Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Ja brałem 15 z RoSlownes muzykantem i Championem z granatem(stand and shoot jak na krótkim dystansie), ale przez to że na małe punkty, trochę mnie irytowała ich cena. A na 10 szkoda mi było tylu upgradów.
Gdyby tylko Grimm mógł ich buffować......
Gdyby tylko Grimm mógł ich buffować......
Co sądzicie o takim zestawie na Furionowe zasady
Core (699pkt.)
22 Longbeards + shields + sztandar + czempion + 2xRoBattle
35 Warriors + GW + sztandar + czempion
Special (280pkt.)
15 Slayers + RoSanctuary
Rare(160pkt)
Organ Gun + MRoImmolation
Hero(457pkt.)
Thane BSB + RoGrugni + RoGroth + shield
Engineer + RoStone + GW (U Furiona wychodzi tanie j niż orunowanie organków a jeszcze okopy daje)
Runesmith + RoBreaking + RoDismay + RoSpeed+ RoPath + Shield + RoStone
Lords (403pkt.)
Runelord + 3xRoIron + RoDismay + Shield (Generał)
DemonSlayer + RoDismay+RoParry+MRoAlaric
razem 1999 pkt.
Runelord z Longbeardsami
BSB z Runesmithem z Warriorami
Slayerzy jako zwiad.
Wszytkie jednostki mają Terror, i -1 do LD przeciwnika i przynajmniej 4+ ward save na magię
Edit: chciałem wcisnąć jeszcze bąbla na +1 combat score,żeby utrzymać koncepcję armii, ale trzeba by zdjąć Grugniego.
Core (699pkt.)
22 Longbeards + shields + sztandar + czempion + 2xRoBattle
35 Warriors + GW + sztandar + czempion
Special (280pkt.)
15 Slayers + RoSanctuary
Rare(160pkt)
Organ Gun + MRoImmolation
Hero(457pkt.)
Thane BSB + RoGrugni + RoGroth + shield
Engineer + RoStone + GW (U Furiona wychodzi tanie j niż orunowanie organków a jeszcze okopy daje)
Runesmith + RoBreaking + RoDismay + RoSpeed+ RoPath + Shield + RoStone
Lords (403pkt.)
Runelord + 3xRoIron + RoDismay + Shield (Generał)
DemonSlayer + RoDismay+RoParry+MRoAlaric
razem 1999 pkt.
Runelord z Longbeardsami
BSB z Runesmithem z Warriorami
Slayerzy jako zwiad.
Wszytkie jednostki mają Terror, i -1 do LD przeciwnika i przynajmniej 4+ ward save na magię
Edit: chciałem wcisnąć jeszcze bąbla na +1 combat score,żeby utrzymać koncepcję armii, ale trzeba by zdjąć Grugniego.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2015, o 08:59 przez Anadim, łącznie zmieniany 1 raz.
Wolałbym już 2x RoFortitude na generale, bo zakładam, że chcesz mieć jednak warda 3+ na magię na nim. Jeśli nie, to wymieniłbym to na 3x RoIron.
Na organkach wolałbym chyba Stalwart rune, dodatkowy wound jest według mnie dużo lepszy niż runa która działa dopiero gdy tracimy organki.
Na organkach wolałbym chyba Stalwart rune, dodatkowy wound jest według mnie dużo lepszy niż runa która działa dopiero gdy tracimy organki.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Organki przy takich 2 klockach są nie do upilnowania, a przeciwnik będzie miał wybór- szarżować i oberwać, czy zostawić i też oberwać. Inżynier sobie będzie stał obok żeby zagrażać szarżą na tyły jeśli odział który zniszczy organki zrobi reforma w strone moich klocków.
Co do RoForti- pomyliem runki i jest 3x RoIron nie starczy mi punktów żeby wykupić innego Ward save, a tak jest +5 na wszystko.
Co do RoForti- pomyliem runki i jest 3x RoIron nie starczy mi punktów żeby wykupić innego Ward save, a tak jest +5 na wszystko.
