V Liga Rivendell Warszawa Maj 2013.
Re: V Liga Rivendell Warszawa Maj 2013.
Groszku dopisz mnie, bo widze, ze mnie nie ma.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
@Groszku
Ograniczenie do 200 pkt/hero jest słabe. Tak samo jak 1-4 hero. Po prostu zrobiłbym "zakaz lordów".
Dlaczego?
4 herosów w zupełności wystarcza. Jasne, można mieć spam elektryków za 15 pkt, ale to, czy będzie ich 10, czy 3 nie robi aż tak wielkiej różnicy, a 3 wchodzi spokojnie. 10 jedyne co robi, to 10 testów paniki na turę. To samo z O&G. Reszta armii i tak nie wsadzi raczej w tym limicie punktowym wiecej niż lord+3 hero, chociaż za 200 pkt Lord to śmiech na sali, bo tylko Ci najtańsi wejdą.
Co do 200 pkt/hero i grania oddziałami, to jest to z założenia słabe, bo w różnych armiach herosi odgrywają różne role. W jednej są mniej potrzebni, w drugiej więcej. Zbanowanie magów Lordów automatycznie przenosi ciężar na lordów walczących, których tak rzadko widać na ojro itp, więc może warto się nad tym zastanowić. Max koszt herosów jako 200 pkt udupia armie z drogimi herosami, a te z tanimi nie. Od tego mamy limit punktowy na herosów w armii, żeby kazdy mógł wystawić co chce, czy jednego koksa, czy dwóch średniach, czy 2 magów, BSB i Generała, tak jak O&G....
Ograniczenie do 200 pkt/hero jest słabe. Tak samo jak 1-4 hero. Po prostu zrobiłbym "zakaz lordów".
Dlaczego?
4 herosów w zupełności wystarcza. Jasne, można mieć spam elektryków za 15 pkt, ale to, czy będzie ich 10, czy 3 nie robi aż tak wielkiej różnicy, a 3 wchodzi spokojnie. 10 jedyne co robi, to 10 testów paniki na turę. To samo z O&G. Reszta armii i tak nie wsadzi raczej w tym limicie punktowym wiecej niż lord+3 hero, chociaż za 200 pkt Lord to śmiech na sali, bo tylko Ci najtańsi wejdą.
Co do 200 pkt/hero i grania oddziałami, to jest to z założenia słabe, bo w różnych armiach herosi odgrywają różne role. W jednej są mniej potrzebni, w drugiej więcej. Zbanowanie magów Lordów automatycznie przenosi ciężar na lordów walczących, których tak rzadko widać na ojro itp, więc może warto się nad tym zastanowić. Max koszt herosów jako 200 pkt udupia armie z drogimi herosami, a te z tanimi nie. Od tego mamy limit punktowy na herosów w armii, żeby kazdy mógł wystawić co chce, czy jednego koksa, czy dwóch średniach, czy 2 magów, BSB i Generała, tak jak O&G....
Release the Przemcio!
@trikk
pitolisz
przez moment się napaliłem na ekonomicznego Daemon Princa Khorna i DoCh:) ale trudno
pitolisz

przez moment się napaliłem na ekonomicznego Daemon Princa Khorna i DoCh:) ale trudno
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
@AlMalik.
Elfi Lordowie są średnio drodzy. Za 200 pkt nie wejdzie jakoś specjalnie mocny koleś ze wszystkim. Najtańszy Lord w OK i WoChu kosztuje 210, w DoCh 250. Dreadlord na pegazie kosztuje 190 pkt
.
@misha
Ty chyba już napisałeś, że grać nie będziesz
Elfi Lordowie są średnio drodzy. Za 200 pkt nie wejdzie jakoś specjalnie mocny koleś ze wszystkim. Najtańszy Lord w OK i WoChu kosztuje 210, w DoCh 250. Dreadlord na pegazie kosztuje 190 pkt

