The cheese stands alone. Pleśniowa nowość. SK2400
Re: The cheese stands alone. Pleśniowa nowość. SK2400
też dziwi mnie obecność tego itemka a cała rospa kocur, strasznie nie chciałbym jej trafić.
T
team 26:34 z tego co pamiętam. czy decyzja o odwrocie była dobra naprawdę trudno stwierdzić, bitwa zupełnie inaczej by wyglądała.Kalesoner pisze:Turniej zagrany. Drużynowo słabo, indywidualnie nieźle.
Druga bitwa z VC Asura, chyba źle zagrałem. Doszedłem do połowy, straciłem gutterów i nornice po misfire, stwierdziłem, że nie skroje wszystkiego i się wycofałem, straciłem z magii jeszcze kilku herosów i w efekcie przegrałem 4: 16 team 27: 33
Prawie półtora roku po ostatniej rozpie wrzucam kolejne dziwadło. Z tego co sprawdziłem rozpa jest legalna (dwa dzwony w jednym unicie) i mieści się w ograniczeniach nowego euro. Nie mam tylko pojęcia czy jest dobra czy zła.
Idea jest taka: robimy dzikie swift reformy ogromnym unitem sztormów z dwoma dzwonami i popychamy się (przy 2x popchnięciu, jest duża szansa na powodzenie) w rzeczy, które nie mogą lub nie chcą dawać flee, lub takie, które złapała aboma. Kosimy abomami i magią, na jednym szczurze dajemy prawdopodobnie magię LoU, z której jeden czar zawsze możemy zamienić na teleport albo 13kę.
Grey Seer @ Screaming Bell @ 505.0 Pts
General; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
Skalm [30.0]
Grey Seer @ Screaming Bell @ 465.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Warlord @ 193.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Fell Blade [100.0]
Chieftain @ 87.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Swiftness [15.0]
Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
53 Stormvermin @ [446.0] Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Storm Banner [50.0]
Hellpit Abomination @ 250.0 Pts Warpstone Spikes
Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
22 Skavenslaves @ 52.0 Pts Slave Musician; Pawleader
22 Skavenslaves @ 52.0 Pts Slave Musician; Pawleader
21 Skavenslaves @ 50.0 Pts Slave Musician; Pawleader
Models in Army: 121
Total Army Cost: 2400.0
Idea jest taka: robimy dzikie swift reformy ogromnym unitem sztormów z dwoma dzwonami i popychamy się (przy 2x popchnięciu, jest duża szansa na powodzenie) w rzeczy, które nie mogą lub nie chcą dawać flee, lub takie, które złapała aboma. Kosimy abomami i magią, na jednym szczurze dajemy prawdopodobnie magię LoU, z której jeden czar zawsze możemy zamienić na teleport albo 13kę.
Grey Seer @ Screaming Bell @ 505.0 Pts
General; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
Skalm [30.0]
Grey Seer @ Screaming Bell @ 465.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Warlord @ 193.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Fell Blade [100.0]
Chieftain @ 87.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Swiftness [15.0]
Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
53 Stormvermin @ [446.0] Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Storm Banner [50.0]
Hellpit Abomination @ 250.0 Pts Warpstone Spikes
Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
22 Skavenslaves @ 52.0 Pts Slave Musician; Pawleader
22 Skavenslaves @ 52.0 Pts Slave Musician; Pawleader
21 Skavenslaves @ 50.0 Pts Slave Musician; Pawleader
Models in Army: 121
Total Army Cost: 2400.0
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Fajna rozpa, fajny myk z tymi dwoma dzwonami.
Dałoby się jeszcze wrzucić ninję?
Dałoby się jeszcze wrzucić ninję?
tylko za abomę, albo za warlorda myślałem o tym, bo nie aboma ma robić wyniki tylko ten unit, no ale z drugiej strony aboma to cały czas potęga, a felblede lepiej tłucze potwory niż ninja
Ostatnio zmieniony 30 lis 2014, o 11:38 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A jeśli wywalisz abomę, to zmieścisz działko i ninję?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Graty z BSB i szefa.
Moim zdaniem latara będzie teraz kluczowa.
Moim zdaniem latara będzie teraz kluczowa.
Być może będzie bardzo istotna, rozpa z dwoma latarami ma sens, ale to zupelnie inna rozpa. Ja bym chciał być w wacle od drugiej tury, nie wiem czy jedna latara zrobi aż taka różnicę.
Chciałbym cos tym zagrać, zanim zrobię jakieś zmiany. Ale opcja którą proponujesz podoba mi się, zwłaszcza przez wzmocnienie siły uderzenie samej skarbonki, latara to mocny dodatek, ale jednak tylko dodatek do całego zamysłu.
Chciałbym cos tym zagrać, zanim zrobię jakieś zmiany. Ale opcja którą proponujesz podoba mi się, zwłaszcza przez wzmocnienie siły uderzenie samej skarbonki, latara to mocny dodatek, ale jednak tylko dodatek do całego zamysłu.
wygląda ok, ale nie lubie mieć wagonu ze wszystkim. Nie wiem czy 2 dzwony w 2 unitach nie beda po prostu skuteczniejsze do 2 Abomb
Imo seer z LoU nie może brać teleportu ani 13stki, nie wiem czy już cos przegłosowali w tej sprawie
Imo seer z LoU nie może brać teleportu ani 13stki, nie wiem czy już cos przegłosowali w tej sprawie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ze korzysta z lore of ruin/plague i zamienia na skiterleap i 13tke. A równocześnie jest napisane że mag generujący czary z LoU musi brać ichnią sygnaturkę. Moim zdaniem tylko chciejstwo mocne decyduje, że seer może brać teleport. No i skoro może zamienić na teleport to w taki mrazie nie może na sygnaturkę? Logicznie tak by to trzeba rozumiec
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jesteś tego pewien? Ten zapis z erraty zdaje się mówić co innegoKalesoner pisze:Z tego co sprawdziłem rozpa jest legalna (dwa dzwony w jednym unicie)
Page 43 – Pushed into battle.
Change the first sentence to “A single Screaming Bell can be
deployed in each unit of Clanrats or Stormvermin.”
Let the River of Blood flow...