Krasie, a reszta świata
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
wzmocnienie gyrosa (lepsze działko, lepszy pilot, bomby)
slayerzy z możliwością skirmisha i brania runicznego sztandaru
Talizmany na bohaterach slayerskich
górnicy w core'ach (w koncu jest ich pełno w twierdzach a wrzucili ich do jednostek w sumie elitarnych) i z lepszymi ładunkami wybuchowymi (chociaz to 2k6 trafień)
przywrócenie zasady forester rangerom
inżynier w organkach i FC
takie zmiany i jestem w pełni usatysfakcjonowany krasnoludami (ewentualnie runiczny sztandar dla warriorsow)
co do machin to jedyna ich przewaga to możliwośc brania run i inżynierowie... jednego tylko nie rozumiem... czemu nie mozna dac inżyniera do organek/flame canona? w końcu to stosunkowo "świeże" wynalazki więc tym bardziej powinny by doglądane...
slayerzy z możliwością skirmisha i brania runicznego sztandaru
Talizmany na bohaterach slayerskich
górnicy w core'ach (w koncu jest ich pełno w twierdzach a wrzucili ich do jednostek w sumie elitarnych) i z lepszymi ładunkami wybuchowymi (chociaz to 2k6 trafień)
przywrócenie zasady forester rangerom
inżynier w organkach i FC
takie zmiany i jestem w pełni usatysfakcjonowany krasnoludami (ewentualnie runiczny sztandar dla warriorsow)
co do machin to jedyna ich przewaga to możliwośc brania run i inżynierowie... jednego tylko nie rozumiem... czemu nie mozna dac inżyniera do organek/flame canona? w końcu to stosunkowo "świeże" wynalazki więc tym bardziej powinny by doglądane...
górnicy w corach- nawet jako 0-1, tak jak było w 6 ed..i wtedy to każdy by ich brał..jako wredną niespodziewajkę atakująca z flanki te bretońskie lance ugrzęźnięte w naszych klocach piechoty..
talizmany dla slayerów: TAK !
już widzę Dragonslayera z wardem na 4+.... biegającego luzem po polu bitwy...i blokującego np. lance graaali na całą bitwę...
come to me if you want to die !
a gyros: to takie moje rozważania...2 na slot, 120 pts sztuka, działko jak już pisałem...i to byłoby optimum...
ALBO
zrobić z gyrosa opcję dla herosa-żeby był mounted
heros z savem na 1+/re-rollem i dwurakiem
miodzio...
talizmany dla slayerów: TAK !
już widzę Dragonslayera z wardem na 4+.... biegającego luzem po polu bitwy...i blokującego np. lance graaali na całą bitwę...
come to me if you want to die !

a gyros: to takie moje rozważania...2 na slot, 120 pts sztuka, działko jak już pisałem...i to byłoby optimum...
ALBO
zrobić z gyrosa opcję dla herosa-żeby był mounted

