Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Krasnale w dzisiejszych czasach należących do...
bedzie mozna (co wedlug mnie jest lekko overpowered).
z dobrym AS i dobrym wardem na magie/strzelanie niektore oddzialy beda nie do uwalenia (szkoda, ze nie mamy mozliwosci dac regenki naszym kraskom )
z dobrym AS i dobrym wardem na magie/strzelanie niektore oddzialy beda nie do uwalenia (szkoda, ze nie mamy mozliwosci dac regenki naszym kraskom )
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ale pamiętaj też, ze zasady specialne mogą wszystko. Tzeentchowcy mają kumulatywnego warda, więc i tu tak być może.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
wedlug tegopingu pisze:ward się nie kumuluje chyba, wybierany jest wyższy współczynnik.
MR bedzie sie kumulowalMagic Resistance
This has been changed to improve an existing Ward Save, or to grant a Ward Save to magic.
Magic Resistance 1 = +1 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 6+
Magic Resistance 2 = +2 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 5+
Magic Resistance 3 = +3 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 4+
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Jeśli wciąż będziemy mieli rune penetracji ;] to nasza klopa będzie: S 4 + reroll + flame, S5 + reroll , S6 . Wiec klopa wiąż może być b dobrą machinką .
Gogol mnie uprzedził
Gogol mnie uprzedził
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Najważniejsze jest to czy będzie siła x2 pod dziurką i czy będzie robić d6w jeśli to zostanie zachowane to klopa nadal będzie batem na monstery, maszyny oraz piechotę i fasty (2x s4+ re roll (jedna z ogniem) oraz s5 re roll) - traci jedynie z ciężką kawalerią - która dla dwarfów nie jest rzeczą bardzo groźną - i na którą nadal będą organki.
W rare widzę 2x organ i żyro+ flame lub 2x organ 2x żyro - o ile nie będzie ograniczeń slotowych.
W rare widzę 2x organ i żyro+ flame lub 2x organ 2x żyro - o ile nie będzie ograniczeń slotowych.
No właśnie... chciałbym zauważyć, że w zacytowanej przez Rakso plotce jest zapis "S3(9)", gdzie liczba w nawiasie miałaby oznaczać siłą pod środkiem templatki. Tylko, że ta liczba jest 3x większa, a nie 2x...Gogol pisze:Najważniejsze jest to czy będzie siła x2 pod dziurką i czy będzie robić d6w
Grudge Thrower raczej wciąż będzie robił D6w, ponieważ plotki informują o zmianach opierając się na zasadach jakie teraz mamy. Skoro nie było wieści, że katapka będzie robić 1w, D3w czy jakiś inne, oznaczałoby to, że ten aspekt pozostaje taki jaki jest teraz.
Jedyną bolączką tutaj jest zlikwidowanie "armour saves are not allowed", przy jednoczesnym zmniejszeniu siły do 3. Również plotka, która się przewijała, że redukcja AS będzie się zaczynała od S5 a nie od S4, jest tutaj godząca w efektywność katapulty.
Tak naprawdę jakby na to patrzeć - maszyny wojenne dostały więcej zmian na słabsze niż na mocniejsze. Poza pełnymi templatami i możliwością położenia ich gdzie się chce (co dla doświadczonego gracza jest małym bonusem), otrzymujemy combined profile ułatwiający zniszczenie machiny i zmniejszenie ogólnej efektywności działania katapulty jaki i działa (siła ma się zmniejszać tak samo jak bolec przechodzący przez kolejne ranki wroga).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Mam tylko nadzieje że nie zmieni nam to dział w droższe , wybuchające acz silniejsze bolce . Co do spadku siły przy szeregach, to jak nadal będzie 10 S bazowo to nie widzę żadnego problemu.
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
Kwestię katapult zgłosi się do BP+R. A i tak jeszcze przez jakiś czas będziemy mieli starego AB z penetracją chłe, chłe. Motyw z AS jest debilny. W końcu, jak leci na ciebie wielki kamień, pancerz na niewiele się zda. No, a procentowy podział pozwoli na wystawienie dużej ilości organek.
(Mnie by szczerze mówiąc nic nie przeszkadzało, gdyby organki przy swoim obecnym koszcie miały możliwość strzelania z każdej lufy z s10 na 24" z przerzutem misfira.)
Podejrzewam, że jednak organki obetną, bo możliwość wystawienia 4 takich to byłoby za dobrze.
(Mnie by szczerze mówiąc nic nie przeszkadzało, gdyby organki przy swoim obecnym koszcie miały możliwość strzelania z każdej lufy z s10 na 24" z przerzutem misfira.)
Podejrzewam, że jednak organki obetną, bo możliwość wystawienia 4 takich to byłoby za dobrze.
Nie wiem skąd wziął się pomysł, że tylko procentowy podział będzie obowiązywał. Było już przecież tyle razy wspominane, że i podział procentowy i podział na sloty zostaje. Dodatkowo nawet pojawił się plotka, że można powtórzyć tylko 3 razy tą samą jednostkę ze slotu special i tylko 2 razy tą samą jednostkę ze slotu rare - więc, żadnych masowych ilości organek nie będzie.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."