Po bitwie Z chaosem - delikatne zmiany. Niestety z tanim Archaonem ciężko wygrać (380 punktów za tego zwierzaka kiedy nasz Grudgebearer staniał ledwie co to lekka przesada), albo miałem trochę pecha - przeciwnik zdał leadershipa na 4-, a potem nie dało się za dużo zwojować przeciw 10 atakom Archiego
Generalnie Krasie fajnie walczą z dużym bonusem do combat resolution, niemniej na demonSlayku RoDismay okazała się niezbyt skuteczna. Stąd zmiana na Hammer of Karak Drazh (nie jestem pewien czy wolno...) na slayerze, i dwa bloki Longbeardsów zamiast jednego klocka warriorów. Mógłbym ewentualnie dać RoDismay na Giant Slayera, żeby utrzymać Terror na każdej jednostce.
Runki z bound spellami chyba muszą być w większej ilości bo przy naszym poziomie wizarda 0 właściwie nie udało mi się przepchnąć zaklęcia (chyba ze Irresistible jednorazowe)
Za to mina kolegi jak patrzył na kostkę po eksplozji organek prosto w nos - bezcenna (szkoda że wyrzuciłem 2x1 )
Generalnie Krasie fajnie walczą z dużym bonusem do combat resolution, niemniej na demonSlayku RoDismay okazała się niezbyt skuteczna. Stąd zmiana na Hammer of Karak Drazh (nie jestem pewien czy wolno...) na slayerze, i dwa bloki Longbeardsów zamiast jednego klocka warriorów. Mógłbym ewentualnie dać RoDismay na Giant Slayera, żeby utrzymać Terror na każdej jednostce.
Runki z bound spellami chyba muszą być w większej ilości bo przy naszym poziomie wizarda 0 właściwie nie udało mi się przepchnąć zaklęcia (chyba ze Irresistible jednorazowe)
Za to mina kolegi jak patrzył na kostkę po eksplozji organek prosto w nos - bezcenna (szkoda że wyrzuciłem 2x1 )
9-edycja, komentarze mile widziane.
Unnamed2400 Pts - Dwarven Holds Army
1 Lord: Dwarf King @ 308.0 Pts
General; Holdstone; Plate Armour; Shield; Dwarf Palanquin
Runic Armour [45.0]
Rune of Shielding (x3)
Runic Weapon [55.0]
Rune of Might (x2)
Rune of Precision
1 Dwarf Palanquin @ [0.0] Pts
1 Hero: Guild Master @ 171.0 Pts
Pistol; Plate Armour; Shield; Battle Standard
Runic Armour [20.0]
Rune of Iron (x2)
Runic Weapon [55.0]
Rune of Fury
Rune of Might (x2)
1 Hero: Runic Smith @ 147.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Glittering Gold [5.0]
Bound Spell: Rune of Resolve [5.0]
Bound Spell: Rune of True Grit [5.0]
Runic Talisman [35.0]
Rune of Fire
Runic Armour [30.0]
Rune of Bashing
Rune of Iron (x2)
1 Hero: Runic Smith @ 157.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Glittering Gold [5.0]
Bound Spell: Rune of Resolve [5.0]
Bound Spell: Rune of True Grit [5.0]
Runic Talisman [40.0]
Rune of Fire
Rune of the Forge
Runic Armour [35.0]
Rune of Aegis
Rune of Iron (x2)
19 Dwarf Warriors @ 230.0 Pts
Throwing Weapons; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
29 Dwarf Greybeards @ 460.0 Pts
Extra base cost; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Old Guard @ [10.0] Pts
29 Kingsguard @ 495.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [15.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
1 Steambomber @ 100.0 Pts
1 Driver @ [0.0] Pts
1 Steambomber @ 100.0 Pts
1 Driver @ [0.0] Pts
1 Dwarf Cannon @ 115.0 Pts
Dwarf Cannon; Engineering Rune
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Dwarf Cannon @ 115.0 Pts
Dwarf Cannon; Engineering Rune
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2398.0
Unnamed2400 Pts - Dwarven Holds Army
1 Lord: Dwarf King @ 308.0 Pts
General; Holdstone; Plate Armour; Shield; Dwarf Palanquin
Runic Armour [45.0]
Rune of Shielding (x3)
Runic Weapon [55.0]
Rune of Might (x2)
Rune of Precision
1 Dwarf Palanquin @ [0.0] Pts
1 Hero: Guild Master @ 171.0 Pts
Pistol; Plate Armour; Shield; Battle Standard
Runic Armour [20.0]
Rune of Iron (x2)
Runic Weapon [55.0]
Rune of Fury
Rune of Might (x2)
1 Hero: Runic Smith @ 147.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Glittering Gold [5.0]
Bound Spell: Rune of Resolve [5.0]
Bound Spell: Rune of True Grit [5.0]
Runic Talisman [35.0]
Rune of Fire
Runic Armour [30.0]
Rune of Bashing
Rune of Iron (x2)
1 Hero: Runic Smith @ 157.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Glittering Gold [5.0]
Bound Spell: Rune of Resolve [5.0]
Bound Spell: Rune of True Grit [5.0]
Runic Talisman [40.0]
Rune of Fire
Rune of the Forge
Runic Armour [35.0]
Rune of Aegis
Rune of Iron (x2)
19 Dwarf Warriors @ 230.0 Pts
Throwing Weapons; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
29 Dwarf Greybeards @ 460.0 Pts
Extra base cost; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Old Guard @ [10.0] Pts
29 Kingsguard @ 495.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [15.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
1 Steambomber @ 100.0 Pts
1 Driver @ [0.0] Pts
1 Steambomber @ 100.0 Pts
1 Driver @ [0.0] Pts
1 Dwarf Cannon @ 115.0 Pts
Dwarf Cannon; Engineering Rune
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Dwarf Cannon @ 115.0 Pts
Dwarf Cannon; Engineering Rune
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2398.0
Zagrałem dziś rozpiską sprzed dwóch postów na turnieju w Gnomie w Bielsku.
12:8 vs demony na Khornie
Dużo ostrej walki, wynik jak wyżej.
0:20 vs WE zero strzelania sam combat, na tancerzach wojny, driadach, wild ridersach
Król na tarczy padł jak szmata walcząc w pojedynku z Lordem Tancerzy wojny WE.
Tancerze wojny rozkręcili mi oba klocki Hammererów i Długobrodych.
11:9 vs WE (mało strzelania, tancerze wojny)
Król na tarczy ponownie padł jak szmata walcząc w pojedynku z Lordem Tancerzy wojny WE.
Tancerze wojny rozkręcili mi Hammererów.
Super sprawdzały mi się Bombery.
12:8 vs demony na Khornie
Dużo ostrej walki, wynik jak wyżej.
0:20 vs WE zero strzelania sam combat, na tancerzach wojny, driadach, wild ridersach
Król na tarczy padł jak szmata walcząc w pojedynku z Lordem Tancerzy wojny WE.
Tancerze wojny rozkręcili mi oba klocki Hammererów i Długobrodych.
11:9 vs WE (mało strzelania, tancerze wojny)
Król na tarczy ponownie padł jak szmata walcząc w pojedynku z Lordem Tancerzy wojny WE.
Tancerze wojny rozkręcili mi Hammererów.
Super sprawdzały mi się Bombery.
Póki ward save będzie na armorze, nasi lordowie będą miętkie dętki
Może warto pomyśleć o droższym zestawie runek na Lordzie - +1T /reroll woundsów. Można by +1W ale nie wiem czy działa na Palanquinie obecnie.
Olać magiczną broń, to będzie Distracting z tarczy. Jeśli Lord ma długo stać. Chyba że distracting odpali Runesmith.....
Dać Runkę z Fearem i Breath weapon.
A jak wyglądał ten Lord Elfów?
Może warto pomyśleć o droższym zestawie runek na Lordzie - +1T /reroll woundsów. Można by +1W ale nie wiem czy działa na Palanquinie obecnie.
Olać magiczną broń, to będzie Distracting z tarczy. Jeśli Lord ma długo stać. Chyba że distracting odpali Runesmith.....
Dać Runkę z Fearem i Breath weapon.
A jak wyglądał ten Lord Elfów?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Spoko w nowym patchu mają właśnie przerzucić warda do talizmanów :d
Ale runek +W i tak się na królu nie będzie opłacało brać, o ile w ogóle ktoś z nich będzie korzystał. Według Q&A nie dodają siędo profilu, tylko do samego nosiciela, Czyli zero podbicia. Niby na Master Engineera można dać, albo na Master Smitha... ale jakoś mam wrażenie, że na nich są lepsze rzeczy za 30 punktów.
