Moja armia ma alergię na Smoki, kowadła i inne rzeczy...

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Następnym moim wariantem jaki będę testował na smoki jest king z destroyerem i obrożą w klocku guardów dodatkowo z Icon of Rakaph. Gdzieś blisko katapult. King rzuca chealenge smokowi i bijemy się. Używam specjalnej zasady destroyera co daje mi średnio trzy woundy na turę. No i oddział nabija mi CR. Jak się pofarci to wejdzie smiting i lord na smoku płynie. A smok ma 3-4 rany. Zobaczymy =)

Rafał
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Nasielsk Terror Boyz

Post autor: Rafał »

Spróbować możesz ale kto będzie się pakował smokiem w kloc TG kamikaze chyba ale nimi założyć pułapkę jest ciężko chyba, że się nimi potrafi dobrze grać. Ja ostatnio próbowałem smoka upolować klockiem ciężkiej kawy z kingiem lataczem (standard) i ciężko szło ale... dałem rade.

PS. gracz nie był zbyt doświadczonym graczem więc to też zmienia fakty.

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Jeśli ktoś dobrze z tym smokiem to rozegra, to TG musiałyby się naprawdę mocno napracować. Wystarczy, że koleś trochę pochucha :wink: a wióry zmienią się w drobny pył. A tak na serio, jeszcze z wykorzystaniem jeźdźca, może być naprawdę...oryginalnie!
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Myślę że jeżeli ktoś dobrze gra Guardami to z armią na smoku nie przegra, jeżeli wraz z magami pochowanymi pilnują oni klop to smok nawet nie wyleci pod ostrzał takze nie zabierze sie za punktowanie ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
haggis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Katowice

Post autor: haggis »

żeby złapać smoka weź 8 lekkich kawalerzystów z championem.
jak zaszarżujesz i wyzwiesz na pojedynek to wszyscy nie zginą i w swojej turze się nie ruszy, a gwardia może pobiec dodatkowe 8" przy popychaniu i w sumie można dorwać smocura z 20" można dorwać. niestety problem z tym że mogą dać flee.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Mi sie odbila szarza klocka 20 TG od smoka od tylu. To dopiero zal jak tracisz w jednej rurze 13 TG, nie?

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

A champion gdzie?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

No właśnie. Z powodu oszczędności punktowych nie wziąłem championa. Przez to przegrałęm bitwę. :D

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

żeby złapać smoka weź 8 lekkich kawalerzystów z championem.
jak zaszarżujesz i wyzwiesz na pojedynek to wszyscy nie zginą i w swojej turze się nie ruszy, a gwardia może pobiec dodatkowe 8" przy popychaniu i w sumie można dorwać smocura z 20" można dorwać. niestety problem z tym że mogą dać flee.
tylko w tym problem że zakładacie iż przeciwnik ma TYLKO smoka którym się pcha do przodu i ustawia się na szarże dla lekkiej kawy. tudzież nie widzi TG i nie wie że można na nich rzucić popychacze. A reszta jego armii gapi się głupio i kibicuje mu. DE, WE, czy HE(niemówiąc o chaosie) mają także konnice którą np: może wbić się w TG już w drugiej turze walki i wtedy smok ma pełne pole do manewru.

primo 8 lekkich kawalerzystów - są to jednostki o słabym as i t3 więc wystarczy jedna dobra salwa i niema tego odziału. A przeciwnik moze się pokusić o rozwalenie takiego klocka.

Dobry gracz na smoku nie pozwoli sobie łatwo go zniszczyć. A zanim by zaszrżował klocek TG to myślę ze by go trochę przećwiczył z łuczników/bolcy
Ostatnio zmieniony 24 paź 2007, o 20:09 przez Jarlaxle, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

To jużlepiej było 2 muzyków wywalić. Champion to podstawa szególnie w jakiś oddziałach 10-12 łuczników :D
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Czlowiek (i mumia) najlepiej ucza sie na wlasnych bledach. :)

Awatar użytkownika
haggis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Katowice

Post autor: haggis »

jarlaxle17 pisze:
żeby złapać smoka weź 8 lekkich kawalerzystów z championem.
jak zaszarżujesz i wyzwiesz na pojedynek to wszyscy nie zginą i w swojej turze się nie ruszy, a gwardia może pobiec dodatkowe 8" przy popychaniu i w sumie można dorwać smocura z 20" można dorwać. niestety problem z tym że mogą dać flee.
tylko w tym problem że zakładacie iż przeciwnik ma TYLKO smoka którym się pcha do przodu i ustawia się na szarże dla lekkiej kawy. tudzież nie widzi TG i nie wie że można na nich rzucić popychacze. A reszta jego armii gapi się głupio i kibicuje mu. DE, WE, czy HE(niemówiąc o chaosie) mają także konnice którą np: może wbić się w TG już w drugiej turze walki i wtedy smok ma pełne pole do manewru.

primo 8 lekkich kawalerzystów - są to jednostki o słabym as i t3 więc wystarczy jedna dobra salwa i niema tego odziału. A przeciwnik moze się pokusić o rozwalenie takiego klocka.

