Dawaj na ring!
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Re: Dawaj na ring!
A ja poprosze o zmiane oldbloda....
coldone gw. Armour of desteny ots i dawnstone. Save 1plus z rerollem i ward na 4.plus ots na demony.
coldone gw. Armour of desteny ots i dawnstone. Save 1plus z rerollem i ward na 4.plus ots na demony.

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Myślę, że testy ld mógłbyś sobie spokojnie darować, i tak każdy Lord najczęściej ma batalion luda z tyłu, od którego tak naprawdę głównie zależy wynik combatu.A i bez tego jest to niezwykle czasochłonne. Dwarf Lord w tym złożeniu kroi praktycznie wszystko,im większe, tym łatwiej. Pamiętaj, że ma zawsze hejta w pierwszej turze (zakładamy raczej, że to walka generałów,wiec niezależnie od rzutu) i +2ataki z dołu z s4 (co akurat niewiele zmienia, ale sam o tym zawsze zapominam
)

Hatred, tak jak piszesz, będę przyjmował raczej jaku automat.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Klepią go tylko elfy i niektóre demony, reszta z wampirami na czele sypią się jak domek z kartOkoń pisze:Przeceniasz go. Z niektórymi zawodnikami nie ma praktycznie żadnych szans, a ze sporą częścią starcie będzie zależeć od tego kto lepiej kulnie.Bocian pisze:Dwarf Lord w tym złożeniu kroi praktycznie wszystko,im większe, tym łatwiej.

Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, o 21:40 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.

No właśnie nie tylko. Z bretońcem też nie ma żadnych szans. Skaven i vampir mogą go zatłuc zanim uderzy.Slayer Zabójców pisze:Klepią go tylko elfy i niektóry demony, reszta z wampirami na czele sypią się jak domek z kartOkoń pisze:Przeceniasz go. Z niektórymi zawodnikami nie ma praktycznie żadnych szans, a ze sporą częścią starcie będzie zależeć od tego kto lepiej kulnie.Bocian pisze:Dwarf Lord w tym złożeniu kroi praktycznie wszystko,im większe, tym łatwiej.

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Bretoniec jak nie rzuci 6 na wounda to mu nic nie robi, a trafiając na 5+ z przerzutem i 4 atakami nie jest to takie proste, tak samo wampir i fellbladowiecOkoń pisze: No właśnie nie tylko. Z bretońcem też nie ma żadnych szans. Skaven i vampir mogą go zatłuc zanim uderzy.

Według mnie 3 najlepszych bohaterów do krojenia kozaków jeżeli chodzi o cena-jakość to bretoniec, tarczownik i lord mrocznych elfów, chociaż każdy z nich ma jakiś problem, bretoniec musi liczyć na 6 na wounda, krasnoludzki ma slaba mobilnosc a elfiak posiada prawdziwa moc tylko w 1 turze walki

Edit: Zapomniałem o Fellbladowcu! On też jest tani i mocarny, ale ma skłonności samobójcze

Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, o 22:28 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Każdy głupiec wie, że dwarf lord w realiach warhammerowych ma armour piercing, a trafiajac na 3+ z przerzutem i raniac na 4+ latwiej wyrzucic bretonskiemu lordowi 1 i 2 na save, niż trafiajac na 5+ wyrzucic szóstkęOkoń pisze:Chyba nie ogarniasz, że dwarf walcząc z bretończykiem będzie miał nędzne S4. Dużo łatwiej będzie bretończykowi kulnąć jedną szóstkę na zranienie, niż dwarfowi przebić się z s4 przez t4 i as 1+ z rerollem..

Edit: Fakt, zapomniałem o re-rollu save'a(pewnie dlatego, że krasnoludy same go już nie posiadają...) Trudno, zawsze można lordowi dać runkę z wardem 2+ na HKB


