Dawaj na ring! Testujemy krasnoludzkiego Lorda
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Dawaj na ring! Testujemy krasnoludzkiego Lorda
u gory Klakson podal przepis na doombula
doombull ma 5 tafa nie 6, to wazne!
doombull ma 5 tafa nie 6, to wazne!
Warhammer to nie jest sport
Hej ten Daemon Prince jest nielegalny. W przedmiotach może mieć max 25 punktów dlatego w tej samej cenie ma słomkę (+1 do trafienia) i soul feedera żeby ranki odzyskiwać.
Waldi pisze:Z Wochu to najczęściej można spotkać:
Daemon Prince of Nurgle 320 Pts
Mark of Nurgle; (-1 do hita w combacie)
Scaled Skin [20.0]
Charmed Shield [5.0] (ignoruje 1 hita)
Dragonbane Gem [5.0] (ward 2+ na płonące)
Sword of Swift Slaying [25.0] (ASF)
Ws9 S6 T5 W4 I8 A5 Sv1+ Wsv5+
Thunderstomp, unbreakeble i terror
Exalted Hero of Tzeentch 221 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Barding
Soul Feeder [10.0] za każdą ranę rzuca kostką, na "6" leczy sobie ranę
Talisman of Preservation [45.0]
Daemonic Mount
Ws7 S7 T5 W3 I6 A4 Sv2+ Wsv 3+
i konik Ws4 S5 A2 i stomp z S5
Chaos Dwarfy nie mają lordów do walki.
Racja. Moja pomyłka. Powinie być Sword of Striking (15 pts) +1 do hitaEvazan pisze:Hej ten Daemon Prince jest nielegalny. W przedmiotach może mieć max 25 punktów dlatego w tej samej cenie ma słomkę (+1 do trafienia) i soul feedera żeby ranki odzyskiwać.
Waldi pisze:Z Wochu to najczęściej można spotkać:
Daemon Prince of Nurgle 320 Pts
Mark of Nurgle; (-1 do hita w combacie)
Scaled Skin [20.0]
Charmed Shield [5.0] (ignoruje 1 hita)
Dragonbane Gem [5.0] (ward 2+ na płonące)
Sword of Swift Slaying [25.0] (ASF)
Ws9 S6 T5 W4 I8 A5 Sv1+ Wsv5+
Thunderstomp, unbreakeble i terror
Exalted Hero of Tzeentch 221 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Barding
Soul Feeder [10.0] za każdą ranę rzuca kostką, na "6" leczy sobie ranę
Talisman of Preservation [45.0]
Daemonic Mount
Ws7 S7 T5 W3 I6 A4 Sv2+ Wsv 3+
i konik Ws4 S5 A2 i stomp z S5
Chaos Dwarfy nie mają lordów do walki.
p.s. "słomka" to generalnie sword of might
Pozwólcie, ze wtrącę - tamten lord ogrów jest do bani.
Lepsze jest takie złożenie
Ogre tyrant
Talisman of Preservation, Giantbreaker, Other trickster shard, Great Weapon, Hvy armor, Dragonhelm, potion of foolhardness
Innymi słowy mamy:
WS6; S6(8); T5; ASv 4+; WSv 4+; Dodatkowy atak w szarży, Impacty z siłą 6 i reroll udanych Wardów u przeciwnika.
Lepsze jest takie złożenie
Ogre tyrant
Talisman of Preservation, Giantbreaker, Other trickster shard, Great Weapon, Hvy armor, Dragonhelm, potion of foolhardness
Innymi słowy mamy:
WS6; S6(8); T5; ASv 4+; WSv 4+; Dodatkowy atak w szarży, Impacty z siłą 6 i reroll udanych Wardów u przeciwnika.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Pierwsze walki mamy za sobą, mecze między Dwarf Lordem a Skaven Warlordem na Bonebreakerze są rozstrzygnięte.
