HE v1.9
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: HE v1.9
PG z distractingiem tez sa calkiem fajni, kosztuja tylko 1pkt wiecej niz wl a do lamania nowych hord jak znalazl
Myślę, że ward 3+ na każdym elfie też byłby dobrym rozwiązaniem, są bardzo szybkie więc sprawnie unikają uderzeń i strzał, szczególnie kul armatnich. Cena rzecz jasna bez zmian.
jakie macie odpowiedzi na parki maszynowe szczegolnie imperium i kraski ?
no ale takie 2 rakietnice i dwa dziala moga skutenicze spolowic horde nim dojdzie heh nie tylko bestyje
Znaczy się działo które jak trafi i wszystko zrani zabijając 3 modele? To samo z rakietnicą?
tak ale jak w rozpie masz 2 x dzialo i 2x rakietnice? to za nim dojdziesz to polowy modeli mozesz nie miec
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1237
Akurat działa/rakietnice nas nie bolą. Co innego mortar. I niezmiennie kowboje, to jest problem HE
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Apropo kowboi, to orientował się ktoś, czy w innych armiach kowboje dostali takiego nerfa jak nasz prince na rydwanie? Bo ponoć miał pójść ostry nerf po wszystkich i np 1+ 4++ ma być niemożliwy do złożenia.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Ofc mówię o kowbojach z dwurakami, takich chyba już nie da się tak łatwo złożyć z 1+ 4++? Bez dwuraków to kowboje raczej nie będą często brani, to ta siła 6/7 sprawiała że mieli sens. Co będzie bardzo korzystne dla HE.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
No i jak tam, graliście już coś, wiecie co się sprawdza w nowych he? W en weekend pierwsze turnieje i trzeba by rozpy kminic