Bobson pisze:Czy dopuszczeni beda Ci panowie?
[Putrid Blightkings]
Każda jednostka wydana przez GW jest dopuszczona na Szturmie, więc powyższe też będąBobson pisze:[Maggoth Lord]
No dobra, gram tym czymś

Warunkiem będzie oczywiście posiadanie przy sobie zasad do nich. O pomalowaniu nawet nie wspominam, bo w tym gronie nie wypada

Szkoda, ale rozumiem. Gdyby coś się jednak odkręciło, to zapraszamyElvis is (un)dead pisze:Zwalniam miejsce, niestety wpakowali mi zjazd na uczelnie w dniu turnieju :/

Dopisać.Lazur pisze:Dobra, dopisac prosze