Bazyliszek - Czas Trolla WYNIKI str. 68
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: Bazyliszek - Czas Trolla (Master, 25-26 lutego Warszawa)
Zbyszku, Ty to wlasciwie nie masz wyjscia. Kto inny Cie wezmie?
Dobre, ma move or fire?swieta_barbara pisze: Xbarossa – magiczna kusza, z zasadą Sniper, Multiple Shots 3, S4 i zasięgiem 30"
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
I tak miałem wziąć Barbie ale teraz mam argumenty za - zmiany na plus ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Shino, a Ty daść te HE na Euro? 
daść robi większe wrażenie nie braść

daść robi większe wrażenie nie braść
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Pospieszylem sie ze sneak peekiem, w kazdym razie oto finalne Bazyliszki (sa tez na 1szej stronie):
Wujek
Reprezentowany przez model Palladin on Warhorse
Cavalry 25x50
Wujek
M4 WS5 BS3 S4 T4 W2 I5 A3 Ld8 Sv 1+ Wsv 5+
Heavy armour, Shield, Lance
I jego dzielny rumak Tęga Kopara
M8 WS3 BS0 S3 T3 W1 I3 A1 Ld5
Special Rulz:
Stary wyga – Wujek to stary battlowy wyjadacz, może przechytrzyć przeciwnika i skorzystać przed bitwą z zasady Vanguard
"Palę tylko na turniejach" – Flaming attacks
Żelazna Nawałnica – wujkowy rumak Tęga Kopara jest najtwardszym koniem we wsi, i daje Wujkowi ochronę pancerza 1+
Brokuł
Reprezentowany przez model Fiend of Slaanesh (najlepiej z warzywnymi elementami!)
Monstrous Beast 40x40
Brokuł
M10 WS4 BS0 S4 T4 W3 I6 A4 Ld7 Wsv 4+
Special Rulz:
Daemonic
Armour Piercing
Soporfic Musk
Stomp
Fioletowy kapello - Ward Save 4+
Powrót Grzybiarza - Brokuł znów spóźnił się na pole bitwy... Wystawiany jest na dowolnej krawędzi, adekwatnie do zasad Miners, na wyniku 4+ w drugiej turze, na 3+ w trzeciej, na 2+ w czwartej, w piątej wystawiany jest automatycznie
Żuke
Reprezentowany przez model Troll (grrrrrrruby troll)
Monstrous Infantry 40x40
Żuke
M6 WS3 BS3 S5 T4 W3 I3 A3 Ld8
Special Rulz:
Stomp
Fear
Magical Troll Vomit
Mutant Regeneration 4+
Will of the Gods
Favor of the Gods
Nie wierze w twoją japę - Żuka drażnią niespodziewane zwroty akcji, ale nigdy nie daje za wygraną. Żuke posiada zasadę Stubborn
Szczurek i Jaszczurek
Reprezentowani przez modele Skaven Asassin i Skink Brave
Infantry 20x20
Traktowani jako oddział złożony z dwóch bohaterów. Nie mogą się rozłączać i nie można do nich dołączać innych bohaterów. Normalnie mogą korzystać z zasady Look Out Sir.
Szczurek
M6 WS5 BS4 S4 T4 W2 I6 A3 LD7 Wsv 5+
Additional Hand Weapon, Gwiazdki z nieba – range 12”, Multiple shots 3, S4 i Magical attacks
Jaszczurek
M6 WS4 BS5 S4 T3 W2 I6 A3 Ld7 Sv 5+ Wsv 5+
Light Armour, Shield, Dzida Dyda – oszczep z +1S i Magical attacks
Special Rulz:
Scout
Skirmish
Poisoned Attacks
Cold Blooded
He who runs away, lives to fight another day - Szczurek i Jaszczurek zawsze uciekają na 2D6 + 1
Nauki Sun Tzu - jak byli młodzi, Szczurek i Jaszczurek trafili razem na naukę do mistrza Sun Tzu. Po jego treningu żaden przeciwnik nie jest w stanie ich zaskoczyć! Mają przerzuty trafień i zranień przeciw innym Bazyliszkom
Łysaty
Reprezentowany przez model Dwarf Thane (obowiązkowo łysy)
Infantry 20x20
Łysaty
M3 WS6 BS4 S4 T5 W2 I3 A3 Ld9 Sv2+
Gromril Armour, Rune of Stone, Shield
Special Rulz:
Straszliwa broda - straszliwy zarost Łysatego uniemożliwia jego przeciwnikom w walce wręcz korzystanie z zasady Steadfast
"Nie ma szmaty!!!" - oddziały w promieniu 6" nie mogą korzystać z BSB
Klopsiki - na każdą bitwę Łysaty zabiera ze sobą D3 klopsy. Na początku swojej tury (przed szarżami) może zjeść klopsa i dodać +1 do MV. Łysaty może zjeść wszystkie klopsiki w tej samej turze, albo delektować się nimi stopniowo.
