Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Z uwagi na dzwon ich nie przepchniesz bo są Unbreakable.
Wystawiasz po jednym modelu po lewej i po prawej stronie ponieważ cały czas masz premię za szeregi (5 modeli) i solidny static. Jednak głównym atutem jest to, że możesz schować bohaterów przed walką. Gdy z przodu stoi grupa dowodzenia- muzyk/sztandar/dowódca reszta bohaterów ląduje w drugim lub nawet trzecim szeregu przez co nie mogą być bici w walce wręcz. Oczywiście wszystko się sypie jak spadnie dzwon
Wystawiasz po jednym modelu po lewej i po prawej stronie ponieważ cały czas masz premię za szeregi (5 modeli) i solidny static. Jednak głównym atutem jest to, że możesz schować bohaterów przed walką. Gdy z przodu stoi grupa dowodzenia- muzyk/sztandar/dowódca reszta bohaterów ląduje w drugim lub nawet trzecim szeregu przez co nie mogą być bici w walce wręcz. Oczywiście wszystko się sypie jak spadnie dzwon
Czy z pudełek skaveńskich clanratów zostają jakieś główki, czy tylko ze stormverminów i plaguemonków?
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35884
Box CR nie zawiera żadnych główek. Są to całe modele. Doklejasz im tylko prawą ręke i opcjonalnie tarcze.Matysz pisze:Czy z pudełek skaveńskich clanratów zostają jakieś główki, czy tylko ze stormverminów i plaguemonków?
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Ale bieda miałem nadzieję, że tylko w tych z IoB tak jest.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35884
Jakieś porady na nowe dwarfiki? Magia z kilkoma niszczarkami ma dość pod górę, strzelanie też zdecydowanie nie po naszej stronie. Nawet mając dwie latarki dwarficki park szybko je anihiluje. W CC chyba nie mamy czego szukać. Żyrosy z unieszkodliwionymi latarkami i ograniczoną magią mogą być lekkim problemem. Nie za bardzo wiem jak to wszystko ugryźć...
Imo mamy dośc łatwo - kloc sztormów w hordzie kroi tam jednak wiekszosc rzeczy, zależy ile masz magii - ale niszczarki są dwie a do niszczenia plaga 13 death frenzy poisony zakaz latania teleport...
sztormowa to ustawia lepiej niż zawsze, a z maszyn ich 2 dziala niby lepsze na nasze, ale prawda taka, że mamy gutersow ktorzy lepiej anihiluja dziala niz kiedy bo maja tylko 3 W
Jak dla mnie to pan pałka i napierdalać - mam dużo lepiej niz kiedys (jak brass orb nie wszedł w kowadło)
sztormowa to ustawia lepiej niż zawsze, a z maszyn ich 2 dziala niby lepsze na nasze, ale prawda taka, że mamy gutersow ktorzy lepiej anihiluja dziala niz kiedy bo maja tylko 3 W
Jak dla mnie to pan pałka i napierdalać - mam dużo lepiej niz kiedys (jak brass orb nie wszedł w kowadło)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
No ok... Przemyślawszy i podłożywszy pod swoją rozpę stwierdzam, że jakieś tam perspektywy faktycznie są, aczkolwiek dalej nie uważam, żeby był to jakiś cudny paring, bo kości na magię to sprawa bardzo losowa i jak mi odpowiednio nie najdą to będzie bieda.
Klocek IB dalej twardy, ale od czego shooting, brass orb, 13, odginanie.
Klocek IB dalej twardy, ale od czego shooting, brass orb, 13, odginanie.
po to masz taka instytucje jak tokeny - tanio tesco, bierzesz tyle ile masz punktow na seerku
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Biorę. Do tego mam D3 z bazy i 4 channele. Gorzej jak rzucę mało z tych D3, channele też nie muszą wchodzić. Still losowo. Mam power scrolla i jakąś ochronę dla seera warto mieć - miliona tych tokenów to ja nie wezmę.
No nieważne. Coś tam można podziałać. Oby to co najważniejsze przepchnąć, albo chociaż część tego i już powinno być względnie ok.
