Empire Armylist by Ismael
Moderator: #helion#
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Zawodowi zwykli ludzie z przeciętną długością życia.
Za to wampir jak dowodzi to podtrzymuje swoją magią i siłą woli całą swoją armię (magiczną jak by nie patrzeć). DE Warrior nie może mieć sztandaru...chyba, że mowa o nowej wersji, która jeszcze nie wyszła i nie wiadomo co i jak będzie wyglądać.
Co do tego pytania o te sztandary to tak na dobrą sprawę wyskoczyło ni z gruszki ni z pietruszki.
Za to wampir jak dowodzi to podtrzymuje swoją magią i siłą woli całą swoją armię (magiczną jak by nie patrzeć). DE Warrior nie może mieć sztandaru...chyba, że mowa o nowej wersji, która jeszcze nie wyszła i nie wiadomo co i jak będzie wyglądać.
Co do tego pytania o te sztandary to tak na dobrą sprawę wyskoczyło ni z gruszki ni z pietruszki.
Zgadza sie z przeciętna długością życie każdego człowieka w imperium, śmieszy mnie pogląd że służba w armii imperialnej to pewna śmierć. W brew pozorom w bitwach w 17-18 wieku nie ginęło bardzo dużo żołnierzy a durza część z nich umierała z powodu odniesionych ran. Co prawda niektórzy wrogowie imperium są zacieklejsi i w ogóle ale w imperium działa kult Shallay której kapłanki pewnością podążają za armią wiec opieka medyczna stoi na bardziej przyzwoitym poziomie.
Według mnie teraz wiele armii będzie miała możliwość umieszczania sztandarów magicznych do 25pts w corach wiec ja jestem za tym rozwiązaniem w imperium.
Wszystko wskazuje na to że będą mieli.
Według mnie teraz wiele armii będzie miała możliwość umieszczania sztandarów magicznych do 25pts w corach wiec ja jestem za tym rozwiązaniem w imperium.
Wszystko wskazuje na to że będą mieli.
Ja to mogę zrobić w realu Tylko muszę znaleźć trochę czasu którego ostatnio mam bardzo mało.pelcu pisze:Oczywiście do pierwszych testowych bitew zapraszam serdecznie Kosę i jego HE Smile np. na Lorenzo.
Też tutaj przy głosowaniu popełniłem błąd... chciałem wzmocnić armię na siłę. Chciałbym też się wycofać z mojego głosu, ale chyba jest za późno, nie chce robić problemów z powtórzeniem głosowania...aragoth pisze:hrawn jednak ma rację. Mimo iż głosowałem za sztandarami dla Spearmenów, Swordsmenów i Halabardierów za 25 Pts. Uzasadnienie fluffowe wzięło góre (jestem stety albo niestety klimaciarzem pełną gębą). Proponuje jeszcze raz tą kwestie przemyśleć i powtórzyć głosowanie.
Można by to zrobić inaczej aby wilk był syty i owca cała pozwolić aby jeden oddział ST miał bazowy sztandar za 25 albo jeden rodzaj ST czyli jedni halabardnicy, swordmeni, spearmeni...
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
@ Pelcu.
Nie mam konta na Lorenzo... no chyba, ze da się to jakoś ominąć
a zawsze mogę skopać dupsko Saintowi jak tego zechce
Nie mam konta na Lorenzo... no chyba, ze da się to jakoś ominąć
a zawsze mogę skopać dupsko Saintowi jak tego zechce
Ja myślałem nad wykupem ze czterech kont na beta testy i chyba tak zrobię za jakiś czas.
Ja i Plecu konta mamy, ktoś jeszcze ma?
Ja i Plecu konta mamy, ktoś jeszcze ma?
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ja tam bym proponował na dzień dzisiejszy niejako wymazać to pytanie o sztandary, przedyskutować pomysły jak to rozwiązać i ponownie do niego powrócić ale przy magicznych przedmiotach.
Mamy czas, nie ma się co śpieszyć.
Mamy czas, nie ma się co śpieszyć.
Przepraszam za nieobecność - była związana z Wielkim Draconem.
W ciągu 2-3 dni dam update wszystkich Naszych ustaleń (większość już w sumie mam to przygotowane).
Saint, zagłosuj proszę na poniższe zagadnienie - jak wybierzesz A, to ta odpowiedź przejdzie.
