Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Brodacz
Pseudoklimaciarz
Posty: 25

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: Brodacz »

Remo pisze:
KERSZUR pisze: BTW. Co daję inżynier poza przerzutem altyleryjki i większego bsa na organkach?
Stratę punktów bo większego BSa organki dostają z runy za 25 punktów. Przerzut artyleryjki też mają za 25 punktów.

Z tego co pamiętam jeszcze może dać "entrenchment" na maszynke (hard cover przy strzelaniu i -1 to hit przy CC)...ale jak to się sprawdza w boju to inna sprawa :)

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Brodacz pisze:
Remo pisze:
KERSZUR pisze: BTW. Co daję inżynier poza przerzutem altyleryjki i większego bsa na organkach?
Stratę punktów bo większego BSa organki dostają z runy za 25 punktów. Przerzut artyleryjki też mają za 25 punktów.

Z tego co pamiętam jeszcze może dać "entrenchment" na maszynke (hard cover przy strzelaniu i -1 to hit przy CC)...ale jak to się sprawdza w boju to inna sprawa :)
Mistrz inżynier daje przerzut artyleryjki, nie tylko misfire a to czasem robi róźnicę, poza tym okopanie często ratuje dupę, a najważniejsze ME to gostek który potrafi uwalniać nasze machiny od niechcianego śmiecia.
No i nie zapominajcie, że inżynier przy organkach z runką +1 to hit ma w sumie 4bs i +1 to hit, więc na krótkim organy prują na 2+.
Obrazek

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Slayer Zabójców pisze: poza tym okopanie często ratuje dupę,
Też tak myślałem dopóki nie wyszły nowe WE. :) Jeśli giną mi machiny to albo w CC albo od jakiegoś durnego czaru albo od innej machiny. Dawno już nikt oprócz WE mi nie pestkował maszyn.
Slayer Zabójców pisze: a najważniejsze ME to gostek który potrafi uwalniać nasze machiny od niechcianego śmiecia.
Fakt, ale w jego cenie punktowej wolałbym wziąć żyro - ma więcej zastosowań.

Awatar użytkownika
WYRWENA
Chuck Norris
Posty: 539

Post autor: WYRWENA »

Remo pisze:
KERSZUR pisze: BTW. Co daję inżynier poza przerzutem altyleryjki i większego bsa na organkach?
Stratę punktów bo większego BSa organki dostają z runy za 25 punktów. Przerzut artyleryjki też mają za 25 punktów.

Poza tym nie wiem jak w innych armiach :) ale jak dajesz na BSB magiczny sztandar to już nie można dawać mu innych magicznych przedmiotów.
Jaka runa daje większego BSa ? biorę dwie !!! :P

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

WYRWENA pisze: Jaka runa daje większego BSa ? biorę dwie !!! :P
Dokonałem uproszczenia - chodziło mi o +1 to hit co wychodzi na to samo. (Rune of accuracy).

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Różnica jest wbrew pozorom spora, chodzi konkretnie o sytuacje gdy przeciwnik obniży nam BSa na organkach.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
WYRWENA
Chuck Norris
Posty: 539

Post autor: WYRWENA »

Powiedział bym nawet że kolosalna :P jak by istniała runa dająca +1do BS inżynier był by słabą opcją a tak nikt mi nie wmówi że przy organkach to strata punktów :P MUST HAVE ! :P

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

Prawda jest taka, że wszystko byłoby przydatne. Niestety albo i na szczęście istnieje ograniczenie w postaci punktów. Fajnie byłoby mniej więcej znać przeciwnika i koniecznie słabe i mocne strony własnych jednostek.

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

Uważam, że Organ Gun + Rune of Accuracy + Master Engineer to dobra kombinacja, choć kosztowna. P.S. Ostatnia z tabelki Khorna padły mi w pierwszej turze, zanim wystrzeliły.

Awatar użytkownika
Hunter
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: RYK Częstochowa

Post autor: Hunter »

A wrzucę taką swoją kminę ostatnią. 2400 euro of course

Runsmith:generał,niszczara,tarcza,ward na ogień,save+2
Runsmith:niszczara,tarcza,save+2
Than:BSB,ward na ostrzał5+,stuborn,tarcza
Inżynier:2pistole,3+save
Inżynier:2pistole,3+save
Inżynier:3+save
Cory:40 wojaków FCG,GW 30 Longów FCG, GW
Żyrek
Machiny: Klopa:4siły,przerzut skaterki i artylerki Klopa2:4siły przerzut skatery,ogień
Działo: Przerzut artylerki,ogień Organy:+1do hita Organy2: 6siły
Idea:
1żyrek ale za to pięć maszyn. Kluczowe są tu katapy z przerzutem wszystkiego do walenia indiairectem i krojenia stojących daleko i grających na remis elfiaków(co mnie straszni wkurza). Reszta organy i działo groźne jak zawsze. Boli trochę brak hamców ale longi ze stabornem od bsbeka i 40 wojaków to też solidny argument w CC. Inżynierów aż trzech bo to aż trzy okopane maszyny zajebiste podkręcenie organ i katap(w razie czego solidna szansa na indairecta) a także 3 potencjalne odginaczki. Antymagia to dwie niszczary więc solidnie jak zawsze.

Dajcie znać co myślicie o tym nieco innym spojrzeniu na krasiowy standard.

Awatar użytkownika
WYRWENA
Chuck Norris
Posty: 539

Post autor: WYRWENA »

Jest to jakaś opcja :P
Ale jak mam do wyboru działo lub 2x gyrosa osobiście wole gyrosy :P i tu trzeba by wypasać ich zalety : Mobilność, koszt pk. 5 tafa, bomby + zionięcie.
Zamienił bym na 2 organach +1 do siły na +1 do hita.
Ja wystawiam maszyny tak żeby inżynier mógł przejść z organek do katapy jeśli przeciwnik zamierza się chować więc trzeci moim zdaniem jest zbędny.

Pamiętaj okopane maszyny nie mogą się poruszać więc nie jest to zawsze zaleta. :)

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

Hunter pisze:A wrzucę taką swoją kminę ostatnią. 2400 euro of course

Runsmith:generał,niszczara,tarcza,ward na ogień,save+2
Runsmith:niszczara,tarcza,save+2
Than:BSB,ward na ostrzał5+,stuborn,tarcza
Inżynier:2pistole,3+save
Inżynier:2pistole,3+save
Inżynier:3+save
Cory:40 wojaków FCG,GW 30 Longów FCG, GW
Żyrek
Machiny: Klopa:4siły,przerzut skaterki i artylerki Klopa2:4siły przerzut skatery,ogień
Działo: Przerzut artylerki,ogień Organy:+1do hita Organy2: 6siły
Idea:
1żyrek ale za to pięć maszyn. Kluczowe są tu katapy z przerzutem wszystkiego do walenia indiairectem i krojenia stojących daleko i grających na remis elfiaków(co mnie straszni wkurza). Reszta organy i działo groźne jak zawsze. Boli trochę brak hamców ale longi ze stabornem od bsbeka i 40 wojaków to też solidny argument w CC. Inżynierów aż trzech bo to aż trzy okopane maszyny zajebiste podkręcenie organ i katap(w razie czego solidna szansa na indairecta) a także 3 potencjalne odginaczki. Antymagia to dwie niszczary więc solidnie jak zawsze.

Dajcie znać co myślicie o tym nieco innym spojrzeniu na krasiowy standard.
Inżynierowie mają tarczę, czy Rune of Stone?

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Inżynierowie nie mogą brać tarczy.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

I nie mogę mieć też w trójkę tylko po jednej Rune of Stone, więc zastanawiam się skąd AS 3+ ?

Kolas111
Chuck Norris
Posty: 403

Post autor: Kolas111 »

A dlaczego nie mogą mieć ? Jak najbardziej mogą i jest to wskazane.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Rune of Stone to wyjątek od zasady zabraniającej powtarzania tych samych kombinacji run.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Hunter
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: RYK Częstochowa

Post autor: Hunter »

Inżynierów aż trzech bo organy nie mają przerzutu artylerki więc po jednym dla nich. Trzeci w katapie z tego samego powodu i dla zwiększenia szansy na indirect oczywiście. Jeden organkowy w potrzebie do drugiej katapy. Co do tego że tylko jedne organki mają + jeden do hita a drugie6S to jest to podyktowane tym, że teraz masą rzeczy na stole z T5 i6. Niby na to jest armata i katapy ale wolę jakoś grzać do takich 10 wochowy putridów z organ z szóchą siły zwłaszcza jak w bliski się wtelepią. Generalnie bez drugiego żyrka armia traci na mobilności ale powiem szczerze że takie WE bardziej się martwią o dwie katapy poza zasięgiem łuków i snajper niż żyrki bo te ogarnięty gracz z łatwością będzie szachował wildami np. Hamców też brak lecz cóż trzeba próbować czegoś co daje szanse na to,że zamiast po przejrzeniu rozpy (2x organy 2x armata hamki/longi) połowa ludzi stwierdzi to ja stoję za górką nakur..am z magii i próbuję zniszczyć maszyny(wtedy docelowo jest remis jak mu magia nie wejdzie lub się przegrywa 8:12 lub bardziej)wolę opcje że gość będzie musiał kalkulować spróbuję wbić maskę temu krasiowi i ofens lub też bez ryzyka ale wtedy dwie katapy przez sześć tur na twarz(a to nas stawia w pozycji rozdającego karty i oto chodzi)Cała idea jest prosta gość do nas idzie możemy coś pograć nie idzie to też możemy bo są do tego argumenty na każdą armię.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

1015 punktów w artylerii?
Nie wierzę w takie rozpiski.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

panterq pisze:Rune of Stone to wyjątek od zasady zabraniającej powtarzania tych samych kombinacji run.
Ja, krótkobrody, tego nie wiedziałem. Dziękuje za uwagę.

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

Hunter pisze:Inżynierów aż trzech bo organy nie mają przerzutu artylerki więc po jednym dla nich. Trzeci w katapie z tego samego powodu i dla zwiększenia szansy na indirect oczywiście. Jeden organkowy w potrzebie do drugiej katapy. Co do tego że tylko jedne organki mają + jeden do hita a drugie6S to jest to podyktowane tym, że teraz masą rzeczy na stole z T5 i6. Niby na to jest armata i katapy ale wolę jakoś grzać do takich 10 wochowy putridów z organ z szóchą siły zwłaszcza jak w bliski się wtelepią. Generalnie bez drugiego żyrka armia traci na mobilności ale powiem szczerze że takie WE bardziej się martwią o dwie katapy poza zasięgiem łuków i snajper niż żyrki bo te ogarnięty gracz z łatwością będzie szachował wildami np. Hamców też brak lecz cóż trzeba próbować czegoś co daje szanse na to,że zamiast po przejrzeniu rozpy (2x organy 2x armata hamki/longi) połowa ludzi stwierdzi to ja stoję za górką nakur..am z magii i próbuję zniszczyć maszyny(wtedy docelowo jest remis jak mu magia nie wejdzie lub się przegrywa 8:12 lub bardziej)wolę opcje że gość będzie musiał kalkulować spróbuję wbić maskę temu krasiowi i ofens lub też bez ryzyka ale wtedy dwie katapy przez sześć tur na twarz(a to nas stawia w pozycji rozdającego karty i oto chodzi)Cała idea jest prosta gość do nas idzie możemy coś pograć nie idzie to też możemy bo są do tego argumenty na każdą armię.
Z założenia zawsze jest sympatycznie.daj znać jaki bedzie wynik rozgrywki. Jestem ciekaw.
Powodzenia!

ODPOWIEDZ