnia tura było by znacznie wyżej Do przetestowania również mag z lorem Death'a, jak już kiedyś mówiłem hellka > mortar, Blood of Hashut raczej do wyrzucenia każdy lata z wardem 2+ na ogień, dwuraki do wyrzucenia ewentualnie całe infernale i zaspamować gobosami. ID jeżeli nie może szarżować na zwykłych zasadach wylatuje z rozpy tutaj nawet nie trzeba myśleć by to wymanewrować wole byczki zamiast niego. Na razie tyle z moich przemyśleń i do następnego
2600 pkt
Sorcerer-Prophet 420pkt
- Blood of Hashut
- lvl 4 (lore of Hashut)
- talisman of Preservation
- Arabyan Carpet
- Charmed Shield
Bull Centaur Taur'ruk 225pkt
- Shield
- Blackshard Armour
- mieczyk +2 ataki
- Dragonhelm
28x Chaos Dwarf Infernal Gurad 445pkt
- Great Weapons
- Standard Bearer
- Banner of Swiftness
20x Hobgoblin Cutthroats 112pkt
- Bows
- Standard Bearer
- Musician
20x Hobgoblin Cutthroats 112pkt
- Bows
- Standard Bearer
- Musician
Iron Daemon War Engine 340pkt
- Hellbound
- Skullcracker
6x Bull Centaur Renders 325pkt
- Shields
- Spears
- FCG
Hellcannon 205pkt
Hellcannon 205pkt
Dreadquake Mortar 210pkt
-Slave Ogre
1 gra vs bretka (3x3 pegazy 2xtreb 2xduże lance, duża czarka z heavenem i mała z lifem, 3grali, lordzik z hkb, bsb i paladyn z zionięciem wszyscy na pegazach, konny paladyn)
Scen Pitch battle, rozstawienie Meeting Engagment (bez rzucania na rezerwy) Ogólnie nie mam pomysłu jak na to grać machiny mi nie trafiały, mortar wybuchł, pegazy przetrzymały ID przez cała grę i w ostatniej turze spadł od HKB 17-3 w plecy
2 gra vs TK (około 120 łuczników, kaszkiet, 2 klopy, 30 gwardi z halabardami i Tomb Kingiem, 3 stalkery, 4 carriony, Sfinks, mały i duży licz z swoimi lorami).
Scen i rozstawienie battleline Zaczynam udało się ściągnąć kaszkiet mortarem, hellki nie trafiły, bulle podjechały dość blisko razem z ID. W 2 turze ID zaczął już jeździć po szkieletach, hellka zdjęła jedną klope, mortar uszkodził mocno gwardie, a druga hellka zjadła sobie załogę. Stalkery się wykopały zjadły jedną hellke, 3 tura byczki wbijają się w gwardie, ID zjada kolejne szkiele i klope po drodze, Prophet rzuca cały czas ciastka, hellka ściąga 1 stalkera, infernale dopadają i zjadają carriony, Stalkery 1 się zabija drugi zadaję chyba 3 rany na mortaru, gwardia się sypie, Sfinks dochodzi do combatu, Prophet szarżuje na samotnego stalkera, ID mieli klocek z dużym liczem, TK ginie w pojedynku z Taur'rukiem Sfinks przegrywa combat o 3, stalker ginie przeciwnik się poddaje. 20 - 0
3 gra vs Dwarfy (2x30 kuszników, 2x organki, 2x klopy, 2x działa, 30 hammersów sztandar w 6 calach 5+ ward na ataki zasięgowe i magie, 9hammersów, bsb i jakiś lordzik standard 2x zjadaczki czarów)
Scen i rozstawienie Blood&Glory. On zaczął działo 5 ran na ID, klopa w infernali ginie 1, I kusze tam pare gobosów ubiły, podbiegam wszystkim, zjadaczka zniszczyła mi ciastko, hellka trafia w działo 2 rany... druga dobija ward 5+... Mortar w piechotę 7 wardów ginie 1 kraś ... Jego 2 ID do piachu, 1 byczek w piach, 3 Infernali w piach, biegnę wszystkim do przodu byczki szarżują w kuszników Ci się utrzymują na stubornie za szeregi, Prophet pocisk w kuszników 7 hitów, 6 wardów zdanych... snajperka w bsb - czar zjedzony... hellki podbiegły do przodu mortar tym razem ubił 5 kuszników, gobosy i infernale z tyłu się chowają, jego tura organki w propheta 1 rana wbita, działo w hellke 1 rana wbita, 2x hammersi w byczki od boku które uciekają po przegranym combacie na całe 4 cale i są zjedzone ... 2 Hellki wpadają w kuszników, prophet w katape, w jego turze on ściąga mortara i robi reforma hammersami ja zjadam katape i kuszników, prophet wbija się w działo tak by hammersi go nie zobaczyli, hellki strzelają jedna z siłą 10 druga normalnie nic to nie zmieniło zabiłem może z 7 modeli... Prophet zjadł działo biegne dalej by wpaść w organki i bum na 3 kościach 1 1 2 zabrakło cala, organki strzelają ja warduje i idealnie 2 rany wklepane w ostatniej turze przegrałem przez strate generała 16:4
