Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
Re: Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
Dziś postanowiłem się Warheimem zainteresować Na razie czytam blogowe wprowadzenie i się jaram jak dziki Mam jedną uwagę, nie wiem czy potrzebną w kontekście tego, że podręcznik jeszcze nie w fazie 1.0: zajrzałem do tabelki scenariuszy i zauważyłem, iż numerki stron w niej zawarte już nie pokrywają się z rzeczywistymi (przynajmniej w mojej wersji 0.75)
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Każda uwaga się przyda
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Szanowne państwo-draństwo pozwoli, że w ten upalny sierpniowy wieczór napiszę parę słów na temat zbliżającej się kolejnej edycji podręcznika do Warheim FS.
Niestety wciąż nie będzie to edycja 1.0, do które brakuje w podręczniku jeszcze kilku rzeczy i tu niezmiennie liczę na waszą aktywność i pomoc. Po pierwsze i najważniejsze wciąż brakuje Postaci Dramatu, a szanowne państwo-draństwo może wykazać się w tej materii. Jeśli natchnie was wena, to swoje propozycje możecie zamieszczać TUTAJ.
Poza przed wydaniem wersji 1.0 pojawią się jeszcze nowe kompanie, a mianowicie Banici z Księstw Granicznych, Fimiry oraz Karnawał Chaosu i Konkwistadorzy z Estalii. Nad którymi obecnie pracuję, póki co najbardziej zaawansowane prace dotyczą Fimirów, do których zasady, o ile nie wydarzy się nic nadzwyczajnego, powinny pojawić się na początku września.
Od opublikowania podręcznika w wersji 0.75 w zasadach pojawiło się także kilka zmian, niemal kompletną listę znajdziecie TUTAJ.
Ponadto, mam jeszcze pewną propozycję dotyczącą dostępności dla modeli rekrutowanych już w trakcie kampanii ale więcej o tym znajduje się TU.
Do szanownego państwa-draństwa mam prośbę-groźbę zapoznajcie się w miarę możliwości ze zmianami i propozycjami zamieszczonymi powyżej i dajcie znać co o nich sądzicie, jeśli macie swoje pomysły to także piszcie śmiało.
Wersję WiP z wprowadzonymi zmianami możecie pobrać STĄD.
Niestety wciąż nie będzie to edycja 1.0, do które brakuje w podręczniku jeszcze kilku rzeczy i tu niezmiennie liczę na waszą aktywność i pomoc. Po pierwsze i najważniejsze wciąż brakuje Postaci Dramatu, a szanowne państwo-draństwo może wykazać się w tej materii. Jeśli natchnie was wena, to swoje propozycje możecie zamieszczać TUTAJ.
Poza przed wydaniem wersji 1.0 pojawią się jeszcze nowe kompanie, a mianowicie Banici z Księstw Granicznych, Fimiry oraz Karnawał Chaosu i Konkwistadorzy z Estalii. Nad którymi obecnie pracuję, póki co najbardziej zaawansowane prace dotyczą Fimirów, do których zasady, o ile nie wydarzy się nic nadzwyczajnego, powinny pojawić się na początku września.
Od opublikowania podręcznika w wersji 0.75 w zasadach pojawiło się także kilka zmian, niemal kompletną listę znajdziecie TUTAJ.
Ponadto, mam jeszcze pewną propozycję dotyczącą dostępności dla modeli rekrutowanych już w trakcie kampanii ale więcej o tym znajduje się TU.
Do szanownego państwa-draństwa mam prośbę-groźbę zapoznajcie się w miarę możliwości ze zmianami i propozycjami zamieszczonymi powyżej i dajcie znać co o nich sądzicie, jeśli macie swoje pomysły to także piszcie śmiało.
Wersję WiP z wprowadzonymi zmianami możecie pobrać STĄD.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Mam do szanownego państwa-draństwa propozycję czy może raczej pytanie.
