Demony znerfione
Re: Demony znerfione
Ja pokombinowałem i wyszło mi coś takiego - nie żebym miał zaraz tym grać, lecz moze komuś się spodoba.
Wrona 3 lev z lore of life (dziwne, że nikt o tym lorze nie wspominał)
- niszczarka - IMO scroll w armii być musi, wrona tańszego nie może brać więc...
- master of sorcery: po pierwsze tron, po drugie taf na klocki, po trzecie wskrzeszanie klocków, po czwarte tarcza na klocki, po piąte dwellersy na klocki i maszyny przeciwnika - reszta czarów w zasadzie zbędna. Do tego najlepszy IMO atrybut dla wrony - będzie traciła woundy w trakcie gry więc niech się czasem podleczy. Kolejna fajna sprawa to fakt, ze czary z tego lora nie wymagaja LOSa. Może sobie ptaszyna przycupnąć gdzieś za górką/obeliskiem/ domkiem i czarować.
Herald BSB khorna+28 blodków FCG
- d6 do szarży na blodkach
- płonące ataki na herlaku
- armour of khorne na herlaku
Unit znany i lubiany, do boostowania podnoszeniem tafa.
Herald Nurgla na palanquinie+26 plagusów FCG
- rerol to wound na plagusach
- hit z siłą 6 no AS w styku z heraldem
- zianie z siłą 4 na heraldzie
Unit nastawiony na przetrwanie, ale posiadający możliwości nabijania woundów - kluczowa tura combatu to 4 martwych typków w styku z herlakiem, 2d4 s4 + ataki plagusów - bez szału, ale tragedii też nie ma. Z rerol to wound powinni coś tam zabić. Unit do boostowania tarcza, czyli dodatkowymi 2d6 s3/4 (z rerol to wound?)
I na koniec wsparcie:
2x 6 latających furii
2x 3 szybkich cycków
6 strzelających lamerów
pozdr.
Wrona 3 lev z lore of life (dziwne, że nikt o tym lorze nie wspominał)
- niszczarka - IMO scroll w armii być musi, wrona tańszego nie może brać więc...
- master of sorcery: po pierwsze tron, po drugie taf na klocki, po trzecie wskrzeszanie klocków, po czwarte tarcza na klocki, po piąte dwellersy na klocki i maszyny przeciwnika - reszta czarów w zasadzie zbędna. Do tego najlepszy IMO atrybut dla wrony - będzie traciła woundy w trakcie gry więc niech się czasem podleczy. Kolejna fajna sprawa to fakt, ze czary z tego lora nie wymagaja LOSa. Może sobie ptaszyna przycupnąć gdzieś za górką/obeliskiem/ domkiem i czarować.
Herald BSB khorna+28 blodków FCG
- d6 do szarży na blodkach
- płonące ataki na herlaku
- armour of khorne na herlaku
Unit znany i lubiany, do boostowania podnoszeniem tafa.
Herald Nurgla na palanquinie+26 plagusów FCG
- rerol to wound na plagusach
- hit z siłą 6 no AS w styku z heraldem
- zianie z siłą 4 na heraldzie
Unit nastawiony na przetrwanie, ale posiadający możliwości nabijania woundów - kluczowa tura combatu to 4 martwych typków w styku z herlakiem, 2d4 s4 + ataki plagusów - bez szału, ale tragedii też nie ma. Z rerol to wound powinni coś tam zabić. Unit do boostowania tarcza, czyli dodatkowymi 2d6 s3/4 (z rerol to wound?)
I na koniec wsparcie:
2x 6 latających furii
2x 3 szybkich cycków
6 strzelających lamerów
pozdr.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, o 12:16 przez Dębek, łącznie zmieniany 2 razy.
No klasyk w zasadzie. To było pierwsze co złożyłem na nowe Euro.
Tylko ten Life zaskakujący. I całkiem ciekawy.
Do przemyślenia.
Palanquin jest słaby, bo oznacza więcej hitów idących w herosa. Niekoniecznie korzystne.
A szkoda, bo mam model
Tylko ten Life zaskakujący. I całkiem ciekawy.
Do przemyślenia.
Palanquin jest słaby, bo oznacza więcej hitów idących w herosa. Niekoniecznie korzystne.
A szkoda, bo mam model
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Pomysł Dębka jest fajny, ale czy light nie będzie jednak lepszy?
