Potrzebuję "rady"

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Mróva pisze:
Maku Wolf Master pisze:A co do HoDA to to jest ten magiczny kołczan co daje z jednej strzały 3k6 strzał o sile 4?? Jak tak - to szkoda, że nie można łączyć z magicznymi łukami - wziąłbym wtedy bow of lorien :)
Właśnie dlatego nie można łączyć z magicznym łukiem :wink: No i HoDA ma jednokrotne użycie... Ale i tak robi rzeź :twisted: Ja Alterowi daję Hełmik Łowców i wyczerpywalny ward 3+, sprawdza się to lepiej niż dobrze, a jeszcze mi się nie zdarzyło żeby go wystawić na pastwę jakichś łuczników 8)

takiego wlasnie uzywam- raz mi zginal od armaty ale mial wtedy regenke ktora na palace pociski armatnie nie dzialala...

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

czyli najlepiej użyć zestawu Hełm łowcy + to co daje wrda na 3+(moglibyście podać nazwę pl??) i to jest do altera z bowem - a co najlepiej do magów... Dispel Scrolle??

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

jeszcze jedno - ten Alter będzie wyglądać tak mniej więcej:

Alter Nobel
-Long Bow
-Lekka zbroja
-Hełm Łowów (20ptk.)
- i to co daje warda na 3+ (chyba Kamień kryształowej Toni) (30ptk)

Wsadzać mu jeszcze coś - np. Wielką broń, albo drógą broń czy to co wypisałem to wszystko??

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Great weapona.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Oczywiscie Great Weapon ..a ja daje swojemu shielda jeszcze...przy ostrzale save na 4+, gdybym zrezygnowal z GW w hth to armour save 3+

Mag??? na 1500 biore dwóch, ale skladam roznie...najczesciej jeden ma Calaingor Stave, drugi Ranu heartstone +2DS, czasem jednak HoDA...ostatnio zastanawiam sie nad dawaniem magowi-generalowi Glamourwave...od kiedy uciekl mi od Mantikory, mimo iz byl schowany w lesie...

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

Wg. mnie nie opłaca się magowi wciskać Glamourwave'a bo to strasznie dużo ptk kosztuje. Najlepiej poprostu wrzucić go do Wardancerów - to jestnajpeprze rozwiązanie - ja bym maga nie puszczał samego

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Trzymam ich w lesie- korzystam z dobrodziejstw magii Athel Loren ktora nie kaze mi widziec celu..

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

no tak - to też dobra myśl, ale jednak jak magowie są w jakimś oddziale, to są bezpieczniejsi niż w lesie. a i tak mogą rzucać czary wszędzie gdzie popadnie - a w każdej chwili można ją z tamtąd wyciągnąć i puścić w innym kierunku.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

no wlasnie nie mam ich do jakiego odzialu wstawic....wardencerzy zejda od byle autohita...

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

no to musisz się nimi sczaić, a nie wystawiać na pastwe łuczników - ja np. biegne nimi do lasu wystawionego na środku pola bitwy i przeciwnik nie może nic zrobić, bo wie, że jak wejdzie do tego lasu to ty go zszarżujesz, więc masz gości bezpiecznych - wychodźę, gdy jednostki wroga są blisko, ale kiedy będą zwrot musiały zrobić, żeby mnie zaatakować. i później jedyne co może zrobić to dbrucić się, żebyś mu na flankę nie wszedł.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Ja nie mowie o łucznikach, nawet bym sie ucieszyl jakby jacys probowali do nich strzelac zdejmujac ostrzal z Wildów- ja mowie o autohitujacych zabawkach - organki, salamandry...

I on tak pozwala sobie podejść do lasu gdzie sa ukryci WD?Przeciez wie ze siedza ukryci w lesie...

Awatar użytkownika
Mróva
Wałkarz
Posty: 50
Lokalizacja: Skądinąd... OsW - South of Wielkopolska

Post autor: Mróva »

Dokładnie - najczęściej 99% graczy omija las w którym jest coś schowane WE szerokim łukiem, a bardzo często omija w ogóle las, wiedząc o tym co znaczy samo przebywanie w pobliżu lasu przeciwko leśniakom :twisted: :wink: Co do wyposażenia Altera - dokładne tak jak mówisz, ale pamiętaj że ten ward 3+ jest wyczerpywalny. Ale da sięprzeżyć - innego mu z Hełmem nie zmieścisz :wink: Great Weapon - oczywiście, tarcza też. Myślę że mag jest jednak bezpieczniejszy w lesie, bo jest ukryty, może rzucać czary, a poza tym to co napisałem wyżej - ludzie boją się wchodzić do lasu :D Magowie - jasne - 2x DP, ostatnio lubię właśie jednego wyposażać w patyczek Calaingora, wynika to z mojego zamiłowania do szachów lasami :wink:

Vader
Warzywo
Posty: 14

Post autor: Vader »

Maku Wolf Master pisze:No nie wiem - moich 8 WD + Nobel wytrzymali wjazd lancy bretońskiej - też 8 osób - przetrzymali ich 4 tury - dopuki nie rozwaliłem jednostek wsparcia wildami i nie zawróciłem.
A że sie tak bezczelnie zapytam jacy to byli Knajci?? ;) bo to poniekąd ma znaczenie :wink:

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Mróva
Wałkarz
Posty: 50
Lokalizacja: Skądinąd... OsW - South of Wielkopolska

Post autor: Mróva »

Wiem jedno - na pewno nie Grale... :lol2: :wink:

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

innego mu z Hełmem nie zmieścisz
no, mozna mu wcisnąć Glamourweave, daje ward na na 4+ przeciw strzelaniu i magicznym pociskom i dodatkowo ten rzut na liderke dla wroga jak chce go uderzyc w hth....choc nie wiem czy nie lepiej wtedy dac po prostu Oaken Armour i zrezygnowac z Hełmu...

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

To byli Knight of Realm, bądź erranci - nie estem pewien, ale miał tą lance z bohaterem i była dość wypaśna. graliśmy jakoś na 1500 ptk. to miał jeszcze pegazy i czarodziejkę na koniu w drógiej lancy z bsb. ostatecznie przegrałem, ale było małe zwycięstwo. dorwał mi się do łuczników i mało co mogłem zrobić - a samym końcu zastali mi GR i było koniec meczu.

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

Mam takie jedno pytanko - z kim najczęściej przegrywacie??

bo ja np. nie umię wygrać z bretą i cholernie mnie to wkurza...
Macie może jakiegoś haka na nią??

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

Tak by wyglądała moja armia totalnie na ofensywe... zmienilibyście coś??

Wood Elves Army

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Helm of the Hunt [20]

1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 170 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Ranu's Heartstone [20]
Dispel Scroll [25]

7 Wardancers @ 165 Pts
Wardancer Weapons; Musician

1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons

1 * Noble @ 148 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Dwindling [50]

4 Wild Riders @ 166 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

1 Wild Hunter @ [18] Pts

5 Elf Steed @ [0] Pts

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

7 Glade Riders @ 228 Pts
Spear; Longbow; Standard; Musician

1 Horse Master @ [9] Pts

8 Elf Steed @ [0] Pts

9 Glade Guard @ 144 Pts
Longbow; Standard; Musician

1 Lord's Bowman @ [6] Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 40


Total Army Cost: 1502



taktyka by była prosta:
1 umieszczam dodatkowy las na środku
2 wildzi po bokach, żeby lecieli od "zewnątrz" pola bitwy
3 w tym czasie lece WD do lasu na środku planszy.
4 czarodziejami rzucam pieśni drzew, żeby ten las pchać na przeciwnika polowe.
5 To zajmie jakieś 2 tury - w 3 można WD wylecieć na jednostki wsparcia - reszta będzie zajęta w walce z wildami - do tego jeszcze z mojej polowy lecą strzały od GG.
6 WR prawdopodobnie polegną - ale WD już powini rozwalić ewentualnych magów - mogą zawrócić na te niedobitki po wildach...

Ogólnie myślę, że to będzie dobrze działało - jak to sprawdzę, to napiszę czy działa tak jak chciałem, czy nie...
Ostatnio zmieniony 11 sie 2007, o 12:56 przez Maku Wolf Master, łącznie zmieniany 2 razy.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Eee.

Drzewo?

Mogą go co najwyżej podrapać po jajach.

No, chyba że ma gość KB na large targety.

Wtedy niefajnie.

Orły i glade ridersi są ogromnie pomocni.

EDIT: rozpiska nielegalna.

Nie możesz mieć lorda poniżej 2000.

Glade ridersów wystawiaj w piątkę z muzykiem.

Wild ridersom nie daje się raczej czempiona.
O wiele lepsza jest po prostu szóstka.
US 12 i nawet thunderersom zdarza się uciec przed stand and shoot.

Ten noble to w ogóle co za typ?

Ani BSB, ani alter?
Nie łapię tego.

A poza tym, obrób rozpiskę.

Awatar użytkownika
Maku Wolf Master
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Maku Wolf Master »

no tak - sory zaraz to editne - miałem zrobić na 2K i się pomyliłem

ODPOWIEDZ