Wyniki:
Build 1 vs SW - 1:2
Build 2 vs SW - 0:3
Build 3 vs Sw - 1:2
Fellblade to koszmarna broń. Przerzut Ward Save'a to zwykłe ku@#$two
Build 1 - wszystkie walki trwały tylko 1 turę. W pierwszej turze pierwszej walki SW trafił raz, ale za 6 W, dziękuję. Analogicznie było w pierwszej turze drugiej walki, tylko Skaven Warlord zadał 5 W. W pierwszej turze trzeciej walki Skaven Warlord nie trafił, Bonebreaker nie trafił, więc Lord zadał 9 W i zakończył walkę.
Build 2 - wszystkie walki trwały tylko 1 turę. W pierwszej SW zadał 10 W, w drugiej zadał 4 W, ale Bonebreaker, który na WS3 zasadniczo pudłował - zadał 1 W i było po walce. W trzeciej walce Skaven zadał 11 W w jednej turze i było po walce.
Build 3 - pierwsza walka trwała tylko jedną turę. Fellblade skaleczył Warlorda, a potem Dwarf Lordowi weszły 3 ataki i zadał 3 W i było po walce. Hate jest fajny. Pozostałe dwie walki były dwuturowe. W pierwszej turze drugiej walki Lord zadał jedną ranę (bo Skaven nie trafił ani razu, BR trafił, ale nie zadał rany), ale w drugiej turze SW zadał 11 W i skończył się dzień dziecka. W trzecie walce w pierwszej turze Fellblade skaleczył Warlorda, Lord zadał dwie rany i Warlord został na 1 W. Ale w drugiej turze zadał 13 W (!) i zakończył walkę.
Na podstawie pierwszej walki trudno jest cokolwiek wnioskować, ponieważ przeciwko Fellbladowi przerzuca się WSave'y, a jeśli nawet jeden się nie powiedzie, dostaje się od razu d6 W, tak więc w tym przypadku ich ochrona była iluzoryczna.
W każdym razie: przeciwko Skaven Warlordowi z Fellbladem na Bonebreakerze - 0:3. Niska inicjatywa przesądza o tym, że Dwarf Lord przeciwko tak potężnym atakom jest w d#pie.
Oczywiście, są podstawy sądzić, że jak Krasnoludzki Król przeżyje walkę, to potrafi kąsać, bo hate bardzo dużo daje, ale... musi przeżyć.
Dalsze Battle Reporty wkrótce.
Wyniki:
Build 1 vs SW - 1:2
Build 2 vs SW - 0:3
Build 3 vs Sw - 1:2
Fellblade to koszmarna broń. Przerzut Ward Save'a to zwykłe ku@#$two
Build 1 - wszystkie walki trwały tylko 1 turę. W pierwszej turze pierwszej walki SW trafił raz, ale za 6 W, dziękuję. Analogicznie było w pierwszej turze drugiej walki, tylko Skaven Warlord zadał 5 W. W pierwszej turze trzeciej walki Skaven Warlord nie trafił, Bonebreaker nie trafił, więc Lord zadał 9 W i zakończył walkę.
Build 2 - wszystkie walki trwały tylko 1 turę. W pierwszej SW zadał 10 W, w drugiej zadał 4 W, ale Bonebreaker, który na WS3 zasadniczo pudłował - zadał 1 W i było po walce. W trzeciej walce Skaven zadał 11 W w jednej turze i było po walce.
Build 3 - pierwsza walka trwała tylko jedną turę. Fellblade skaleczył Warlorda, a potem Dwarf Lordowi weszły 3 ataki i zadał 3 W i było po walce. Hate jest fajny. Pozostałe dwie walki były dwuturowe. W pierwszej turze drugiej walki Lord zadał jedną ranę (bo Skaven nie trafił ani razu, BR trafił, ale nie zadał rany), ale w drugiej turze SW zadał 11 W i skończył się dzień dziecka. W trzecie walce w pierwszej turze Fellblade skaleczył Warlorda, Lord zadał dwie rany i Warlord został na 1 W. Ale w drugiej turze zadał 13 W (!) i zakończył walkę.