Lords
198Pts
Master Engineer (120) +Wyrmrslayer Rocket(20) + shield(3)
RoInfamy (20)
RoFire (35)
263Pts
(G)Runic Master Smith (125) + Shield(3)
Resolve/OathKept/TrueGrit(15)
Armor - RoAegis(15) + RoMountain(30) + RoIllusion(40)
Arcane - RoBrilliance (35)
Heroes
137
Guild Master (65) BSB(25) Shield (2) RoInfamy(20) Banner of Speed(15) RoIron(10)
87
Engineer(65) + Wyrmrslayer Rocket(20) + shield(2)
132
Runic Smith(65) + shield(2)
Bound Runes -OathKept/TrueGrit/Reckoning(15)
RoInfamy(20) RoForge(5)
RoIron(10)
Core
381
39Warriors + GW + FCG
377
23Greybeards + shield + FCG +War Banner(15)
Special
150
Anvil - RoStorms/RoShatteredEarth/RoMetal
360
19Forgeguards + Wyrmrslayer Rocket(20) + FCG + Banner of Boldness(25)
Rare
115
Cannon + RoEngineering
135
OrganGun + RoEngineering
60
Berserker
razem 2395
W ramach testów zastępnika artylerii, czyli 3x Wyrmslayer Rocket.
Można tu jeszcze poprzestawiać runki, ewentualnie ściągnąć jednego Forgeguarda i runę z Organków i będzie 35Pkt na coś. Na przykład rune of spell disrupting
Jakieś sugestie ?
198Pts
Master Engineer (120) +Wyrmrslayer Rocket(20) + shield(3)
RoInfamy (20)
RoFire (35)
263Pts
(G)Runic Master Smith (125) + Shield(3)
Resolve/OathKept/TrueGrit(15)
Armor - RoAegis(15) + RoMountain(30) + RoIllusion(40)
Arcane - RoBrilliance (35)
Heroes
137
Guild Master (65) BSB(25) Shield (2) RoInfamy(20) Banner of Speed(15) RoIron(10)
87
Engineer(65) + Wyrmrslayer Rocket(20) + shield(2)
132
Runic Smith(65) + shield(2)
Bound Runes -OathKept/TrueGrit/Reckoning(15)
RoInfamy(20) RoForge(5)
RoIron(10)
Core
381
39Warriors + GW + FCG
377
23Greybeards + shield + FCG +War Banner(15)
Special
150
Anvil - RoStorms/RoShatteredEarth/RoMetal
360
19Forgeguards + Wyrmrslayer Rocket(20) + FCG + Banner of Boldness(25)
Rare
115
Cannon + RoEngineering
135
OrganGun + RoEngineering
60
Berserker
razem 2395
W ramach testów zastępnika artylerii, czyli 3x Wyrmslayer Rocket.
Można tu jeszcze poprzestawiać runki, ewentualnie ściągnąć jednego Forgeguarda i runę z Organków i będzie 35Pkt na coś. Na przykład rune of spell disrupting
Jakieś sugestie ?
Ostatnio zmieniony 28 lis 2015, o 07:51 przez Anadim, łącznie zmieniany 1 raz.
duzypawel pisze:Dokładnie tak, ward save na zbroi psuje przeżywalność lorda.Anadim pisze:Póki ward save będzie na armorze, nasi lordowie będą miętkie dętki
...
A jak wyglądał ten Lord Elfów?
A lord tancerz miał +3S, ward +4, 6A, multiple wound 2.
+1S zdjęte zostało więc teraz ma tylko +2. Marna pociecha, ale zawsze
Grałem.
Wnioski.
1. Brakuje odginaczek Berserker jest ok. ale jeden troche nie starcza. Można zmienić hordę na drugi unit GB, i może da się wygospodarować parę puktów na żyro/drugiego Berserkera
2. Trzeba popracować nad runami. Metal na kowadle się nie sprawdza. Runki TRZEBA dublować , bo strasznie ciężko cośprzepchnąć. na kowadle najprawdopodobniej Stubborn wyląduje(problemy z przepchnięciem jednego). Plus inne drobne zmiany w runach.
3. Pewnie to kwestia mojego słabego ogrania, ale ciężko mi było zrezygnować z inżyniera blisko organek (siedział razem z ME u Forgeguardów) przez co ForgeGuards tracili na mobilności. Generalnie - podwójna rola inżyniera stwarza trudne wybory. W wiązku z tym można by wywalić banner of Boldness.
4. Torpedy bardziej odstraszają niż coś odstrzelą, szczegónie jak trzeba ruszyć jednostkę , w której siedzą. Niemniej groźba 3 strzałów z siłą 8 z to Hit na 4+ działą na przeciwnika....
5. Runka Inżynieryjna na organkach wydaje się zbędna.
6. Generał z założenia ma nie zabijać, ale ustać. I pod tym względem daje radę. duży Toughness + reroll + -1 to wound z run dają radę(słąby punkt to trucizny).
Przy drobnych modyfikacjach run, będzie lepiej.
7. Brak killera.
8. Wypadałoby wymienić RoBrilliance albo dodatkowy MR na dRunę dispella.
Pewnie bardziej doświadczony gracz wyciśnie dużo więcej, przy drobnych modyfikacjach
Kadra lądowała zwykle tak, że BSB z generałem do GB, a drugi runek do Warriorów. Inżynierzy z ForgeGuards. Można zamienić miejscami i dać generała do Warriorów, ale przez ustawienie run z Fear, generał z BSBkiem wzajemnie się uzupełniają.
Można by też zrezygnować z jednego Feara(dla GB którzy mają immune na fear), albo dwóch, ale koncepcja armiii odpornej na zmniejszanie liderki wydaje się kusząca.
Wnioski.
1. Brakuje odginaczek Berserker jest ok. ale jeden troche nie starcza. Można zmienić hordę na drugi unit GB, i może da się wygospodarować parę puktów na żyro/drugiego Berserkera
2. Trzeba popracować nad runami. Metal na kowadle się nie sprawdza. Runki TRZEBA dublować , bo strasznie ciężko cośprzepchnąć. na kowadle najprawdopodobniej Stubborn wyląduje(problemy z przepchnięciem jednego). Plus inne drobne zmiany w runach.
3. Pewnie to kwestia mojego słabego ogrania, ale ciężko mi było zrezygnować z inżyniera blisko organek (siedział razem z ME u Forgeguardów) przez co ForgeGuards tracili na mobilności. Generalnie - podwójna rola inżyniera stwarza trudne wybory. W wiązku z tym można by wywalić banner of Boldness.
4. Torpedy bardziej odstraszają niż coś odstrzelą, szczegónie jak trzeba ruszyć jednostkę , w której siedzą. Niemniej groźba 3 strzałów z siłą 8 z to Hit na 4+ działą na przeciwnika....
5. Runka Inżynieryjna na organkach wydaje się zbędna.
6. Generał z założenia ma nie zabijać, ale ustać. I pod tym względem daje radę. duży Toughness + reroll + -1 to wound z run dają radę(słąby punkt to trucizny).
Przy drobnych modyfikacjach run, będzie lepiej.
7. Brak killera.
8. Wypadałoby wymienić RoBrilliance albo dodatkowy MR na dRunę dispella.
Pewnie bardziej doświadczony gracz wyciśnie dużo więcej, przy drobnych modyfikacjach
Kadra lądowała zwykle tak, że BSB z generałem do GB, a drugi runek do Warriorów. Inżynierzy z ForgeGuards. Można zamienić miejscami i dać generała do Warriorów, ale przez ustawienie run z Fear, generał z BSBkiem wzajemnie się uzupełniają.
Można by też zrezygnować z jednego Feara(dla GB którzy mają immune na fear), albo dwóch, ale koncepcja armiii odpornej na zmniejszanie liderki wydaje się kusząca.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Bo takie jest załozenie krasnoludzkiej magii, ze tłuczesz runy na ilość, i rywalowi ma po prostu nie starczyc kości na zdispelowanie wszystkiego.
Runy boostujące magie wspierają przede wszystkim bicie run z 1 kości.
Runy boostujące magie wspierają przede wszystkim bicie run z 1 kości.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."