Rozpiski

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Re: Rozpiski

Post autor: Delight »

wywal :
tarcze z khornitów
halabardy z tzeenchowców
Light armor i championa z maruderów

Daj: khornitom banerek z +1MV niech chłopaki pobiegają

Kup psy :)

Ja widzę Pana na juggerze z przerzutem AS (25 pkt) + armor of zhrak (15) + biting blade (?- cokolwiek;) )

Redox pisze: kiedy bitwa wre, BSB cisnie ku maszynom i łucznikom . Jednak w 2/3 turze będzie razem z helką, na wypadek gdyby straciła krasnale.

Jak sie to wam widzi ?
Nie masz w rozpisce BSB - chodziło ci o generała który MUSI dojść szybko do combatu bo go z katapy ustrzelą i będzie mu smutno?

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

A ja Hero na Juggerze nie widzę, bo każde działo zabija go na 2+ > 2+
Obrazek

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »

Nie lepiej na te pkt jakiegos maga wrzucic?
Ja bym wymienil jednych warriorow na 6xkawy.

Redox
Pseudoklimaciarz
Posty: 28

Post autor: Redox »

Maga ? Na takie punkty ?
Tarcze u khorników wrzuciłem żeby dotrwali zanim się doczłapią.
To samo z LA w grasantach (zawsze jest jakaś szansa że się wybronią)
Ah, zapomniałem napisać że hero na juggu jest BSB , wliczyłem w punkty.
Juggera można zawsze schować za jakimś laskiem, ruinami, albo przysłonić nieco maruderami. A jest mi on potrzebny do zdejmowania maszyn i łuczników.

Dobra, po krótkim przemyśleniu, skleciłem coś takiego

EDIT

Lords and Heroes
1)Sorcerer 2 lev @170
Power Familiar 25, DS 25
Lore : Death/Shadow (jeszcze nie wiem...)

2)Sorcerer 1 lev @ 115
spell familiar

CORE
1)Warriors of Khorne x12 @ 237
Halberds, Shields, Lichebone Pennant [MR +1] musicain

2)Warriors of Tzeentch x12 @270
Shields, musicain, Blasted Standard

3) Chaos Marauders of Khorne x 30 @ 200 (HORDE)
GW, FCG,

SPECIAL

-------------------------------------
RARE
Hellcanon@205

kauczuk
Mudżahedin
Posty: 317

Post autor: kauczuk »

"Juggera można zawsze schować za jakimś laskiem, ruinami, albo przysłonić nieco maruderami. A jest mi on potrzebny do zdejmowania maszyn i łuczników.

ciekawe jak on bedzie zdejmowal te maszyny chowajac sie za tym lasem :P :evil:

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Death/Shadow (jeszcze nie wiem...)
Ciekawe. U mnie w Ab napisane jest, iż mały mag może jeno Fire/Death wybrać :wink:
Na 1200pkt. wystawiłbym dwa kloce po 30+ Marasów Khorna/Tęczy, bsbka, maga, śmiecie i ekstrawagancko Trolle.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

eh.. takie nurglowe "gówno" wyszło na 2350 8)
duży bąbel ropy, 4lvl, dark tong, favored of the god's, nurgle

mały smrodek zgnilizny, 2lvl, papet, roa, nurgle

mały kożuch pleśni, DS, death head, nurgle

3x 30x maruders, fcg, tarcze albo GW, nurgle

2x hellcannon

warshrain

20x chosen, FCG, halabardy, book of secret, nurgle
plan dość nietypowy bo myślę o defensie by czarować ile się da i nawalać z helek... a potem konkretny kontratak :mrgreen:

jak się podoba zielona "kupka"? :wink:

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Khumanor pisze:
plan dość nietypowy bo myślę o defensie by czarować ile się da i nawalać z helek... a potem konkretny kontratak :mrgreen:

jak się podoba zielona "kupka"? :wink:
ale nurgl do czrowania ile sie da, to chyba nie zabardzo ;)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nie wierzysz w potęgę zgniłego ogrodu? ( też nie wieżę wolę krwawe pola :twisted: )

a tak na serio wyda je się teraz mega magia nurgla, sniperka zdejmie każdego mada co dostał już 1W z ifki

dodatkowo świetne czaty bo biją bez SV, można mieć regenke, 3 bardzo zyskała w tej ed., 4 jest przydatna na czołgi, stedzie, 5 nieźle wspiera nasze regimęty w CC zabierając 1 t i 1 s, a 6 ładnie radzi sobie ze śmieciami kawalerią, nie mówiąc że kruszy po kolei wszystko na około 18" masakra