Dobry gracz na smoku nie pozwoli sobie łatwo go zniszczyć. A zanim by zaszrżował klocek TG to myślę ze by go trochę przećwiczył z łuczników/bolcy
My też nie posiadamy jednego klocka i jednego oddziału lekkiej kawalerii, reszta armii tłucze sie z resztą, smok z reguły zajmuje 2 herosów więc nasza magia ma większe pole do manewru, po za tym różne dziwne rzeczy działają na smoki, kiedyś 25 łuczników zadało 2 rany lordowi chaosu z 3+ wardem (smokowi nic), smok już taki twardy nie był.
Smoki są mocarne, ale jak się zatrzyma na czymś to musi czekać na odsiecz albo go złamią>

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Zakąłdając że taki średni lord na smoku wypłaca średnio jakieś 10 ataków(razem ze smokiem) to można policzyć statystycznie jaki klocek go utrzyma.

Ja zazwyczaj liczę najgorszy scenariusz.
10 ataków,10 trafia i 10 zabija.

Standardowy oddział szkieli to 20.
Czyli mamy 3 szeregi i outnumber, jak nam zabije 10 to sypiemy się o 6(czyli 4 zostaje).
Dając sztandar zostaje nam 5 chłopa.

Przy oddziale 30 osobowym zostaje nam 15(więc juz sycąco).

Nawet nie starałem się liczyć jak to będzie przy 40 szkielach.
Hmmmmm zostaje 25 czyli w następnej turze nadal mamy szance to ustać.

TK moga w tym czasie dopchnąc coś wrednego(Skorpa,rydwany,króla itp.)

Czyli minimalna jednostka która przy odrobinie farta trzyma skoka 2 tyru to 25 szkieletowych łuczników ze sztandarem i muzykiem.
Dając czempiona ten oddział robi się groźny.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie dajesz championow do oddzialow?

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Nie zapominaj o championie ..... :wink:
Wtedy wklepuje ci 6 do CR ,a ty masz przewagę ,3 szeregi ...

Edit:
Shino szybszy :D
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ostatnie zdanie w moim wcześniejszym poście.:P

Ogólnie nigdy nie dawałem czempionów bo punktów brakowało.

Teraz zaczynam ich wrzucać bo zauważyłem ich potencjał-głównie grałem dla przyjemności ale czas zacząć maxować rozpiski.

Skończyło się klimatyczne granie:(
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
haggis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Katowice

Post autor: haggis »

wystarczy wjechać we flankę nawet 5 lekkiej z czempionem, i tylko w fazie magii wskrzeszać obu, ze szkieli i cavy, przeciwnik co turę jest w stanie nabić tylko 6 W więc 3szeregi sztandar przewaga i flanka to razem 6 no i zatrąbi go na śmierć :twisted:

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Moje pytnie brzmi następujco: Jak moja armia może sobie poradzić grając z dwarfami majacymi w swojej rozpisce kowadło? Jakieś rady tych co na rzeczy się znaja i kiedyś grali przeciwko armii dwarfów właśnie tak złożonej.... Pozdr.

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

2 swarmy trzymią kowala z reguły na długo (przez co ten nie może walić runów). Skorpion może próbowac szczęścia, ale łatwo może dostać w łeb (standartowo kowal ma odporność na KB). A najlepiej podlecieć kingiem i popchnąć do walki :P
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

MUKER pisze:2 swarmy trzymią kowala z reguły na długo (przez co ten nie może walić runów).
Jak bedziesz miał fuksa i nie polecisz za stół
MUKER pisze:\. Skorpion może próbowac szczęścia, ale łatwo może dostać w łeb (standartowo kowal ma odporność na KB).
spróbuj szcześcia :lol2:
MUKER pisze:. A najlepiej podlecieć kingiem i popchnąć do walki :P
jak bedziesz widział :roll:

pzdr

ODPOWIEDZ