Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: King Thorgrim »

Przepraszam juz poprawiłem. Miało być DE - Dark Elves.

Awatar użytkownika
Laiq
Wałkarz
Posty: 63
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Laiq »

ja używam tego drugiego i jestem zadowolony

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

Ja też używam tego drugiego, ponieważ jest prawie nie do zajechania; 7WS, 6S, 6T, 6W, AS 1+, WS 4+, no i 6 ataków. 4 od lorda i 2 od dzierzycieli.

Chciałem przetestować taką "kosiarkę" (wojownika); Cory trafia na 2+ i rani na 3+. Do tego zadaje od 6 do 12 ataków + 2 od dzierzycieli.

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Tych ataków od dzierżycieli przy lordzie, który ma trzymać kogoś w challengu to raczej nie licz - słaba szansa, że się przebiją przez ASv 1+... IMO jeśli Lord ma być do trzymania dueli to wtedy obowiązkowe RoMight - wtedy mamy jakiekolwiek szanse na zrobienie czegoś.

Ostatnio kminiłem jakieś rozpiski na Euro i zacząłem szukać czegoś z mniejszą liczbą żyrków - wcześniej grałem na 2 organy + klopa + działo + 3 żyrki, teraz chcę zobaczyć jak działać będzie 2 organy + 2 działo + klopa + 1 żyrek (więcej się nie zmieści ofc przez ograniczenia euro).

Heroes:
Tan BSB (Dwarf pistol, shield, MRoGrungi,RoSlowness x2) 209 pkt
Runesmith(shield, RoStone,RoSpellbreaking x2) 113 pkt
Runesmith(shield, RoStone,RoSpellbreaking x2,MRoPassage) 123 pkt
Master Engineer(brace of pistols, RoStone) 85 pkt
Master Enginner(brace of pistols, RoStone) 85 pkt - Generał
615/1200
Core:
25 Dwarf Warriors(shields,fcg) 255 pkt
35 Dwarf Warriors(GW,fcg) 380 pkt
635/600+
Special:
Grudge Thrower(RoAccuracy,MRoPenetrating x2) 155 pkt
Cannon(RoForging) 145 pkt
Cannon(RoForging,RoBurning) 150 pkt
Gyrocopter(Vanguard) 100 pkt
550/1200
Rare:
Organ Gun(RoAccuracy) 145 pkt
Organ Gun(RoAccuracy,RoBurning) 150 pkt
16 Irondrakes(fcg, Torpedo,Cinderblast Bombs) 305 pkt
600/600

Podwójny slowness na tana wszedł, bo wyrzuciłem trzeciego małego smitha ze scrollem (i tak przeważnie dwa scrolle mi wystarczają, szczególnie, że są duże - zazwyczaj przeciwnik ma tylko jeden czar wygrywający mu grę). Paring z którym grałem już i wiem, że jestem totalnie w tył są oczywiście HE z bannerem nieśmiertelności - rozważam zrobienie jednych organków pustych, ale to jest trochę marnowanie potencjału pod względem reszty paringów. Ciężko pewnie będzie też z lizkami, bo tam ten dodatkowy cannon ma szansę się marnować jak trafię na morze skinków. Co myślicie, co zmienić w rozpisce?

Awatar użytkownika
Hunter
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: RYK Częstochowa

Post autor: Hunter »

Na katape zamiast podwójnej penetracji daj rerol misfajera Masz wtedy klopę przy której nie musi się kręcić ME. Wywal bomby torpedę i championa z drejków i daj ich więcej wtedy He nie koniecznie będą dla Ciebie przegranym paringiem. Pomyślałbym także o drugiej niszczarce zamiast zwykłego scrola. Ogólnie rozpa fajna. Ja też ostatnio gram na 5 maszynach i nawet się to sprawdza.

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

Mi też się podoba. W końcu maszyny to czarny koń krasnoludów.

Zastanowił bym się ewentualnie nad zmianą Warrior'ów na Longbeard'ów z jedną Rune of Slowness?!

Garland the Ironfart
Chuck Norris
Posty: 399
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Garland the Ironfart »

A ja dorastam do zostawiania organków w domu. Ciągle mi spadają na wiele sposobów a jeszcze wprowadzają lukę w linii. Dlatego zaczynam używać 2x armata i klopa. Daje duży bonus na potwory, a najważniejsze że ustawione za hordą długobrodych daje sporo wygody i spokoju. Jak to widzicie?

Garland

Awatar użytkownika
Laiq
Wałkarz
Posty: 63
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Laiq »

Też mam ten dylemat, sporo grałem na 2 armaty + klope + 5 żyrów.
Teraz jednak wracam do organek + inżynier, jest to niezły straszak na jazdę i inne cięższe jednostki. niestety jest to cel nr 1 dla wroga i często spadają zanim zrobią cokolwiek.

Garland the Ironfart
Chuck Norris
Posty: 399
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Garland the Ironfart »

No właśnie. Są tak mocne, że powstało na nich mnóstwo patentów. Armaty i katapulty przy SLoS można pięknie pochować. Organy pewnie da się fajnie ustawić, ale ja po prostu nie umiem. Zwlaszcza przy niewygodnych dla nas armiach, jak elfiory, lizaczki itp.

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

Ja tę rozpiskę na 1500 pkt. z dwoma organkami pisałem pod Dark Elves. Organki potrafią przetrzebić odziały przeciwnika. Jednakże faktycznie, tak jak piszecie, wzbudzają strach i stanowią główny cel. Faktycznie czasami nie zdążą się rozkręcić, by pięknie kosić w pełnym zasięgu i faktycznie mimo wielkiej siły ognia słabo się bronią. Uważam, że są po prostu mocno zbilansowane, tak że potrafią bardzo dużo napsuć krwi przeciwnikowi jak i zmarnować nam trochę pkt.

Kolas111
Chuck Norris
Posty: 403

Post autor: Kolas111 »

Mi ostatnio organki przeciw WE się nie sprawdziły ale tu akurat wina Byl ich las i ustawienie. Ale są fajnym straszakiem.

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

Szkoda pkt., aby straszyły. Warto je dobrze wykorzystać. Np. Organki + Runa celności, Mistrz Inżynier, 5 Rengersów lub Żyrokopter do obstawy.

Garland the Ironfart
Chuck Norris
Posty: 399
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Garland the Ironfart »

300 pkt. No nie wiem. Obawiam się, że dobry gracz turniejowy zawsze je ugryzie. Inna sprawa że nie umiem nimi grać. Pewnie błędem jest wlaśnie ich chronienie, bo i tak słabo działa. Widziałem natomiast organy stawiane samopas, z dala od sił głównych, za to z pięknym polem ostrzału. Z założenia miały same sobie radzić. No i działa to, tylko niestety nie mój (jeszcze) poziom percepcji. Prawda jest taka że bitwy wygrywam czasem armatami, czasem piechotą, czasem bohaterami, przegrywam natomiast organami. Ale nie tracę nadziei. :)
Jedna rada. Nie bierzcie na nie runy ogniowej. Jest tyle ognioodpornych przykrości, że prosimy się o kłopoty.

Garland

Kolas111
Chuck Norris
Posty: 403

Post autor: Kolas111 »

Chodziło mi ze oprócz tego ze koszą to jescze straszą. 2 dobre rzuty mogą wyrządzić ogromne straty. Ja gram standard Accuaracy i inżynier. Nie zamierzam przestawać nimi grać bo są super.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Organki mają potęzny efekt psychologiczny, ale na obecne ETC grałbym bez nich.
Podoba mi się opcja 2x katapulta + armata.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Garland the Ironfart
Chuck Norris
Posty: 399
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Garland the Ironfart »

wg. mnie najlepszy wybór. Niestety mam jedną katapulte i ratuję się dwoma armatami. Nie są tak uniwersalne ale rozwiązują problem potworów i maszyn. Jak to mówią bezpieczeństwo przede wszystkim.

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Ostatnio zagrałem tą rozpiską na lokalu:

Dwarf Lord: shield bearers, Master Rune of Smiting, Rune of Might, Rune of Parrying, Rune of Stone, Rune of the Furnace - 305
Runesmith: Shield, Rune of Spellbreaking X 2, Rune of Stone, Rune of the Furnace shield - 121
Thane BSB: Strollaz Rune, shield - 123

30 Hammerers: fcg - 450

Gyrocopter: 80
Gyrocopter: 80
Gyrocopter: 80
Gyrocopter: 80
Gyrocopter: 100 vanguard
Gyrocopter: 100 vanguard

Działo: Rune of Forging, RoFire - 150
Działo: 120

40 Warriors: dwuraki, fcg - 430
10 Warriors: shields - 90
10 Warriors: Shields - 90

2399 pkt

I powiem szczerze, poszło nienajgorzej jak na powrót po latach, 30/60 pkt, najpierw zmasakrowałem High Elfy, potem dostałem maskę od Skavenów Kalafiora, a na koniec ugrałem remis z demonami. Fajnie to działa, a gyrocoptery w takiej ilości są dużo bardziej użyteczne i godne zaufania niż maszyny, działają jako odginaczki, przeszkadzajki, łowcy maszyn/samotnych magów itp i sieją zagładę w klockach piechoty.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Ja bym wymienił jednego żyrosa na drugiego scrolla, przy jednym możesz nieźle oberwać z magii.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Przy dwóch też, nie ma reguły.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Widziałem przebłyski z Twojej gry z demonami, demony w defensywie, kraśki full-napór :)

Na lordzie mozesz zdjąć stone i dac tarczę.
BSB ucieszyłby się z Grungniego (i nie tylko on).
Gołą armatę zamien na katapultę z accuracy + forging, celnosc porównywalna, a wieksza elastycznosc, i opcja indirect hita.
Jesli idziesz do przodu, to zawsze młotami?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

ODPOWIEDZ