Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)

Post autor: Hoax »

PiotrB pisze:Cała sztuka w tej grze to wystawić jak najmniejszą armię.
Powuedz to szczurom :roll:
Dzwonek, komplet rarów, weapon teamy, jezzaile, dodatkowy heros i jakiś jeden zdechły unit? To ja podziękuję...

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Jasne, napiszmy grę w 3/4 od nowa #-o Nie rozumiem,skąd to samozaparcie w reanimacji takiego trupa,skoro można grać dalej w 8ed ETC,system,który jest już dobrze ograny i w miarę wyważony - albo zagrać GW na nosie i przerzucić się w ogóle np. na KoW2. Serio,po takiej akcji stopień niechęci do tej firmy,jaki mnie opanował, jest baaardzo wysoki...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Popieram, spalić ten cały AoS nim złoży jaja.

8ed jest stabilna i ma szansę pożyć parę lat lub KOW2, dziś sam chyba zamówię preorder na booka do 2ed by mieć ładną książkę nawet jak zasady będą online. Wczoraj zagrałem sam ze sobą i duża szansa jest - nie wiem co będzie dodane w 2ed ale jestem pełen nadziei że się nie zawiodę i mają mój kredyt zaufania. tu link do mojego raportu w KoWa http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 0#p1358750


niestety bez zdjęć :( Na czym można fotki w ogóle hostingować?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Teo
Wałkarz
Posty: 79

Post autor: Teo »

Dzisiaj miałem okazje obejżeć 2 bitwy armii ze startera...

Po początkowej fali niechęci na spokojnie poczytałem sobie skrole i zasady. W mojej ocenie jeśli uda się skompować i ujednolicić sposób tworzenia rozpiski, czy to poprzez stworzenie wartości punktowych czy też w inny sensowny sposób to gra ma sens. Szczególni, że same figurki mają być mocno saportowane - wiele nowości.

Praktycznie wszystko zależy od tego co zrobi środowisko i czy goście z ETC wezmą się za ogarnięcie całej sprawy.

IMO granie w 8 edycje to powolna śmierć...

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Ciekawe ile jest baboli w tych PDFach. Ja już znalazłem 2.
Konie questów mają 1 przebicia, co odczytuję jako bonus do sejwa dla przeciwnika. :mrgreen: Hitem są natomiast teradony, które wypłacają 7 ataków z modelu. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Myślę że za duże nadzieje pokładasz w gronie ETC bo chyba liczysz że ci 80% gry zmieni ot tak. Raczej szkoda trudu bo i roboty nieco za dużo się wydaje.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jeden duzy, ktory znalazlem to to, ze sojusz demony szczury wygrywa kazda gre w 1 turze...

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

czyli koszty ogrów wyglądały by tak jak rozumiem?

- Irongut: 4+4+3-3-4 = 4*4=16
- Ogre: 5+4+3-3-4 = 5*4=20
- Mournfang: 4+4+3-7?-6 = -2*6 = -12 (chyba ze osobno za jeźdźca i dół a potem dodać. Wtedy: 4+4*2+3*2-7-6 = 5*6=30
- Maneaters: 5+3+3-4-4-2 = 1*4 = 4

pomysł ciekawy, ponieważ wszystkie statystki modeli stanowią o ich sile, ale do dopracowania, albo po prostu trzeba poczekać GW zaproponuje coś więcej.
Oya, Oya, Oya !!!

Awatar użytkownika
rimbo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rimbo »

Najlepsze byłyby punkty do każdej jednostki, ale taki comp przynajmniej na początku będzie przydatny.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

sly pisze:czyli koszty ogrów wyglądały by tak jak rozumiem?

- Irongut: 4+4+3-3-4 = 4*4=16
- Ogre: 5+4+3-3-4 = 5*4=20
- Mournfang: 4+4+3-7?-6 = -2*6 = -12 (chyba ze osobno za jeźdźca i dół a potem dodać. Wtedy: 4+4*2+3*2-7-6 = 5*6=30
- Maneaters: 5+3+3-4-4-2 = 1*4 = 4

pomysł ciekawy, ponieważ wszystkie statystki modeli stanowią o ich sile, ale do dopracowania, albo po prostu trzeba poczekać GW zaproponuje coś więcej.
Ironguta liczyłem tylko i tam jest 4+4+3 (Save, Hit, Wound) - 3-3 (3 ataki i 3 multiplikacji) = 5 * 4 rany = 20. Czyli taka 3ka Irongutów liczy się jako 12 modeli pod względem limitu jednostek, kosztuje łącznie 60pkt (3x20pkt) i ma współczynnik 5pkt pod względem kompozycji ;)

Ja się nie zgadzam tam tylko w 1 punkcie. Są jednostki, którym statystyki zmieniają się w zależności od liczebności. Tutaj uwzględniłbym średnią statystykę (tak jak bierze się średnią wartość w przypadku liczby Woundów na n. Smokach) zamiast olać to całkowicie. Zombie mają 6+/6+, ale jak jest ich 30+, to wychodzi 3+/3+, więc ich To Hit i To Wound bym liczył jako 4.5+ :?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Morok

Post autor: Morok »

bez kitu nie łatwiej było podać to w punktach za model biorąc pod uwagę statystyki ? Tylko teraz trzeba wyliczać nie każdy wie jak, a idź pan w ch*j

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Dębek pisze:Ciekawe ile jest baboli w tych PDFach. Ja już znalazłem 2.
Konie questów mają 1 przebicia, co odczytuję jako bonus do sejwa dla przeciwnika. :mrgreen:
W wielu grach tak jest że niektóre bronie jak np szczęki i kopyta konia są na tyle słabe że zwiększają pancerz wroga :) Serio! :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Bocian pisze:Jasne, napiszmy grę w 3/4 od nowa #-o Nie rozumiem,skąd to samozaparcie w reanimacji takiego trupa,skoro można grać dalej w 8ed ETC,system,który jest już dobrze ograny i w miarę wyważony - albo zagrać GW na nosie i przerzucić się w ogóle
Niektórzy wolą kopać się z koniem. I wbijać kwadracik w okrągłą dziurkę, choć tuż obok jest dziurka kwadratowa.
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." ;)

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

To nie jest rozwiązanie na nowe zasady. Czy ktoś grał na nowych zasadach mortal ran, na kombinacjach z trucizna, zasadami hold line. Skoro cały komp pod etc trwa z 4-5 miesięcy to doprowadzenie tego do stanu umożliwiającego grę zajmie z rok. A jak wszystko będzie cacy GW strzeli zasady z dupy poraz 2 i będzie blokowało ludzi którzy tworzą etc itd. Oni chcą usilnie pozbyć się jakiegokolwiek czynniki turniejowego i napędzić sprzedaż modeli by grało się tym co się podoba a nie obitym standardem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Można zrobić rozpiskę punktową wszystkich jednostek według wzoru ze statystyk i wtedy można będzie testować zacząć. Jakiś początek być musi :wink:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Wystarczy wprowadzić 1 prostą i zdrową zasadę - przy wystawianiu armii każdy z graczy podczas swojego wystawienia może powiedzieć STOP - po czym następuje jeszcze tylko 1 kolejka i KONIEC wystawiania... to by był niesamowite - zapomnijcie o jakimkolwiek przeliczaniu! :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

Tylko jak będziesz liczyć modele gdy wraz z wzrostem ich liczebności zwiększają się ich zdolności bojowe.
Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Kopyt pisze:Tylko jak będziesz liczyć modele gdy wraz z wzrostem ich liczebności zwiększają się ich zdolności bojowe.

A po co chcesz to liczyć ? Załóżmy że wprowadzamy zasadę jak mówię - z tym dodatkiem że zawsze jako 1 wystawienie to Generał ... dla mnie osobiście nie ma najmniejszego znaczenia co Ty wystawisz ... no początku będę wystawiał pojedyncze modele do czasu aż wystawisz większy oddział i będzie mnie o 1/3 mniej. Mówię stop - coś tam dostawiamy i heja - Totalna rozgrywka! :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Wystawiam Bloodka generała i mówię stop. Come get some :P

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Hoax pisze:Wystawiam Bloodka generała i mówię stop. Come get some :P
+1
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Zablokowany