Nasze Rozpiski
Moderator: Yudokuno
To może jako TK-owiec się wypowiem też nieco
Zaafel o co ci chodzi z tymi nieprzewidywalnymi akcjami w moim wykonaniu?
Co do pana Jarlaxa to coś jakoś nie łapie, swoje teorie raczej chyba opierana na przeczytaniu podręcznika TK, bo po tych wszystkich herezjach ciężko mi wierzyć, żebyś grał z jakimś TK na rozsądnym poziomie (nie twierdzę że jestem espert ale swoje już gram).
Co do TK to Grzesiek ma teoretycznie rację, w TK wszystko jest wiadomo co i jak się odbywa, ale też nie do końca. Cała zabawa polega na tym by korzystać z manewrowości i popychaczek na maxa skropion teoretycznie może zaszarżować 21 cali, sępy 40, rydwany 24 itd. Nie zawsze się da wszystko przewidzieć i rozważyć. Rydwany były na drugim końcu stołu ale naglę wróciły i popchnęły się na dupę twoich CoK-ów. Kluczowa 6 CoK-ów ugrzęzła bo nagle wylądował przy nich king i sobie ich kroi naprawdę jest trochę tego. Praktycznie po rozstawieniu w każdej armii wiadomo co się będzie dziać i śmiem twierdzić, że w turze magii TK nieźle może zaskoczyć (o ile magia wchodzi) No i kopaczki też trzeba brać pod uwagę, że akurat tego skorpa o te 10 cali może znieść co po ruchach może się nagle okazać, że skorp zaszarżował 31 cali od miejsca wykopania. Nie ma lekko.
A smok mimo, że nie lubie z nimi walczyć, to sam też nie ma różowo. Jak się dobrze rozstawić wszystko co kluczowe jest obstawione łucznikami, TG z ikoną i takiego smoka się łatwo łapie. No ale chyba pan Jarlex gra tylko z ludźmi, którzy klopę wystawiają gdzieś przy krawędzi tak, żeby fasty smoki itd. wpadały w nią bez problemu. Aha no i gratuluje pomysłu rozkręcania klopy smokiem. Jeżeli ty widziesz klopę by na nią szarżować to i ona cię widzi by najpierw ci dwie serie z czasek pyknąć.
W skrócie ... Malal skop mu dupę.
Zaafel o co ci chodzi z tymi nieprzewidywalnymi akcjami w moim wykonaniu?
Co do pana Jarlaxa to coś jakoś nie łapie, swoje teorie raczej chyba opierana na przeczytaniu podręcznika TK, bo po tych wszystkich herezjach ciężko mi wierzyć, żebyś grał z jakimś TK na rozsądnym poziomie (nie twierdzę że jestem espert ale swoje już gram).
Co do TK to Grzesiek ma teoretycznie rację, w TK wszystko jest wiadomo co i jak się odbywa, ale też nie do końca. Cała zabawa polega na tym by korzystać z manewrowości i popychaczek na maxa skropion teoretycznie może zaszarżować 21 cali, sępy 40, rydwany 24 itd. Nie zawsze się da wszystko przewidzieć i rozważyć. Rydwany były na drugim końcu stołu ale naglę wróciły i popchnęły się na dupę twoich CoK-ów. Kluczowa 6 CoK-ów ugrzęzła bo nagle wylądował przy nich king i sobie ich kroi naprawdę jest trochę tego. Praktycznie po rozstawieniu w każdej armii wiadomo co się będzie dziać i śmiem twierdzić, że w turze magii TK nieźle może zaskoczyć (o ile magia wchodzi) No i kopaczki też trzeba brać pod uwagę, że akurat tego skorpa o te 10 cali może znieść co po ruchach może się nagle okazać, że skorp zaszarżował 31 cali od miejsca wykopania. Nie ma lekko.
A smok mimo, że nie lubie z nimi walczyć, to sam też nie ma różowo. Jak się dobrze rozstawić wszystko co kluczowe jest obstawione łucznikami, TG z ikoną i takiego smoka się łatwo łapie. No ale chyba pan Jarlex gra tylko z ludźmi, którzy klopę wystawiają gdzieś przy krawędzi tak, żeby fasty smoki itd. wpadały w nią bez problemu. Aha no i gratuluje pomysłu rozkręcania klopy smokiem. Jeżeli ty widziesz klopę by na nią szarżować to i ona cię widzi by najpierw ci dwie serie z czasek pyknąć.
