Jak dla na mnie to seerstuff na lighta jak już, w high (wbrew pozorom) najważniejszy czar już masz - to jest ward 5+, który można nawet walić z 1 kostki. Niszczarką już jest mało rzeczy do niszczenia tak na prawdę. Teraz tak patrzę, dałbym silver wanda na high, a wybieranie na light.Robson pisze:MIałem jechac na turek 2600+100 ;] ale niestety tak to już zwykle bywa, że dzień przed turniejem jest piątek
Jestem ciekaw waszych opinii, bo rozpa jest ... osobliwa tak bym to ujął i nie będę miał jej za bardzo gdzie przetestować.
( pisane odręcznie, ale mam nadzieje, że czytelnie... )
Prince, stardragon, charmed shield, 1lv death magic, ward 4+(lub ward5+ i (scroll/scroll of shielding) ) , lanca lub 2rak do walki.
BSB, kuń, save 1+ z rerollem, ward4+ one use only.
mag 2lv high magic, seer
mag 2lv, light magic, scroll, magiczne ataki
mag 1lv, lghit magic, spell familiar, ward 2+ na magię
( punkty w herosach są na styk, dlatego nie ma wymaksowanych dodatków, mozliwe ze wchodził jeszcze gem of courage na maga)
cory za 675p ~
23+20 łuków z muzykami,
10+10 włóczni z muzykami.
25 WL,muzyk, banner of sorcery
5 DP muzyk
2 ptaki
rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Nad itemami zastanawiałem się bardzo długo i uważam, że tak jest najbardziej optymalnie jak się da
w He mamy ten problem, że aby zniwelować fakt iż nasze jednostki są za drogie, musimy czymś nadrabiać. Możemy to robić tylko magią. W tym zestawieniu, przy wylosowaniu dowolnej liczby kostek PD ( 3-12 ) zawsze będziemy mieli do rzucenia od 1 do 3 karcących czarów i to powinniśmy robić przez 6 tur. optymalna faza magii dla 11-12pd to:
4pd - snajperka z deatha
4pd - flames of fenix
3-4pd - baniszment
chyba nie ma armii, której ten zestaw nie boli
przy mniejszej ilości kostek zamiast banishmentu lub deatha rzucamy chociażby 2d6s4 z high(2-3pd) lub zerówki z lighta (1-2pd) i właśnie dlatego czary nr 4-5 z high magic są tak ważne i zrezygnować z seera nie mogę
Pozostaje pytanie z czego zrezygnować na 2500pkt? albo wstawiamy gołego BSB i wywalamy DP, albo rezygnujemy z jednego maga, tyle że to by musiałbyć ten z high magic bo jeden z light jest bez sensu.
Wersja na 2500p.:
1 * Prince @ 620.0 Pts
General; Lore of Death; Halberd; Dragon Armour
Radiant Gem of Hoeth [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Dispel Scroll [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
1 Noble @ 160.0 Pts
Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Seerstaff of Saphery [30.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Amulet of Light [15.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Loremasters Cloak [40.0]
Silver Wand [10.0]
10 Spear Elves @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
10 Spear Elves @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
29 Archers @ 324.0 Pts
26 White Lions @ 438.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
1 Guardian @ [27.0] Pts
Talisman of Loec [10.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
Jak zwykle nic się nie mieści ;/ zabrakło 1pkt dla dwuraka na lorda lub 5pkt na scrolla na małym magu. Lord jest dosyć miętki, ale taki już jego smutny los, ważne że ma maksymalną możliwą obronę przed maszynami, a w walce i tak będzie unikał regonów z KB lub dwurakami.
w He mamy ten problem, że aby zniwelować fakt iż nasze jednostki są za drogie, musimy czymś nadrabiać. Możemy to robić tylko magią. W tym zestawieniu, przy wylosowaniu dowolnej liczby kostek PD ( 3-12 ) zawsze będziemy mieli do rzucenia od 1 do 3 karcących czarów i to powinniśmy robić przez 6 tur. optymalna faza magii dla 11-12pd to:
4pd - snajperka z deatha
4pd - flames of fenix
3-4pd - baniszment
chyba nie ma armii, której ten zestaw nie boli
przy mniejszej ilości kostek zamiast banishmentu lub deatha rzucamy chociażby 2d6s4 z high(2-3pd) lub zerówki z lighta (1-2pd) i właśnie dlatego czary nr 4-5 z high magic są tak ważne i zrezygnować z seera nie mogę
Pozostaje pytanie z czego zrezygnować na 2500pkt? albo wstawiamy gołego BSB i wywalamy DP, albo rezygnujemy z jednego maga, tyle że to by musiałbyć ten z high magic bo jeden z light jest bez sensu.
Wersja na 2500p.:
1 * Prince @ 620.0 Pts
General; Lore of Death; Halberd; Dragon Armour
Radiant Gem of Hoeth [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Dispel Scroll [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
1 Noble @ 160.0 Pts
Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Seerstaff of Saphery [30.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Amulet of Light [15.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Loremasters Cloak [40.0]
Silver Wand [10.0]
10 Spear Elves @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
10 Spear Elves @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
29 Archers @ 324.0 Pts
26 White Lions @ 438.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
1 Guardian @ [27.0] Pts
Talisman of Loec [10.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
Jak zwykle nic się nie mieści ;/ zabrakło 1pkt dla dwuraka na lorda lub 5pkt na scrolla na małym magu. Lord jest dosyć miętki, ale taki już jego smutny los, ważne że ma maksymalną możliwą obronę przed maszynami, a w walce i tak będzie unikał regonów z KB lub dwurakami.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
a dostales kiedys duzego fireballa na twarz ? tak z 3 razy ? boli jak *&%%$^% wiec imho plaszczyk dobra opcja bo zwyczajnie eliminuje mu pewien zakres czarów, ktore moze smialo wpuszczac a kosci trzymac na te wredne czary.Semi pisze:troche lipa nie masz praktycznie antymagii, plaszczyk fajny ale czary ktore karca WL omijaja Warda, chy alepiej krysztal...
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Jak to nie ma antymagii ? :/ a scroll i 4 chanelle to niby nic? dodatkowo zaznaczam, że pkt w lord/hero są na maxa. Nie da się wepchać więcej, więc nie piszcie, że destroy scroll > scroll, bo to nic nie wnosi Niestety nie mam 20 wolnych pkt.
Najbardziej karcące czary to są właśnie te zadające hity, jak baniszment, snajperki, pociski, plagi, flejmsy, klatki, komety, błyskawice i inne szity. Na jakieś kombosy obnizające statsy itp. jest ten jeden scroll, aby mi ktoś nie zabił całego oddziału, lub smoka.
Najbardziej karcące czary to są właśnie te zadające hity, jak baniszment, snajperki, pociski, plagi, flejmsy, klatki, komety, błyskawice i inne szity. Na jakieś kombosy obnizające statsy itp. jest ten jeden scroll, aby mi ktoś nie zabił całego oddziału, lub smoka.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
dobra, tak na powaznie nie widze potencialy w wymaksowaniu herosow...
masz smoka z lordem ktory raczej sie nie powinnien bic...
placisz za magie pierdyliard punktow tylko po to aby miec 4 fajne czary, na ktore potencialnie nie starczy ci kosci
moscasty moga zabic ci wszystkich herosow...lol
masz smoka z lordem ktory raczej sie nie powinnien bic...
placisz za magie pierdyliard punktow tylko po to aby miec 4 fajne czary, na ktore potencialnie nie starczy ci kosci
moscasty moga zabic ci wszystkich herosow...lol
bez przesady Semi, weż Robson daj 3x20 Wl i 3x magów z light, będzie lepiej przecież
Co do rozpy... punkty się znajdą tylko zalezy na co chcesz przeznaczyć WL? Bo w nich i BSB mozna szukać tych punktów, gdyż 24 z BoSem i loeciem się mieści, to tylko 3 albo aż 3 WL mniej, zaleznie od przeznaczenia oddziału, wtedy uwalniasz sporo punktów w herosach, w sam raz na zwiększenie antymagi
Flamingi na łukach daj, dają radę.
A jakby punktów ogólnie nie stykało to tiranoc na 3 orła i już.
Ogólnie to czymś takim miałem kiedyś chęc grać ale nie starczyło cierpliwości do smoka tylko, ze moja koncepcja była taka, że smok i tak ma być walczakiem (do kontry rzecz jasna . Wchodzi za to 4 herosów jak u Ciebie, w tym, że BSB dostaje radianta i mam baniszmenta z S6 plus jakiś lore pod seerstafa, high wydaje się bardzo porządany.
Co do rozpy... punkty się znajdą tylko zalezy na co chcesz przeznaczyć WL? Bo w nich i BSB mozna szukać tych punktów, gdyż 24 z BoSem i loeciem się mieści, to tylko 3 albo aż 3 WL mniej, zaleznie od przeznaczenia oddziału, wtedy uwalniasz sporo punktów w herosach, w sam raz na zwiększenie antymagi
Flamingi na łukach daj, dają radę.
A jakby punktów ogólnie nie stykało to tiranoc na 3 orła i już.
Ogólnie to czymś takim miałem kiedyś chęc grać ale nie starczyło cierpliwości do smoka tylko, ze moja koncepcja była taka, że smok i tak ma być walczakiem (do kontry rzecz jasna . Wchodzi za to 4 herosów jak u Ciebie, w tym, że BSB dostaje radianta i mam baniszmenta z S6 plus jakiś lore pod seerstafa, high wydaje się bardzo porządany.
3xwl 3xlight ma ten minus, ze mamy 1 czar, ktory kazdy bedzie sie staral zbic, a sami wl są tak samo toporni jak rozpa 3x bloodki w demonach, ktora jest mało wszechstronna i nie ze wszystkim sobie radzi. Standardowa rozpa ze smokiem i dwoma magami ma trochę za słabą magię Co do tiranoca, to wchodzi zamiast orła i dwoch łuków, bo nic innego i tak nie zmieszczę, więc nie jest to zła wymiana, dodatkowo daje to szanse na jakąś kontrę i możliwość gonienia 3d6 czego wl nie potrafią.
Kosa twoja wersja wydaje się okey, ale nadal wolę dać bsb-kowi death niż light, niestety ld9 to nie ld10, no i gorsza mobilność
Kosa twoja wersja wydaje się okey, ale nadal wolę dać bsb-kowi death niż light, niestety ld9 to nie ld10, no i gorsza mobilność
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Taka dola high elfa. ;(Semi pisze:rozpa mi sie podoba bo to cos nowego czym mozna pograc, ale turbo wynikow chyba nie zrobisz...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
w sobotę gram z bretką i takie cuś mi przyszło do głowy:
Archmage 310
General;Magic Level 4;Lore of Metal;
+Silver Wand
+Ring of Fury
Noble 174 (bierze Snajperke)
Lore of Death; Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard;
+ Radiant Gem of Hoeth
+ Charmed Shield
First Archers [16] 211
FCG
+Banner of Eternal Flame
Archers [12] 147
Musician; Captain
White Lions [15] 293
Standard; Musician
+ Banner of Sorcery
Swordmasters [7] 111
Musician
Great Eagle 50
_____________________________
Total Army Cost: 1296.0 Pts.
Konstruktywna krytyka mile widziana
Archmage 310
General;Magic Level 4;Lore of Metal;
+Silver Wand
+Ring of Fury
Noble 174 (bierze Snajperke)
Lore of Death; Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard;
+ Radiant Gem of Hoeth
+ Charmed Shield
First Archers [16] 211
FCG
+Banner of Eternal Flame
Archers [12] 147
Musician; Captain
White Lions [15] 293
Standard; Musician
+ Banner of Sorcery
Swordmasters [7] 111
Musician
Great Eagle 50
_____________________________
Total Army Cost: 1296.0 Pts.
Konstruktywna krytyka mile widziana
po co ci na bretke flamingi na archersach? jak bedzie mial cowboya z dragonhemem czy czyms to juz masz pozamiatane na tym oddziale.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
będę grał z Dark Elfami. Rozpiskę mam na razie dość standardową na Lionach, natomiast w Rarach mam 2 orły.
Czy nie było by sensowniej wsiąść BTR'a lub dwa?
gramy na 2400 EURO
Poprzednio jak graliśmy miałem inną rozpiskę i zostałem delikatnie mówiąc wystrzelany do nogi - przegrałem 3-17. Te 3 zawdzęczam (o dziwo) Phenix Guardom oraz magii Life.
Czy nie było by sensowniej wsiąść BTR'a lub dwa?
gramy na 2400 EURO
Poprzednio jak graliśmy miałem inną rozpiskę i zostałem delikatnie mówiąc wystrzelany do nogi - przegrałem 3-17. Te 3 zawdzęczam (o dziwo) Phenix Guardom oraz magii Life.
KUPIĘ: Bitsy (głównie kusze i bicze) od Dark Elves
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
na DE o dziwo najlepiej chyba grac kawaleryjsko, tak zeby nie zdazyl strzelic, ew strzelil raz, ew wlanie cisnac w rbt magie fire ring of fury itd.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
co powiecie na taką rozpiskę (2400 EURO)?
2500pt High Elves
Lords (439pts)
Prince (439pts)
Dragon armor (9pts), Great weapon (12pts), Griffon (200pts), Shield (3pts)
Dragonhelm (10pts), Vambraces of Defence (55pts)
Heroes (579pts)
Mage (185pts)
Level 2 Wizard (35pts)
Annulian Crystal (40pts), Seed of Rebirth (10pts)
Lore of Life
Noble (179pts)
Dragon armour (6pts), Great Eagle (50pts), Great Weapon (8pts),
Enchanted Shield (5pts), Guardian Phoenix (25pts)
Noble (215pts)
Battle Standard Bearer (25pts), Great Eagle (50pts), Great Weapon (8pts), Hand Weapon, Shield (2pts)
Armour of Protection (45pts)
Core (625pts)
20x Archers (245pts)
Musician (5pts), Standard Bearer (20pts), Banner of Eternal Flame (10pts)
10x Archers (115pts)
Musician (5pts)
10x Archers (115pts)
Musician (5pts)
15x Spearmen (150pts)
Musician (5pts), Sentinel (10pts),
Special (805pts)
5x Dragon Princes of Caledor (230pts)
Musician (10pts), Standard Bearer (70pts), Banner of Sorcery (50pts)
5x Dragon Princes of Caledor (160pts)
Musician (10pts)
5x Dragon Princes of Caledor (160pts)
Musician (10pts)
1x Tiranoc Chariot (85pts)
1x Tiranoc Chariot (85pts)
1x Tiranoc Chariot (85pts)
Rare (50pts)
1x Great Eagle (50pts)
KUPIĘ: Bitsy (głównie kusze i bicze) od Dark Elves
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue
to jest chyba najsłabszyi najmniej opłacalny element rozpiski ;(Prince (439pts)
Dragon armor (9pts), Great weapon (12pts), Griffon (200pts), Shield (3pts)
Dragonhelm (10pts), Vambraces of Defence (55pts)
pozatym nie masz za bardzo czym powalczyć... rydwany i dragoni mogą robić ewentualnie za wsparcie, a nie za główną siłę uderzeniową niestety