Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Re: Zapytania o zielone zasady
1. Dobrze.
2. Dokładnie k6. Możesz zdecydować czy rzucać na szybowanie.
3. Test zdajesz, gdy przechodzisz przez teren inny niż wzgórze. Dodatkowo zdajesz jak wpadłeś na impas albo krawędź stołu. Czyli fanol może biegać po lesie i wodzie, przez murki i ruinki, ale ma test oblewany na 1 i 2. (
4. Jeśli pytasz o ordnance to tak, D3+1, a modelom z Fly (Lotem) dodatkowe +1, czyli D3+2 (RB str. 96). To jedna ze słabszych zasad, zbyt nawymyślana.
5. Tylko w swojej fazie strzelania lub w reakcji na szarżę przeciwnika. (AB "used on player's turn" - kontekst wskazuje, że gracz to ten, który używa)
6. Całość punktów tracisz. Ten zapis odnosi się do kilku bohaterów w oddziale i odpowiada na pytanie, które by wyszło po wybiciu oddziału do nogi. Chodzi o efekty czarów na przykład.
7. Nie da się. Nawet wskrzeszeniem. Sztandar nie jest też przejmowany przez zwycięski oddział.
8. Nie ma zasady sniper w strzelaniu, wiec to Ci nie grozi. Są jednak wciąż czary, które biją w każdy model w oddziale oraz czary z zasadą Focused (RB 37).
2. Dokładnie k6. Możesz zdecydować czy rzucać na szybowanie.
3. Test zdajesz, gdy przechodzisz przez teren inny niż wzgórze. Dodatkowo zdajesz jak wpadłeś na impas albo krawędź stołu. Czyli fanol może biegać po lesie i wodzie, przez murki i ruinki, ale ma test oblewany na 1 i 2. (
4. Jeśli pytasz o ordnance to tak, D3+1, a modelom z Fly (Lotem) dodatkowe +1, czyli D3+2 (RB str. 96). To jedna ze słabszych zasad, zbyt nawymyślana.
5. Tylko w swojej fazie strzelania lub w reakcji na szarżę przeciwnika. (AB "used on player's turn" - kontekst wskazuje, że gracz to ten, który używa)
6. Całość punktów tracisz. Ten zapis odnosi się do kilku bohaterów w oddziale i odpowiada na pytanie, które by wyszło po wybiciu oddziału do nogi. Chodzi o efekty czarów na przykład.
7. Nie da się. Nawet wskrzeszeniem. Sztandar nie jest też przejmowany przez zwycięski oddział.
8. Nie ma zasady sniper w strzelaniu, wiec to Ci nie grozi. Są jednak wciąż czary, które biją w każdy model w oddziale oraz czary z zasadą Focused (RB 37).
- sernikwystygl
- Wałkarz
- Posty: 74
- Lokalizacja: 51° 13' 14" N; 22° 42' 5" E
czesc powiedzcie mi czy:
1. idol jako bsb moze rzucac i przyjmowac pojedynki?
2. lodr IO tez ma wszystkie bronie jak IO w specjalach czy musze mu wykupic bo w AB mam taka mozliwosc
1. idol jako bsb moze rzucac i przyjmowac pojedynki?
2. lodr IO tez ma wszystkie bronie jak IO w specjalach czy musze mu wykupic bo w AB mam taka mozliwosc
Przy special attackach jest tylko zapis, że bronie/umiejętności nie modyfikują ich siły. Nie widzę nigdzie zapisu, że mogę tylko r&f modele bić.Shino pisze:crush attack jest special attackiem, wiec podlega ograniczeniom dotyczacym special attackow.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:
Zawsze chciałem być w Nemezis
- sernikwystygl
- Wałkarz
- Posty: 74
- Lokalizacja: 51° 13' 14" N; 22° 42' 5" E
dzieki Shino
troche IO traci no ale coz juz wałki nie przejda
troche IO traci no ale coz juz wałki nie przejda
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Mam oddział cave goblinów. Dołączam tam NG w koronie dającej vanguard.
Mogę tam dołączyć forest goblina na średnim pająku? Zasada korony mówi, że nie można dołączać modelu w koronie do oddziału, ale nie mówi nic o dołączaniu do gościa w koronie.
Mogę tam dołączyć forest goblina na średnim pająku? Zasada korony mówi, że nie można dołączać modelu w koronie do oddziału, ale nie mówi nic o dołączaniu do gościa w koronie.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
przez to, że są insignificant to wałek jest minimalny. można podwieźć vanguardem pająki w klocku NG albo maga z grzybami w klocku forest goblinów...
co innego jakby dało się dołączyć pana orka na dziku z apokalipsą, 1+ 5+ lucky shield potka inicjatywy...
z innych uwag:
złożyło mi się coś takiego:
generał j.w.
BSB 1+4+
kowboje na pomidorach 3+ 5+ i 3+ T6
magowie odginaczki
mag ork z łukiem
kusze
kawa core na wypasie z +1Mv
2 dd i klopa
5 hopperów
6 wózków
Ze starej rozpiski zostało mi tylko dwóch magów na wilkach
co innego jakby dało się dołączyć pana orka na dziku z apokalipsą, 1+ 5+ lucky shield potka inicjatywy...
z innych uwag:
złożyło mi się coś takiego:
generał j.w.
BSB 1+4+
kowboje na pomidorach 3+ 5+ i 3+ T6
magowie odginaczki
mag ork z łukiem
kusze
kawa core na wypasie z +1Mv
2 dd i klopa
5 hopperów
6 wózków
Ze starej rozpiski zostało mi tylko dwóch magów na wilkach
-
- Kretozord
- Posty: 1758
6 pojedynczych najlepiej chyba. oddziały rydwanów też są spoko, ironi są ok... drugi klepacz też ciekawy..
na razie złożyło mi się max kawy (15) i 28 kusz idealnie za 625
jeśli chodzi o core, to są bardzo dobrze zbalansowane. dzikusy, dzikusy z łukami, fanole, fasty... nie ma takiego złożenia core, które bym wyśmiał na poziomie rozpiski.
na razie złożyło mi się max kawy (15) i 28 kusz idealnie za 625
jeśli chodzi o core, to są bardzo dobrze zbalansowane. dzikusy, dzikusy z łukami, fanole, fasty... nie ma takiego złożenia core, które bym wyśmiał na poziomie rozpiski.
Siema, czy w ósmej edycji można mieć dwóch mistrzów tej samej domeny magii? Albo inaczej: czy jeśli mam mistrza dużych zielonych, to czy kolejny szaman, który też używa tej domeny nie może sobie wylosować żadnego czaru?
Z zasad na stronie 162 wynika, że jeśli mam już jakiś czar jednym magiem, to drugi mag nie może mieć tego samego czaru, ale chciałem się upewnić.
Z zasad na stronie 162 wynika, że jeśli mam już jakiś czar jednym magiem, to drugi mag nie może mieć tego samego czaru, ale chciałem się upewnić.
Nie ma już devastating charge w 0.99.Mikolak pisze:Jak gargantula dostaje devastating charge od bożka to, kazdy z 8 goblinów na niej dostaje dodatkowy atak?
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:
Zawsze chciałem być w Nemezis
- sernikwystygl
- Wałkarz
- Posty: 74
- Lokalizacja: 51° 13' 14" N; 22° 42' 5" E
czesc powiedzcie mi czy dobrze rozumiem:
0 At ‘Em Lads! 10+ Range 18” Hex Lasts one Turn All units may reroll failed tohit rolls in close combat against the target.
czyli wszystkie moje jednostki w zasiegu 18 ktore sa w zwarciu dostaja hejta?
0 At ‘Em Lads! 10+ Range 18” Hex Lasts one Turn All units may reroll failed tohit rolls in close combat against the target.
czyli wszystkie moje jednostki w zasiegu 18 ktore sa w zwarciu dostaja hejta?