Włócznia Myrmidii
Re: Włócznia Myrmidii
A ja nie wiem jak można nie wystawiać KO i rarów imperium - a jak widać ludzie tak grają:)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To moze wlasnie jeszcze bardziej naporowo, np taki roster:
Arch Lector of Sigmar: General; Great Weapon; Heavy Armour; War Altar of Sigmar; Talisman of Preservation; Charmed Shield @ 309.0 Pts
Battle Wizard Lord; Magic Level 4; Lore of Light; Scroll of Shielding @ 215.0 Pts
Battle Wizard: Magic Level 1; Lore of Light; Dispel Scroll @ 90.0 Pts
Captain of the Empire: Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Dragonhelm; Dawnstone @ 148.0 Pts
11 Archers: Marksman @ 87.0 Pts
37 Halberdiers: Sergeant, Musician @ 224.0 Pts
11 Knightly Orders: FCG @ 272.0 Pts
3x3 Demigryph Knights @ 522.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Celestial Hurricanum @ 130
Steam Tank @ 250.0 Pts
Wylecial pedzio i cannon, wpadlo hurricanum i kolejna trojeczka demigryfow. Niestety wskutek transformacji stracili muzykow, ale przy tylu oddzialach nie spodziewam sie, zeby to mialo stanowic jakis problem. Moge tym pograc naprawde szybko, jak dzisiaj widzialem te demigryfy w akcji, to az mi serce roslo. Swietny oddzial, na dodatek IMO troche niedoszacowany punktowo. Rozpe troche tez robi hate i +1 do hita.
Arch Lector of Sigmar: General; Great Weapon; Heavy Armour; War Altar of Sigmar; Talisman of Preservation; Charmed Shield @ 309.0 Pts
Battle Wizard Lord; Magic Level 4; Lore of Light; Scroll of Shielding @ 215.0 Pts
Battle Wizard: Magic Level 1; Lore of Light; Dispel Scroll @ 90.0 Pts
Captain of the Empire: Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Dragonhelm; Dawnstone @ 148.0 Pts
11 Archers: Marksman @ 87.0 Pts
37 Halberdiers: Sergeant, Musician @ 224.0 Pts
11 Knightly Orders: FCG @ 272.0 Pts
3x3 Demigryph Knights @ 522.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Celestial Hurricanum @ 130
Steam Tank @ 250.0 Pts
Wylecial pedzio i cannon, wpadlo hurricanum i kolejna trojeczka demigryfow. Niestety wskutek transformacji stracili muzykow, ale przy tylu oddzialach nie spodziewam sie, zeby to mialo stanowic jakis problem. Moge tym pograc naprawde szybko, jak dzisiaj widzialem te demigryfy w akcji, to az mi serce roslo. Swietny oddzial, na dodatek IMO troche niedoszacowany punktowo. Rozpe troche tez robi hate i +1 do hita.
Nom, tyle, ze jak imperium odda inicjatywe, drogi Piotrze, to DE w takiej wersji, i z +1 do zaczynania moga takie imperium niezle osaczyc. Musisz ograniczac ruchy DElfom.
Kacy, a nie sadzisz, ze cus malo tych IC? Pomysl ze spearami upadl?
Potestuj hurri, ale imho oprocz +1 PD szalu nie robi.
No i zwroc uwage, ze jakbys mial 4ki tych demisiow, to by sie pewnie nie zbrejkowaly od hydry.
Kacy, a nie sadzisz, ze cus malo tych IC? Pomysl ze spearami upadl?
Potestuj hurri, ale imho oprocz +1 PD szalu nie robi.
No i zwroc uwage, ze jakbys mial 4ki tych demisiow, to by sie pewnie nie zbrejkowaly od hydry.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Szkoda mala, a zal krotki - dobilbys mnie klockiem z ninjami. A 4 moglbys odgiac tymi zebranymi harpiami
No wlasnie troche celowo tych IC obcialem - sa spoko, ale nie jako glowny oddzial. W tej bitwie wyraznie wykazaly sie demigryfy, mysle ze jakbym napieral jeszcze jednym oddzialem, papa i hurricanum, to w pewnym momencie ninja w ogole by nie strzelali.
Chwilowo speary upadaja, za to jest wiecej halabard. Gdyby nie spanikowali wtedy po strzelaniu, mogliby Ci tych kusznikow zabic bez pomocy demisiow.
Armia ma spoko potencjal, fajnie wkrecac sie w rozpy - z WoCem wszystko bylo juz jakies takie oczywiste.
No wlasnie troche celowo tych IC obcialem - sa spoko, ale nie jako glowny oddzial. W tej bitwie wyraznie wykazaly sie demigryfy, mysle ze jakbym napieral jeszcze jednym oddzialem, papa i hurricanum, to w pewnym momencie ninja w ogole by nie strzelali.
Chwilowo speary upadaja, za to jest wiecej halabard. Gdyby nie spanikowali wtedy po strzelaniu, mogliby Ci tych kusznikow zabic bez pomocy demisiow.
Armia ma spoko potencjal, fajnie wkrecac sie w rozpy - z WoCem wszystko bylo juz jakies takie oczywiste.
No ja cie rozumiem, ale po jednej bitwie, nie powinienes wyciagac zbyt pochopnym wnioskow. Rozpa ma byc dobra na wszystko
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dlatego tez zmiany sie staram robic jakies w miare kontrolowane, nie wywalam od razu calej koncepcji armii, tylko zmieniam czesc elementow, zeby sprawdzic jak hulaja inne. Sam przyznasz, ze kotki sa swietnym oddzialem i potrafia bardzo mocno napierac. Tak naprawde weszly zamiast herosa, a huraganum weszlo za armate. Jakos drogie mi sie te armaty wydaja, poza tym jest jeszcze jedna na czolgu.Rince pisze:No ja cie rozumiem, ale po jednej bitwie, nie powinienes wyciagac zbyt pochopnym wnioskow. Rozpa ma byc dobra na wszystko
BTW - hate z papy dziala tylko w pierwszej turze, prawda? I np. jesli oddzial nie mial hate, zaszarzowal, a pozniej papa podszedl (juz powiedzmy ture pozniej), to czy iddzial ma w tej turze hate?
Ja naprawdę nie wiem z skąd wy macie tyle wniosków odnośnie Imperium po jednej bitwie .
Jakim cudem Rince chcesz mieć +1 do zaczynania mając więcej wystawień (mówię o normalnym Imperium nie Barbary).
W jaki sposób chcesz osaczyć Imperium które wystawia się w linii ? To imperium ma 7 ruchu i decyduje gdzie i z kim walczy. To imperium ma +1 AS więc poza pokiem i czarami w zasadzie możesz ich tylko pomiziać Hydra nie działa na Imperium za dobrze z siłą 5.
Huricanium jest po prostu nieocenione! Wraz z H. wzrasta efektywność oddziału o 18% - do tego ma 5 ran i 5t Impacty daje +1 PP i ma bardzo fajny czar choćby na Harpie de. Jeśli połączyć to z Hatem od Prista robi się naprawdę ciekawie.
Barbara! Zagraj normalnie czyli 2 x 4 demisie a poznasz różnicę. Oddział 11 knightów jest za mały. Działa musisz mieć 2 + czołg.
Jakim cudem Rince chcesz mieć +1 do zaczynania mając więcej wystawień (mówię o normalnym Imperium nie Barbary).
W jaki sposób chcesz osaczyć Imperium które wystawia się w linii ? To imperium ma 7 ruchu i decyduje gdzie i z kim walczy. To imperium ma +1 AS więc poza pokiem i czarami w zasadzie możesz ich tylko pomiziać Hydra nie działa na Imperium za dobrze z siłą 5.
Huricanium jest po prostu nieocenione! Wraz z H. wzrasta efektywność oddziału o 18% - do tego ma 5 ran i 5t Impacty daje +1 PP i ma bardzo fajny czar choćby na Harpie de. Jeśli połączyć to z Hatem od Prista robi się naprawdę ciekawie.
Barbara! Zagraj normalnie czyli 2 x 4 demisie a poznasz różnicę. Oddział 11 knightów jest za mały. Działa musisz mieć 2 + czołg.
A co to jest "normalne imperium"? 2x mala kawa, duza kawa, 2x demisie, czolg, armaty, herosi? Jesli tak, to niestety ale bede mial to +1 do zaczynania. W jaki sposob chce osaczyc? Podejsc, dobrze wystawic asasinow, zaleciec 2ma pegazami, dobrze spushowac ktoras mala flanke hydra, odgiac harpiami. Do tego mam snajpery, slonce i DD. Malo argumentow? Wow, kawa i demisie maja 1+ sejwa... Strasznie rzeczy... Oprocz tego maja tez 3T. Hydra dziala slabo? Chyba zes z konia spadl...PiotrB pisze:Ja naprawdę nie wiem z skąd wy macie tyle wniosków odnośnie Imperium po jednej bitwie .
Jakim cudem Rince chcesz mieć +1 do zaczynania mając więcej wystawień (mówię o normalnym Imperium nie Barbary).
W jaki sposób chcesz osaczyć Imperium które wystawia się w linii ? To imperium ma 7 ruchu i decyduje gdzie i z kim walczy. To imperium ma +1 AS więc poza pokiem i czarami w zasadzie możesz ich tylko pomiziać Hydra nie działa na Imperium za dobrze z siłą 5.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Oddział ma w tej turze hate (i ma go tak długo jak papa jest w 6 calach), ale nie dostaje przerzutów trafień, bo te działają tylko w 1 turze cc.swieta_barbara pisze:BTW - hate z papy dziala tylko w pierwszej turze, prawda? I np. jesli oddzial nie mial hate, zaszarzowal, a pozniej papa podszedl (juz powiedzmy ture pozniej), to czy iddzial ma w tej turze hate?