Assus
Reprezentowany przez model Vampire Count
Infantry 20x20
Assus
M9 WS6 BS4 S5 T4 W2 I6 A4 Ld7
Special Rulz:
Undead
Etheral
Mhrrrrroczny Władca Nocnych Stworzeń - Assus potrafi przybierać formę wilka, posiada MV 9
Mistrz Areny - Assus musi co turę wyzywać na pojedynek. Jeśli walczy w pojedynku, może przerzucić nieudane rzuty na trafienie i zranienie
Barbie
Reprezentowany przez model Dark Elf Sorceress (moze być jakakolwiek babka tak naprawdę, byle z cycem i z kuszą)
Infantry 20x20
Barbie
M5 WS6 BS6 S4 T3 W2 I7 A3 Ld9
Special Rulz:
Dżaga – Barbie channeluje tak, jakby była magiem, dodatkowo posiada MR 2
Xbarossa – magiczna kusza, z zasadą Sniper, Multiple Shots 3, S4 i zasięgiem 30"
"Robię wynik" – za każdego bohatera zabitego przez Barbie, gracz kontrolujący otrzymuje +25pts
Coachu
Reprezentowany przez model Tomb Prince on Chariot
Chariot 50x100
Coachu
M4 WS5 BS3 S4 T5 W3 I3 A3 Ld9 Sv4+
Heavy Armour, Flail
Chariot
M0 WS0 BS0 S4 T4 W3 I0 AD6 Ld0 Sv5+
Skeletal Steed [2]
M8 WS2 BS0 S3 T3 W1 I2 A1 Ld5
Special Rulz:
Nehekaran Undead
Flammable - tylko Couchu
Prezes - armia w której jest Coachu dostaje +1 do rzutu na zaczynanie
Ognista Maszyna - Coachu i jego rydwan mają 2+ ward save na ogień
Wujek
Reprezentowany przez model Palladin on Warhorse
Cavalry 25x50
Wujek
M4 WS5 BS3 S4 T4 W2 I5 A3 Ld8 Sv 1+ Wsv 5+
Heavy armour, Shield, Lance
I jego dzielny rumak Tęga Kopara
M8 WS3 BS0 S3 T3 W1 I3 A1 Ld5
Special Rulz:
Stary wyga – Wujek to stary battlowy wyjadacz, może przechytrzyć przeciwnika i skorzystać przed bitwą z zasady Vanguard
"Palę tylko na turniejach" – Flaming attacks
Żelazna Nawałnica – wujkowy rumak Tęga Kopara jest najtwardszym koniem we wsi, i daje Wujkowi ochronę pancerza 1+
Brokuł
Reprezentowany przez model Fiend of Slaanesh (najlepiej z warzywnymi elementami!)
Monstrous Beast 40x40
Brokuł
M10 WS4 BS0 S4 T4 W3 I6 A4 Ld7 Wsv 4+
Special Rulz:
Daemonic
Armour Piercing
Soporfic Musk
Stomp
Fioletowy kapello - Ward Save 4+
Powrót Grzybiarza - Brokuł znów spóźnił się na pole bitwy... Wystawiany jest na dowolnej krawędzi, adekwatnie do zasad Miners, na wyniku 4+ w drugiej turze, na 3+ w trzeciej, na 2+ w czwartej, w piątej wystawiany jest automatycznie
Żuke
Reprezentowany przez model Troll (grrrrrrruby troll)
Monstrous Infantry 40x40
Żuke
M6 WS3 BS3 S5 T4 W3 I3 A3 Ld8
Special Rulz:
Stomp
Fear
Magical Troll Vomit
Mutant Regeneration 4+
Will of the Gods
Favor of the Gods
Nie wierze w twoją japę - Żuka drażnią niespodziewane zwroty akcji, ale nigdy nie daje za wygraną. Żuke posiada zasadę Stubborn
Szczurek i Jaszczurek
Reprezentowani przez modele Skaven Asassin i Skink Brave
Infantry 20x20
Traktowani jako oddział złożony z dwóch bohaterów. Nie mogą się rozłączać i nie można do nich dołączać innych bohaterów. Normalnie mogą korzystać z zasady Look Out Sir.
