Empire VIIIed
Moderator: #helion#
Re: Empire VIIIed
W sumie fajne combo:
papa ma swoje modły i lighta
duzy czaruć z shadowem i jazda.
Po udanej fazie magii masz oddział flagusi z takim wykopem że hej.
plus pegazista kowboj i masz 3 blokerów. Hehehe... Zaczyna mi sie już podobać możliwość wykręcenia Imperium.
papa ma swoje modły i lighta
duzy czaruć z shadowem i jazda.
Po udanej fazie magii masz oddział flagusi z takim wykopem że hej.
plus pegazista kowboj i masz 3 blokerów. Hehehe... Zaczyna mi sie już podobać możliwość wykręcenia Imperium.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
ale na blood knightów to idealny bloker Karli, statystyki mówią same za siebie, jedyne co go może uciukać to wight king z KB, a tak kroi większość oponentów i stoi i blokuje i stoi
bać się należy poisonów i dużej ilości ataków (witchki, ghoule, itp.), maszyny to problem poboczny 


na białymstoku postaram się być ze swoją armią imperialną, kolega równiez rezerwuje termin - również imperium - jedziemy for fun bo od pięciu lat nie bylismy na turnieju, odkurzamy swoje figurki, uzupełniamy wiedzę i malowanie ale ... skoro helion wspomniałeś że większość gra na czym gra to potrzebna jest mi informacja jak sklepać Woch, VC oraz DE obecnie, co w tych armiach jest mocnego (czego się wystrzegać) lub co ma zginąć w pierwszej kolejności a co jest plewem.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
no właśnie - czar z altara jest rzucany jako bound na poziomie 5 (jeden na turę z light magic) - jest o tym wyraźnie w ab (str 53). a według rb 8 ed gdy bound jest rzucany na IFce i miscastuje nie rzucasz na tabeli miscastów (str 37 opis w ramce) i w zależnosci od rodzaju bounda - jeżeli jest z itema to item jest zniszczony a jeżeli z klechy to nie można rzucić bounda z tego klechy już w danej turze.
i mam pytanie w związku z tym do mądrej głowy - czy jeżeli altar IFkuje i miscastuje to ulega zniszczeniu jako przedmiot z boundem według powyższego opisu? na jakiej zasadzie można z niego rzucać dalej czary?
i mam pytanie w związku z tym do mądrej głowy - czy jeżeli altar IFkuje i miscastuje to ulega zniszczeniu jako przedmiot z boundem według powyższego opisu? na jakiej zasadzie można z niego rzucać dalej czary?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 40
- Lokalizacja: niemal Warszawa
Z FAQ:
Q. Is the casting of bound spells from the Golden Griffon an ‘innate’
ability? (p53)
A. Yes.
Zgodnie ze stroną 37. rulebooka - miscast przy rzucaniu z innate ability powoduje, że nie można dalej rzucać boundów w tej fazie.
Q. Is the casting of bound spells from the Golden Griffon an ‘innate’
ability? (p53)
A. Yes.
Zgodnie ze stroną 37. rulebooka - miscast przy rzucaniu z innate ability powoduje, że nie można dalej rzucać boundów w tej fazie.
czyli tak jak z klechy - i wszystko ok.
a na wcześniejsze moje pytanie? znajdzie się chętny aby podjąć temat? Z tego co czytałem to DE mają jakieś 2 góra 3 dobre rozpy na obecnych zasadach - co mordować na początku? jak z chaosem grać i vc - jakie jednostki sprawdzały się wam przeciwko tym armiom?
a na wcześniejsze moje pytanie? znajdzie się chętny aby podjąć temat? Z tego co czytałem to DE mają jakieś 2 góra 3 dobre rozpy na obecnych zasadach - co mordować na początku? jak z chaosem grać i vc - jakie jednostki sprawdzały się wam przeciwko tym armiom?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
STank lepszy do tego zadania ;p#helion# pisze:ale na blood knightów to idealny bloker Karli, statystyki mówią same za siebie, jedyne co go może uciukać to wight king z KB, a tak kroi większość oponentów i stoi i blokuje i stoibać się należy poisonów i dużej ilości ataków (witchki, ghoule, itp.), maszyny to problem poboczny
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
oj tam oj tam, jak wyskoczy mały wamp z pitką, albo brzytwą na czymkolwiek to czołg składa się tak, że nie wiesz kiedy zniknął, grając bez T-34 to jedyny sensowny bloker, który może usadzić taki klocek w miejscu na amen, przypomnę Tobie Karli, że Bloodki muszą przyjmować chalendże, nie ważne kim i tak ma lepsze statsy od naszego lektora
poza tym większość charaktersów biega w klockach teraz, mało smoków, mało problemów

jednostki które sprawdziły mi się w grze, to jak zawsze gwardia z lektorem (teraz będę testował z małym księdzem); mieli większość jednostek z tej armii; z Wochem trzeba uszczuplić kloce warriorów (choseni to zło jeszcze gorsze od gwardii VC), a resztę jest w stanie załatwić gwardia, tu przydatny jest shadow

z VC-tami jakoś zawsze koło remisu mi wychodzi, problemem jest multum śmieci i gwardia, o ile jest; ja omijam ten regon szerokim łukiem, a jak starczy czasu dopiero myślę nad tym potworkiem; najlepiej zneutralizować wampa z hełmem, jak masz niszczarkę to zauważyłem dwa sposoby gry nią, zniszczyć wskrzeszanie lub popychaczkę; kluczem jest kupić sobie czas, na 1,5 tury, takie jest moje zdanie (dlatego mam zawsze sporo śmietnika w rozpach), nie wiem jak inni, ja oblewam regularnie wardy na 4+ więc się cykam tego klockarob pisze:a na wcześniejsze moje pytanie? znajdzie się chętny aby podjąć temat? Z tego co czytałem to DE mają jakieś 2 góra 3 dobre rozpy na obecnych zasadach - co mordować na początku? jak z chaosem grać i vc - jakie jednostki sprawdzały się wam przeciwko tym armiom?