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

imo nurgl to 2 i 5, po nic innego nie uzywam ;], no chyba ze z shadowa obnizyl bym T do 1 to moze 3 nurgla by mozna bylo poslac, ale lepper i tak jest lepszy do tego ;)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

2 też rzadko używałem tylko w CC, 5 za to często w 7ed. miałeś 2x 5 i robiłeś masakrę.... tak w 1 turę zniszczyłem kloc templi. w swojej 1 z ifki 2 z rebonda, a na początku magi -4 -4 i pa pa

5 rzucasz na stedzia kolo nic nie podejrzewa i wpuszcza na początku magii spadają skinki i na stedzia 4

naprawdę jak ma się dużo czarów nurgla można je nieźle kombinować szczegulnie z 5,

kolejny przykład 5 rzucasz na coś co ma 3 T a potem 3 i ranisz na 5+ a nie 6+, a sniperka sama z siebie się kombi ;)

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »


Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

trochę mi coś szalonego wyszło... ale trochę mnie magia znudziła w 7ed,


1 * Chaos Lord of Slaanesh @ 398.0 Pts
Mark of Slaanesh; General; Halberd; Shield
Crown of Everlasting Conquest [50.0]
Word of Agony [40.0]
Crown of Command [35.0]
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts

1 * Exalted Hero of Slaanesh @ 199.0 Pts
Mark of Slaanesh; Halberd; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 230.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard
Bloodcurdling Roar [20.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 140.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 101.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 101.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 101.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician


5 Chaos Knights @ 290.0 Pts
Standard;Musician;Champion @ [20.0] Pts

5 Chaos Knights @ 290.0 Pts
Shield; Standard;Musician;Champion @ [20.0] Pts

6 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

27 Chaos Marauders of Khorne @ 177.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician

28 Chaos Marauders of Khorne @ 182.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician

1 Chaos Chariot of Khorne @ 150.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy

1 Chaos Chariot of Khorne @ 150.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy

jeżeli chodzi o magię to plan choć szalony jest prossty, kowboje slaanesha i dyskowiec muszą pościągać magów :D Jako że piechote w tej ed. czynić ma cuda pojawiły się kloce maruderów charioty zawsze były silne tylko nigdy nie było na nie miejsca..teraz są jak znalazł do obstawy i mocnego wsparcia klocków piechoty. Rycerszyki robią swoje, fasty tez pilnują porządku na stole. psy to standardowo odginają, giną ćwiartkują.. mag ma slaanesha tylko po to by dalej biegać :D

co myślicie?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Kedziorson pisze: jeżeli chodzi o magię to plan choć szalony jest prossty, kowboje slaanesha i dyskowiec muszą pościągać magów :D
chyba wrogą magię, bo sam jej nie masz
jeśli chcesz marudami i dyskowcem powybijać magów, to tylko życzyć Ci powodzenia, bo latacz zginie błyskawicznie od byle jakiego działa/dwóch/pierdyliona a konni marasi poodbijają się od klocy z magami w środku

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Drobna uwaga
1 * Exalted Hero of Slaanesh @ 199.0 Pts
Mark of Slaanesh; Halberd; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts
Nie lepiej dać mu talisman of perservation czy jak tam się to pisze ? Masz taki sam ward, lepszego o 1 save i 5 punktów taniej

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

dobra uwaga z tym talizmanem :D

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

szafa@poznan pisze:sądze ze ma racje bytu, chociaz osobiscie uwazam ze maksymalizacja ilosci celów wymaga wywalenie 1 heleny i wsadzenie kolejnego uniu rycerzy. drugi sorcerer lord za dodatkowe 300 punktów? w życiu bym w to nie zainwestował. efekt kostkowy prawie taki sam, rosnie tylko ilośc czarów jakie znasz.

najbardziej nie pasi mi wizja armii która jest powolna i mało liczebna. Ale roumiem - chcesz miec elitarnych wojowników którzy sa drodzy - nie mozna mieć wszystkiego...

w takim razie pokaże swoją ;)

Chaos sorcerer lord, lv4, death lore, book of ashur, necrotic phylaktery, charmed shield, general
Chaos sorcerer, lv2, power familiar, death lore
Exalted Hero, mark of tzeentch, Battle standard bearer, dragonhelm, dawnstone, favour of the gods

5x warhounds

10x Marauders, mark of slaanesh

30x Marauders, mark of khorne, flail, musician, standard
30x Marauders, mark of khorne, flail, musician, standard

5x horse marauders, mark of slaanesh, flail
5x horse marauders, mark of slaanesh, flail
5x horse marauders, mark of slaanesh, flail

5x chaos knights,
5x chaos knights,
7x chaos knights, mark of nurgle, musician, banner of rage

1x Hellcannon

Total: 2400
robilem sobie rozpe na off'a bez piechoty i wyszlo mi cosik podobnego (i prypomnila mi sie ta rozpa) i wsumie moze byc to groznawe :)
inne setupy exaltow i magow ale zamysl podobny byl :)
ale bez helki :twisted:

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Armia Khorna - w zeszłej edycji była ciężka do prowadzenia, przeciwnicy wodzili ją za nos, a ogarnięci szałem wojownicy uganiali się za jakimiś śmieciami wystawiając się na ataki z flanki. Ale nadeszła 8 edycja i pojawiło się światełko w tunelu. Przed obowiązkowym szarżowaniem chroni test ZP. Dobre (dla nas) rzuty na wiatry magii pozwalają nam nieco powalczyć z wrogą magią, pomaga w tym nieco większa dostępność przedmiotów dających odporność na magię. I chodź do ideału (oddział z markiem dostaje automatycznie MR) nieco brakuje to nie jest najgorzej. Jak sądzicie: czy monotematyczna armia Khorna ma szansę zawalczyć o podbój Starego Świata?

Ja wymyśliłem coś takiego na 2250:

1 Chaos Lord of Khorne @ 365.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour
Word of Agony [40.0]
Chaos Runeshield [50.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]

1 Exalted Hero of Khorne @ 215.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard
Collar of Khorne [25.0]
Enchanted Shield [15.0]
Warrior Bane [5.0]
Stream of Corruption [20.0]

1 Exalted Hero of Khorne @ 166.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Barding
Fury of the Blood God [20.0]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2
Armour of Morrslieb [35.0]

20 Chaos Marauders of Khorne @ 162.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician

15 Chaos Warriors of Khorne @ 318.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Lichebone Pennant [15.0]

15 Chaos Warriors of Nurgle @ 338.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Rage [35.0]

5 Chaos Knights of Khorne @ 305.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

Models in Army: 60
Lord: 16%
Hero: 24%
Core: 36%
Special: 13%
Rare: 9%

(dziwne... korzystałem z AB i takie procenty mi wyświetliło, a ich suma daje... 98%) :P


Total Army Cost: 2249.0

Walczyłem z lizardami, i nie wyszło za dobrze - niestety magic resistance nie działa na final transmutation (6 z metalu). Zapomniałem też, że na kawalerię nie działa thunderstomp od stegadona :P
Oddział Nurgla ze sztandarem, który daje frenzy - by nie stracić klimatu żądnej krwi armii, a ponieważ Khornowi chyba (z tego co pamiętam) najbliżej do Nurgla to i pozwoliłem sobie maga włączyć.

Co pomyślałem po fakcie to to, że lepiej na rycerzach przydałby się sztandar pozwalający galopować bez obaw po terenie trudnym.

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Zaczynam właśnie przygodę z WFB, wybrałem jedyną słuszną armię- WoCH. Jako wyznawca Pana Czaszek, armia w klimacie Khorna, złożona z battalionu i posiadanego już przeze mnie bohatera. Ma być w klimacie, więc narazie bez magii i udziwnień :D Nie testowana jeszcze w boju, czekam na dostawę figurek, oparta na podejrzanych rozpiskach i doświadczeniach z pierwszych gier w WFB.

Exalted Hero of Khorne
Mark of Khorne
Juggernaut
Talisman of Endurace (WS 5+)
Sword of Might (+1ST)

12 Chaos Warriors
Mark of Khorne
Halaberds
Shields
Czempion, sztandar, muzyk

20 Marauders
Mark of Khorne
Flail
Shields
Czempion, sztandar, muzyk

5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds

5 Chaos Knights
Mark of Khorne
Czempion, sztandar, muzyk

Łącznie 999 punktów
Nada się? :D

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

przede wszystkim wymień juggera na zwykłego konia/ spiesz bohatera---> dostaniesz LoSa

ODPOWIEDZ