W skrócie ... Malal skop mu dupę.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
swoje teorie opieram na grze a nie na przeczytaniu podręcznika do TK.
teoretycznie możesz a praktycznie co ważniejszą popychacze Ci zdispeluję
tylko zaważ jeszcze jedną rzecz twoje rydwany jak by dały szarże od tyłu to może by coś zdziałały... ale one mają 3d hitów z s4... i 4 a z s3/4 na 5 i as 5+ więc mają szanse coś wbić... po za tym można im coś wbić z głupiej kuszy o s3... fakt że king to jest inna bajka bo on może już całkiem sporo powbijać... i to boli... ale z starciu z mym smokiem płynie aż miło było patrzeć... a kopacze to jest ryzyka a) nie wykopią się na czas b) wykopią się po drugiej stronie lasu lub zginą...
nie wiem co Ty robisz z tymi łucznikami ale smoki i cok raczej nic zrobisz.
primo jedną albo dwie, jeśli liczysz na licza to się przeliczysz więc o dodatkowym strzale nawet nie myśl. Po za tym musisz trafić i uważać na misfierea, więc też masz ryzyko. grając smokiem na pewno nie będę go gdzieś chował boją się strzału z klopy - już nie te czasy xD jeszcze istnieje taka opcja ma ulubiona że jak gram przeciwko TK to zawsze mam lore of shadow... i jakaś popychacza jest.
W skrócie chętnie skopie jakiemuś TKingowi dupę.
teoretycznie możesz a praktycznie co ważniejszą popychacze Ci zdispeluję
tylko zaważ jeszcze jedną rzecz twoje rydwany jak by dały szarże od tyłu to może by coś zdziałały... ale one mają 3d hitów z s4... i 4 a z s3/4 na 5 i as 5+ więc mają szanse coś wbić... po za tym można im coś wbić z głupiej kuszy o s3... fakt że king to jest inna bajka bo on może już całkiem sporo powbijać... i to boli... ale z starciu z mym smokiem płynie aż miło było patrzeć... a kopacze to jest ryzyka a) nie wykopią się na czas b) wykopią się po drugiej stronie lasu lub zginą...
nie wiem co Ty robisz z tymi łucznikami ale smoki i cok raczej nic zrobisz.
primo jedną albo dwie, jeśli liczysz na licza to się przeliczysz więc o dodatkowym strzale nawet nie myśl. Po za tym musisz trafić i uważać na misfierea, więc też masz ryzyko. grając smokiem na pewno nie będę go gdzieś chował boją się strzału z klopy - już nie te czasy xD jeszcze istnieje taka opcja ma ulubiona że jak gram przeciwko TK to zawsze mam lore of shadow... i jakaś popychacza jest.
W skrócie chętnie skopie jakiemuś TKingowi dupę.
2350 na pga http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=5931
Czekam na zjechanie : P
Czekam na zjechanie : P
No za to ja twoje popychaczki na smoka będę wpuszczał Nie chodzi o to, że nic mi nie zdisspelujesz, tylko o to że nie dasz rady wszystkiego zdisspelować. Chodziło mi o to właśnię, że jak rydwany są na boku CoK-ów, skorpion właśnie ma wjechać w maga, carriony zaraz dopadnąbolta, gwardia wbije się na dupę smoka, a klopa ma czyste pole do strzału w wielki oddział CoK-ów z BSB. To wszystkiego nie zblokujesz. Ja wiem, że ty wiesz co ja każdym z tych oddziałów chcę zrobić i na tym polega gra TK, żeby takich akcji było w jednej turze jak najwięcej, bo nie dasz rady wszystkiego zblokować. A jak się dobrze ustawie, że gwardia jest w zasięgu paru liczów to już wszystko poprzednie puścić musisz no chyba że twój smok się gwardii nie boi.teoretycznie możesz a praktycznie co ważniejszą popychacze Ci zdispeluję
Ok z tym wjazdem na dupę to był przykład jak już mam wybierać wolę wjechać w bok zależy jaki masz oddział ale tak typowa 6 ze sztandarem to jestem w stanie skroic szarżująć od przodu, oczywiście jak ty mi wjedziesz to z kolei sprawa przesądzona w drugą stronę, żeby nie było (no i jak zwykle wszystko rozbija się o rzuty). Poza tym na CoKi to mam kinga, skorpy i giga luz.tylko zaważ jeszcze jedną rzecz twoje rydwany jak by dały szarże od tyłu to może by coś zdziałały... ale one mają 3d hitów z s4... i 4 a z s3/4 na 5 i as 5+ więc mają szanse coś wbić...