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Chodzi o t ze w lightcie się ptaszyna nie podleczy.... a t może rbić różnice
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Słuszna uwaga - pobierznie to czytałem. Zobaczyłem 6 no AS, a reszta przyszła sama.Spawn pisze:Dębek chodzi ci pewnie o nurgle's rot. To nie działa tak jak mówisz. To rani w każdej turze magii na 6, no AS. Jakby to był hit z s6 to kazdy by to brał na Guo, albo heraldzie.
Wobec tego ASL w btb wydaje się lepszym rozwiązaniem.
pozdr.
Dałbym slime trail i oddział furii na koszt tronu i nurgle's rot i byłoby super
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
ja dalej nie rozumiem zamysłu maga z 4-3 levelem za 600pkt... jeden miscast i jak cię wessie do warpa albo stacisz levele to kicha i masz latające 600 pkt które nic juz nie zrobi... nasze klocki są niezłe bez boostu ale z boostem są gięte. A nie lepiej za 550 pkt zrobić klepacza lorda który sam bedzie umiał pocisnąć klocek? (myślę o Keeperze ze spiritem)
Kiper sam będzie cisnął taki klocek jak ktoś po zjedzeniu 2kilowego steka, czyli przez całą bitwę. Jego nędzne ataki są za słabe na porządne zabicie monsterów, a jego totalny brak ochrony nie wróży mu łatwego życia. Poza tym nie ma swiftstride, więc nie będzie tak dziarsko sobie hasał po polu bitwy. Nie leczy sie z thunderstompów. Nie jest zły, w końcu to wielki demon. Ale są lepsze.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
+1
Tez bym to jakos tak widzial:
wrona z niszczara, magistrem, lifem, 3lvl
28 plagusow z przerzutami wounda + herlak nurgla ze staff of nurgle - lol, zajebisty przedmiot, czemu nikt tego nie bierze?
Tez bym to jakos tak widzial:
wrona z niszczara, magistrem, lifem, 3lvl
28 plagusow z przerzutami wounda + herlak nurgla ze staff of nurgle - lol, zajebisty przedmiot, czemu nikt tego nie bierze?
Nowy draft, wiec taki standardzik powiedzmy sobie złożyłem. Wiele kminy żeby taką rozpę zrobić nie trzeba. Zastanawiam sie jedynie nad złozeniem bzyków i khornowych herlaków, oraz nad drugim oddziałem horrorów i pojedynczym fiendem zamiast psów. Choć sądze że pieski sie przydadzą do ogarniania jakiś rydwanów, śmieci, łuczników itp
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
General
Firestorm Blade [25.0]
Armour of Khorne [15.0]
1 Herald of Khorne @ 100.0 Pts
1 Herald of Tzeentch @ 190.0 Pts
Magic Level 2; Battle Standard
Winged Horror [20.0]
Power Vortex [30.0]
1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
30 Bloodletters of Khorne @ 415.0 Pts
FCG, Icon of Endless War [25.0]
30 Bloodletters of Khorne @ 390.0 Pts
FCG
12 Pink Horrors of Tzeentch @ 162.0 Pts
Musician, Iridescent Horror
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
6 Fiends of Slaanesh @ 330.0 Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2397.0
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
General
Firestorm Blade [25.0]
Armour of Khorne [15.0]
1 Herald of Khorne @ 100.0 Pts
1 Herald of Tzeentch @ 190.0 Pts
Magic Level 2; Battle Standard
Winged Horror [20.0]
Power Vortex [30.0]
1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
30 Bloodletters of Khorne @ 415.0 Pts
FCG, Icon of Endless War [25.0]
30 Bloodletters of Khorne @ 390.0 Pts
FCG
12 Pink Horrors of Tzeentch @ 162.0 Pts
Musician, Iridescent Horror
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
6 Fiends of Slaanesh @ 330.0 Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2397.0
Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, o 21:44 przez Spawn, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem czy dobrym pomyslem jest losowanie z lighta 2 czarów, lepszym wyborem juz sie wydaje metal, masz zawsze zerówke która jest lepsza od tej z lighta.
