jak składacie swoje wampiry?
Moderator: misha
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
yhy...a może jakaś inna altenatywa ?
Pierwszy strasznie nieprzemyślanie złożony. Po co znajomosc calego lora 1lvl-owemu wampirowi? Jest też bardzo nieodporny na ostrzał.Vegha pisze:Potrzebuje małej rady...nie wiem jak mam złożyć mojego małego Wampirka. W zamyśle ma mieć HoC i latać na hellsteedzie oraz być Jednostką wspomagającą (w ostateczności niszczyć wrogich spowalniacz), ale dalej nie wiem co mu dać...jakie moce itp...
ogólnie myślałem na czymś takim:
Vampire @ 220
Forbidden Lore
Summon Creatures of the Night
Biting Blade
Cadaverous Cuirass
Helm of Commandment
Hellsteed
i w zależności od przeciwnika dostosowuje domene, nastawiając się na czary rzucane najwyżej z dwóch kostek...
Druga opcja:
Vampire @ 220
Avatar of Death
Dark Acolyte
Helm of Commandment
Enchanted Shield
Biting Blade
Hellsteed
Co wy na ten temat sądzicie ? może macie lepsze rozwiązanie ?
Drugi lepszy,chociaż drogo płacisz za ten heavy armor.... 20pkt. aż.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
dosyć fajny. Na BSB mam wightowego krolika
Wampirami zacząłem grać niedawno i niezabardzo wiem jak je składać...daje wam listę tego co chcę kupić i powiedzcie co jest dobrz a co źle...
1x Wampir
1x Nekromanta
1x Upiorny król BSP
20x Zombie
10x Ghule
10x Wilków
Ścierwowóz
10x Grobowa Straż
10x Czarni rycerze
3x Duchy lub 5x Wielkie nietoperze (tu się zastanawiam)
Varghulf Lub Czarny Powóz
1x Wampir
1x Nekromanta
1x Upiorny król BSP
20x Zombie
10x Ghule
10x Wilków
Ścierwowóz
10x Grobowa Straż
10x Czarni rycerze
3x Duchy lub 5x Wielkie nietoperze (tu się zastanawiam)
Varghulf Lub Czarny Powóz
"JOIN OR DIE"
Kiedy ja zaczynałem zbierać wampiry też spytałem kumpla co by się w armii przydało.Oto co mi odpowiedział:
10-15 psów
4-6 batów
3x duchy
30-40 zombie
i teraz zależnie czym chcesz grac
około 40 szkieletów/ghuli
i około 20 ghuli/ szkieletów
1/2 wargi
3-5 wratow
10 -15 bk
20-25 GG
przyda się smok
bsb na nogach
vampir na nogach
vampir na koniu
Z tego zrobisz praktycznie wszystko do powiedzmy 2,5 k .Mam nadzieję że Ci to w czymś pomoże .
10-15 psów
4-6 batów
3x duchy
30-40 zombie
i teraz zależnie czym chcesz grac
około 40 szkieletów/ghuli
i około 20 ghuli/ szkieletów
1/2 wargi
3-5 wratow
10 -15 bk
20-25 GG
przyda się smok
bsb na nogach
vampir na nogach
vampir na koniu
Z tego zrobisz praktycznie wszystko do powiedzmy 2,5 k .Mam nadzieję że Ci to w czymś pomoże .
1x Wampir - armia musi posiadać kilka jednostek z zasadą vampire żeby mogła marszować na mój gust 2 wampiry w każdej rozpisce jako generał i BSB to najlepsza opcja, trzeci hero wedle uznania.Milo pisze:...
1x Nekromanta - dobry do noszenia 2 dispel scrolli ale nic poza tym, wsadzony na Corpse Carta schowa się z nim w oddziale i nie można w niego strzelać, więc tu byłby przydatny dla ukrycia Corpsa
1x Upiorny król BSP - ostatnio coś w rozpiskach mało się pojawia, na mój gust dokupisz go później a narazie jak zechcesz to graj na "kartoniku" zobaczysz jak Ci się sprawdzi
20x Zombie - ok przydadzą się nawet jako nowy oddział do wskrzeszenia
10x Ghule - ghule są najbardziej grywalnym corem aktualnie w VC, moim zdaniem 2x15 czy tam 2x10 +wskrzeszanie ponad stan czyli tak ze 30 kupić warto 10 ghuli bez dowskrzeszania ponad stan dosyć łatwo schodzą
10x Wilków - ok jak najbardziej 2x5 czy nawet 2x7 z championem dają radę i są potrzebne
Ścierwowóz - ok, w kombinacji z nekromantą (lub samopas z tyłu armii), i/lub z Great Weaponami na Grave Guardach,
10x Grobowa Straż - ok, ale ta jednostka wygrywa walki staticiem (czyli premie za szeregi i sztandary) 10 w ogóle nie wystawia się, optymalnie 20, niektórzy lubią 25, opcjonalnie daje się im Great Weapony i trzyma blisko Corpse Carta
10x Czarni rycerze - na początek nie polecam, pograj najpierw na Grave Guardach a dodatkowy specjal dokupisz później jak się ograsz trochę, kawaleria łatwo ginie i rewelacyjna wcale nie jest
3x Duchy lub 5x Wielkie nietoperze (tu się zastanawiam) - nie ma co się zastanawiać, Duchy? w sensie bazy Spirit Hosts praktycznie się nie wystawia w rozpiskach, za to Fell Baty są niemal w każdej, dobre do eliminowania szybko wrogich maszyn bojowych czy blokowania marszu wrogowi, więc 5 nietoperzy jak najbardziej dobry wybór, a 5 sztuk zajmuje i blokuje już ćwiartkę
Varghulf Lub Czarny Powóz - Black Coach na początek nie jest moim zdaniem dobrym rozwiązaniem, jest dosyć losowy, odporny ok, ale trochę z nim kombinowania, Vargulf jest ok, a w ogóle najlepszym wyborem byłyby Cairn Wrights 5+banshee, kosztują dużo ptk (325) ale są eteryczne i można je zranić tylko magiczną bronią/czarami, przechodzą bez strat przez każdy teren, na początek najłatwiejsze chyba do prowadzenia, może same nie wygrywają bitwy, ale na małe punkty potrafią poważnie namieszać
Podsumowując
20 zombii
30 ghuli
10wilków
corpse cart
5 fell bats
20 grave guards
6 cairn wrights
+2 wampiry (1 generał 1 bsb)
+ewentualnie nekro albo 3 wamp i śmiało grasz na 1650ptk a nawet zbliżasz się do 2K ptk
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
dobre to ja używam jako bsb wight kinga chowam go w grave guardach ze sztandarem przeciwko strzelaniu i jeszcze to tego odziału vampir i jest git a w grave guardach +1 do trafienia dla gg wk i bc
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]
właśnie dobrze powiedziałeś "twoim zdaniem", ale widać musi być coś na rzeczy skoro Cairn Wraiths zajmują na balancingu patchu 2 rary i są jednostką 0-1 w armiiMilo pisze:moim zdaniem upiory z kurhanów są kiepskie...za to warghulf się świetnie sprawdza
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jak ja nie lubię takich typów. Najpierw grał dwarfami, przegrywał i teraz przerzuca się na wampiry. Grać to trzeba umieć.Milo pisze:Grałem już różnymi opcjami wampirów (na kartkach) dla przetestowania armii i moim zdaniem upiory z kurhanów są kiepskie...za to warghulf się świetnie sprawdza
Piszesz bzdury, że upiory są kiepskie a chwalisz warghulfa, który jest łatwiejszy do ubicia.
Przerzuć się lepiej na Demony bo zaraz odkryjesz, że armia ci się sypie jak stracisz generała.
Come crawling faster, obey your Master...
Co to sa upiry z kurhanow, wraciaki??wru pisze:Jak ja nie lubię takich typów. Najpierw grał dwarfami, przegrywał i teraz przerzuca się na wampiry. Grać to trzeba umieć.Milo pisze:Grałem już różnymi opcjami wampirów (na kartkach) dla przetestowania armii i moim zdaniem upiory z kurhanów są kiepskie...za to warghulf się świetnie sprawdza
Piszesz bzdury, że upiory są kiepskie a chwalisz warghulfa, który jest łatwiejszy do ubicia.
Przerzuć się lepiej na Demony bo zaraz odkryjesz, że armia ci się sypie jak stracisz generała.
Jezeli one ssa palke to Ty tez Milo.
wraithy to jedne z najlepszych jednostek w grze chociaż ostatnio grałem na czarnym powozie i jest bomba
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]