no i ??po za tym można im coś wbić z głupiej kuszy o s3...
fakt że king to jest inna bajka bo on może już całkiem sporo powbijać... i to boli... ale z starciu z mym smokiem płynie aż miło było patrzeć...
O ile king by miał walczyć ze smokiem to pewnie razem z klocem do pomocy, chalenge, kingowi wbijasz ze 3 W max, ja może jedną dwie smokowi i łamiesz się o 4. Jak szarżuję samotnym kingiem na smoka to masz rację skroisz go szybko
Nie zawsze i nie wszystko kopię. Wciąż ja mam większe szanse, na to że pójdzie po mojej myśli, bo to ty musisz pomyśleć jak bolty i kuszników (ew. magiczki) ustawiać by jakieś skorpy swarmy ci jak najmniej nabruździły.a kopacze to jest ryzyka a) nie wykopią się na czas b) wykopią się po drugiej stronie lasu lub zginą...
Na coki łucznicy to średni pomysł chociaż strzelając każdy wound w kawalerię się liczy, ale na smoka, to ja mam: 2 ranki sztandar, przewagę i ciągle wracającego chempiona, to wystarczy, by uziemić twojego smoka wystarczająco długo.nie wiem co Ty robisz z tymi łucznikami ale smoki i cok raczej nic zrobisz.
Raz się trafia raz nie wiadoma sprawa. Gratuluję nerwów i odwagi wystawiania modelu za ok 600 pkt. na coś co przy jednym dobry rzucie, potrafi ci go zabić. Ale wiadomo kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.primo jedną albo dwie, jeśli liczysz na licza to się przeliczysz więc o dodatkowym strzale nawet nie myśl. Po za tym musisz trafić i uważać na misfierea, więc też masz ryzyko. grając smokiem na pewno nie będę go gdzieś chował boją się strzału z klopy - już nie te czasy xD
Luz twoje popychaczki wchodzą moje nie, dobry planjeszcze istnieje taka opcja ma ulubiona że jak gram przeciwko TK to zawsze mam lore of shadow... i jakaś popychacza jest.
Ok żeby nie było, nie uważam, żeby TK z DE miało łatwo wręcz przeciwnie - godny przeciwnik. Chodzi po prostu o to, że są rzeczy których się w DE boję a ty żadnej z nich nie wymieniasz wręcz przeciwnie wymieniasz rzeczy które łatwo się kontruje. Wiadomo wszystko zależy od rzutów i przede wszystkim dowodzącego. Takie licytowanie jednostek jest bez sensu lekko, bo nie bierze się pod uwagę sytuacji na stole i innych czyników, więc to co wcześniej pisałem też trzeba na to z przymrużeniem oka zerknać. Ale to co piszesz o walce z TK z góry zakłada, że reszta armii nie istnieje na zasadzie w to wpadam to rozkręcam, ale nie bierze pod uwagi tego że gdzieś tma jest jeszcze reszta armii która nie stoi i nie patrzy jak towarzyczy rozkręcasz.W skrócie chętnie skopie jakiemuś TKingowi dupę.
Tak czy owak życzę powodzenia i szczęścia, aha no i żeby Ci jakiś Khemrijczyk porządnie tyłek przetrzepał.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Widzę, że rosną młode Delfiątka - do tego niezłe kozaki z nich
Przeceniacie DE. Armia fajna i niezła nawet, ale bez szału. Czekam z niecierpliwością na nowy book.