Co do oddziałow to 12 horrorow na pilnowanie 2 heraldow to nieco mało
Co do oddziałow to 12 horrorow na pilnowanie 2 heraldow to nieco mało
No też właśnie myślałem nad metalem. Zawsze to jakas odpowiedz na czołg czy ciężką kawę, a bloodki są na tyle mocne że powinny dać sobie rade z heraldami. Jeden koleś lata, wiec zawsze moze uciec. Ale troche mi szkoda tyle punktów wydawać na horrory, które nic nie robią ;/
Sorry, że się wtubiam w Twój temat, ale od początku traktowałem go raczej jako miejsce wymiany wiedzy.
Moja rozpiska na nowy draft - z pamięci.
Bloodthirster - Axe of Khorne, Obsidian Armour, Immortal Fury
Herald of Khorne - BSB, Armour of Khorne, Firestorm Blade
Herald of Khorne
Herald of Tzeentch - Spell Breaker
Herald of Tzeentch - Power Vortex
10 Horrors - mus
28 Bloodletters - fcg (icon of endless war)
28 Bloodletters - fcg
5 Furies
5 Furies
6 Fiends
Złożyłem tuż przed turniejem sobotnim w Wawie, więc na szybko.
Ale zagrało bardzo dobrze, o dziwo (tylko z Manfredem splewiłem, jak dziecko).
W Master of Sorcery nie ma się teraz sensu w ogóle bawić.
Heraldzi i Horrory nawalają ze 3-4 pociski na turę (jak jest więcej kości). To nawet potrafi coś zrobić
BT zapewnia 3+ warda na magię i niezłą odporność na Skinki. Czyli generalnie jest łatwiej z Lizakami.
Wciąż nie ryzykowałbym vs. magia światła, bo jednak Banishment może mu zrobić kuku zbyt łatwo.
Wybrałem KBki, a nie Collara, bo można łatwiej rozkręcać puszkowych herosów. Zostaje im wtedy sam ward.
Ale może zmienię zdanie - Collar jest kuszący.
Więc generalnie Bloodek jest dość optymalny.
Moja rozpiska na nowy draft - z pamięci.
Bloodthirster - Axe of Khorne, Obsidian Armour, Immortal Fury
Herald of Khorne - BSB, Armour of Khorne, Firestorm Blade
Herald of Khorne
Herald of Tzeentch - Spell Breaker
Herald of Tzeentch - Power Vortex
10 Horrors - mus
28 Bloodletters - fcg (icon of endless war)
28 Bloodletters - fcg
5 Furies
5 Furies
6 Fiends
Złożyłem tuż przed turniejem sobotnim w Wawie, więc na szybko.
Ale zagrało bardzo dobrze, o dziwo (tylko z Manfredem splewiłem, jak dziecko).
W Master of Sorcery nie ma się teraz sensu w ogóle bawić.
Heraldzi i Horrory nawalają ze 3-4 pociski na turę (jak jest więcej kości). To nawet potrafi coś zrobić
BT zapewnia 3+ warda na magię i niezłą odporność na Skinki. Czyli generalnie jest łatwiej z Lizakami.
Wciąż nie ryzykowałbym vs. magia światła, bo jednak Banishment może mu zrobić kuku zbyt łatwo.
Wybrałem KBki, a nie Collara, bo można łatwiej rozkręcać puszkowych herosów. Zostaje im wtedy sam ward.
Ale może zmienię zdanie - Collar jest kuszący.
Więc generalnie Bloodek jest dość optymalny.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
tylko jest chyba maly problem. BT jako niszczyciel swiatów ma tylko 6 siły, a to chyba jednak niewiele...nie da się rozsądnie go złożyć z S10?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Awesome Strength to 75 pkt.Dmtrij pisze:tylko jest chyba maly problem. BT jako niszczyciel swiatów ma tylko 6 siły, a to chyba jednak niewiele...nie da się rozsądnie go złożyć z S10?
Wtedy nie ma zbroi.
Dla mnie ta opcja nie jest dobra.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
no jest to problem...
Może kwestia tego, że trzeba nim grać inaczej wtedy? ale w pewnych match-up'ach i tak jesteś do tyłu. Wydaje mi sie, że siła 6 nie wystarczy na prawdziwych twardzieli.
Może kwestia tego, że trzeba nim grać inaczej wtedy? ale w pewnych match-up'ach i tak jesteś do tyłu. Wydaje mi sie, że siła 6 nie wystarczy na prawdziwych twardzieli.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.