BP - R wersja 1.03 opublikowana

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Re: BP - R wersja 1.03 opublikowana

Post autor: Charki »

Marek Golan pisze: Jedyna opcja special charaktersow moim zdaniem to dopuszczenie ich w O&G zamiast istniejacych zmian zasad (by wywalic zmiany zasad [ktore jak wiadomo sa bee], ale dac cos w zamian orkom. Zeby im nie odbierac poprostu tego co juz dostali). Ale po zastanowieniu pomimo tego, ze nie podoba mi sie o&g BP to bym nic nie zmianial i nie dopuszczal ich nawet w orkach i zostawil tak jak jest, bo pewnie jednak gracze o&g wola grac na obecny bp i nie ma co ich uszczesliwiac na sile.
A nie mozecie dac orkasom imiennych bohaterow bez zabierania im bonusów danych w BP ?

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Dwa tygodnie, z tym postem 441 odpowiedzi - zastanawia mnie tylko o czym to świadczy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

pewnie, ze jest duze ainteresowanie tematem i ze ludzie maja za duzo wolnego czasu...

to jest 442 odpowiedz... mam nadzieje, ze tez o czym s swiadczy

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

RAFIX pisze:brnąc w ten temat co dostaną wojownicy choosu, bo też są drodzy i nie grywalni
Rafix proszę tylko bez niedorzecznych prowokacji...
RAFIX pisze:Dwa tygodnie, z tym postem 441 odpowiedzi - zastanawia mnie tylko o czym to świadczy.
O wszystkim. W zależności jak te obecnie 443 wypowiedzi zinterpretujesz.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, o 23:18 przez Kal_Torak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Shina (i resztę szanownej LS) to bym prosił o określenie się wobec argumentów Barbarossy
Żech siem ustosunkował z 5 stron temu.

Speców nigdzie nie ma i niech tak zostanie - jak ich wprowadzać, to dla wszystkich (może zbanować z 5). Ale większość jest bardzo lightowa i dużo słabsza od kodeksowych. Tylko potem będziemy mieli epickie starcia dwóch karlów franzów na smokach.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Toni pisze: A Shina (i resztę szanownej LS) to bym prosił o określenie się wobec argumentów Barbarossy
juz jakis czas temu o tym pisalem:
1) czemu w imperium tak a winnych armiach nie? a jesli w innych to we wszystkich czy w kilku? i wszystkich speciali czy kilku?
2) czemu nagle wprowadzac speciali w imperium, ktore slaba armia nie jest? nie jest armia topowa lecz tylko 3 sa w tej wchwili takie armie
3) czemu banowac czeolg zeby wprowadzic bardziej giete (moim zdaniem) jednostki?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

oprocz roznic w jakosci special charakterow sa jeszcze roznice w wystawianiu:
1)wiele armii ma 2 do wyboru,obu takich sobie
2)wiele armii nie ma mozliwosci wziecia takiego typa ze slota special.

z punktu widzenia OnG-> tylko nie speciale. na pewno w niczym mi to nie pomoze. BP zrobil co mogl bez napisania nowego codexu.

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

Kal_Torak pisze:
Rafix proszę tylko bez niedorzecznych prowokacji...
to nie jest prowokacja po prostu uważam że wojownicy to też nie jest kategoria B armii, tylko C
i skoro upominasz się o bonusy do imperium to ja też chce aby wojownicy dostali jakiś boost

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

KaL_Torak mówiłeś coś ze nie będzie koncertu życzeń... :lol2:
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

A ja chcę, żeby eternal guard byli ItP i mieli 2 ataki bazowe z S4 a a treekiny stubborn :roll:

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Nie grałem już dawno na zasady BP i R, więc nie byłem specjalnie świadomy zmian, które zaistniały.
Jedyne co mi się nie podoba to brak obcięcia POKa, a tak poza tym to:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Biadolonie graczy empire jest naprawde zalosne.Macie mocną armie, jak sie gra na 1 czolgu to ma sie wiecej pkty na smieci i lekki ostrzal. Macie altara wiec o co ten placz. Sory jak ktos narzeka na slabe imperium to albo jest idiota albo słabym graczem. A spec herosi to jakis chory pomysl. Czemu nie ogrom a imperium wlasnie...? :D :)
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Taka mocna armia ze na Euro miales grac nia a wybrales Woch :D I na dodatek slyszalem strasznie ssiesz nawet od JH :mrgreen:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Hurtmaker
Chuck Norris
Posty: 448