Trochę światła rzucone zostało na sprawę, jak będzie to nie wiem, ale na pewno jest już jakiś z grubsza plan co robić i jak robić, a o to chodziło. Dziena
No nieważne. Coś tam można podziałać. Oby to co najważniejsze przepchnąć, albo chociaż część tego i już powinno być względnie ok.
Trochę światła rzucone zostało na sprawę, jak będzie to nie wiem, ale na pewno jest już jakiś z grubsza plan co robić i jak robić, a o to chodziło. Dziena
na dzwonie wchodza trzy tokeny lekko
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
wszystko zalezy od zestawu magów - ale tak czy siak 2d3+1 tokenów mam w rozpie i uwazam że mam mega stałe fazy magii.
Przy malych elektrykach kazdy moze po tokenie dosctac, albo ten ktoremu planujesz np zakaz latania dac to 2 tokeny i scroll of shielding
Przy malych elektrykach kazdy moze po tokenie dosctac, albo ten ktoremu planujesz np zakaz latania dac to 2 tokeny i scroll of shielding
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
ja grałem ostatnio 3 gry z dwarfami z 3 różnymi osobami:
1 rozpa - park maszynowy + kusznicy + kolesie z GW
2 rozpa - park maszynowy + kolesie z GW + jacyś scouci + gyro
3 rozpa - organki + 3 gyro + kolesie z GW + kusznicy + kolesie z karabinami
ogólnie każda gra kończyła się masakrą dwarfów. wielką masakrą dwarfów.
Najgroźniejsze z jego armii są Gyro, sieją największe spustoszenie bombami, ale jak wejdzie czar zabraniający latać, to nic nie robią. Guttersi ładnie rozwalają maszyny, które są drugie w kolejności pod względem skuteczności.
Dobrze też mieć pocisk elektryka, bo z S5 jest w stanie na fuksie rozwalić jakieś działo albo Gyro jednym lub dwoma rzuceniami.
Doomwheel ściąga ogień artylerii, jak nie zejdzie w pierwszych dwóch turach, to robi rzeźnię. Nieraz jest tak, że klopy walą nie w klocki/działa, tylko w gutterów, którzy stoją 13" dalej i stanowią równie duże zagrożenie. Często teraz gram na 1600pkt biorąc DW, 2 latarki i 3x 5 gutterów. To jest 6 zagrożeń, z czego park maszynowy złożony z 2 klop i 2 dział ściąga może z 1-2 na turę, przy dużym szczęściu 3. Jeśli szczęśliwie ja zaczynam, to w jego turze zwykle zostają 1/2 maszyny.
1 rozpa - park maszynowy + kusznicy + kolesie z GW
2 rozpa - park maszynowy + kolesie z GW + jacyś scouci + gyro
3 rozpa - organki + 3 gyro + kolesie z GW + kusznicy + kolesie z karabinami
ogólnie każda gra kończyła się masakrą dwarfów. wielką masakrą dwarfów.
Najgroźniejsze z jego armii są Gyro, sieją największe spustoszenie bombami, ale jak wejdzie czar zabraniający latać, to nic nie robią. Guttersi ładnie rozwalają maszyny, które są drugie w kolejności pod względem skuteczności.
Dobrze też mieć pocisk elektryka, bo z S5 jest w stanie na fuksie rozwalić jakieś działo albo Gyro jednym lub dwoma rzuceniami.
Doomwheel ściąga ogień artylerii, jak nie zejdzie w pierwszych dwóch turach, to robi rzeźnię. Nieraz jest tak, że klopy walą nie w klocki/działa, tylko w gutterów, którzy stoją 13" dalej i stanowią równie duże zagrożenie. Często teraz gram na 1600pkt biorąc DW, 2 latarki i 3x 5 gutterów. To jest 6 zagrożeń, z czego park maszynowy złożony z 2 klop i 2 dział ściąga może z 1-2 na turę, przy dużym szczęściu 3. Jeśli szczęśliwie ja zaczynam, to w jego turze zwykle zostają 1/2 maszyny.