Krasie, a reszta świata

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

jeden by pasował na slot rare, jeśli by mu dać jeszcze tylko jakieś runki

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

wzmocnienie gyrosa (lepsze działko, lepszy pilot, bomby)

slayerzy z możliwością skirmisha i brania runicznego sztandaru

Talizmany na bohaterach slayerskich

górnicy w core'ach (w koncu jest ich pełno w twierdzach a wrzucili ich do jednostek w sumie elitarnych) i z lepszymi ładunkami wybuchowymi (chociaz to 2k6 trafień)

przywrócenie zasady forester rangerom

inżynier w organkach i FC

takie zmiany i jestem w pełni usatysfakcjonowany krasnoludami (ewentualnie runiczny sztandar dla warriorsow)


co do machin to jedyna ich przewaga to możliwośc brania run i inżynierowie... jednego tylko nie rozumiem... czemu nie mozna dac inżyniera do organek/flame canona? w końcu to stosunkowo "świeże" wynalazki więc tym bardziej powinny by doglądane...
Obrazek

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

górnicy w corach- nawet jako 0-1, tak jak było w 6 ed..i wtedy to każdy by ich brał..jako wredną niespodziewajkę atakująca z flanki te bretońskie lance ugrzęźnięte w naszych klocach piechoty..

talizmany dla slayerów: TAK !
już widzę Dragonslayera z wardem na 4+.... biegającego luzem po polu bitwy...i blokującego np. lance graaali na całą bitwę...
come to me if you want to die ! :twisted:

a gyros: to takie moje rozważania...2 na slot, 120 pts sztuka, działko jak już pisałem...i to byłoby optimum...
ALBO
zrobić z gyrosa opcję dla herosa-żeby był mounted :D
heros z savem na 1+/re-rollem i dwurakiem
miodzio...

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

Imo Żyros powinien być polepszony (imo strzelanie S4 to wystarczające ulepszenie, no i może +1 S w szarży, albo jakieś impacty, bo taki rozpędzony żyrokopter jakieś straty powinien robić), ale dwa na slot to już przegięcie. Imo ciekawą rzeczą byłaby możliwość obsadzenie Master Engineera w Żyrokopterze (tzn. wogóle możliwość dokupienie jakiś fajnych maszyn do ME).

Inżynier do organów i FC - jak najbardziej

Górnicy w Corach byliby fajną sprawą, ale imo powinni miec jakieś ograniczenia. Może takie jak Longi ? Jakby ładunki miały mieć 2d6 hitów to imo z mniejszą siła np. 5. Bo 2D6 z S 6 to ostre jest (szarża kawalerii

Slayerzy w skirmishu byliby klimatyczni. W sumie imo nie powinni miec możliwości brania w ogóle sztandaru, ale może jakiś ward by się przydał im (taka odwrotność tego bretońskiego, przeciwko sile mniejszej od...., że niby jest im przeznaczone zginąć w walce w silniejszym przeciwnikiem)

Chętnie zobaczyłbym jakieś weapon teamy. Handcanony były używane w średniowieczu.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Żyro powinien mieć zianie S2 bez sejwa jak czołg.

Awatar użytkownika
Napoleon
Wałkarz
Posty: 83
Lokalizacja: Łódź United
Kontakt:

Post autor: Napoleon »

a ja bym chciał żeby można było slayera schować w klocu piechoty (jak fanatyka albo assasina DE) i odpalać w taki sam sposób ;]

berserkerzy działają tak w WABie... :P

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Te wszystkie bzdurki, to jak dla mnie czysta i niewystarczająca kosmetyka. W tej grze mobilność to połowa sukcesu. No dobra powiedzmy, że 40%. ;) Bez mobilności, armia zdycha. Samo M3 -jest po prostu śmieszne.

A tak przy okazji:
http://www.solegends.com/citcat912/c20219dwfwm-h.htm -fire thrower
http://www.solegends.com/citta/ta2juggernaut.htm

I komu to cholera przeszkadzało? No komu? :evil: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Slayerzy w skirmishu z możliwością dokupienia doomsekera. No i woord , chociażby 4+ przeciw strzelaniu i magii (wszak nie jest to śmierć chwalebna zostać ustrzelonym czy upieczonym).
Górnicy mogą zachować ładunki wybuchowe takie jak są, ale żeby mogli ich używać wielokrotnie i jako broń miotaną na 6'' (wtedy po wyjściu mieli by 9'' pola rażenia.
Żyros z dwiema bombami (jak w modelu), które może zrzucić w dowolnym momencie lotu. Taki ładunek mogło by znieść w dowolnym kierunku (scater) o d6''
Poza tym master inżynierowie mogli by mieć potężniejszą i z większym zasięgiem broń, np: S5 zasięg 30'' (wszak wiedzą jak ją usprawnić), ewentualnie zamiast okopów dawać możliwość ustawiania innych zasieków (taki rów dla strzelców, dziesięciu siedzi w nim jak za ciężką przesłoną, ale w walce mają -1 do trafienia, a za nimi kolejna dziesiątka lub działa)
Poza tym dać gwardzistom gromrilowe zbroje, S i T po 5 a WS 6, wszak oni króla strzegą, i byle ułomkami być nie mogą. Ale wystawiać ich można by tylko z Królem.
Co do nowinek technologicznych, to niech dadzą nam Sterowiec. Niech zżera dwa sloty rare, ale ma też dużą siłę uderzeniową (dwa stanowiska z organkami i możliwość zrzucania napalmu.
Co do kawalerii, to pomysł ciekawy (sam przerabiam działo i organki aby były ciągnięte przez kuce , może zrobię coś takiego i dla kowadła), ale nie zmienia to faktu, że klimat naszej armii nadal tkwi w piechocie i artylerii, a kawalerie niech mają inni. Wolę walczyć na własnych pewnych, mimo ze krótkich nóżkach, niż z grzbietu jakiegoś wierzchowca który może sie spłoszyć i ponieść.

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

Slayerzy w skirmishu z doomseekerem - tak

Ward na 4+ dla nich - trochę dużo, nawet jak tylko na pociski; w ogóle myślę, że nie potrzebny im ward - przecież oni mają zginąć ;)

Gyros albo trochę tańszy, albo z jakimiś zabawkami - bomby są ok

Zabawki dla inżynierów - jak najbardziej tak

Gwardzista o S i T najsilniejszych ogrów - trochę przesadzone :P tak jak teraz jest dobrze ;)

A sterowiec brzmi tak, jakbyś chciał armię 5k robić ;)

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

heh... chciałbym miec takiego lorda :)

http://www.coolminiornot.com/index.php? ... letknown=1
Obrazek

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Może takie rzeczy by się przydały? :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Dwarf Steam Tank - czapki z głów panowie :D, nareszcie jest dobra broń na imperium ;), ale ten pierwszy "rydwan" to mnie się bardziej z Dwarfami Chaosu kojarzy.

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

Mi się ten "mech bojowy" bodoba. Taki masz monster ;p
A co do czołgu - to czy mi się zdaje czy on ma 2 działa, flame canona i organki ;z ?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

gdzies na cmon jest zdjecie oddziału 3 takich robocików (2 z otwarta pokrywa i widac krasnale w środku)... kiedyś myślałem żeby coś podobnego zmontowac i wystawiac na zasadach ogrów :)
Obrazek

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Rydwan to jest z konfrontacji chyba, no a tam krasnale wyglądają całkowicie inaczej :) No ale czołg by się przydał :) A robot to mógłby być np master inżynier, albo cały oddział inżynierów jako rare.. [-o<

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

Dobry pomysł z tym mechem dla magazyniera inżyniera. Imperium ma mechanicznego konia to czemu krasnale mają być gorsze.

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

poczekajcie dwie godziny..to wam wrzucę mojego inżyniera ....work in progress.... :D

Awatar użytkownika
Napoleon
Wałkarz
Posty: 83
Lokalizacja: Łódź United
Kontakt:

Post autor: Napoleon »

a kurka gyros demolition charges górniczych przewozić by nie mógł ??
przeca to lekkie, miejsce jest - jaki problem?

i druga rzecz - specjalne strzały dla kuszoli - np. zwykłe, pół zasięgu ale flaming, pół zasięgu ale AP, 1/4 zasięgu ale d3 woundy.... i żeby można było wybrać z czego chopaki grzeją...
no i sile dać kuszom większą - przeca przez dłuuuugi czas miały siłę przebicia nie mniejszą od broni prochowej....

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Nawiązując do tego co mówił Rakso:

Obrazek

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

o to mi własnie chodziło :) chciałem miec takie "ogry" :)
Obrazek

ODPOWIEDZ