@misha
Ty chyba już napisałeś, że grać nie będziesz

Release the Przemcio!
a i owszem, ale wspieram próby zmiany tych ograniczeń więc wyraziłem swój głos poparcia dla twojej próby
może ironicznie, ale jednak
minotaury w beastmenach goli kosztują prawie 200
a Lord ponad to
pisanie o bezstresowej ewolucji do EURO, gdzie euro nie ma ograniczenia w ogóle na herosa a oddzial moze kosztac 100 wiecej jest śmieszne
może ironicznie, ale jednak

minotaury w beastmenach goli kosztują prawie 200

pisanie o bezstresowej ewolucji do EURO, gdzie euro nie ma ograniczenia w ogóle na herosa a oddzial moze kosztac 100 wiecej jest śmieszne
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Nagi facet na pegazie -niektórych to może nawet kręcitrikk pisze:@AlMalik.
Elfi Lordowie są średnio drodzy. Za 200 pkt nie wejdzie jakoś specjalnie mocny koleś ze wszystkim. Najtańszy Lord w OK i WoChu kosztuje 210, w DoCh 250. Dreadlord na pegazie kosztuje 190 pkt.
@misha
Ty chyba już napisałeś, że grać nie będziesz

Janus do Kasi: "To jest maska. 20:0. Ale taka lekka..."
Co do ograniczenia 200-pkt na herosa to tez uwazam ze jesr slabe bo nie wystawie wampirka jakiego bym chcial za 280 pkt. I tak nikt tak nie gra, balansu gry to nie psuje bo wtedy mam tylko 1 maga poza tym a sam wampir nie jest przegiety. Ciecia eterykow itp to jeszcze zrozumiem ale nie wiem czemu niektorzy maja awersje na wszystko do VC:-D
Ale ustalmy, ze albo gramy bez ograniczen i gramy euro 2400 albo gramy na male pkt wg regulaminu ligi. Jak ktos chce grac bez limitow ale na format i zasady ligi to niech sie umowi indywidualnie
moze nie pochwalam tych herosowych ciec ale reszta jest chyba ok?
Ale ustalmy, ze albo gramy bez ograniczen i gramy euro 2400 albo gramy na male pkt wg regulaminu ligi. Jak ktos chce grac bez limitow ale na format i zasady ligi to niech sie umowi indywidualnie

limit punktów na herosów nie jest zły
ogranicza różnych wampirów klepaczy
ogranicza różnych wampirów klepaczy
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
To i ja mimo, że ponoć nic się nie zmieni w zasadach wyrażę swoją aprobatę dla bohaterów CHOCIAŻ za 300p. albo np Jeden 300 a reszta 200. Zwłaszcza że jestem przedstawicielem jednej z tych uciśnionych niby przez bohaterów koksów armii - ORKÓW & GOBLINÓW.
Skoro nic to nie zmieni to ok, ale wiedz że Grolshek'u także głosuję "za"
pozdrawiam i zapisz mnie i moją zieloną hołotę także
Skoro nic to nie zmieni to ok, ale wiedz że Grolshek'u także głosuję "za"
pozdrawiam i zapisz mnie i moją zieloną hołotę także

Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, o 01:39 przez Kegriz, łącznie zmieniany 1 raz.
Rafał
Mi limit nie przeszkadza, bo mam tanich hero, ale nie ma co patrzeć pod siebie. myślę że 250/300 też by takich klepaczy ograniczyła,z tego co pamiętam goły Strzyga to 280?Morog pisze:limit punktów na herosów nie jest zły
ogranicza różnych wampirów klepaczy
Bardziej chodzi o całokształt.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
Wydaje mi się, że ograniczenie 200 punktów na bohatera ma sens tylko wtedy jeśli się gra się bez lordów. Jedyni lordowie jakich da się mocno na te punkty złożyć to Arcylektor, szczurzy Warlord i generał do Dogs of WAR (goblińskiego nie liczę). Czy jest sens dopakowywać tylko te armie? Oczywiście organizator zrobi jak uważa, ale może jednak warto rozważyć kwestię czy nie zrezygnować z lordów lub podnieść punkty do np. 350.
da się zrobić wiecej, ale limit 2 poziomu magii, obcina na przykład TK
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"