Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
Re: Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
Czy zabójczy cios działa na duże cele takie jak ogry czy kroksigory?
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Zmotywowany między innymi pytaniem zadanym przez Apoka na łamach Azylium postanowiłem uściślić zapisy dotyczące Stygmatów Chaosu - głównie o zapis:
"Działanie Stygmatu Chaosu może zwiększyć wartość współczynników ponad rasowe maksimum."
STĄD możecie pobrać aktualną wersję pliku w formacie PDF. Przeczytajcie i dajcie znać, czy czegoś nie pominąłem. A także piszcie śmiało wszelkie inne uwagi, pomysły i komentarze.
ONLINE
Ponadto przypominam, że najnowszą wersję podręcznika w wersji WIP szanowne państwo-draństwo może pobrać STĄD.
"Działanie Stygmatu Chaosu może zwiększyć wartość współczynników ponad rasowe maksimum."
STĄD możecie pobrać aktualną wersję pliku w formacie PDF. Przeczytajcie i dajcie znać, czy czegoś nie pominąłem. A także piszcie śmiało wszelkie inne uwagi, pomysły i komentarze.
ONLINE
Ponadto przypominam, że najnowszą wersję podręcznika w wersji WIP szanowne państwo-draństwo może pobrać STĄD.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Powoli przymierzam się do zastąpienia nielicznych umieszczonych w podręczniku rysowanych diagramów fotografiami wykonanymi przy użyciu modeli i makiet.
W związku z tym mam do szanownego państwa-draństwa grającego w Warheim FS zapytanie:
Jakie sytuacje chcielibyście zobaczyć na takich diagramach?
Skok? Zeskok? Upadek? Model za osłoną? Co jeszcze?
Wasze propozycje zamieszczajcie w komentarzach pod tym wpisem lub w odpowiednim wątku na Azylium.
W związku z tym mam do szanownego państwa-draństwa grającego w Warheim FS zapytanie:
Jakie sytuacje chcielibyście zobaczyć na takich diagramach?
Skok? Zeskok? Upadek? Model za osłoną? Co jeszcze?
Wasze propozycje zamieszczajcie w komentarzach pod tym wpisem lub w odpowiednim wątku na Azylium.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty lokacji, czyli siódmego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.
[align=center]DowNLoaD|OnLInE[/align]
Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.
[align=center]DowNLoaD|OnLInE[/align]
Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Poniżej przedstawiam wstępną wersję zasad dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy.
Gladiatorzy z Jałowej Krainy
Podobnie jak większość pozostałych ludzkich kompanii, także drużyna Gladiatorów z Jałowej Krainy dysponuje na początku 5 bohaterami.
- Mecenasem pełniącym rolę dowódcy, który fluffowo jest właściciele szkoły gladiatorów i odpowiada za pozyskiwanie nowicjuszy, do czego służy mu zasada specjalna handlarz niewolników.
- Kolejnym bohaterem jest Czarownik, postać dobrze znana wszystkim graczom prowadzących pozaimperialne kompanie wojowników
- Następnie mamy dwóch Czempionów, czyli głównym walczących bohaterów
- I na koniec felczera, teoretycznie najsłabszego z bohaterów, który odpowiada głównie za leczenie swych towarzyszy.
Natomiast wśród stronników wyróżnić można:
- Niewolników, jaki niewolnik jest każdy widzi
- Gladtiatorów, dysponujących WW 4 i zdolnością szermierz
- Dzikie zwierzęta: Szablozębne i Niedźwiedzia
- A także nieludzi: Ogra i Trollobójców.
Zarówno bohaterowie jak i stronnicy mają dostęp do różnego rodzaju oręża do walki wręcz. Ponadto, Czempioni mogą nauczyć się jednego ze stylów walki, który daje im w walce wręcz znaczne bonusy.
Szanowne państwo-draństwo zechce zapoznać się z zawartością PDFa i podzielić (na przykład na AZYLIUM) swoimi uwagami i wrażeniami.