Szczurek
M6 WS5 BS4 S4 T4 W2 I6 A3 LD7 Wsv 5+
Additional Hand Weapon, Gwiazdki z nieba – range 12”, Multiple shots 3, S4 i Magical attacks
Jaszczurek
M6 WS4 BS5 S4 T3 W2 I6 A3 Ld7 Sv 5+ Wsv 5+
Light Armour, Shield, Dzida Dyda – oszczep z +1S i Magical attacks
Special Rulz:
Scout
Skirmish
Poisoned Attacks
Cold Blooded
He who runs away, lives to fight another day - Szczurek i Jaszczurek zawsze uciekają na 2D6 + 1
Nauki Sun Tzu - jak byli młodzi, Szczurek i Jaszczurek trafili razem na naukę do mistrza Sun Tzu. Po jego treningu żaden przeciwnik nie jest w stanie ich zaskoczyć! Mają przerzuty trafień i zranień przeciw innym Bazyliszkom
Łysaty
Reprezentowany przez model Dwarf Thane (obowiązkowo łysy)
Infantry 20x20
Łysaty
M3 WS6 BS4 S4 T5 W2 I3 A3 Ld9 Sv2+
Gromril Armour, Rune of Stone, Shield
Special Rulz:
Straszliwa broda - straszliwy zarost Łysatego uniemożliwia jego przeciwnikom w walce wręcz korzystanie z zasady Steadfast
"Nie ma szmaty!!!" - oddziały w promieniu 6" nie mogą korzystać z BSB
Klopsiki - na każdą bitwę Łysaty zabiera ze sobą D3 klopsy. Na początku swojej tury (przed szarżami) może zjeść klopsa i dodać +1 do MV. Łysaty może zjeść wszystkie klopsiki w tej samej turze, albo delektować się nimi stopniowo.
Assus
Reprezentowany przez model Vampire Count
Infantry 20x20
Assus
M9 WS6 BS4 S5 T4 W2 I6 A4 Ld7
Special Rulz:
Undead
Etheral
Mhrrrrroczny Władca Nocnych Stworzeń - Assus potrafi przybierać formę wilka, posiada MV 9
Mistrz Areny - Assus musi co turę wyzywać na pojedynek. Jeśli walczy w pojedynku, może przerzucić nieudane rzuty na trafienie i zranienie
Barbie
Reprezentowany przez model Dark Elf Sorceress (moze być jakakolwiek babka tak naprawdę, byle z cycem i z kuszą)
Infantry 20x20
Barbie
M5 WS6 BS6 S4 T3 W2 I7 A3 Ld9
Special Rulz:
Dżaga – Barbie channeluje tak, jakby była magiem, dodatkowo posiada MR 2
Xbarossa – magiczna kusza, z zasadą Sniper, Multiple Shots 3, S4 i zasięgiem 30"
"Robię wynik" – za każdego bohatera zabitego przez Barbie, gracz kontrolujący otrzymuje +25pts
Coachu
Reprezentowany przez model Tomb Prince on Chariot
Chariot 50x100
Coachu
M4 WS5 BS3 S4 T5 W3 I3 A3 Ld9 Sv4+
Heavy Armour, Flail
Chariot
M0 WS0 BS0 S4 T4 W3 I0 AD6 Ld0 Sv5+
Skeletal Steed [2]
M8 WS2 BS0 S3 T3 W1 I2 A1 Ld5
Special Rulz:
Nehekaran Undead
Flammable - tylko Couchu
Prezes - armia w której jest Coachu dostaje +1 do rzutu na zaczynanie
Ognista Maszyna - Coachu i jego rydwan mają 2+ ward save na ogień
Ostateczny update Bazyliszkow
Lystaty - Niestrawnosc.
Barbie - MR3.
Doczytajcie, jak dziala niestrawnosc. 1wszy post zupdatowany.
Lystaty - Niestrawnosc.
Barbie - MR3.
Doczytajcie, jak dziala niestrawnosc. 1wszy post zupdatowany.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Jeszcze dyskutujemy, staramy się być najbliżej euro faqu. Wiadomo, że w najnowszym jeszcze vc nie będzie.
Realną opcją jest:
Realną opcją jest:
eteryki 0-3
krzyki (terrory, miecz, banshee i mortisy) 0-2
master of black arts 1pd
blasemous tome 1pd
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole

Zdecydowanie. Porzucałem sobie trochę kostkami i liczba PD praktycznie nigdy nie schodzi poniżej 7, zazwyczaj jest to 8-9. Strzelam też, że zrobią coś z tymi dużymi ghoulami.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jak tylko AR.com je wydaCaledor19 pisze:Kiedy i gdzie bedzie mozna zobaczyc ostateczne ograniczenia euro?

Deklarowali się, że będzie to w okolicach końca stycznia. Dokładna data nie jest znana.

A ja sobie policzyłem i MotBA daje dodatkowe 1,5 PD (zakładając regułę decyzyjną, że przerzucamy najniższą kostkę jeżeli wypadło na niej 3 lub mniej). Biorąc pod uwagę dodatkowy bonus w postaci 2x mniejszej szansy na kiepski wynik (PD <7) zgadzam się, że MotBA jest warty 2 PD, nie 1.
Maciek
Maciek
Liczyłem. Przerzucając tylko mniejszą wynik i jedynie wyniki 1,2,3 (bo tylko te są z mat. punktu opłacalne do przerzucenia). Wychodzi, że MotBA daje 1,6(3) PD.