Na podstawie pierwszej walki trudno jest cokolwiek wnioskować, ponieważ przeciwko Fellbladowi przerzuca się WSave'y, a jeśli nawet jeden się nie powiedzie, dostaje się od razu d6 W, tak więc w tym przypadku ich ochrona była iluzoryczna.
W każdym razie: przeciwko Skaven Warlordowi z Fellbladem na Bonebreakerze - 0:3. Niska inicjatywa przesądza o tym, że Dwarf Lord przeciwko tak potężnym atakom jest w d#pie.
Oczywiście, są podstawy sądzić, że jak Krasnoludzki Król przeżyje walkę, to potrafi kąsać, bo hate bardzo dużo daje, ale... musi przeżyć.
Dalsze Battle Reporty wkrótce.
Tylko się zastanawiam, czy jest sens, w Dyskusji Ogólnej jest mydło i powidło... Chciałbym mimo wszystko wywołać jakąś dyskusję o jakości bohaterów, starciach bohaterów i bohaterach w ogóle. Coś, co często na papierze wygląda sexy, często w praktyce okazuje się średnie, wydaje mi się, że takie symulacje to zabawowy sposób na sprawdzenie tego chociaż w minimalnym stopniu.
Co sądzicie? Warto przenosić?
Co sądzicie? Warto przenosić?
ośmielę się przedstawić mojego przyjacielaJarekK pisze:Vampire Lord
WS7 S5 T5 W3 I7 A5
save 4+
Ogre blade (+2 S)
the other tricked shard (przerzut wardów w styku)
talisman of preservation (4+ ward)
Red fury (za każdą zadaną ranę dostaje dodatkowy atak)
quickblood (ASF)
beguilie (zdajesz LD na -3 jak nie zdasz przerzucasz udane trafienia)
ma jeszcze 4 level i wtedy kosztuje 500 pkt
zabił go na razie tylko DP nurgla jak jeszcze nie był pocięty...
tak btw ten wasz lord to będzie padał od snajperek itp bo nie macie już tak dobrej antymagii
Vampir Lord
furia
-1ld na 6" od niego
beguile(kumuluje się z -1ld, co daje zdawanie na -4 )
GW, cięzki pancerz
przerzut warda w styku z nim
ward 4+
nightshround(bijesz ostatni, tracisz premię do siły z broni, nawet jak to jest broń magiczna, daje +1 do SV)
chłopak z Wardem na 4+, savem na 4+, bijesz ostatni i tracisz premię do siły, ma 4level, kosztuje 531 punktów. Chłopak w ma na swoim koncie dużo kawalerii, 3 feniksy, 2pedantowce(bardziej fartem, ale sam rany nie tracił więc git) i trochę WL czy inszej piechoty.
masz GW = masz ASLBojek pisze: Vampir Lord
furia
-1ld na 6" od niego
beguile(kumuluje się z -1ld, co daje zdawanie na -4 )
GW, cięzki pancerz
przerzut warda w styku z nim
ward 4+
nightshround(bijesz ostatni, tracisz premię do siły z broni, nawet jak to jest broń magiczna, daje +1 do SV)
nightshround = daje ASL przeciwnikowi
Więc bijesz się symultanicznie.
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Drugą porcję walk również mamy rozstrzygniętą. Orc Warboss na Wyvernie stanął w szranki i poległ.
Wyniki:
Build 1 vs OW on Wyvern - 2:1
Build 2 vs OW on Wyvern - 3:0
Build 3 vs OW on Wyvern - 3:0
Za każdym razem najpierw Lord walczył z jeźdźcem, potem z potworem - stwierdziłem, że tak będzie bardziej... epicko
Build 1 dzięki MR of Smiting (d6 ran) pozamiatał przeciwnika za każdym razem 2 tury. Faktem jest, że raz, po tym, jak zatłukł Warbossa w pierwszej turze, zeżarła go Wyverna, która została na jednej ranie. Zasadniczo w turę ginął Warboss, w drugiej turze Wyvern. Hate na krasnoludzkim królu jest super, natomiast bez żadnego Ward Save'a Lord jest widocznie miększy.