98. Ustaliliśmy, że oddziały Ulryka będą posiadać specjalną zasadę, dającą „Re-roll wounds in charge”.
Jaka powinna być nazwa tej zasady:
A) Crush The Weak
B) Ulric's Charge
C) Urlic's Rage
D) Urlicans wild abandon
1. Ismael – A
2. Saint - wstrzymuje się
3. Thrawn - A (nie widzę powodu żeby ta nazwa miała się komuś mylić, GW często zmienia brzmienie zasady ale nazwę pozostawia taką samą)
4. Cord - C
5. Kal_Torak
6. Niglafar A
7. Czopek - A
8. Pelcu -C
9. Argoth - C
10. Toni - A
11. SaH – C
W ciągu 2-3 dni dam update wszystkich Naszych ustaleń (większość już w sumie mam to przygotowane).
Saint, zagłosuj proszę na poniższe zagadnienie - jak wybierzesz A, to ta odpowiedź przejdzie.
98. Ustaliliśmy, że oddziały Ulryka będą posiadać specjalną zasadę, dającą „Re-roll wounds in charge”.
Jaka powinna być nazwa tej zasady:
A) Crush The Weak
B) Ulric's Charge
C) Urlic's Rage
D) Urlicans wild abandon
1. Ismael – A
2. Saint - wstrzymuje się
3. Thrawn - A (nie widzę powodu żeby ta nazwa miała się komuś mylić, GW często zmienia brzmienie zasady ale nazwę pozostawia taką samą)
4. Cord - C
5. Kal_Torak
6. Niglafar A
7. Czopek - A
8. Pelcu -C
9. Argoth - C
10. Toni - A
11. SaH – C
91. High Priest of Ulric będzie miał następujący profil:
M4 WS5 BS3 S4 T4 W3 I5 A3 LD9
Equipment:
Warhammer (Hand weapon)
Options:
- May choose a two-handed hammer (great weapon +6 pts), a second warhammer if on foot (+6 pts), or a White Wolf Hammer (+9 pts)
- May wear light armour (+3 pts), heavy armour (+6 pts). May also carry a shield (+3 pts)
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.
Special Rules:
Re-roll wound in charge
Blessing of Ulric – Priests of Ulric can invoke their patron god’s protection against the sorcerous powers of the enemy. So long as he is on the battlefield and is not fleeing, a Priest of Ulric adds one dice to the dispel dice pool, while High Priest adds two.
Prayers of Ulric:
Battle Howl – As long as the Battle Howl is in effect, the Priest and any unit he leads add D6” to their charge moves. If the charge is failed, the extra movement is wasted; make a normal move towards the target as normal. Lasts until next Empire magic phase.
Destruction – Cast only on Priest himself. Place a small 3” round template on the Priest. Every enemy model under the tempate (those with partly covered base too) receive one S5 hit with no armour save allowed. Demons, Undead and Forest Spirits have one S6 hit with no armour save allowed.
Winter’s Chill – Cast only on Priest himself. Enemy unit engaged in close combat suffer a –1 to roll to hit until end of the turn. If they break in this turn, they suffer –1 to the flee roll.
Fury of Ulric – RiP. Cast only on Priest himself. The Priest and the unit he leads become immune to Panic, Fear and Terror.
Blessing of the Wolf - Remains in play. Can be cast on Prist himself or on any character or unit champion within 12" of the Priest. The model gets Killing Blow special skill and a 5+ ward save against any non magical atack.
Czy powinien kosztować tyle samo punktów ile kosztował w Cult of Ulric Armylist (145 pts.) ?
A) TAK
B) NIE (Ile powinien kosztować)
1. Ismael – A
2. Saint - A
3. Thrawn - B (140 pts)
4. Cord - B nie wiem ile ale tańszy bo nie będzie miał waraltara
5. Kal_Torak
6. Niglafar B 135p
7. Czopek - B 135 pkt może być
8. Pelcu - B 135 pts.
9. Argoth - B 135 pts.
10. Wilqu
11. SaH - B - 135pts.
Thrawn, Cord - czy któryś z Was akceptuje wartość 135 pts? Wówczas taka odpowiedź przejdzie...
Przykro mi już bardziej byłbym za nazwą C.ismael pisze:Saint, zagłosuj proszę na poniższe zagadnienie - jak wybierzesz A, to ta odpowiedź przejdzie.
