A nie mozecie dac orkasom imiennych bohaterow bez zabierania im bonusów danych w BP ?Marek Golan pisze: Jedyna opcja special charaktersow moim zdaniem to dopuszczenie ich w O&G zamiast istniejacych zmian zasad (by wywalic zmiany zasad [ktore jak wiadomo sa bee], ale dac cos w zamian orkom. Zeby im nie odbierac poprostu tego co juz dostali). Ale po zastanowieniu pomimo tego, ze nie podoba mi sie o&g BP to bym nic nie zmianial i nie dopuszczal ich nawet w orkach i zostawil tak jak jest, bo pewnie jednak gracze o&g wola grac na obecny bp i nie ma co ich uszczesliwiac na sile.
BP - R wersja 1.03 opublikowana
Moderator: Barbarossa
Re: BP - R wersja 1.03 opublikowana
Rafix proszę tylko bez niedorzecznych prowokacji...RAFIX pisze:brnąc w ten temat co dostaną wojownicy choosu, bo też są drodzy i nie grywalni
O wszystkim. W zależności jak te obecnie 443 wypowiedzi zinterpretujesz.RAFIX pisze:Dwa tygodnie, z tym postem 441 odpowiedzi - zastanawia mnie tylko o czym to świadczy.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, o 23:18 przez Kal_Torak, łącznie zmieniany 1 raz.
Żech siem ustosunkował z 5 stron temu.Shina (i resztę szanownej LS) to bym prosił o określenie się wobec argumentów Barbarossy
Speców nigdzie nie ma i niech tak zostanie - jak ich wprowadzać, to dla wszystkich (może zbanować z 5). Ale większość jest bardzo lightowa i dużo słabsza od kodeksowych. Tylko potem będziemy mieli epickie starcia dwóch karlów franzów na smokach.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
juz jakis czas temu o tym pisalem:Toni pisze: A Shina (i resztę szanownej LS) to bym prosił o określenie się wobec argumentów Barbarossy
1) czemu w imperium tak a winnych armiach nie? a jesli w innych to we wszystkich czy w kilku? i wszystkich speciali czy kilku?
2) czemu nagle wprowadzac speciali w imperium, ktore slaba armia nie jest? nie jest armia topowa lecz tylko 3 sa w tej wchwili takie armie
3) czemu banowac czeolg zeby wprowadzic bardziej giete (moim zdaniem) jednostki?
oprocz roznic w jakosci special charakterow sa jeszcze roznice w wystawianiu:
1)wiele armii ma 2 do wyboru,obu takich sobie
2)wiele armii nie ma mozliwosci wziecia takiego typa ze slota special.
z punktu widzenia OnG-> tylko nie speciale. na pewno w niczym mi to nie pomoze. BP zrobil co mogl bez napisania nowego codexu.
1)wiele armii ma 2 do wyboru,obu takich sobie
2)wiele armii nie ma mozliwosci wziecia takiego typa ze slota special.
z punktu widzenia OnG-> tylko nie speciale. na pewno w niczym mi to nie pomoze. BP zrobil co mogl bez napisania nowego codexu.
to nie jest prowokacja po prostu uważam że wojownicy to też nie jest kategoria B armii, tylko CKal_Torak pisze:
Rafix proszę tylko bez niedorzecznych prowokacji...
i skoro upominasz się o bonusy do imperium to ja też chce aby wojownicy dostali jakiś boost
KaL_Torak mówiłeś coś ze nie będzie koncertu życzeń...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Biadolonie graczy empire jest naprawde zalosne.Macie mocną armie, jak sie gra na 1 czolgu to ma sie wiecej pkty na smieci i lekki ostrzal. Macie altara wiec o co ten placz. Sory jak ktos narzeka na slabe imperium to albo jest idiota albo słabym graczem. A spec herosi to jakis chory pomysl. Czemu nie ogrom a imperium wlasnie...?
mocne to może i imperium jest...ale nie w oparciu o zasady euro i BP+R. pewnie, że tą armią można powalczyć z każdym. w teorii zawsze można odnosić sukcesy. praktyka jak wygląda, każdy widzi...dlatego będę się upierał, żeby ograniczenia imperium rozbijały wyłącznie combo: waraltar+dwa tanki.
Jest to jakiś argument. Zasada, że czołg jest 0-1, ale tylko w armii, w której jest War Altar.
Z drugiej jednak strony powoli panowie, powoli. Macie z powrotem 4 armaty. Nie wszystko na raz.
Empire na zasady euro moim zdaniem jest bardzo słabe, ale przy nowym BP+R odzyskuje sporo z dawnej świetności.
Co więcej przyczyna tego, że empire nie ma w czołówce jest bardziej złożona niż same tylko odebranie drugiego czołgu. Po prostu wszyscy najlepsi gracze Imperium prawie w jednym momencie przestali tą armią grać. Wystarczy zobaczyć czołówkę ligi z okresu królowania empire i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy którykolwiek z tych ludzi gra jeszcze empire.
Jeśliby 2 czołgi miały wrócić na stoły to koniecznie z przyznawaniem punktów za ich połówki.
Z drugiej jednak strony powoli panowie, powoli. Macie z powrotem 4 armaty. Nie wszystko na raz.
Empire na zasady euro moim zdaniem jest bardzo słabe, ale przy nowym BP+R odzyskuje sporo z dawnej świetności.
Co więcej przyczyna tego, że empire nie ma w czołówce jest bardziej złożona niż same tylko odebranie drugiego czołgu. Po prostu wszyscy najlepsi gracze Imperium prawie w jednym momencie przestali tą armią grać. Wystarczy zobaczyć czołówkę ligi z okresu królowania empire i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy którykolwiek z tych ludzi gra jeszcze empire.
Jeśliby 2 czołgi miały wrócić na stoły to koniecznie z przyznawaniem punktów za ich połówki.
Przetestowalismy na razie u nas zasady Draconu z przywroconymi czołgami i radzi sobie na poziomie a nie ponad nim. Przy czym na BP+R bedzie bardziej pocięte chociazby przez znacznie słabsza magię. Po prostu turniejowo na takie hordy lataczy juz nie ciśnie tak mocno.
To się zgadza. Cannony nie ogarniają dobrze harpii i fell batów. Trzeba pokombinować. Może działa osłaniać falagelantami i zostawiać tylko małe szczelinki do strzelania. Zawsze jest jeszcze Orb thunder (niby nie to samo co falcon horn w bretce, ale zawsze). Przy jednym czołgu mieści się dużo kuszników więc przynajmniej cześć lataczy (harpie) można spróbować spanikować.Po prostu turniejowo na takie hordy lataczy juz nie ciśnie tak mocno.
Uważam, że np Bladzio i trzy razy furie (ograniczenie z BP+R) są dla 4 armat i 45 kuszoli (3x10 + 3x5) w miarę do ogarnięcia. Podkreślam "w miarę" bo łatwo nie jest.
Sek w tym ze niezbyt bo wtedy reszta armii Cie rozczesuje a bladzio siedzi za lasem by wyskoczyc w 3 turze i pomóc pozamiatać. 2 czołgi umozliwiają przywalenie mu z działa po ruchu, z działa które znacznie trudniej zniszczyc. Wczoraj własnie gralem z mocno stonowanymi Demonami(nie super mega pałer) i też łatwiuśko nie było a miałem 2 czołgi i altar. po prostu wystawienie 4 dział sie nie opłaca więc standardem bedzie 2,/ max 3 działa i 2 czolgi tak czy siak Po prostu ludzie boją sie super pornosa imperium które nie jest już pornosem tylko jedynym sposobem do równej gry. 45 kuszników... przy takim zagęszczeniu terenu to jest problem zeby 20 senswonie ustawić a co dopiero 40...shooty line też nie ma zastosowania. Niestety, 3 wysepki to jedyna szansa bo niestety imperium jest zbyt niemobilne na innych zasadach i większosc armii robi z nim co chce jak nie ma zagrożenia 2 czołgow. 1 czołg bedzie od razu osaczany i zwarzywiany. a altar o ile sam mocny i magicznie uzdolniony to jest powolny i ma siłe kopa mizerną.
Ciagle to powtarzam. Ciesze sie, ze nie tylko ja to dostrzegam.Żaba pisze: a tak BTW to na wszelkie comp scory pięknie radzi sobie TK - bo tak czy inaczej wystawia 2 katapulty i max magii - ZUO
Ż.
Do tej pory TK mialo dobrze, ale bez limtu na rare i special... czegos im bedzie brakowac?