Build 2 walczył w każdej walce istotnie dłużej (zadawał tylko d3 Woundów), ale wygrał wszystkie walki. Pierwsza walka trwała 6 tur, Król stracił 2 W, druga i trzecia walka trwały po 3 tury, król tracił odpowiednio 3 W i 2 W, z tym że Warboss ginął w ciągu odpowiednio 4, 1 i 2 tur. Dobry pancerz i Ward 3+ na hity z siłą 6 i większą w połączeniu z dużą liczbą ran sprawiają, że Dwarf Lord w tym buildzie walcząc z przeciwnikami niezadającymi multiple Woundów jest naprawdę twardy. Heirloom zbroja wg. mnie jest b.fajna.
Build 3... strasznie żmudne walki, pierwsza walka trwała 7 tur, druga 8, trzecia też 7, bo Lord miał tylko zwykłego dwuraka. Nie miał co prawda Warda 3+, tylko 4+, ale 6 T i 6 W sprawiały, że był bardzo trudny do ruszenia, w pierwszej walce stracił 2 W, w drugiej 3, w trzeciej 3 W - mimo tylu tur.
Ogólnie rzecz biorąc, od jeźdźca dużo bardziej niebezpieczna była Wyverna, która zadała Lordowi zdecydowaną większość ran, głównie dzięki Thunderstompowi. Warboss we wszystkich walkach zadał Lordowi w sumie kilka ran, a Wyverna kilkanaście.
Dwarficki Lord na tarczy, poza patologiami typu Fellblade, na pewno jest aktualnie bardzo twardy - to taki MikroSmok z lepszym pancerzem i często Wardem.
Chciałbym przeprowadzić więcej walk i postaram się je co jakiś czas zamieszczać, ale okazało się, że ta zabawa jest bardzo czasochłonna - powyższe walki zajęły mi ponad godzinę, a niestety z czasem u mnie bieda. Zachęcam więc do testów we własnym zakresie
Wyniki:
Build 1 vs OW on Wyvern - 2:1
Build 2 vs OW on Wyvern - 3:0
Build 3 vs OW on Wyvern - 3:0
Za każdym razem najpierw Lord walczył z jeźdźcem, potem z potworem - stwierdziłem, że tak będzie bardziej... epicko
Build 1 dzięki MR of Smiting (d6 ran) pozamiatał przeciwnika za każdym razem 2 tury. Faktem jest, że raz, po tym, jak zatłukł Warbossa w pierwszej turze, zeżarła go Wyverna, która została na jednej ranie. Zasadniczo w turę ginął Warboss, w drugiej turze Wyvern. Hate na krasnoludzkim królu jest super, natomiast bez żadnego Ward Save'a Lord jest widocznie miększy.
Build 2 walczył w każdej walce istotnie dłużej (zadawał tylko d3 Woundów), ale wygrał wszystkie walki. Pierwsza walka trwała 6 tur, Król stracił 2 W, druga i trzecia walka trwały po 3 tury, król tracił odpowiednio 3 W i 2 W, z tym że Warboss ginął w ciągu odpowiednio 4, 1 i 2 tur. Dobry pancerz i Ward 3+ na hity z siłą 6 i większą w połączeniu z dużą liczbą ran sprawiają, że Dwarf Lord w tym buildzie walcząc z przeciwnikami niezadającymi multiple Woundów jest naprawdę twardy. Heirloom zbroja wg. mnie jest b.fajna.
Build 3... strasznie żmudne walki, pierwsza walka trwała 7 tur, druga 8, trzecia też 7, bo Lord miał tylko zwykłego dwuraka. Nie miał co prawda Warda 3+, tylko 4+, ale 6 T i 6 W sprawiały, że był bardzo trudny do ruszenia, w pierwszej walce stracił 2 W, w drugiej 3, w trzeciej 3 W - mimo tylu tur.