Jakiś czas temu Sister_of_Mercy otrzymała od swoich współgraczy, który czytają między innymi blog Maniexite (który zapewne ich zainspirował) propozycję zmiany mechaniki wykonywania testów trafienia i zranienia z rzutów K6 na 2K6.
Podobno taka zmiana przyspiesza nieco rozgrywkę, ponieważ udane rzuty wypadają znacznie częściej przy jednoczesnym zmniejszeniu częstotliwości wypadania zranień krytycznych.
Poniżej znajduje tabela rzutów na trafienie i zranienie przystosowana do rzutów 2K6.
W przypadku ewentualnej zmiany, zranienie krytyczne i dodatkowe Ataki z furii miałyby miejsce przy wyniku 10+. Pozostałe modyfikatory do trafień i zranień wynikające z umiejętności i zasad specjalnych pozostałyby bez zmian.
Co o tym sądzicie?
Jakiś czas temu Sister_of_Mercy otrzymała od swoich współgraczy, który czytają między innymi blog Maniexite (który zapewne ich zainspirował) propozycję zmiany mechaniki wykonywania testów trafienia i zranienia z rzutów K6 na 2K6.
Podobno taka zmiana przyspiesza nieco rozgrywkę, ponieważ udane rzuty wypadają znacznie częściej przy jednoczesnym zmniejszeniu częstotliwości wypadania zranień krytycznych.
Poniżej znajduje tabela rzutów na trafienie i zranienie przystosowana do rzutów 2K6.
W przypadku ewentualnej zmiany, zranienie krytyczne i dodatkowe Ataki z furii miałyby miejsce przy wyniku 10+. Pozostałe modyfikatory do trafień i zranień wynikające z umiejętności i zasad specjalnych pozostałyby bez zmian.
Co o tym sądzicie?
To raczej kiepski pomysł. Po pierwsze dlatego, że jeśli postać ma więcej niż 1 atak to trzeba każdy rzucać osobno.
Po drugie w tabeli na trafianie na K6 było 3+,4+ i 5+ co daje odpowiednio 66,(6)%, 50% i 33,(3)% szans.
Po zmianie na 2K6 mamy 6+,7+ i 8+ co daje odpowiednio 72,(2)%, 58,(3)% i 41,(6)% szans.
Wnioski są trzy:
- Zwiększa to skuteczność jednostek z dużą inicjatywą lub ASF ponieważ łatwiej trafić czyli potencjalnie przewrócić przeciwnika nim zaatakuje
- Zmniejsza to wpływ różnicy WW między jednostkami, gdyż w pierwszym przypadku różnice między WW powodują, że trafienia na 3+ i 5+ są odchylone o 33,(3)% od trafienia na 4+, natomiast w drugim przypadku trafienia na 6+ i 8+ są odchylone o 23,8% i 28,6% od trafienia na 7+.
- Trafianie jednostek z tym samym WW powinno mieć szansę 50%.
Nie chce mi się już rozpisywać tabeli na zranienie, ale wnioski będą podobne.
Jeśli problem leży tylko w trafieniach krytycznych to można to rozwiązać dwojako:
- Dodać zapis, że jeśli S-T<=-2 to w ogóle nie może wystąpić trafienie krytyczne.
- Ewentualnie można to naprawić już w tabelach na wynik trafienia krytycznego dodając, że na 1 lub 1-2 krytyk jest tylko normalnym zranieniem.
Po drugie w tabeli na trafianie na K6 było 3+,4+ i 5+ co daje odpowiednio 66,(6)%, 50% i 33,(3)% szans.
Po zmianie na 2K6 mamy 6+,7+ i 8+ co daje odpowiednio 72,(2)%, 58,(3)% i 41,(6)% szans.
Wnioski są trzy:
- Zwiększa to skuteczność jednostek z dużą inicjatywą lub ASF ponieważ łatwiej trafić czyli potencjalnie przewrócić przeciwnika nim zaatakuje
- Zmniejsza to wpływ różnicy WW między jednostkami, gdyż w pierwszym przypadku różnice między WW powodują, że trafienia na 3+ i 5+ są odchylone o 33,(3)% od trafienia na 4+, natomiast w drugim przypadku trafienia na 6+ i 8+ są odchylone o 23,8% i 28,6% od trafienia na 7+.
- Trafianie jednostek z tym samym WW powinno mieć szansę 50%.
Nie chce mi się już rozpisywać tabeli na zranienie, ale wnioski będą podobne.
Jeśli problem leży tylko w trafieniach krytycznych to można to rozwiązać dwojako:
- Dodać zapis, że jeśli S-T<=-2 to w ogóle nie może wystąpić trafienie krytyczne.
- Ewentualnie można to naprawić już w tabelach na wynik trafienia krytycznego dodając, że na 1 lub 1-2 krytyk jest tylko normalnym zranieniem.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Dzięki za odpowiedź. Zranienia krytyczne nie są problemem.
Zmiana ma na celu zwiększenie skuteczności ataków.
Rzuty 2k6 z podstawową wartością trafienia 7 są pewniejsze i bardziej przewidywalne niż k6.
Zyska na tym szybkość rozgrywki, a gra będzie mniej losowa.
Przynajmniej takie są założenia
Tabele jeszcze lekko zmodyfikuje - dokładniej wartości na przecięciu skrajnych współczynników.
Jak się uda to opublikuję to wieczorem.
Zmiana ma na celu zwiększenie skuteczności ataków.
Rzuty 2k6 z podstawową wartością trafienia 7 są pewniejsze i bardziej przewidywalne niż k6.
Zyska na tym szybkość rozgrywki, a gra będzie mniej losowa.
Przynajmniej takie są założenia
Tabele jeszcze lekko zmodyfikuje - dokładniej wartości na przecięciu skrajnych współczynników.
Jak się uda to opublikuję to wieczorem.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Poprawiłem tabele trafienia i zranienia.
Poniżej zamieściłem też wybrane zasady, które uległyby modyfikacji:
-Zranienie krytyczne:
Jeżeli w rzucie na zranienie wypadną dwie niemodyfikowane 6 to miało miejsce zranienie krytyczne. Należy wykonać rzut K6 i porównać wynik z TABELĄ ZRANIENIE KRYTYCZNE.
Wyjątkiem od tej sytuacji jest fakt, gdy atakujący musi wyrzucić dwie 6 aby w ogóle zranić cel. Taki cios nie może zadać zranienia krytycznego – przeciwnik jest zbyt twardy, aby zostać poważnie zranionym przez tak cherlawe stworzenie!
Ponadto należy zauważyć, że każdy model może zadać tylko jedno zranienie krytyczne na fazę walki wręcz, a więc jeżeli postać posiada kilka ATAKÓW to jedynie dwie pierwsze niemodyfikowane 6 w rzucie 2K6 na zranienie będą traktowane jako zranienie krytyczne.
- Furia:
Ponadto modele podlegające zasadzie specjalnej FURIA otrzymują dodatkowy +1 ATAK za każdy dublet, który w fazie walki wręcz wypadł w udanym rzucie na trafienie oraz mają prawo do przerzutu wszystkich nieudanych rzutów na trafienie czasie szarży.
- Korbacz, itp.:
Ponadto, korbacz to oręż równie niebezpieczny dla wrogów jak i użytkownika. Jeśli w nieudanym rzucie na trafienie korbaczem wypadnie dublet, to oznacza, że korbacz uderzył także w użytkownika oręża, zadając mu jedno automatyczne trafienie.
-Zawodny:
Tego rodzaju oręż często się zacina lub psuje. Jeśli w czasie nieudanego rzutu na trafienie wypadło dublet, użycie broni kończy się NIEWYPAŁEM!. Należy wykonać rzut K6 a wynik odczytać z TABELI NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ.
-Gniew Mannana!, itp.:
Pan Mórz sprzyja swym wybrańcom. Bohater zadaje zranienie krytyczne jeżeli w udanym rzucie na zranienie wypadnie dublet.
Z kolei STĄD możecie pobrać nową wersję WiP podręcznika, do której wprowadziłem testowo powyższe zmiany. Jeśli macie chwilę czasu, to zerknijcie do podręcznika, być może znajdziecie jeszcze fragmenty które przeoczyłem, a które wymagałyby korekty.
Poniżej zamieściłem też wybrane zasady, które uległyby modyfikacji:
-Zranienie krytyczne:
Jeżeli w rzucie na zranienie wypadną dwie niemodyfikowane 6 to miało miejsce zranienie krytyczne. Należy wykonać rzut K6 i porównać wynik z TABELĄ ZRANIENIE KRYTYCZNE.
Wyjątkiem od tej sytuacji jest fakt, gdy atakujący musi wyrzucić dwie 6 aby w ogóle zranić cel. Taki cios nie może zadać zranienia krytycznego – przeciwnik jest zbyt twardy, aby zostać poważnie zranionym przez tak cherlawe stworzenie!
Ponadto należy zauważyć, że każdy model może zadać tylko jedno zranienie krytyczne na fazę walki wręcz, a więc jeżeli postać posiada kilka ATAKÓW to jedynie dwie pierwsze niemodyfikowane 6 w rzucie 2K6 na zranienie będą traktowane jako zranienie krytyczne.
- Furia:
Ponadto modele podlegające zasadzie specjalnej FURIA otrzymują dodatkowy +1 ATAK za każdy dublet, który w fazie walki wręcz wypadł w udanym rzucie na trafienie oraz mają prawo do przerzutu wszystkich nieudanych rzutów na trafienie czasie szarży.
- Korbacz, itp.:
Ponadto, korbacz to oręż równie niebezpieczny dla wrogów jak i użytkownika. Jeśli w nieudanym rzucie na trafienie korbaczem wypadnie dublet, to oznacza, że korbacz uderzył także w użytkownika oręża, zadając mu jedno automatyczne trafienie.
-Zawodny:
Tego rodzaju oręż często się zacina lub psuje. Jeśli w czasie nieudanego rzutu na trafienie wypadło dublet, użycie broni kończy się NIEWYPAŁEM!. Należy wykonać rzut K6 a wynik odczytać z TABELI NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ.
-Gniew Mannana!, itp.:
Pan Mórz sprzyja swym wybrańcom. Bohater zadaje zranienie krytyczne jeżeli w udanym rzucie na zranienie wypadnie dublet.
Z kolei STĄD możecie pobrać nową wersję WiP podręcznika, do której wprowadziłem testowo powyższe zmiany. Jeśli macie chwilę czasu, to zerknijcie do podręcznika, być może znajdziecie jeszcze fragmenty które przeoczyłem, a które wymagałyby korekty.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
A myślałeś o k10? 2k6 jest o tyle nie wygodne że wojownik mający dwie bronie już stanowi problem, bo każdy atak to inny zestaw dwóch kości. Na zmianie mechany na k10 możesz spokojnie bawić się w modyfikatory pozostając przy sensownym założeniu 1 kość- 1 atak, strzał, test wspólczynnika itp.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
K10 niewiele zmieni, bo dalej szansa na wyrzucenie poszczególnych wyników jest taka sama jak w przypadku K6. Poza tym to dodatkowa kostka potrzebna do gry.
2k6 daje bardziej przewidywalne wyniki.
2k6 daje bardziej przewidywalne wyniki.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Sister_of_Mercy pisze:Dzięki pomocy koyotha i quidamcorvusa przygotowałam dla was nowe wersje tabel trafień i zranień dla rzutów 2K6 do Warheim FS.
Jeśli chcielibyście przeczytać analizę przygotowaną przez koyotha to odpowiedni plik znajdziecie TUTAJ.
Z kolei TU dostępny jest przygotowany przez koyotha arkusz exela w którym można sobie wszystko ładnie obliczyć.
Pozwoliłam sobie wprowadzić kilka zmian do proponowanych przez koyotha i qc rozwiązań ale w większości nasze cele są podobne - szybsza i bardziej przewidywalna walka.
I tak głównym celem wprowadzenia mechaniki 2K6 jest większa przewidywalność otrzymanego wyniku rzutu, przy jednoczesnym podniesieniu o około 8% podstawowego poziomu trudności trafienia i obniżeniu o 3% trudności zranienia. Napisałam podstawowego bo w przypadku proponowanych zmian większego znaczenia nabierają wszelkie modyfikatory do testów trafienia i zranienia wynikające z szarży czy umiejętności i zasad specjalnych, na znaczeniu zyskała też Ochrona Pancerza - przy częstszych zranieniach warto chronić się zbroją.
W grach testowych walki były krótsze ale i bardziej przewidywalne, ważne jest to kto zaszarżuje, a różnice w wartości współczynników walczących są bardziej widoczne.
Testy nie zostały jeszcze zakończone, dlatego wszelkie wasze uwagi i komentarze są oczekiwane i potrzebne.
Wersję WIP podręcznika z wprowadzonymi zmianami znajdziecie TUTAJ, a zaktualizowaną kartę pomocy TU.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Jeżeli znajdzie się ochotnik do zrobienia odpowiednich plików, to tak. Na chwilę obecną nie można.Beny pisze:Czy rozpiski będzie można składać i rozwijać bandy w Army Builderze?
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Mam dla szanownego państwa-draństwa raporty bitewne z rozgrywek w Warheim FS w katowickim klubie Inny Wymiar.
Zdjęcia są podlinkowane, więc możecie w nie śmiało klikać.
Chata Guślarza
Święte Źródło
Zagubiony syn kupca
Ruiny
Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa mieszkał w okolicach Katowic i chciał zagrać w Warheim FS to piszcie śmiało.
Zdjęcia są podlinkowane, więc możecie w nie śmiało klikać.
Chata Guślarza
Święte Źródło
Zagubiony syn kupca
Ruiny
Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa mieszkał w okolicach Katowic i chciał zagrać w Warheim FS to piszcie śmiało.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Sister_of_Mercy na łamach Danse Macabre, a także Azylium opublikowała zasady pozwalające na ulepszanie pojazdów dostępnych w Warheim FS:
http://quidamcorvus.blogspot.com/2015/1 ... asady.html
http://azylium.vot.pl/ForumsPro/viewtop ... html#33625
Polecam lekturę zasad i stosowanie modyfikacji w czasie rozgrywek.
Ponadto, z bloga możecie ściągnąć najnowszą wersję podręcznika w wersji WiP z wprowadzonymi w/w zmianami i aktualnym spisem treści (aktualny indeks pojawi się niebawem.
http://warheim.blogspot.com/p/podreczni ... a-wip.html
http://quidamcorvus.blogspot.com/2015/1 ... asady.html
http://azylium.vot.pl/ForumsPro/viewtop ... html#33625
Polecam lekturę zasad i stosowanie modyfikacji w czasie rozgrywek.
Ponadto, z bloga możecie ściągnąć najnowszą wersję podręcznika w wersji WiP z wprowadzonymi w/w zmianami i aktualnym spisem treści (aktualny indeks pojawi się niebawem.
http://warheim.blogspot.com/p/podreczni ... a-wip.html
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Szanowne państwo-draństwo TUTAJ może zapoznać się z kolejną relacją z rozgrywki stoczonej na zasadach Warheim FS w klubie Inny Wymiar.
Witam,
Wczoraj zaczęliśmy z bratem grać w warheima. Jest to pierwszy dla nas taki system (skirmish), wcześniej graliśmy tylko w battla. Już podczas składania "bandy" a także podczas gry natknęliśmy się na pewien problem: otóż wszystkie zdolności, statystyki broni, manewry itd są "trudne" do znalezienia. Wiem w jakim dziale szukać ich, ale zajmuje to dłużej niż powinno. Dlaczego? Jednostka (zmyślam) ma zasady: furia, niezłomny, nienawiść, oraz posiada buławę i sztylet + może wykupić dodatkowy sprzęt: miecz dwuręczny, młot, włócznie, zbroje lekką, puklerz, hełm itd. Jako nowy gracz nie mam pojęcia co to daje i jakie są różnice, więc muszę sprawdzić w działach z ekwipunkiem, oraz w dziale ze zdolnościami specjalnymi (i robię to za każdym razem: miecz dwuręczny -> dział ekwipunek lub index "ctrl+f (szukaj)-> aha, strona 33 ->już wiem co daje, hełm -> dział ekwipunek/index -> szukaj -> str. 55 -> już wiem, itd itd.). Czy jest szansa aby powstała np tabela ekwipunku ze skrótem zasad do nich? Broń dwuręczna: +2 S, uderza jako ostatni, młotek: parująca, sztylet: brak krytyków itd itd itd. tak samo ze zdolnościami. LUB chociaż przy tych wszystkich rzeczach dopisać stronę na której znajduje się opis/wyjaśnienie np: pod opisem jednostki: furia (str. 99), nienawiść (str. 345), strach (str. 654).
Druga sprawa: mógłbym prosić o przykładową rozpiskę na bandę sióstr sigmara?
Wczoraj zaczęliśmy z bratem grać w warheima. Jest to pierwszy dla nas taki system (skirmish), wcześniej graliśmy tylko w battla. Już podczas składania "bandy" a także podczas gry natknęliśmy się na pewien problem: otóż wszystkie zdolności, statystyki broni, manewry itd są "trudne" do znalezienia. Wiem w jakim dziale szukać ich, ale zajmuje to dłużej niż powinno. Dlaczego? Jednostka (zmyślam) ma zasady: furia, niezłomny, nienawiść, oraz posiada buławę i sztylet + może wykupić dodatkowy sprzęt: miecz dwuręczny, młot, włócznie, zbroje lekką, puklerz, hełm itd. Jako nowy gracz nie mam pojęcia co to daje i jakie są różnice, więc muszę sprawdzić w działach z ekwipunkiem, oraz w dziale ze zdolnościami specjalnymi (i robię to za każdym razem: miecz dwuręczny -> dział ekwipunek lub index "ctrl+f (szukaj)-> aha, strona 33 ->już wiem co daje, hełm -> dział ekwipunek/index -> szukaj -> str. 55 -> już wiem, itd itd.). Czy jest szansa aby powstała np tabela ekwipunku ze skrótem zasad do nich? Broń dwuręczna: +2 S, uderza jako ostatni, młotek: parująca, sztylet: brak krytyków itd itd itd. tak samo ze zdolnościami. LUB chociaż przy tych wszystkich rzeczach dopisać stronę na której znajduje się opis/wyjaśnienie np: pod opisem jednostki: furia (str. 99), nienawiść (str. 345), strach (str. 654).
Druga sprawa: mógłbym prosić o przykładową rozpiskę na bandę sióstr sigmara?
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Na razie nie ma możliwości umieszczenia nr strony przy nagłówku. W przyszłości pewnie zrobię hiperlinki przenoszące do odpowiedniej strony.
Póki co korzystajcie z indeksu, niektórzy gracze zapisują sobie na osobnej karcie skróty potrzebnych informacji.