jednostki które sprawdziły mi się w grze, to jak zawsze gwardia z lektorem (teraz będę testował z małym księdzem); mieli większość jednostek z tej armii; z Wochem trzeba uszczuplić kloce warriorów (choseni to zło jeszcze gorsze od gwardii VC), a resztę jest w stanie załatwić gwardia, tu przydatny jest shadow
eeee tam, widziałeś mojego Altara, szkoda żeby kurzył się na półce, do was z ekspedycją zabieram go
kto ocenia malowanie u was Karlee
BTW przy cięciach z ojro, opłaca się wózek nawet wystawić, gorzej wychodzi to przy normalnych zasadach, gdzie masz multum maszyn nawet w takich skavach, chociaż jest fajny czar z Lighta, 1. Pha's Protection, jak wejdzie w Altar może zrekompensować jego niektóre wady
po Bazylu mam i tak mocnego kaca, większość mi się po prostu nie sprawdziła a zmiany są dość spore, jak nie wypali wózek, to jakąś partyzantką chyba zacznę grać
(na papierze dość dobrze wygląda)



BTW przy cięciach z ojro, opłaca się wózek nawet wystawić, gorzej wychodzi to przy normalnych zasadach, gdzie masz multum maszyn nawet w takich skavach, chociaż jest fajny czar z Lighta, 1. Pha's Protection, jak wejdzie w Altar może zrekompensować jego niektóre wady
po Bazylu mam i tak mocnego kaca, większość mi się po prostu nie sprawdziła a zmiany są dość spore, jak nie wypali wózek, to jakąś partyzantką chyba zacznę grać

- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ummmm... nieprawda.#helion# pisze: przypomnę Tobie Karli, że Bloodki muszą przyjmować chalendże,
aaa, Barbarossa ma rację, nie muszą, ale jak nie przyjmie to jego problem nie mój, jak cofnę mu gieńka czy innego herosa do tyłu, kwestia tylko kto szarżował i jaką ma siłę
nawet szeregowy knecht ma lepsze statsy od lektora, a z Sigmuntem i lusterkiem Archi będzie miał w pojedynku przerzuty (blodki mają chyba I 5, ale mogę się mylić)

To jeśli nie muszą, to lepiej ich na bloodków nie wystawiaj bo marnie skończy po jednej, dwóch turach hth gdy wampiry mu pod nim wózek zmiotą.
Czary z lighta są super, lecz narazie mi papa mobile nie pasuje do rozpiski.
Co do malowania na naszym masterze to oceniać będzie Czarny i Sysek. Wybiorą 3 najlepiej pomalowane armie.
Czary z lighta są super, lecz narazie mi papa mobile nie pasuje do rozpiski.
Co do malowania na naszym masterze to oceniać będzie Czarny i Sysek. Wybiorą 3 najlepiej pomalowane armie.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Ja mam przyjemność grąć w domowym zaciszu tylko z DE i WOCHEMrob pisze:czyli tak jak z klechy - i wszystko ok.
a na wcześniejsze moje pytanie? znajdzie się chętny aby podjąć temat? Z tego co czytałem to DE mają jakieś 2 góra 3 dobre rozpy na obecnych zasadach - co mordować na początku? jak z chaosem grać i vc - jakie jednostki sprawdzały się wam przeciwko tym armiom?

I to jest tak: Empire ma problem z DE, a De z WOCHEM, woch z empire
gram zazwyczaj taką rozpiską na 2400pkt
1 Arch Lector of Sigmar @ 306.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
The Crimson Amulet [20.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
War Altar @ [0.0] Pts
Wizard Lord @ 280.0 Pts
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Captain @ 137.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
Dawnstone [25.0]
Battle Wizard @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Warhorse
8 Knights of the Inner Circle @ 247.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
16 Crossbowmen @ 143.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
35 Swordsmen @ 225.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
24 Flagellant Warbands (Core) @ 240.0 Pts
Frenzy; Flail
5 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
Great Cannon @ 100.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2400.0
Ogólnie jest cięzko :p
Mortary smyrają wariorsów po jajkach
Ale ci jak wpadli w altar z 18 atakami (siła 5) z flanki to sie zdziwili

Czołg przy tych armiach nie istnieje. Ale zawsze go wystawiam.
Chaos ma na niego błotko + krzykaczy
DE małego maga z Metalem pieszo, i Pitke
Raz Pegazista Pogonił mi konnice jak wpadl z flanki

A z konnica to róznie bywa. Czasami sie spisuje, czasami nawala.
Flagusie są klimatyczni i mają kopa. Szkoda że tafa 4 nie maja to by byli calkiem odjebani

Z ich sukcesów to pogonili wariorsów i pokroili helene


plus jest taki że Hydrant często nie dobiega do walki. Canony robią swoje.
+ Zawsze daje malego maga z metalem do konnicy.
Na pegaziste, I puszki woch spisuje sie swietnie

+ Duży mag z Lifem. Jak wpada taka duża kuźnia w czołg i mu zjada 7 hp to leczenie jest super.
podsumowując:
Altar rox

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Albo zmniejszysz staty wroga 
