VC Lajona
Re: VC Lajona (początkujący)
wim wim, tylko takich panów da się jakoś schować, nie stawiać ich bokiem tylko przodem do armat
ja bym wywalil MotD bo te inwokacje mogą i tak nie wchodzic, jakiś ward 4+ na 1 ranę, albo magic resistance
za Rod'a Book of Arkan, szansa na 2 popychaczki
1 zombie sio i wsadził 2x 2-3 Fell Baty, można nimi realnie zagrozić maszynom
ja bym wywalil MotD bo te inwokacje mogą i tak nie wchodzic, jakiś ward 4+ na 1 ranę, albo magic resistance
za Rod'a Book of Arkan, szansa na 2 popychaczki
1 zombie sio i wsadził 2x 2-3 Fell Baty, można nimi realnie zagrozić maszynom
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Znowu drobne poprawki wprowadzone
Btw. Tak narzekacie ze BK ugrzezna w jakiejs hordzie...a po co mam sie nimi pakowac w horde?
wg mnie oni sa do zabijania innej kawalerii, jakies monstrus infantry (minotaury itp).
Baty w sumie spoko, taniej punktowo i hajsowo niz vargi

Btw. Tak narzekacie ze BK ugrzezna w jakiejs hordzie...a po co mam sie nimi pakowac w horde?

Baty w sumie spoko, taniej punktowo i hajsowo niz vargi

plis
majać erteryczny ruch możesz wykorzystać impassy by tak przejść oddziałem, żeby nie dostal na twarz jakiejś hordy.
no jak przeciwnik zrobi szarżę na 12+4 cali to nic nie poradzisz, takie kostki

no jak przeciwnik zrobi szarżę na 12+4 cali to nic nie poradzisz, takie kostki

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1300 ptk
nie przesadzajmy, trzebaby zmienić rozpiskę na Crypt Horrory żeby Mortis był efektywniejszy

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
yyyy... dno
sory ale powiem dosadnie w twojej rozpie masz do bicia:
30 ghuli
10 black knightów
więc tak jak trafisz na maszynki to padasz z automatu (koledzy pokazali)
jak trafisz na coś innego (hordy) to aby nabić pkt musisz je zabić... a te twoje 10 black knightów bije 10 atakami na 4+ ?!?!?!
ok masz jeszcze ghule a bk coś tam trzymają, tylko z czym ty się chcesz bić tymi ghulami? podaj jakieś konkretne oddziały?
z czym się nie możesz bić ghulami: Crypt horrory, WL ,Bl, warriorzy chaosu, dwarf worriorzy, Gory...
z czym możesz? no właśnie takich oddziałów na stole nie uświadczysz raczej
1. Bk są do trzymania w nich lorda oni nie biją oni trzymają!
2. 30-40 ghuli jest do trzymania lorda coś tam biją ale bez przerzutów trafień to bym na nich nie liczył....
wrzucenie do rozpy crypt horrorów jest o tyle dobre że na 1300 jest naprawde niewiele rzeczy które może je zatrzymać... bo 10 takich panów z regenką na 5+ i T5 już sami z siebie coś robią...
sory ale powiem dosadnie w twojej rozpie masz do bicia:
30 ghuli
10 black knightów
więc tak jak trafisz na maszynki to padasz z automatu (koledzy pokazali)
jak trafisz na coś innego (hordy) to aby nabić pkt musisz je zabić... a te twoje 10 black knightów bije 10 atakami na 4+ ?!?!?!
ok masz jeszcze ghule a bk coś tam trzymają, tylko z czym ty się chcesz bić tymi ghulami? podaj jakieś konkretne oddziały?
z czym się nie możesz bić ghulami: Crypt horrory, WL ,Bl, warriorzy chaosu, dwarf worriorzy, Gory...
z czym możesz? no właśnie takich oddziałów na stole nie uświadczysz raczej
1. Bk są do trzymania w nich lorda oni nie biją oni trzymają!
2. 30-40 ghuli jest do trzymania lorda coś tam biją ale bez przerzutów trafień to bym na nich nie liczył....
wrzucenie do rozpy crypt horrorów jest o tyle dobre że na 1300 jest naprawde niewiele rzeczy które może je zatrzymać... bo 10 takich panów z regenką na 5+ i T5 już sami z siebie coś robią...
Hehehe - no to się troszkę uśmiałem.LajoN31 pisze: wg mnie oni sa do zabijania innej kawalerii, jakies monstrus infantry (minotaury itp).
Herezja - SPALIĆ GO NA STOSIE!!! - Od kiedy BK moga przełazic przez impasy??misha pisze:plismajać erteryczny ruch możesz wykorzystać impassy by tak przejść oddziałem, żeby nie dostal na twarz jakiejś hordy.
Może wyszedł jakiś FAQ o którym nie wiem