Ogólnie rzecz biorąc, od jeźdźca dużo bardziej niebezpieczna była Wyverna, która zadała Lordowi zdecydowaną większość ran, głównie dzięki Thunderstompowi. Warboss we wszystkich walkach zadał Lordowi w sumie kilka ran, a Wyverna kilkanaście.
Dwarficki Lord na tarczy, poza patologiami typu Fellblade, na pewno jest aktualnie bardzo twardy - to taki MikroSmok z lepszym pancerzem i często Wardem.
Chciałbym przeprowadzić więcej walk i postaram się je co jakiś czas zamieszczać, ale okazało się, że ta zabawa jest bardzo czasochłonna - powyższe walki zajęły mi ponad godzinę, a niestety z czasem u mnie bieda. Zachęcam więc do testów we własnym zakresie
Testowałem WE na smoku 3 bitwy narazie i za każdym razem Lord krasnoludzki ginął w 7 turze walki wbijając 1W smokowi, w lorda nie biłem bo Sv2+ i Ward 2+
W 3 turze udało mu się zabić gada ale sam zginął od Thunderstompa
W weekend potestuje jakby bił po Lordzie a nie po smoku.
W 3 turze udało mu się zabić gada ale sam zginął od Thunderstompa
W weekend potestuje jakby bił po Lordzie a nie po smoku.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
@Bojek
Widzę, że grasz na moim Lordzie ;P
Jeżeli ma to być tylko na challenge to Ja dodałbym Dreadknighta i Szkape
WS9 S5 T5 W3 I7 A5
WSave 4+
ASave 2+
Vampire Lord
4 lvl magic, LoV
HA, GW
Nightmare
Red Fury
Aura of Dark Majestry
Beguile
DreadKnight
Nightshroud
Talisman of Preservation
The Other tricksters Shard
a Jak z gry to:
WS7 S5 T5 W3 I7 A5
WSave 4+
ASave 4+
Vampire Lord
4 lvl magic, LoV
HA, GW
Red Fury
Aura of Dark Majestry
Beguile
Summon Creatures of the Night
Nightshroud
Talisman of Preservation
The Other tricksters Shard
Widzę, że grasz na moim Lordzie ;P
Jeżeli ma to być tylko na challenge to Ja dodałbym Dreadknighta i Szkape
WS9 S5 T5 W3 I7 A5
WSave 4+
ASave 2+
Vampire Lord
4 lvl magic, LoV
HA, GW
Nightmare
Red Fury
Aura of Dark Majestry
Beguile
DreadKnight
Nightshroud
Talisman of Preservation
The Other tricksters Shard
a Jak z gry to:
WS7 S5 T5 W3 I7 A5
WSave 4+
ASave 4+
Vampire Lord
4 lvl magic, LoV
HA, GW
Red Fury
Aura of Dark Majestry
Beguile
Summon Creatures of the Night
Nightshroud
Talisman of Preservation
The Other tricksters Shard
Luc pisze:Testowałem WE na smoku 3 bitwy narazie i za każdym razem Lord krasnoludzki ginął w 7 turze walki wbijając 1W smokowi, w lorda nie biłem bo Sv2+ i Ward 2+
W 3 turze udało mu się zabić gada ale sam zginął od Thunderstompa
W weekend potestuje jakby bił po Lordzie a nie po smoku.
OK, ale którego Dwarf Lorda testowałeś? W którym Buildzie?
TegoBocian pisze:OK, ale którego Dwarf Lorda testowałeś? W którym Buildzie?
Kod: Zaznacz cały
Magic Armour: Magnicifent Armour of Borek Beetlebrow- 2+ As, Ward 3+ przeciwko atakom z S6 i wyższą
Magic Weapon: 2 x Rune of Might - przeciwko przeciwnikom z t5, S x 2 i d3 Woundy
Magic Talisman: Rune of the Furnace - j.w.
W 3 ostatniej turze krasnoludzki lord miał wbitego 1W smok 5, król wbija 6 wounda a smok z thunderstompa zabija króla (+4W z stompania)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.