Ale mają ogromne możliwości i według mnie są dość tanie jak na to co mogą zrobić. Ja od pewnego czasu nie gram bez 3 (albo 2+czołg)swieta_barbara pisze:Jakos drogie mi sie te armaty wydaja
A mi się wydaje, że to +1 do hita jest najlepszym z bonusów jakie daje hurricanum. No i chariot ze statami na 5 tez jest niezły.Rince pisze:Potestuj hurri, ale imho oprocz +1 PD szalu nie robi.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Rince - nie wiem co ty znowu wymyśliłeś ale DE mają przeważnie dużo wystawień. 2x kusze 2x Harpie często 2x dr - często 3x rydwany to robi swoje.
Hydra naprawdę nie powinna być problemem dla 3 dział.
Hydra naprawdę nie powinna być problemem dla 3 dział.
Biorac pod uwage, ze ostatnio nie spotykam DE bez duzej magiczki z MR5, to wybór "co wpuscic" jest dosyć prosty.Królik pisze:Na de dobrze dziala magia light. Rzucasz pociski + klatke na oddzial z duza czarka i musze cos wpuscic. Hurricanum imo warto potestowac.
Ale 2 pegazy i 2 unity harpii juz moga. Nie wystawiam hydry na 3 dziala od 1wszej tury... Nevermind. Zbaczamy z tematu.PiotrB pisze:Rince - nie wiem co ty znowu wymyśliłeś ale DE mają przeważnie dużo wystawień. 2x kusze 2x Harpie często 2x dr - często 3x rydwany to robi swoje.
Hydra naprawdę nie powinna być problemem dla 3 dział.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
zapominacie o taktycznym boundzie z hurriacanum - wiem że zaraz powiecie ze to "slaska statystyka" - ale za czesto mi ktoś tym kluczowy kolcek obracał w d* strone ; p wózek ma swoje zalety i jedyna wada czyli szybkośc da się jakos imo przezyć
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
ja w moim imperium mam 7 wystawień z maszynami i herosami . To jak ono obecnie wygląda wynika z 2 masterów i kliku lokali. Każdy ma swoje przemyślenia
Przypominam ,że Papa na wózku może sprawić ,że działa strzelają ogniem - co źle wróży dla Hydry. Pozatym zakładasz Rince ,że Tobie wszystko się uda a przeciwnik będzie stał i się przyglądał
Harpie przy 2 banishmentach i pociskach i kawie nie powinny móc zbliżyć się do artylerii - problemem jest tylko Pok ale ja bym zaryzykował i wziął go na swojego bsb na pegazie +1 z rerolem i próbował dojechać jakimś oddziałem. Powinienem 2 tury przeżyć co da czas.
Trzeba by zagrać i tyle ja sądzę ,że jak będziecie grać rewanż z Barbarą to na pewno już Ci tak łatwo nie pójdzie .
Przypominam ,że Papa na wózku może sprawić ,że działa strzelają ogniem - co źle wróży dla Hydry. Pozatym zakładasz Rince ,że Tobie wszystko się uda a przeciwnik będzie stał i się przyglądał
Harpie przy 2 banishmentach i pociskach i kawie nie powinny móc zbliżyć się do artylerii - problemem jest tylko Pok ale ja bym zaryzykował i wziął go na swojego bsb na pegazie +1 z rerolem i próbował dojechać jakimś oddziałem. Powinienem 2 tury przeżyć co da czas.
Trzeba by zagrać i tyle ja sądzę ,że jak będziecie grać rewanż z Barbarą to na pewno już Ci tak łatwo nie pójdzie .
Tak, gosciu, zakladam, ze mi sie wszystko uda... Akurat strasznie zes slabo trafil, bo zawsze zakladam najgorszy scenariusz. Natomiast wiem jak te armie funkcjonuja i blagam cie, nie opowiadaj takich farmazonow, ze jednym zagrozeniem jest pok, bo jak sie postaram to realnym zagrozeniem jest dla ciebie 30stka warriorow bez zadnych boostow. Mowisz, ze bys zaryzykowal i zaszarzowal poka swoja jazda z CRem i puszkobsbkiem? I ty mi tu wyjezdzasz z argumentem o slepej wierze w suckes misji ? Nigga plz... "grasz z debilem"? Banishment z wozka ma 24 cale. Jesli bedziesz chcial go rzucac w harpie, dostaniesz tube z kusznictwa. Pasuje ci taka wymiana? Oprocz tego, zebym nie zbijal drugiego banishmentu, bedziesz musial wymusic dispel innego czaru, czyli klatki (reszte wpuszczam, bo nie stanowi zagrozenia). To nie jest tak, ze sobie bedziesz kulal te czary w harpie za totalny frajer. Poza tym, mam 2 unity harpii i 2 strzelanioodporne pegazy. Wszystko zabijesz z banishmentu? Zbyt duzo tej kontry nie masz.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Papa i ogniste strzały z armaty ? Modlitwy działają tylko w walce wręcz także jedynie ja by się hydra wbiła w armatę to można dać warda na +5 i ogniste ataki ale nie płonące strzały