Polecam też najnowszą wersję podręcznika http://warheim.blogspot.com/p/podreczni ... a-wip.html
A co do rozpiski to przeciw komu będą walczyć Siostry Sigmara?
Póki co korzystajcie z indeksu, niektórzy gracze zapisują sobie na osobnej karcie skróty potrzebnych informacji.
Polecam też najnowszą wersję podręcznika http://warheim.blogspot.com/p/podreczni ... a-wip.html
A co do rozpiski to przeciw komu będą walczyć Siostry Sigmara?
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Pora na kilka wieści z mijającego tygodnia.
I tak, między innymi na łamach bloga Danse Macabre dostępne są zasady dla nowego Najemnego Ostrza - Woźnicy, który to jest uzupełnieniem zasad pozwalających na ulepszenia pojazdów.
Ponadto na Danse Macabre opublikowałem kolejny raport bitewny, tym razem z potyczki stoczonej pomiędzy Krasnoludami a Ogrami.
I w końcu na Azylium powoli przymierzam się do zorganizowania turnieju Warheim FS, który najprawdopodobniej odbędzie się w przedostatni lub ostatni weekend stycznia w Innym Wymiarze w Katowicach. Gdyby ktoś z was chciał wziąć udział dajcie znać na Azylium.
I tak, między innymi na łamach bloga Danse Macabre dostępne są zasady dla nowego Najemnego Ostrza - Woźnicy, który to jest uzupełnieniem zasad pozwalających na ulepszenia pojazdów.
Ponadto na Danse Macabre opublikowałem kolejny raport bitewny, tym razem z potyczki stoczonej pomiędzy Krasnoludami a Ogrami.
I w końcu na Azylium powoli przymierzam się do zorganizowania turnieju Warheim FS, który najprawdopodobniej odbędzie się w przedostatni lub ostatni weekend stycznia w Innym Wymiarze w Katowicach. Gdyby ktoś z was chciał wziąć udział dajcie znać na Azylium.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Dzień dobry się z szanownym państwem-draństwem!
Poniżej odnośnik do wpisu w którym znajdziecie kolejne odnośniki do nowej edycji podręcznika do Warheim FS, która nazwałem 2k6.
Podręcznik dostępny jest póki co w dwóch wersjach - pełnej oraz lekkiej, która została pozbawiona wstawek fluffowych i 'wydrukowana' w formie 2 stron na 1 arkusz.
Jakiś czas temu prosiłem o przejrzenie wersji WiP i podzielenie się uwagami. Poprawiłem błędy, które zauważyliście ale pewnie jest ich jeszcze kilka, wiec śmiało komentujcie.
Na razie będzie trochę zamieszania i opóźnień, bo raz że jestem w trakcie przeprowadzki i nie mam jeszcze stałego połączenia z siecią, a dwa że pod koniec miesiąca jest turniej WFS i trochę mi to wolnego czasu zajmuje.
http://quidamcorvus.blogspot.com/2016/0 ... a-2k6.html
Poniżej odnośnik do wpisu w którym znajdziecie kolejne odnośniki do nowej edycji podręcznika do Warheim FS, która nazwałem 2k6.
Podręcznik dostępny jest póki co w dwóch wersjach - pełnej oraz lekkiej, która została pozbawiona wstawek fluffowych i 'wydrukowana' w formie 2 stron na 1 arkusz.
Jakiś czas temu prosiłem o przejrzenie wersji WiP i podzielenie się uwagami. Poprawiłem błędy, które zauważyliście ale pewnie jest ich jeszcze kilka, wiec śmiało komentujcie.
Na razie będzie trochę zamieszania i opóźnień, bo raz że jestem w trakcie przeprowadzki i nie mam jeszcze stałego połączenia z siecią, a dwa że pod koniec miesiąca jest turniej WFS i trochę mi to wolnego czasu zajmuje.
http://quidamcorvus.blogspot.com/2016/0 ... a-2k6.html