Post autor: Hurtmaker »

mocne to może i imperium jest...ale nie w oparciu o zasady euro i BP+R. pewnie, że tą armią można powalczyć z każdym. w teorii zawsze można odnosić sukcesy. praktyka jak wygląda, każdy widzi...dlatego będę się upierał, żeby ograniczenia imperium rozbijały wyłącznie combo: waraltar+dwa tanki.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Jest to jakiś argument. Zasada, że czołg jest 0-1, ale tylko w armii, w której jest War Altar.
Z drugiej jednak strony powoli panowie, powoli. Macie z powrotem 4 armaty. Nie wszystko na raz.
Empire na zasady euro moim zdaniem jest bardzo słabe, ale przy nowym BP+R odzyskuje sporo z dawnej świetności.
Co więcej przyczyna tego, że empire nie ma w czołówce jest bardziej złożona niż same tylko odebranie drugiego czołgu. Po prostu wszyscy najlepsi gracze Imperium prawie w jednym momencie przestali tą armią grać. Wystarczy zobaczyć czołówkę ligi z okresu królowania empire i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy którykolwiek z tych ludzi gra jeszcze empire.
Jeśliby 2 czołgi miały wrócić na stoły to koniecznie z przyznawaniem punktów za ich połówki.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Przetestowalismy na razie u nas zasady Draconu z przywroconymi czołgami i radzi sobie na poziomie a nie ponad nim. Przy czym na BP+R bedzie bardziej pocięte chociazby przez znacznie słabsza magię. Po prostu turniejowo na takie hordy lataczy juz nie ciśnie tak mocno. :wink:

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Po prostu turniejowo na takie hordy lataczy juz nie ciśnie tak mocno. :wink:
To się zgadza. Cannony nie ogarniają dobrze harpii i fell batów. Trzeba pokombinować. Może działa osłaniać falagelantami i zostawiać tylko małe szczelinki do strzelania. Zawsze jest jeszcze Orb thunder (niby nie to samo co falcon horn w bretce, ale zawsze). Przy jednym czołgu mieści się dużo kuszników więc przynajmniej cześć lataczy (harpie) można spróbować spanikować.
Uważam, że np Bladzio i trzy razy furie (ograniczenie z BP+R) są dla 4 armat i 45 kuszoli (3x10 + 3x5) w miarę do ogarnięcia. Podkreślam "w miarę" bo łatwo nie jest. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Sek w tym ze niezbyt bo wtedy reszta armii Cie rozczesuje a bladzio siedzi za lasem by wyskoczyc w 3 turze i pomóc pozamiatać. 2 czołgi umozliwiają przywalenie mu z działa po ruchu, z działa które znacznie trudniej zniszczyc. Wczoraj własnie gralem z mocno stonowanymi Demonami(nie super mega pałer) i też łatwiuśko nie było a miałem 2 czołgi i altar. po prostu wystawienie 4 dział sie nie opłaca więc standardem bedzie 2,/ max 3 działa i 2 czolgi tak czy siak :roll: Po prostu ludzie boją sie super pornosa imperium które nie jest już pornosem tylko jedynym sposobem do równej gry. 45 kuszników... przy takim zagęszczeniu terenu to jest problem zeby 20 senswonie ustawić a co dopiero 40...shooty line też nie ma zastosowania. Niestety, 3 wysepki to jedyna szansa bo niestety imperium jest zbyt niemobilne na innych zasadach i większosc armii robi z nim co chce jak nie ma zagrożenia 2 czołgow. 1 czołg bedzie od razu osaczany i zwarzywiany. a altar o ile sam mocny i magicznie uzdolniony to jest powolny i ma siłe kopa mizerną.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

już widzę jak wszyscy Top gracze w związku z ulepszeniem Empire wracają na stare śmiecie :lol2:
spójrzmy prawdzie w oczy imperium ssie.
a tak BTW to na wszelkie comp scory pięknie radzi sobie TK - bo tak czy inaczej wystawia 2 katapulty i max magii - ZUO

Ż.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Żaba pisze: a tak BTW to na wszelkie comp scory pięknie radzi sobie TK - bo tak czy inaczej wystawia 2 katapulty i max magii - ZUO

Ż.
Ciagle to powtarzam. Ciesze sie, ze nie tylko ja to dostrzegam.
Do tej pory TK mialo dobrze, ale bez limtu na rare i special... czegos im bedzie brakowac?
Obrazek

ODPOWIEDZ