Gladiatorzy z Jałowej Krainy
Podobnie jak większość pozostałych ludzkich kompanii, także drużyna Gladiatorów z Jałowej Krainy dysponuje na początku 5 bohaterami.
- Mecenasem pełniącym rolę dowódcy, który fluffowo jest właściciele szkoły gladiatorów i odpowiada za pozyskiwanie nowicjuszy, do czego służy mu zasada specjalna handlarz niewolników.
- Kolejnym bohaterem jest Czarownik, postać dobrze znana wszystkim graczom prowadzących pozaimperialne kompanie wojowników
- Następnie mamy dwóch Czempionów, czyli głównym walczących bohaterów
- I na koniec felczera, teoretycznie najsłabszego z bohaterów, który odpowiada głównie za leczenie swych towarzyszy.
Natomiast wśród stronników wyróżnić można:
- Niewolników, jaki niewolnik jest każdy widzi
- Gladtiatorów, dysponujących WW 4 i zdolnością szermierz
- Dzikie zwierzęta: Szablozębne i Niedźwiedzia
- A także nieludzi: Ogra i Trollobójców.
Zarówno bohaterowie jak i stronnicy mają dostęp do różnego rodzaju oręża do walki wręcz. Ponadto, Czempioni mogą nauczyć się jednego ze stylów walki, który daje im w walce wręcz znaczne bonusy.
Szanowne państwo-draństwo zechce zapoznać się z zawartością PDFa i podzielić (na przykład na AZYLIUM) swoimi uwagami i wrażeniami.
Kawał dobrej roboty z pisaniem zasad. Tylko wierność do battla jest mieszana. Przyczepię się do armii, którą znam najlepiej- jaszczuroludzi. Dlaczego saurus bohater nie ma statystyk jak ogr? Tak jak w battlu? A dajmy na to tan krasnali ma już odpowiednie?
Plus to weteran blizn dowodzi siłami zbrojnymi, nie wódz skinków. Przynajmniej według fluffu.
Nie czepiam się, bo chcę dokuczyć, czy co. Robię to z chęci pomysy
Plus to weteran blizn dowodzi siłami zbrojnymi, nie wódz skinków. Przynajmniej według fluffu.
Nie czepiam się, bo chcę dokuczyć, czy co. Robię to z chęci pomysy
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
A to nie było przypadkiem tak, że skinki to te mądre( architekci, magowie, lekarzy itd) a saurusy to te od czarnej roboty, silniejsze, ale troszkę głupsze.
Mogę się mylić, najlepiej jak Qc napisze.
Mogę się mylić, najlepiej jak Qc napisze.
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Dzięki za komentarze.
Statystyki i zasady w WFS różnią się miejscami od tych z WFB, bo w kampanijnym skirmiszu gra się inaczej niż w battlu.
W kilku miejscach musiałem zmienić nieco fluff by odpowiadające mu zasady grały z resztą reguł oraz by zachować jak największy balans.
Sporo dużych celów ma przycięte statystyki, tak żeby w kampanii było co rozwijać a mniejsi przeciwnicy nie byli pożerani na miejscu.
Statystyki i zasady w WFS różnią się miejscami od tych z WFB, bo w kampanijnym skirmiszu gra się inaczej niż w battlu.
W kilku miejscach musiałem zmienić nieco fluff by odpowiadające mu zasady grały z resztą reguł oraz by zachować jak największy balans.
Sporo dużych celów ma przycięte statystyki, tak żeby w kampanii było co rozwijać a mniejsi przeciwnicy nie byli pożerani na miejscu.
Na czele społeczeństwa lizardmenów stoją slannowie. Decydują o najważniejszych sprawach. Trwają oni jednak zwykle w wieloletniej medytacji, więc administracją z dnia na dzień zajmują się skinki kapłani. Do nich również należy interpretacja rozkazów slannów i przekazywanie ich reszcie.
Saurusi dowodzą armią. Nawet gdy na czele jej stoi slann, to oni odpowiadają za taktykę i ruchy wojsk. Ich umysły są proste, lecz nie w stylu chłopa od pługa. Znają tylko wojnę i wypowiadają się lakonicznie. Coś jak spartanie.