heros z savem na 1+/re-rollem i dwurakiem
miodzio...
Imo Żyros powinien być polepszony (imo strzelanie S4 to wystarczające ulepszenie, no i może +1 S w szarży, albo jakieś impacty, bo taki rozpędzony żyrokopter jakieś straty powinien robić), ale dwa na slot to już przegięcie. Imo ciekawą rzeczą byłaby możliwość obsadzenie Master Engineera w Żyrokopterze (tzn. wogóle możliwość dokupienie jakiś fajnych maszyn do ME).
Inżynier do organów i FC - jak najbardziej
Górnicy w Corach byliby fajną sprawą, ale imo powinni miec jakieś ograniczenia. Może takie jak Longi ? Jakby ładunki miały mieć 2d6 hitów to imo z mniejszą siła np. 5. Bo 2D6 z S 6 to ostre jest (szarża kawalerii
Slayerzy w skirmishu byliby klimatyczni. W sumie imo nie powinni miec możliwości brania w ogóle sztandaru, ale może jakiś ward by się przydał im (taka odwrotność tego bretońskiego, przeciwko sile mniejszej od...., że niby jest im przeznaczone zginąć w walce w silniejszym przeciwnikiem)
Chętnie zobaczyłbym jakieś weapon teamy. Handcanony były używane w średniowieczu.
Inżynier do organów i FC - jak najbardziej
Górnicy w Corach byliby fajną sprawą, ale imo powinni miec jakieś ograniczenia. Może takie jak Longi ? Jakby ładunki miały mieć 2d6 hitów to imo z mniejszą siła np. 5. Bo 2D6 z S 6 to ostre jest (szarża kawalerii
Slayerzy w skirmishu byliby klimatyczni. W sumie imo nie powinni miec możliwości brania w ogóle sztandaru, ale może jakiś ward by się przydał im (taka odwrotność tego bretońskiego, przeciwko sile mniejszej od...., że niby jest im przeznaczone zginąć w walce w silniejszym przeciwnikiem)
Chętnie zobaczyłbym jakieś weapon teamy. Handcanony były używane w średniowieczu.
a ja bym chciał żeby można było slayera schować w klocu piechoty (jak fanatyka albo assasina DE) i odpalać w taki sam sposób ;]
berserkerzy działają tak w WABie...
berserkerzy działają tak w WABie...

Te wszystkie bzdurki, to jak dla mnie czysta i niewystarczająca kosmetyka. W tej grze mobilność to połowa sukcesu. No dobra powiedzmy, że 40%.
Bez mobilności, armia zdycha. Samo M3 -jest po prostu śmieszne.
A tak przy okazji:
http://www.solegends.com/citcat912/c20219dwfwm-h.htm -fire thrower
http://www.solegends.com/citta/ta2juggernaut.htm
I komu to cholera przeszkadzało? No komu?


A tak przy okazji:
http://www.solegends.com/citcat912/c20219dwfwm-h.htm -fire thrower
http://www.solegends.com/citta/ta2juggernaut.htm
I komu to cholera przeszkadzało? No komu?