Ogólnie turniej pozytywny mimo słabych rzutów dobrze się bawiłem przetestowałem byczki które są mega twarde, nast razem porównam z małymi k'daaiami. Miejsce 11 na 14 jakby nie ta ostatnia tura było by znacznie wyżej Do przetestowania również mag z lorem Death'a, jak już kiedyś mówiłem hellka > mortar, Blood of Hashut raczej do wyrzucenia każdy lata z wardem 2+ na ogień, dwuraki do wyrzucenia ewentualnie całe infernale i zaspamować gobosami. ID jeżeli nie może szarżować na zwykłych zasadach wylatuje z rozpy tutaj nawet nie trzeba myśleć by to wymanewrować wole byczki zamiast niego. Na razie tyle z moich przemyśleń i do następnego
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
a jak się sprawdza szkoła haskuta? Może warto wypróbować metalu w końcu to szkoła rodzima starych CHD
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Prophet na dywanie jest genialny, dolatuje gdzie chce, jest nie do złapania ogólnie najlepsza rzecz w tej armii jak dla mnie Przy maszynkach go trzymam ale wiadomo wszystko od sytuacji zależy, jest wielofunkcyjny że tak to ujmę Co do ID wmówili mi że musi on zawszę korzystać z tej swojej dopałki nie może szarżować na zwyczajnych zasadach czyli 2d6 + 6 z możliwością skrętu, tylko cały czas musi jechać po linii prostej przed siebie... I właśnie jak z tym jest kto ma racje ?
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
a prophet na dywaniku może brać hmm lookout od maszyn i dawać im przerzuty? np jak jest 3 cale od ID?
Dywan ma zasadę, że charakter nie może nigdzie się dołączać, ale... deamonsmith rule umożliwia to?
Dywan ma zasadę, że charakter nie może nigdzie się dołączać, ale... deamonsmith rule umożliwia to?
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Nikt ci nie wmawiał, że musi zawsze korzystać z dopałki, możesz się zawsze ruszyć normalnie do 6 caliXier pisze: Co do ID wmówili mi że musi on zawszę korzystać z tej swojej dopałki nie może szarżować na zwyczajnych zasadach czyli 2d6 + 6 z możliwością skrętu, tylko cały czas musi jechać po linii prostej przed siebie... I właśnie jak z tym jest kto ma racje ?
Może przecież on się nie dołącza więc w czym problem ?Never pisze:a prophet na dywaniku może brać hmm lookout od maszyn i dawać im przerzuty? np jak jest 3 cale od ID?
Dywan ma zasadę, że charakter nie może nigdzie się dołączać, ale... deamonsmith rule umożliwia to?
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
Po bitewce z Hajami. Podleciał Lammasu siepnął 2 snajperki w maga z pitką. Mag out. Słoneczko w stardragona. Zdał ! Iron strzał w DP i brak lookouta na bsb. Haje poleciały na maksa do przodu. W lajonów wbił się iron, w DP destroyer. Helka w bsb-ka. Poszły znów 2 snajpy i słoneczko. Drugi mag out. Dragon 6, lord 6 i do piachu. Helka zagryzła bsb i wbiła się w lajonów którzy rozkręcali irona. Lajoni zniknęli. Destroyer zjadł DP i poleciał po łuki. Na stole została 10 łuków i jeden uciekający łucznik. Straciłem 20 hobgoblinów i jedną rakietnicę. Nieźle jak na pierwszą grę lamą.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Niemodyfikowana modelu zdaje się więc raczej korzysta z Ld jeźdźca
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Tak jak Karlito mówi niemodyfikowalna modelu. A jeździec na lamie to jeden model... Zresztą najpierw Shino pytałem żeby nie wałowaćXier pisze:Lama nie korzysta czasem ze swojego LD na snajperkę? W opisie czaru piszę niemodyfikowana
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Po bazyliszku napiszę jak mi poszło Chadecją. Czy ktoś jeszcze się wybiera oprócz mnie?;) Jestem ciekaw, czy będzie ogólny zryw CHD, czy też nie.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!