Dla kogo bieda dla tego bieda. Mi się podoba, że wystarczy mi zerknąć w rozpiskę przeciwnika i mogę już się skupić na manewrowaniu na polu bitwy zamiast grzęznąć w tonie reguł, wyjątków, FAQ-ów i uściśleń, które produkuje Warhammer.Bearded Unclean 'Un pisze: Silnik gry jest chyba nawet lepszy od WFB8, ale zasady poszczególnych armii to już, niestety, bieda.
Kings of War
Re: Kings of War
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Tak informacyjnie, od 10 lipca będzie można ściągnąć darmowo reguły do 2 edycji KoW, szczegóły w linku poniżej:
http://manticblog.com/2015/07/03/try-ki ... -for-free/
http://manticblog.com/2015/07/03/try-ki ... -for-free/
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Dobra nasza. Do czasu gdy przyjdzie mi podręcznik to można pogrywać na druku.
Nawet lepiej, w tych newsach zapowiedzieli, że planują aplikacje mobilne pod KoW-a, organizację turniejów i prowadzenie drabinki rankingowej dla turniejowych graczy. Bardzo optymistyczne informacje. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Czyli jak wystawiam 10 konnicy i załóżmy dostanę 8 ran, to dalej wypłacam 10 ataków? Czy tylko tych moich dwóhc rycerzyków jest widocznych dla przeciwnika, jak by ich było 10?
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
z tą różnicą że twoje 8 sprawia że zaraz prawdopodobnie oddział zostanie zniszczony czy to w strzelaniu czy w szarzy przeciwnika poprzez trudny test nerve ale sam możesz jeszcze przyłożyć komuś póki oddział istnieje.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Czyli zasadniczo nie da się zwarzywić oddziału poprzez strzelanie. Trochę słabe. Mogę się tłuc 5 tur i w 6 wpaść szarżą z pełnym potencjałem. Takie to troche zero-jedynkowe, albo kasujesz oddział albo do niego podchodź. Ktoś napisał, że KOW to skirmish tylko zamiast pojedyńczych bohaterów masz regimenty i miał w sumie rację
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Nie do końca bo jak oberwie w strzelaniu i ma te 8 ran już to test 2d6+rany i jak wypadnie więcej od nerva czyli 16 na złamanie to oddział schodzi. a jak 14 i 15 bo wartość 14 to zmieszanie to oddział w walce nie może szarżować ani normalnie się ruszać tylko do tyłu lub odwrócić w swojej turze. Oczywiście to wg KOW 1 nie wyem czy KoW2 w tej kwestii coś doda.
Strzelanie w KoW w ogóle nie jest zero-jedynkowe; za każdym razem kiedy zadajesz ranę oddziałowi zwiększa się jego szansa na rozbicie albo ucieczkę. I efekty te kumulują się do końca bitwy.wind_sower pisze:Czyli zasadniczo nie da się zwarzywić oddziału poprzez strzelanie. Trochę słabe. Mogę się tłuc 5 tur i w 6 wpaść szarżą z pełnym potencjałem. Takie to troche zero-jedynkowe, albo kasujesz oddział albo do niego podchodź. Ktoś napisał, że KOW to skirmish tylko zamiast pojedyńczych bohaterów masz regimenty i miał w sumie rację
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Odnośnie zdejmowania modeli: można spokojnie zdejmować,bo i tak wszyscy grają na tray'ach, wiec rozmiar regimentu pozostaje na stole.Odnośnie Army Listów to jest full wypas,bo np. Krasie mają ze dwa razy więcej jednostek niż w whfb: różna piechota ,kawaleria, monstrous inf, potwory itd. Inne armie w 2ed też mają dużą różnorodność,a będą Army Listy do wszystkich sierot po whfb.Lada dzień. Pozdrawiam
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
O ile dobrze zrozumiałem bohater nie jest niezbędny w armii i można naginać samymi regimentami. Prawda?
Tak i to chyba mi się najbardziej podoba ;PMurmandamus pisze:O ile dobrze zrozumiałem bohater nie jest niezbędny w armii i można naginać samymi regimentami. Prawda?
Te gry, które rozegrałem w KoW były bez herosów, albo z jednym chorążym armii za 25/35 punktów (dla przerzutów LD, tak jak BSB w WFB).
Jak wystawiasz oddział (np. regiment 20 gości) to wtedy dopiero pojawia się możliwość wystawienia w armii jednego potwora albo jednego herosa albo jednego monstera.
Grunt. Aby wystawiać śmieciowe oddziały - takie MSU po 10 gości to również trzeba mieć jakiś większy klocek, jak detachmenty w Imperium. To ma ograniczać jakieś ordynarne spamy.
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
ile osób gra w to w Warszawie? system mi się podoba i czekam na zasady 10.
Ja jestem z Pruszkowa, i razem z dwoma kumplami z Wawy gramy w KoW-a w miarę regularnie.
Teraz częstotliwość spotkań trochę osłabła, ale to głównie z tego względu, że czekamy na nową edycję - za 4 dni ze strony Mantica będzie można ściągnąć nowe zasady i zaczynamy spotkania na grę w KoW-a od nowa.
Teraz częstotliwość spotkań trochę osłabła, ale to głównie z tego względu, że czekamy na nową edycję - za 4 dni ze strony Mantica będzie można ściągnąć nowe zasady i zaczynamy spotkania na grę w KoW-a od nowa.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
to wstępnie się umawiamy na bitwę po 10. dla.mnie najważniejsze jest bym mógł wykorzystać jak najwięcej modeli do empire.
KoW nie wydaje się być następca battla. Raczej nie ma na to żadnych szans. Ta gra wygląda na skirmish, tylko że klockami, zamiast pojedyńczymi modelami.
W końcu jest jednak sensowna alternatywa dla battla. Zerknijcie na Warthrone stworzony przez Avatars of War.
http://www.avatars-of-war.com/eng/web/i ... &Itemid=51
To coś dla szukających tu alteratywy.
W końcu jest jednak sensowna alternatywa dla battla. Zerknijcie na Warthrone stworzony przez Avatars of War.
http://www.avatars-of-war.com/eng/web/i ... &Itemid=51
To coś dla szukających tu alteratywy.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Ja bym z chęcią zagrał gdybym był w okolicach wawy kiedyś jako że pochodzę z Radomia. U nas jeszcze nie ma graczy KoW ale spróbuję kogoś przekabacić. Sikrer system wydaje sięciekawy ale bardziej jednak do batla KoWowi. Armie wyglądają dosyć obiecująco tam ale jednak w Kowie lepiej. No ale nic iwadomo że krystalizują się dwa nurty pobatlowe bo WM:H to inna nieco kategoria i teraz będziemy się my sieroty bo 8ed dzielić na te dwa o ile ktoś nie został przy Sigmarze.
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Nie chciałbym tu zbytnio offtopu robić, ale niestety bardziej w battla wpisuje się Warthrone (nawet nazwą). Ściąganie modeli, normalne statystyki, możliwości reformowania się, artefakty, rasowo zdywersyfikowane zaklęcia oraz command grupy to jest kwintesencja WFB. Do tego mamy templatki, a przeciwnik może rozpraszać i robić save czy reakcje w turze reaktywnej zamiast iść po piwo w turze przeciwnika. Niestety tego wszystkiego nie ma w KoW, któremu bliżej zdecydowanie do AoS niż WFB z ustaloną wartością trafiania.