Od czarnej, fizycznej roboty są kroxigory. Nie potrafią myśleś abstrakcyjnie, w przeciwieństwie do skinków i saurusów. Są to budowniczy, ale też shock troopersi.
Wodzowie skinków to niźsi rangą dowódcy, którzy odpowiadają za patrole i podjazdy w dżunglii, nic więcej.
Pisane po konsultacji z podręcznikami do battla, tak dla pewności, że nie wprowadzę ludzi w błąd.
Rozumiem, quidamcorvus. Jednak widzę, że np. Ludzie, krasnoludy czy własnie wskazane przeze mnie ogry posiadają odpowiadające im statystyki, a saurusi nie. Staty mają jak ludzie, a nie coś dużego. Stąd moja uwaga. Sprawdziłem przed zgloszeniem protestu
Saurusi dowodzą armią. Nawet gdy na czele jej stoi slann, to oni odpowiadają za taktykę i ruchy wojsk. Ich umysły są proste, lecz nie w stylu chłopa od pługa. Znają tylko wojnę i wypowiadają się lakonicznie. Coś jak spartanie.
Od czarnej, fizycznej roboty są kroxigory. Nie potrafią myśleś abstrakcyjnie, w przeciwieństwie do skinków i saurusów. Są to budowniczy, ale też shock troopersi.
Wodzowie skinków to niźsi rangą dowódcy, którzy odpowiadają za patrole i podjazdy w dżunglii, nic więcej.
Pisane po konsultacji z podręcznikami do battla, tak dla pewności, że nie wprowadzę ludzi w błąd.
Rozumiem, quidamcorvus. Jednak widzę, że np. Ludzie, krasnoludy czy własnie wskazane przeze mnie ogry posiadają odpowiadające im statystyki, a saurusi nie. Staty mają jak ludzie, a nie coś dużego. Stąd moja uwaga. Sprawdziłem przed zgloszeniem protestu
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Tak jak napisałem wcześniej wszelkie zmiany są celowo i podyktowane wymaganiami skirmisza. Fluff znam ale nie wszystko dało się przenieść 1 do 1.
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
@Qc na ile wyceniasz jeszcze czas do powstania wersji 1.0 ?
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Brakuje jeszcze zasad dla drużyn 'Banitów z Księstw Granicznych' i 'Karnawału Chaosu' oraz 'Postaci Dramatu'. Jak to napiszę to wtedy będzie można przygotować wersję 1.0.Szczwaniak pisze:@Qc na ile wyceniasz jeszcze czas do powstania wersji 1.0 ?
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Czekamy z niecierpliwościąquidamcorvus pisze:Brakuje jeszcze zasad dla drużyn 'Banitów z Księstw Granicznych' i 'Karnawału Chaosu' oraz 'Postaci Dramatu'. Jak to napiszę to wtedy będzie można przygotować wersję 1.0.
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Grać można już. Poza w/w rzeczami reszta jest grywalna.
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Grać już gram, bo warheim to najlepsza gra do domówek , ale 1.0 doczekać się już nie mogę. Ps: planujecie wydawać podręcznik czy zostaniecie przy wersji elektronicznej?quidamcorvus pisze:Grać można już. Poza w/w rzeczami reszta jest grywalna.
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
mam pytanko, czy Warhaim to taki Kill team, tyle że w świecie Warhammera, a nie 40k?
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
@Szczwaniak
Zostaję przy wersji elektronicznej.
@Never
Warheim FS to poprawione Mordheim. Skirmisz z mechaniką kampanii.
Zostaję przy wersji elektronicznej.
@Never
Warheim FS to poprawione Mordheim. Skirmisz z mechaniką kampanii.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Krnabrny z klubu WarZag zamieścił informację o przygotowaniach do turnieju WFS, który w sierpniu miałby odbyć się w Będzinie. Więcej informacji znajdziecie na Azylium:
http://azylium.vot.pl/ForumsPro/viewtop ... html#31306
http://azylium.vot.pl/ForumsPro/viewtop ... html#31306