@Smiechu
masz zasadę Ethereal tylko na ruch i nie masz kary za barding, a zasada eteryczności jest opisana w RB zgodnie z nią możesz chodzić jak ci się podoba, byle skonczyc w legalnym miejscuSpectral Steeds: A model mounted upon (or pulled by) a model with this special rule gains Ethereal special rule for the purposes of movement only. They do not suffer the movement penalty for being barded. Whilst a unit with this special rule is joined by a character without the Spectral Steed or Ethereal special rules, then it loses this special rule.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
"Czy w takim razie poza crypt horrorami i strzygą jest coś co się w VC bije?"
Wg. mnie każda armia ma swój charakter oraz specyficzne plusy i minusy. Możesz sobie stworzyć takiego generała, że wsadzony nawet w zwykłe zombiaki będzie wycinał dużo silniejsze oddziały a combat result dzięki liczebności zombie i tak będzie na twoją korzyść. Masz tony ataków, które pomijają asv a dość mało jednostek ma wardy. Ja gram na gg bo mi się podoba jednostka a i potrafią troszkę wyciąć choć jedyne sensowne 2h i asl + era ataków o wysokich siłach czyli 0 asv potrafią mi już na początku walki popsuć humor.
Horrory potrafią w cholerę zdziałać. Z mortisem i wyższą regenką robią bardzo dużo ale jak każda jednostka mają swoje słabe punkty. Widziałem oddział horrorów rozwalony przez 1 kowboja bo po prostu w styku był z dwoma i ze swoim asv na 1+ , wardami itd po prostu ich powoli kroił. Kowboj bretonii z heroic kb wpada szarżą rzuca 5 ataków, trafia powiedzmy 3 ataki z czego 2 to roll 6 i masz 7 ran, 2 giną, trzeci traci ranę. Cr szarża + 7 vs powiedzmy 1 ranka więcej i sypiesz się o kolejnych dwóch. Taka armia, that's all.
Z drugiej strony krzyki są przegięte
.
Wg. mnie każda armia ma swój charakter oraz specyficzne plusy i minusy. Możesz sobie stworzyć takiego generała, że wsadzony nawet w zwykłe zombiaki będzie wycinał dużo silniejsze oddziały a combat result dzięki liczebności zombie i tak będzie na twoją korzyść. Masz tony ataków, które pomijają asv a dość mało jednostek ma wardy. Ja gram na gg bo mi się podoba jednostka a i potrafią troszkę wyciąć choć jedyne sensowne 2h i asl + era ataków o wysokich siłach czyli 0 asv potrafią mi już na początku walki popsuć humor.
Horrory potrafią w cholerę zdziałać. Z mortisem i wyższą regenką robią bardzo dużo ale jak każda jednostka mają swoje słabe punkty. Widziałem oddział horrorów rozwalony przez 1 kowboja bo po prostu w styku był z dwoma i ze swoim asv na 1+ , wardami itd po prostu ich powoli kroił. Kowboj bretonii z heroic kb wpada szarżą rzuca 5 ataków, trafia powiedzmy 3 ataki z czego 2 to roll 6 i masz 7 ran, 2 giną, trzeci traci ranę. Cr szarża + 7 vs powiedzmy 1 ranka więcej i sypiesz się o kolejnych dwóch. Taka armia, that's all.
Z drugiej strony krzyki są przegięte

Heroes:
Necromancer 125
lore of vampire lvl2 [35]
Book of arkhan [25]
Vampire 196
lore of vampire lvl 1
bsb [25]
quickblood [30]
sword of might [20]
dragonhelm [10]
h. armour [4]
shield [2]
Core:
30 Ghuli 310
ghast [10]
20 zombie 70
cg [10]
5 dire wolves 40
Special:
2x fell bats 32
2x fell bats 32
5 Hexwrites 150
10 black knights 340
Barding, lance
fcg [30]
banner of the barrows [50]
Razem: 1298
modele: 76
Może być coś takiego? Wampir do ghuli, necro do zombie
po pierwszych testach ghule spoko, BK zależy (abomce i hydrze rady nie dali) 
Necromancer 125
lore of vampire lvl2 [35]
Book of arkhan [25]
Vampire 196
lore of vampire lvl 1
bsb [25]
quickblood [30]
sword of might [20]
dragonhelm [10]
h. armour [4]
shield [2]
Core:
30 Ghuli 310
ghast [10]
20 zombie 70
cg [10]
5 dire wolves 40
Special:
2x fell bats 32
2x fell bats 32
5 Hexwrites 150
10 black knights 340
Barding, lance
fcg [30]
banner of the barrows [50]
Razem: 1298
modele: 76
Może być coś takiego? Wampir do ghuli, necro do zombie


Ostatnio zmieniony 12 gru 2012, o 16:53 przez LajoN31, łącznie zmieniany 1 raz.
Wg. mnie zmarnowane pkty na BK. Oni są, tak jak już ktoś wcześniej pisał, do trzymania lorda. Niestety ale w obecnej edycji posysają nieziemsko jako solo jednostka a są troszkę za drodzy jak na takie ssanie. Brak mi generała w rozpisce. Wampir to bsb a nekro ma lore of death - wymogiem jest generał z lore of vamp.
na abomki i hydry to moze lepiej daj flammingi
pograj na BK i ciesz się grą a nie tam marudzić, wampira na konia może posadzisz

pograj na BK i ciesz się grą a nie tam marudzić, wampira na konia może posadzisz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Misha dobrze gada, pograj i zobacz co i jak, a nie marudzisz, bo sam dojdziesz do tego, co jest ok, a co nie, trzeba tylko czasu.misha pisze:na abomki i hydry to moze lepiej daj flammingi![]()
pograj na BK i ciesz się grą a nie tam marudzić, wampira na konia może posadzisz
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Solider pisze:Misha dobrze gada, pograj i zobacz co i jak, a nie marudzisz, bo sam dojdziesz do tego, co jest ok, a co nie, trzeba tylko czasu.misha pisze:na abomki i hydry to moze lepiej daj flammingi![]()
pograj na BK i ciesz się grą a nie tam marudzić, wampira na konia może posadzisz
pracuj własny styl


Dostrzegam drobną niekonsekwencję w standardach tego forum
. Raz idzie opierdziel za to, że rozpiska jest robiona "we własnym stylu" tudzież "for fun" bo to przecież żadnych pkt. nie ugra a raz idzie info żeby po prostu grać i wypracowywać styl ;P.
Gram cały czas na BK i GG, nie gram na mortisie ani na cryptach. Mam niewiele wygranych, sporo remisów i ze 2 razy tyle przegranych (małych i dużych). Dużo z nich (przegranych) ze względu na rozbicie jakimś gównem właśnie klocka GG czy klocka BK. Gram dalej w ten sposób bo mi moja armia budowana na bk i gg się podoba ale też nie przeszkadza mi przegrywanie. Jak dobrze pójdzie gra, wskoczy dużo hitów i dużo KB + uda mi się wybronić sporo woundów zanim moi uderzą (boskie asl) to walka wygląda dużo ciekawiej.

Gram cały czas na BK i GG, nie gram na mortisie ani na cryptach. Mam niewiele wygranych, sporo remisów i ze 2 razy tyle przegranych (małych i dużych). Dużo z nich (przegranych) ze względu na rozbicie jakimś gównem właśnie klocka GG czy klocka BK. Gram dalej w ten sposób bo mi moja armia budowana na bk i gg się podoba ale też nie przeszkadza mi przegrywanie. Jak dobrze pójdzie gra, wskoczy dużo hitów i dużo KB + uda mi się wybronić sporo woundów zanim moi uderzą (boskie asl) to walka wygląda dużo ciekawiej.
Dokladnie, wlasny styl to podstawa.
Ja np. lubie takie 5-8 BK dawac do flakowania i denerwowania wszystkiego.
Lubie 5ki Hexow
Vampa na smoku
GG + BK tez zuwam czesto
Blood Knigthow tez
Przegra sie pare razy i zobaczysz co jest dobre dla Ciebie
Ja np. lubie takie 5-8 BK dawac do flakowania i denerwowania wszystkiego.
Lubie 5ki Hexow
Vampa na smoku
GG + BK tez zuwam czesto
Blood Knigthow tez
Przegra sie pare razy i zobaczysz co jest dobre dla Ciebie

"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton