Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Voodoo »

Z uwagi na dzwon ich nie przepchniesz bo są Unbreakable.

Wystawiasz po jednym modelu po lewej i po prawej stronie ponieważ cały czas masz premię za szeregi (5 modeli) i solidny static. Jednak głównym atutem jest to, że możesz schować bohaterów przed walką. Gdy z przodu stoi grupa dowodzenia- muzyk/sztandar/dowódca reszta bohaterów ląduje w drugim lub nawet trzecim szeregu przez co nie mogą być bici w walce wręcz. Oczywiście wszystko się sypie jak spadnie dzwon :P
Obrazek

Lenczek
Mudżahedin
Posty: 316
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Lenczek »

tak samo gram OK, pierwszy szereg CG a dopiero w drugim gwardia grubasow :D

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Jedna z zasad globków mówi, że mogą strzelać do walki. Czy w takim razie ich champ z death globem może rzucać go do walki?

Awatar użytkownika
Matysz
Mudżahedin
Posty: 215

Post autor: Matysz »

Czy z pudełek skaveńskich clanratów zostają jakieś główki, czy tylko ze stormverminów i plaguemonków?

Awatar użytkownika
MadMax
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Pisz

Post autor: MadMax »

Matysz pisze:Czy z pudełek skaveńskich clanratów zostają jakieś główki, czy tylko ze stormverminów i plaguemonków?
Box CR nie zawiera żadnych główek. Są to całe modele. Doklejasz im tylko prawą ręke i opcjonalnie tarcze.
"War. War never changes".

TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!


Ekspresowa Realizacja !!!

Awatar użytkownika
Matysz
Mudżahedin
Posty: 215

Post autor: Matysz »

Ale bieda :( miałem nadzieję, że tylko w tych z IoB tak jest.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Jakieś porady na nowe dwarfiki? Magia z kilkoma niszczarkami ma dość pod górę, strzelanie też zdecydowanie nie po naszej stronie. Nawet mając dwie latarki dwarficki park szybko je anihiluje. W CC chyba nie mamy czego szukać. Żyrosy z unieszkodliwionymi latarkami i ograniczoną magią mogą być lekkim problemem. Nie za bardzo wiem jak to wszystko ugryźć... :|

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Poddać grę :lol2:
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Imo mamy dośc łatwo - kloc sztormów w hordzie kroi tam jednak wiekszosc rzeczy, zależy ile masz magii - ale niszczarki są dwie a do niszczenia plaga 13 death frenzy poisony zakaz latania teleport...

sztormowa to ustawia lepiej niż zawsze, a z maszyn ich 2 dziala niby lepsze na nasze, ale prawda taka, że mamy gutersow ktorzy lepiej anihiluja dziala niz kiedy bo maja tylko 3 W

Jak dla mnie to pan pałka i napierdalać - mam dużo lepiej niz kiedys (jak brass orb nie wszedł w kowadło)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

No ok... Przemyślawszy i podłożywszy pod swoją rozpę stwierdzam, że jakieś tam perspektywy faktycznie są, aczkolwiek dalej nie uważam, żeby był to jakiś cudny paring, bo kości na magię to sprawa bardzo losowa i jak mi odpowiednio nie najdą to będzie bieda.
Klocek IB dalej twardy, ale od czego shooting, brass orb, 13, odginanie.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

po to masz taka instytucje jak tokeny - tanio tesco, bierzesz tyle ile masz punktow na seerku
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Biorę. Do tego mam D3 z bazy i 4 channele. Gorzej jak rzucę mało z tych D3, channele też nie muszą wchodzić. Still losowo. Mam power scrolla i jakąś ochronę dla seera warto mieć - miliona tych tokenów to ja nie wezmę.
No nieważne. Coś tam można podziałać. Oby to co najważniejsze przepchnąć, albo chociaż część tego i już powinno być względnie ok.
Trochę światła rzucone zostało na sprawę, jak będzie to nie wiem, ale na pewno jest już jakiś z grubsza plan co robić i jak robić, a o to chodziło. Dziena :wink:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

na dzwonie wchodza trzy tokeny lekko
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

No na dzwonie wchodzą, nie da się ukryć.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

wszystko zalezy od zestawu magów - ale tak czy siak 2d3+1 tokenów mam w rozpie i uwazam że mam mega stałe fazy magii.

Przy malych elektrykach kazdy moze po tokenie dosctac, albo ten ktoremu planujesz np zakaz latania dac to 2 tokeny i scroll of shielding
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
raat
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: raat »

ja grałem ostatnio 3 gry z dwarfami z 3 różnymi osobami:
1 rozpa - park maszynowy + kusznicy + kolesie z GW
2 rozpa - park maszynowy + kolesie z GW + jacyś scouci + gyro
3 rozpa - organki + 3 gyro + kolesie z GW + kusznicy + kolesie z karabinami

ogólnie każda gra kończyła się masakrą dwarfów. wielką masakrą dwarfów.

Najgroźniejsze z jego armii są Gyro, sieją największe spustoszenie bombami, ale jak wejdzie czar zabraniający latać, to nic nie robią. Guttersi ładnie rozwalają maszyny, które są drugie w kolejności pod względem skuteczności.

Dobrze też mieć pocisk elektryka, bo z S5 jest w stanie na fuksie rozwalić jakieś działo albo Gyro jednym lub dwoma rzuceniami.

Doomwheel ściąga ogień artylerii, jak nie zejdzie w pierwszych dwóch turach, to robi rzeźnię. Nieraz jest tak, że klopy walą nie w klocki/działa, tylko w gutterów, którzy stoją 13" dalej i stanowią równie duże zagrożenie. Często teraz gram na 1600pkt biorąc DW, 2 latarki i 3x 5 gutterów. To jest 6 zagrożeń, z czego park maszynowy złożony z 2 klop i 2 dział ściąga może z 1-2 na turę, przy dużym szczęściu 3. Jeśli szczęśliwie ja zaczynam, to w jego turze zwykle zostają 1/2 maszyny.

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

A co do piechoty przeciwnika, to polecam brass orba i doom rocketa, niska inicjatywa i duży placek S5 robią robotę ;) oczywiście, jeśli trafią :lol2:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
MadMax
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Pisz

Post autor: MadMax »

Brass Orb jest bardzo dobry. Już 2x udało mi się nim zdjąć imperialnego tanka.
"War. War never changes".

TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!


Ekspresowa Realizacja !!!

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

A nawet jak kulnie miskę, to pkt nie szkoda ;) Choć ja osobiście zawsze wolałem rakietę :twisted:
Let the River of Blood flow...

ODPOWIEDZ