98. Ustaliliśmy, że oddziały Ulryka będą posiadać specjalną zasadę, dającą „Re-roll wounds in charge”.
Jaka powinna być nazwa tej zasady:
A) Crush The Weak
B) Ulric's Charge
C) Urlic's Rage
D) Urlicans wild abandon
1. Ismael – A
2. Saint - wstrzymuje się
3. Thrawn - A (nie widzę powodu żeby ta nazwa miała się komuś mylić, GW często zmienia brzmienie zasady ale nazwę pozostawia taką samą)
4. Cord - C
5. Kal_Torak
6. Niglafar A
7. Czopek - A
8. Pelcu -C
9. Argoth - C
10. Toni - A
11. SaH – C
PS: Jak poszło na Wielkim Draconie?
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ismael --> oczywiście, 135 jak najbardziej
Przytoczę tylko tutaj zapisy z głosowania nad Halabardnikami. "B" jest najbliższe, ale wszędzie jest napisane, że kiedy zostaną zaszarszowani (when charged). A co jak sami zaszarżują? Podejrzewam, że intencje był dobre, ale zapis musi być jasny, bo będzie cyrk jak z giftami demonów, co to jest.
Moim zdaniem powinno być " when not charging" czyli kiedy nie szarżuje. Proste i łatwe, bez możliwości dowolnej interpretacji Czyli zawsze wali z dwóch szeregów, drugi tylko z AP chyba że szarżowali, wtedy wali tylko jeden rząd z +1S oraz AP.
Moim zdaniem powinno być " when not charging" czyli kiedy nie szarżuje. Proste i łatwe, bez możliwości dowolnej interpretacji Czyli zawsze wali z dwóch szeregów, drugi tylko z AP chyba że szarżowali, wtedy wali tylko jeden rząd z +1S oraz AP.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Kal_Torak, czy mógłbyś zagłosować na poniższe?
98. Ustaliliśmy, że oddziały Ulryka będą posiadać specjalną zasadę, dającą „Re-roll wounds in charge”.
Jaka powinna być nazwa tej zasady:
A) Crush The Weak
B) Ulric's Charge
C) Urlic's Rage
D) Urlicans wild abandon
1. Ismael – A
2. Saint - wstrzymuje się
3. Thrawn - A (nie widzę powodu żeby ta nazwa miała się komuś mylić, GW często zmienia brzmienie zasady ale nazwę pozostawia taką samą)
4. Cord - C
5. Kal_Torak
6. Niglafar A
7. Czopek - A
8. Pelcu -C
9. Argoth - C
10. Toni - A
114, Ustalono, że Free Company będą posiadać opcję: great weapon. Czy powinno to być ujęte zapisem:
A) Free Companies are armed with two hand weapons. They can swap them for a great weapon (free of cost).
B) Free Companies are armed with two hand weapons. They can swap them for a great weapon (+x pts/model) – Napisz za ile punktów.
C) Free Companies are armed with two hand weapons. In addition they can buy a great weapon (+x pts/model) – Napisz za ile punktów.
1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - B (+1 pts/model) najbardziej uczciwe skoro to przeszło
4. Cord - B (+2pts) detka z S 5 trochę silna
5. Kal_Torak
6. Niglafar A
7. Czopek - B (+1 pts/model)
8. Pelcu - B+1
9. Argoth - A
10. Toni
11. SaH - B (+1 pts/model)
98. Ustaliliśmy, że oddziały Ulryka będą posiadać specjalną zasadę, dającą „Re-roll wounds in charge”.
Jaka powinna być nazwa tej zasady:
A) Crush The Weak
B) Ulric's Charge
C) Urlic's Rage
D) Urlicans wild abandon
1. Ismael – A
2. Saint - wstrzymuje się
3. Thrawn - A (nie widzę powodu żeby ta nazwa miała się komuś mylić, GW często zmienia brzmienie zasady ale nazwę pozostawia taką samą)
4. Cord - C
5. Kal_Torak
6. Niglafar A
7. Czopek - A
8. Pelcu -C
9. Argoth - C
10. Toni - A
114, Ustalono, że Free Company będą posiadać opcję: great weapon. Czy powinno to być ujęte zapisem:
A) Free Companies are armed with two hand weapons. They can swap them for a great weapon (free of cost).
B) Free Companies are armed with two hand weapons. They can swap them for a great weapon (+x pts/model) – Napisz za ile punktów.
C) Free Companies are armed with two hand weapons. In addition they can buy a great weapon (+x pts/model) – Napisz za ile punktów.
1. Ismael - A
2. Saint - A
3. Thrawn - B (+1 pts/model) najbardziej uczciwe skoro to przeszło
4. Cord - B (+2pts) detka z S 5 trochę silna
5. Kal_Torak
6. Niglafar A
7. Czopek - B (+1 pts/model)
8. Pelcu - B+1
9. Argoth - A
10. Toni
11. SaH - B (+1 pts/model)
Co do ostatnich głosowań.
Jeżeli chodzi o limit, ustaliliśmy to duuużo wcześniej. Parę razy się zmieniało coś wcześniej, jeżeli będzie duży szum, to ograniczenie 0-1 można im nałożyć.
Co do dublowania zasady, to niby pasztet jest, ale przecież nie przerzuca się przerzuconych kości, a:
- Nie zawsze w TG będzie WPoU
- WPoU będzie dawał przerzuty pozostałym oddziałom typu zwyczajni Halabardnicy.
No i co do brak Inner Circle. To tylko moja wizja, że w najcięższych przypadkach i to tylko na rozkaz Karla Franza najlepsze rycerstwo walczyło na piechotę. Najlepsze to Inner Circle. A my byśmy zrobili, że to byłby zwykł special, mógłby sie pojawiać w co drugiej armii. I by tak było, a GSy idą do lamusa teraz. Więc jeśli Inner Circle, to przechodzą jak zawsze klasę jednostki wyżej, czyli do Rare. Pomysł mocno kontrowersyjny, więc nie pisałem, tylko zagłosowałem.
Jeżeli chodzi o limit, ustaliliśmy to duuużo wcześniej. Parę razy się zmieniało coś wcześniej, jeżeli będzie duży szum, to ograniczenie 0-1 można im nałożyć.
Co do dublowania zasady, to niby pasztet jest, ale przecież nie przerzuca się przerzuconych kości, a:
- Nie zawsze w TG będzie WPoU
- WPoU będzie dawał przerzuty pozostałym oddziałom typu zwyczajni Halabardnicy.
No i co do brak Inner Circle. To tylko moja wizja, że w najcięższych przypadkach i to tylko na rozkaz Karla Franza najlepsze rycerstwo walczyło na piechotę. Najlepsze to Inner Circle. A my byśmy zrobili, że to byłby zwykł special, mógłby sie pojawiać w co drugiej armii. I by tak było, a GSy idą do lamusa teraz. Więc jeśli Inner Circle, to przechodzą jak zawsze klasę jednostki wyżej, czyli do Rare. Pomysł mocno kontrowersyjny, więc nie pisałem, tylko zagłosowałem.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Popieram SaH'a. Wcześniej ustaliliśmy, że nie będą 0-1 oraz, że będą mieli Crush the Weak sami z siebie. Nawet jeżeli ktoś głosował inaczej i mu się ustalenia nie podobają, niestety musi się z nimi pogodzić - na tym polega bowiem Nasz system głosowania i nie ma chyba co do tego wracać.
No a dodatkowo ograniczenie 0-1 to właściwie przeszłość - 6 edycja, której GW nie kontynuuje.
No i nie bardzo wiem, co niektórzy właściwie chcą zrobić z oddziałem Teutogen Guard. Jeżeli stracą Crush the Weak i Inner Circle, będą słabszą wersją Greatswords (nie mają zasady State Troops) - jak dla mnie będzie to więc oddział typu 8/9 pts za model.
No a dodatkowo ograniczenie 0-1 to właściwie przeszłość - 6 edycja, której GW nie kontynuuje.
Dokładnie. Chciałbym też zauważyć, że kapłani Ulryka są, zgodnie z Naszymi ustaleniami odnośnie zasad i modlitw, zupełnie różni w użyciu od tych Sigmara. Sigmaryci dają więcej bonusów oddziałom, w których są, a Ulrykowcy więcej mogą zdziałać w walce sami.Co do dublowania zasady, to niby pasztet jest, ale przecież nie przerzuca się przerzuconych kości, a:
- Nie zawsze w TG będzie WPoU
- WPoU będzie dawał przerzuty pozostałym oddziałom typu zwyczajni Halabardnicy.
No i nie bardzo wiem, co niektórzy właściwie chcą zrobić z oddziałem Teutogen Guard. Jeżeli stracą Crush the Weak i Inner Circle, będą słabszą wersją Greatswords (nie mają zasady State Troops) - jak dla mnie będzie to więc oddział typu 8/9 pts za model.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Teutogen Guards nie podlegają Imperatorowi tylko High Priestom i Ar-Ulricowi. Ale to już bez znaczenia bo reszta jak kaczki powiela wytnij wklej bez inner circle.No i co do brak Inner Circle. To tylko moja wizja, że w najcięższych przypadkach i to tylko na rozkaz Karla Franza najlepsze rycerstwo walczyło na piechotę. Najlepsze to Inner Circle. A my byśmy zrobili, że to byłby zwykł special, mógłby sie pojawiać w co drugiej armii. I by tak było, a GSy idą do lamusa teraz. Więc jeśli Inner Circle, to przechodzą jak zawsze klasę jednostki wyżej, czyli do Rare. Pomysł mocno kontrowersyjny, więc nie pisałem, tylko zagłosowałem.
Jest dobra jednostka z gotowymi zasadami. Koszt punktowy wystarczy zmienić do realiów taniejącej piechoty hth a tu większość postępuje jak GW z WW. Spoko.
Z dwojga złego wolę pomysł Ismaela...przynajmniej będzie można jeden oddział tych fantastycznych wojowników wystawić tak jak zasługują na to.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
A tak wogóle to wczoraj miałem testową bitwę z demonami.
WPoSigmar, WPoUlric, MEngineer ze snajperką i BS5, helblaster za 150 pkt (stare zasady), great cannon z małym inzynierem, 5 WWknights(inner circle) z FCG i WarBanner nie byli imienni, 25 halberdiers FCG z 2x5 handgunners, 25 Spearmen FCG z 2x5 handgunners, 15 flagellants (T4) i 5 outriders (heavy armour i reapetery z move and fire).
Demony 2 Heralds of Tzeentch with master of sorcery and spell braker each, herald of khorne on juggernaut and great icon of dispair, armour of khorne and firestorm blade, 10 pink horrors, 11 pink horrors with FCG and icon of sorcery, 2x5 furies, 5 flesh hounds, 6 flesh hounds, 6 flamers with champion.
13:7 dla mnie
Obserwacje:
- stary dobry helblaster
- inżynier mistrz...strzelił tylko raz ze snajperki, trafił ale nie zranił
- handgunnersi nie mieli ptorzeby korzystania z D6 do strzału
- mały inżynier się nie przydał bo cała obsługa została wystrzelana przez flamery
- halabardnicy...psy i herald wbili się w bok i...good bye my love, good bye
- spearmen dali czadu w szarży na horrory z generałem, wspomogli ich WW z priestem z boku (przerzutka na ranienie się przydała)
- outriders z move and fire...mieszane uczucia w sumie fajni bo po ruchu mogą strzelić...czy za mocni? miałem zwyczajne rzuty jak zawsze więc nie wiem...jednak byłbym za, HA dałem im za +2 pts
- huntsmen zgarnęli ćwiattkę i w lasku łatwiej ich było schować no i longbows
- modlitwy nie wchodziły bo nie było jak
- HA na halabardnikach nie wiem...bo S5 przeciwników i tak nie pozwalała rzucać na AS...i zostali z boku zaszarżowani więc przydałby się jakiś baner co daje mozliwość przy szarży ustawienia się przodem do przeciwnika
- flagusie...zeszli od stzałów flamerów ale...T4 pozolił im wytrzymać przynajmniej jedną turę więcej a że zeszli to T4 nie jest jakiś za mocny
Chyba wszystko. W razie czego się pytajcie. Postaram się jeszcze z raz-dwa w tym tygodniu pograć. Wystawię inne jednostki, kombinacje. Mam z kim grać, demony, khemri, lizardy, skaweny, dwarfy, imperium, we, de, vc, orki, gobliny.
A..jeszcze to: great icon of dispair ----wredny za tani przedmiot. W zasadzie to stałem cały czas. I tylko fartowne rzuty pozwoliły mi szarżować.
WPoSigmar, WPoUlric, MEngineer ze snajperką i BS5, helblaster za 150 pkt (stare zasady), great cannon z małym inzynierem, 5 WWknights(inner circle) z FCG i WarBanner nie byli imienni, 25 halberdiers FCG z 2x5 handgunners, 25 Spearmen FCG z 2x5 handgunners, 15 flagellants (T4) i 5 outriders (heavy armour i reapetery z move and fire).
Demony 2 Heralds of Tzeentch with master of sorcery and spell braker each, herald of khorne on juggernaut and great icon of dispair, armour of khorne and firestorm blade, 10 pink horrors, 11 pink horrors with FCG and icon of sorcery, 2x5 furies, 5 flesh hounds, 6 flesh hounds, 6 flamers with champion.
13:7 dla mnie
Obserwacje:
- stary dobry helblaster
- inżynier mistrz...strzelił tylko raz ze snajperki, trafił ale nie zranił
- handgunnersi nie mieli ptorzeby korzystania z D6 do strzału
- mały inżynier się nie przydał bo cała obsługa została wystrzelana przez flamery
- halabardnicy...psy i herald wbili się w bok i...good bye my love, good bye
- spearmen dali czadu w szarży na horrory z generałem, wspomogli ich WW z priestem z boku (przerzutka na ranienie się przydała)
- outriders z move and fire...mieszane uczucia w sumie fajni bo po ruchu mogą strzelić...czy za mocni? miałem zwyczajne rzuty jak zawsze więc nie wiem...jednak byłbym za, HA dałem im za +2 pts
- huntsmen zgarnęli ćwiattkę i w lasku łatwiej ich było schować no i longbows
- modlitwy nie wchodziły bo nie było jak
- HA na halabardnikach nie wiem...bo S5 przeciwników i tak nie pozwalała rzucać na AS...i zostali z boku zaszarżowani więc przydałby się jakiś baner co daje mozliwość przy szarży ustawienia się przodem do przeciwnika
- flagusie...zeszli od stzałów flamerów ale...T4 pozolił im wytrzymać przynajmniej jedną turę więcej a że zeszli to T4 nie jest jakiś za mocny
Chyba wszystko. W razie czego się pytajcie. Postaram się jeszcze z raz-dwa w tym tygodniu pograć. Wystawię inne jednostki, kombinacje. Mam z kim grać, demony, khemri, lizardy, skaweny, dwarfy, imperium, we, de, vc, orki, gobliny.
A..jeszcze to: great icon of dispair ----wredny za tani przedmiot. W zasadzie to stałem cały czas. I tylko fartowne rzuty pozwoliły mi szarżować.
Grand Admiral Thrawn - wiem że jesteś zwolennikiem jak najmniejszego zmieniania oddziałów, które już są. Ja tylko w głosowaniu rzuciłem swój pomysł. Nie widzę po prostu elity rycerstwa na piechotę, nieważne czy to pod dowództwem WPoU czy Karla czy kogokolwiek. To niemal ekstremalne warunki muszą być, by walczyli na piechotę. Że inni to przyjęli czy skopiowali, nie wiem. Ja staram sie nad wszystkim zastanowić.
Poza tym zawsze można im zmniejszyć koszt punktowy, jeśli wyjdą za słabi, poza tym kto robił jakieś crashtesty? Moim zdaniem z Inner Circle wyjdą albo za dobrzy albo za drodzy i w końcu i tak ich nie będzie wystawiał i tak poza miłośnikami klimatu.
Zobaczymy jak reszta zagłosuje, zobaczymy jak to wyjdzie w testach - potem jeszcze wiele się zmienić może.
Poza tym przejrzałem specjalnie temat głosowań, nadal nie jest rozstrzygnięte, co daje White Wolf Hammer.
Edit do nowego postu.
Testy właśnie bardzo się przydają. Niektóre rzeczy się sprawdziły inne nie miały jak z tego co piszesz. No trzeba to dobrze przemyśleć i grać i sprawdzać.
Poza tym zawsze można im zmniejszyć koszt punktowy, jeśli wyjdą za słabi, poza tym kto robił jakieś crashtesty? Moim zdaniem z Inner Circle wyjdą albo za dobrzy albo za drodzy i w końcu i tak ich nie będzie wystawiał i tak poza miłośnikami klimatu.
Zobaczymy jak reszta zagłosuje, zobaczymy jak to wyjdzie w testach - potem jeszcze wiele się zmienić może.
Poza tym przejrzałem specjalnie temat głosowań, nadal nie jest rozstrzygnięte, co daje White Wolf Hammer.
Edit do nowego postu.
Testy właśnie bardzo się przydają. Niektóre rzeczy się sprawdziły inne nie miały jak z tego co piszesz. No trzeba to dobrze przemyśleć i grać i sprawdzać.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council