Przeceniacie DE. Armia fajna i niezła nawet, ale bez szału. Czekam z niecierpliwością na nowy book.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Szczerze to powiem tak lubię nie raz ludzi poirytować, a pewność siebie peszy/wkurza przeciwnika jak cholera xD Nie twierdze, że oprócz kinga reszta to plewa na maxa, ale przy założeniu że chowam smoka bo boję się klopa nic nie osiągnę bo jak klop nie będzie walił w smoka to udezy mi w kolcek warrionów gdzie magiczkę schowam i to mnie zaboli tudzież cok dostaną na machę i zjedą (nie mówię że to dobrze ale wolę by przeciwnik walił w smoka bo jesli nie da mu centralnie hita to a)trafia go na 4+ i rani na 6 miedzy czasie ma jeszcze szanse na misfire'a - smok ma znacznie większą szanse na przeżycie strału z klopa niż inne moje oddziały a ja zakładam że przeciwnik tez ma czasem nie farta. Zgadzam się w pełni że kto nie ryzykuję ten nie wygra, pijąc szampana, może mnie ktoś za to zjechać ale ja uważam że gra druchnii opiera się na liczeniu na własne szczęście i duża ilość 666 na kostkach, jak przy black terrorze wypadą dwie 6 no to jest się z czego cieszyć jak przy szarży chariotu na BK wypadnie 1 czy 2 no coż... ryzyko jest wliczone w grę)Wracjąc do khemrii to ja zanim za szarżuję w kinga w odziale to walnę w niego jaką otchłanią cieni czy też innym zaklęciem i trochę postrzelam z bolcy/kuszników itd może nawet dmuchnę smokiem zanim zaszrżuję... a co do klopa to muszę je szybko zniszczyć i z tym chyba się każdy zgodzi, bo wg mnie nie ma innej opcji niż desperacja szarża shadów/harpi/DR tudzież smoka na katapultę i podobnie jak wcześniej albo mi się po farci albo będę miał pecha innej opcji nie ma. A co do jednostek khmerii to mogę się przyznać że trochę wyolbrzymiłem ich wady... XD uszatki są groźne jak się wbiją w cok tudzież smoka wręcz bym powiedział że nawet bardzo. TG... ostatnio mój smok został zaszarżowały od tyłu przez nich i się odbili - nic mi nie wbili a ja skosiłem 8... rydwany są dobre na koszenie warrionów ale z cok im troche gorzej idzie choc jak jest na nich king to wszystko płynie. Choć to wszystko co piszemy jest czystą teorią która często mija się z praktyką... trzeba poprostu zagrać a rzutu kostek nikt nie przewidzi.
jeśli grasz na samej magii - owszem. Lecz jeśli standardowo masz 1lvl sorckę z dwoma scrollami i te nieszczęsne kości, to właściwie niewiele robisz. Nawet, jeśli wykopie się jeden skorpion (którego może znieść gdziekolwiek tak naprawdę) i jeden swarm, to i tak te dispelle na popychaczki Ci nic nie da, bo musisz ruszyć armię do przodu, żeby Cię wykopywacze nie ugryzły w tyłek. więc i tak wchodzisz pod jego armię. A smok bywa miękki jak... eee.... po prostu miękki ;P. Na COK tak nie ma co liczyć, bo lubi głupieć w kluczowych momentach.jarlaxle17 pisze:
teoretycznie możesz a praktycznie co ważniejszą popychacze Ci zdispeluję
Nadal zatem twierdzę, że gra DE z TK to dużo farta w kościach i porządny różaniec.
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
to moja rozpa więcej szczegułów tam
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=6117
proszę również o surową krytykę
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=6117
proszę również o surową krytykę
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=6408
pga - systems
pga - systems
600 Pts - Dark Elves Army
1 Noble @ 116 Pts
General; Lance; Repeating Crossbow; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak
Enchanted Shield [10]
1 Dark Steed @ [0] Pts
5 Dark Riders @ 97 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Dark Steed @ [0] Pts
20 Warriors @ 175 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
10 Warriors @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
1 Reaper Bolt Thrower @ 100 Pts
2 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 39
Total Army Cost: 598
Rozpiska kolegii ja jestem tylko posrednikiem co o tym sądzicie??
1 Noble @ 116 Pts
General; Lance; Repeating Crossbow; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak
Enchanted Shield [10]
1 Dark Steed @ [0] Pts
5 Dark Riders @ 97 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Dark Steed @ [0] Pts
20 Warriors @ 175 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
10 Warriors @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
1 Reaper Bolt Thrower @ 100 Pts
2 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 39
Total Army Cost: 598
Rozpiska kolegii ja jestem tylko posrednikiem co o tym sądzicie??