Wyniki drugiej rundy
Znowu najdłuższe starcie przey pojedynku EMP. Było jednak więcej wyrównanych.
Tabela:
Bretonki Rycerz, czy Lord Krasnoludów?
Połowę pojedynków wygrały tańsze zlożenia. W tym jedno 3-krotnie tańsze.WoCH - Orc
1. 3 rundz trwało zabice okra. Później wyverna. Demon stracił 1 ranę
2. 4 Rundy na zabiie orka. 2 rany na Demonie.
Dłuższy pojedynak z naprzemiennymi wardami zakończony zwycięstwem DP.
Vampire - Skaven
Skaven nawet bez szans użycia fellblade'a w żadnym z pojedynków.
Beastmen - High Elves
1. Doombull zabija elfa w pierwszej turza, samemu zgarniając ranę. Wymiana ze smokiem trwa do piątej, w której wbija 3 rany (samemu mając tylko 2)
2. Doombull ginie w 3 rundzie.
Znowu smok zapewnia zwycięstwo.
Deamons - Dark Elves
Bloodzio nie daje szans elfowi.
Wood Elves -Lizardmen
1. Oldblood ginie w pierwszej.
2. Oldlood zabija elfa i 2 rany nasmoku zanim zginie.
Ogres - Empire
1. Tyrant wygrywa w 6 rundzie zostając na ostatnij ranie.
2. Arckapłan wygrwa w 5 rundzie
3. Będąc na ostatniej ranie Wojownik Sigmara zaija w 5 rundzie Tyranta
Kolejny raz długie, wyrównane pojedynki na korzyść lorda Imperium
Bretonnia - Chaos Dwarfs
1. HKB wchodziły i gładka wygrana
2. Rycerz przegrywa w 6 rundzie nie wbijając rany do tego czasu.
3. Dwie rundy potrzebne rycerzowi i pokonany 3 razy droższy przeciwnik.
Tomb Kings - Dwarfs
Krasnolud nie ma żadnych problemów w tym pojedynku
Znowu najdłuższe starcie przey pojedynku EMP. Było jednak więcej wyrównanych.
Tabela:
Paringi:Punktów
WoCH 6
Deamons 6
High Elves 6
Wood Elves 6
Empire 4
Dwarfs 4
Tomb Kings 3
Chaos Dwarfs3
Vampire 3
Skaven 2
Bretonnia 2
Orc 1
Lizardmen 1
Ogres 1
Beastmen 0
Dark Elves 0
Czy Bloodzio zdoła pokonać Stardragona?WoCH - Skaven
Vampire - Orc
Beastmen - Dark Elves
Deamons - High Elves
Wood Elves - Empire
Ogres - Lizardmen
Tomb Kings - Chaos Dwarfs
Bretonnia - Dwarfs
Bretonki Rycerz, czy Lord Krasnoludów?
W pierwszej walce Taurus nic nie wbił. W drugiej (i trzeciej) Kraś miał tragiczne rzuty. Nic go przeciwko takiemu losowi nie mogło uratować;)
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Bo miernie złożony. ...

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Wyniki trzeciej rundy
Bardzo wyrówany pojedynek Bretończyk - Krasnolud.
Tabela:
Pokonany został smo high elfów.WoCH - Skaven
1. 1 runda 4 rany na szczurku.
2. Fellblade nia zbija DP, szczur ginie w drugej rundzie.
Vampire - Orc
Vampir nie ma większych problemów
Beastmen - Dark Elves
1. Doombull wygrywa walkę w 3 rundzie mając 2 rany wbite.
2. Doombull wygrywa w 5, też mając 2 wbite
Deamons - High Elves
1. Bloodzio losuje asf, niszczy w pierwszej rundzie smoka. W drugiej kończy z Princem.
2. Demon z multiple wounds, dostaje 3 rany, sam niszczy w pierwszej smoka i w kolejnej Prince'a.
Smok jest łatwą przeszkodą dla demonicznego koksa.
Wood Elves - Empire
Arcykapłan siębronił, ale nie wybronił.
Ogres - Lizardmen
Tyrant miał więcej woundów i lepiej rzucał na wardy (obaj mieli przerzucane z ots) i wygał oba starcia.
Tomb Kings - Chaos Dwarfs
1. Wyrównane starcie ze względu na ogromną ilość wardów i zwykłyc sejvów (w obie strony). Chaosyta w 6 rundzie zabija swoją bronią niszczącą modele flammable. Sam ma 3 rany wbite
2. Jak wyżej. Też pojedynek trwał do 6 rundy. Krasnolud 2 rany wbite.
Bretonnia - Dwarfs
1. Do czwartej rundy 0-0. W piątej wchodzi HKB Bretończyka.
2. Jeszcze dłuższy pojedynek. W trzeciej rana na Krasnoludzie. W ósmej HKB.
Festiwal wybronionych save'ów
Bardzo wyrówany pojedynek Bretończyk - Krasnolud.
Tabela:
Paringi:Punktów
WoCH 9
Deamons 9
Wood Elves 9
High Elves 6
Chaos Dwarfs6
Vampire 6
Bretonnia 5
Empire 4
Dwarfs 4
Ogres 4
Tomb Kings 3
Beastmen 3
Skaven 2
Orc 1
Lizardmen 1
Dark Elves 0
WoCH - Beastmen
Vampire - Deamons
Orc - High Elves
Skaven - Dark Elves
Wood Elves - Bretonnia
Ogres - Tomb Kings
Lizardmen - Chaos Dwarfs
Empire - Dwarfs
Trochę to trwało, ale w oczywisty sposób łatwiej było wyrzucić bretończykowi 6-stkę na zranienie, która kończyła pojedynek (mając dodatkowo co turę przerzut na trafienie), niż oblać paladynowi po zranieniu go dwa razy z rzędu wysokiego armor save'a.ajt pisze:Bretonnia - Dwarfs
1. Do czwartej rundy 0-0. W piątej wchodzi HKB Bretończyka.
2. Jeszcze dłuższy pojedynek. W trzeciej rana na Krasnoludzie. W ósmej HKB.
Festiwal wybronionych save'ów
By the way, czy bierzesz pod uwagę ewentualnego ward save'a dla bretończyka od modlitwy (6++ lub 5++ vs. S5+)?
Oraz +1S w pierwszej turze w przypadku szarżującego krasnoluda?


- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Brak armour piercingu dał się we znaki 