Slayerzy w skirmishu z możliwością dokupienia doomsekera. No i woord , chociażby 4+ przeciw strzelaniu i magii (wszak nie jest to śmierć chwalebna zostać ustrzelonym czy upieczonym).
Górnicy mogą zachować ładunki wybuchowe takie jak są, ale żeby mogli ich używać wielokrotnie i jako broń miotaną na 6'' (wtedy po wyjściu mieli by 9'' pola rażenia.
Żyros z dwiema bombami (jak w modelu), które może zrzucić w dowolnym momencie lotu. Taki ładunek mogło by znieść w dowolnym kierunku (scater) o d6''
Poza tym master inżynierowie mogli by mieć potężniejszą i z większym zasięgiem broń, np: S5 zasięg 30'' (wszak wiedzą jak ją usprawnić), ewentualnie zamiast okopów dawać możliwość ustawiania innych zasieków (taki rów dla strzelców, dziesięciu siedzi w nim jak za ciężką przesłoną, ale w walce mają -1 do trafienia, a za nimi kolejna dziesiątka lub działa)
Poza tym dać gwardzistom gromrilowe zbroje, S i T po 5 a WS 6, wszak oni króla strzegą, i byle ułomkami być nie mogą. Ale wystawiać ich można by tylko z Królem.
Co do nowinek technologicznych, to niech dadzą nam Sterowiec. Niech zżera dwa sloty rare, ale ma też dużą siłę uderzeniową (dwa stanowiska z organkami i możliwość zrzucania napalmu.
Co do kawalerii, to pomysł ciekawy (sam przerabiam działo i organki aby były ciągnięte przez kuce , może zrobię coś takiego i dla kowadła), ale nie zmienia to faktu, że klimat naszej armii nadal tkwi w piechocie i artylerii, a kawalerie niech mają inni. Wolę walczyć na własnych pewnych, mimo ze krótkich nóżkach, niż z grzbietu jakiegoś wierzchowca który może sie spłoszyć i ponieść.
Górnicy mogą zachować ładunki wybuchowe takie jak są, ale żeby mogli ich używać wielokrotnie i jako broń miotaną na 6'' (wtedy po wyjściu mieli by 9'' pola rażenia.
Żyros z dwiema bombami (jak w modelu), które może zrzucić w dowolnym momencie lotu. Taki ładunek mogło by znieść w dowolnym kierunku (scater) o d6''
Poza tym master inżynierowie mogli by mieć potężniejszą i z większym zasięgiem broń, np: S5 zasięg 30'' (wszak wiedzą jak ją usprawnić), ewentualnie zamiast okopów dawać możliwość ustawiania innych zasieków (taki rów dla strzelców, dziesięciu siedzi w nim jak za ciężką przesłoną, ale w walce mają -1 do trafienia, a za nimi kolejna dziesiątka lub działa)
Poza tym dać gwardzistom gromrilowe zbroje, S i T po 5 a WS 6, wszak oni króla strzegą, i byle ułomkami być nie mogą. Ale wystawiać ich można by tylko z Królem.
Co do nowinek technologicznych, to niech dadzą nam Sterowiec. Niech zżera dwa sloty rare, ale ma też dużą siłę uderzeniową (dwa stanowiska z organkami i możliwość zrzucania napalmu.
Co do kawalerii, to pomysł ciekawy (sam przerabiam działo i organki aby były ciągnięte przez kuce , może zrobię coś takiego i dla kowadła), ale nie zmienia to faktu, że klimat naszej armii nadal tkwi w piechocie i artylerii, a kawalerie niech mają inni. Wolę walczyć na własnych pewnych, mimo ze krótkich nóżkach, niż z grzbietu jakiegoś wierzchowca który może sie spłoszyć i ponieść.
Slayerzy w skirmishu z doomseekerem - tak
Ward na 4+ dla nich - trochę dużo, nawet jak tylko na pociski; w ogóle myślę, że nie potrzebny im ward - przecież oni mają zginąć
Gyros albo trochę tańszy, albo z jakimiś zabawkami - bomby są ok
Zabawki dla inżynierów - jak najbardziej tak
Gwardzista o S i T najsilniejszych ogrów - trochę przesadzone
tak jak teraz jest dobrze 
A sterowiec brzmi tak, jakbyś chciał armię 5k robić
Ward na 4+ dla nich - trochę dużo, nawet jak tylko na pociski; w ogóle myślę, że nie potrzebny im ward - przecież oni mają zginąć

Gyros albo trochę tańszy, albo z jakimiś zabawkami - bomby są ok
Zabawki dla inżynierów - jak najbardziej tak
Gwardzista o S i T najsilniejszych ogrów - trochę przesadzone


A sterowiec brzmi tak, jakbyś chciał armię 5k robić

- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
a kurka gyros demolition charges górniczych przewozić by nie mógł ??
przeca to lekkie, miejsce jest - jaki problem?
i druga rzecz - specjalne strzały dla kuszoli - np. zwykłe, pół zasięgu ale flaming, pół zasięgu ale AP, 1/4 zasięgu ale d3 woundy.... i żeby można było wybrać z czego chopaki grzeją...
no i sile dać kuszom większą - przeca przez dłuuuugi czas miały siłę przebicia nie mniejszą od broni prochowej....
przeca to lekkie, miejsce jest - jaki problem?
i druga rzecz - specjalne strzały dla kuszoli - np. zwykłe, pół zasięgu ale flaming, pół zasięgu ale AP, 1/4 zasięgu ale d3 woundy.... i żeby można było wybrać z czego chopaki grzeją...
no i sile dać kuszom większą - przeca przez dłuuuugi czas miały siłę przebicia nie mniejszą od broni prochowej....
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt: