PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: gerald_tarrant »

dzięki, chciałem tez zapytać o destroyera :)

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

Wiem, że na pewno wiele razy zadawane i pewnie jest w booku, którego nie mam, ale spieszę się...
Na czym dokładnie polega hierarchia ( czy jakoś tak ) wśród liche-ów, przy rzucaniu czarów???
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Mazi88
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Mazi88 »

A chodzi o to, że inkantacje musisz rzucać w ściśle określonej kolejności , a konkretnie:
1. Wszystkie bound spelle które nie są używane przez bohaterów
2. Bound spelle Icon Bearera
3. Tomb Princes i jego bound spelle
4. Tomb Kings i jego bound spelle
5. Nastepnie liche, jednak Hieronim castuje ostatni, razem ze swoimi bound spellami
6. Na samym końcu jest The Casket of Souls
May will be done!

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

i pamiętaj że jak zapomnisz powiedzmy o TP lub o której z liczek i rzucisz już inkanracje z kolejnego w kolejności to już nie możesz rzucic z tego o którym zapomniałeś bo jego kolej przepadła

jeśli robisz w armybuilderze to masz tam taką opcje z boku -casting order- gdzie numerujesz w jakiej kolejności rzucasz inkantacje

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

1. Ile auto hitów wypłaca TK z Destroyerem atakujący Stegadona z bohaterem w środku i komu ?

Gdzie mogę znaleźć klaryfikację tej zasady ? (proszę wskazać konkretnie miejsce)

2. Czy ataki z Destoyera są "flaming" ? (nie mam książki pod ręką) ?

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

1. wszystko po 2, czemu miałoby być inaczej?
2. nie
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

1. wszystko po 2, czemu miałoby być inaczej?
Czyli steguś 2, każdy skink po 2 i hero też, tak ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

tak
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Bravd
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Lokalizacja: Lubartów (k. Lublina ;])

Post autor: Bravd »

Czyli jeżeli jedzie lord na smoku, to TK wypłaca z destroyera 2 ataki w smoka i 2 ataki w lorda, tak? :)
"Niech piaski zakryją całą ziemię..."

Awatar użytkownika
Mazi88
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Mazi88 »

Dokladnie tak
May will be done!

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Sorki ze bezpośredniość ale nie interesuje mnie odpowiedz "tak".
Chciałbym wiedzieć gdzie jest to jasno i dokładnie sprecyzowane - proszę podać źródło i miejsce

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Destroyer wali po 2 ataki w każdy model stykający się z kingiem, a kilkuwoundowe mounty i ich jeźdźcy są tak traktowani jako oddzielne modele
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Cytaciki z booka:
(...) or make a special attack. If the special attack i chosen, all enemy models that are touching the Tomb King take two automatic hits.
If a target is riding a monster or chariot, then both take two automatic hits.
Powinno być wszystko jasne. :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Nie wydaje mi się aby było to jasne w 100%. Stegadon nie jest liczony jako osobno Monster a osobno skinki jako załoga. Traktuje się go jako całość tylko charakter jest "dodatkiem" wiec 2 hity na stegadona i 2 charaktera jest uzasadniona, co do załogantów jest to nadużycie.

Sorki nie przekonaliście mnie czekam na jednoznaczny zapis.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Raamiel pisze:Stegadon nie jest liczony jako osobno Monster a osobno skinki jako załoga. .
nawet w rulebooku jest fragment o monster with many riders :D

a stegadon zdaje monster reaction po zabiciu calej zalogi ;)
Sorki nie przekonaliście mnie czekam na jednoznaczny zapis.
nikt cie nie bedzie przekonywal. Po prostu sie dowiedziales jak jest i tyle...

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Zatem w przypadku Kollosusa (ma 10 ludzików załogi) na którym jedzie Lord Chaos Dwarfów - King z Destoyerem jest auto killem tak ? broń kosztuje 70 punktów a Kollsosu z Lordem.... prawie 600 ....

W każdym razie dziękuję Wam za odpowiedź - na której stronie RB jest zapis taki ? Szukałem ale coś nie znalazłem.

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

O nie, co my z tym zrobimy... :roll: Ring of hotek za 25 pkt wyłącza Book of Hoeth za 100, jakoś nikt nie płakał jeszcze z tego powodu.
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Raamiel pisze:Zatem w przypadku Kollosusa (ma 10 ludzików załogi) na którym jedzie Lord Chaos Dwarfów - King z Destoyerem jest auto killem tak ? broń kosztuje 70 punktów a Kollsosu z Lordem.... prawie 600 ....

W każdym razie dziękuję Wam za odpowiedź - na której stronie RB jest zapis taki ? Szukałem ale coś nie znalazłem.
Skoro liczysz kollosusa z lordem, to licz kinga z destroyerem to dokładnie 271pts
Pi razy drzwi stosunek 1:2 dla kolosusa

zaś hotek do hoeth wynosi 1:4 i bez jęków.

Ale jak ta sprawa Tobie nie pasuje proponuje popłakać na masterze przy LS. Może coś z tym zrobią?

Tylko dam Ci radę płacz przy Golanie i pochlipuj on ma miękkie serduszko i całkiem niezłego kopa.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Bez złośliwości proszę. Chciałem uzyskać Waszą zdanie na ten temat i uzyskałem. Sprawę Kollosusa zamykam.

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Bez głupich fochów proszę.

ODPOWIEDZ