Pare noobowskich pytań.

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

Zablokowany
Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

w sumie tak samo jest z traperami jak bicker nie wyjdzie ... ;)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Możesz dodatkowy oddział traperów za każdego łowcę przecież..:p
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

na jakiej zasadzie działają ołowiomiotacze, bo mam booka po polsku i nie wiem jak to rozumieć (być może jakis bła w tłumaczeniu... :? )
Obrazek

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

rzucasz artyleryjką za każdego zioma, poźniej ilością hitów jaka wypadła rzucasz za trafienie, nie masz minusów za ruch, daleki zasięg i multipla, to co trafi ma siłe 4 i -1AS :wink: na 12 cali strzelasz

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

tam było jeszcze coś napisane o tym, że jeśli sie poruszą czy coś takiego to nie mogą do końca gry strzelać. o to głównie mi chodzi
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

tam było jeszcze coś napisane o tym, że jeśli sie poruszą czy coś takiego to nie mogą do końca gry strzelać. o to głównie mi chodzi
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

tam było jeszcze coś napisane o tym, że jeśli sie poruszą czy coś takiego to nie mogą do końca gry strzelać. o to głównie mi chodzi
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

tam było jeszcze coś napisane o tym, że jeśli sie poruszą czy coś takiego to nie mogą do końca gry strzelać. o to głównie mi chodzi :?:
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

tam było jeszcze coś napisane o tym, że jeśli sie poruszą czy coś takiego to nie mogą do końca gry strzelać. o co w tym chodzi?
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

sorry jakis bład miałem :oops:
Obrazek

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

po wystrzale muszą przeładować broń, czyli w następnej turze nie mogą wykonać ruchu. Jeśli zrobią flee i się zbiorą, to liczy się jakby automatycznie przeładowali broń.

W turniejach na zasadach BP mogą strzelać co turę bez takich problemów

Awatar użytkownika
SZALONE
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 45
Lokalizacja: "Ósma Bila" Bielsko-Biała

Post autor: SZALONE »

jeśli zdeterminowany oddział przegra walkę ze wzbudzającym strach przeciwnikiem a siła jego jednostki mniejsza od wzbudzającego strach to co wtedy :

jednostka automatycznie ucieka po przegranej walce wręcz

czy normalnie rzuca na strach i działa zgodnie z zasadą determinacji?

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

determinacja to stubborn? :P jeśli tak to jednostka auto ucieka, chyba że wyrzuci 2*1 na kostkach. zgodnie z zasada insane courage (pol. szalona odwaga????????????)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

Jak to jest z ogrami w burdel patrolu? Coś kiedyś widziałem że czegoś tam nie muszą mieć i że mają zwiększony limit ptk na hero (no raczej muszą :wink: ), ale nigdzie nie moge znaleźć dokładnie o co chodziło.

(hm, a może ogry są poprostu niewystawialne na BP? :P )
Obrazek

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

zdaje fear off number nie na 2 "1" tylko na swojej bazowej liderce.innaczej stubborn by był bez sensu

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

nie, Jose ma racje.
wg rulebooka fear of number to automatycznie przegrany brejk - czyli stubborn nic tu nie pomaga. Jest zapisek ze tylko Insane courage moze tu pomoc.

ps. to jak z tym burdel patrolem? :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

155pkt. na herosa, generałem może być butcher, piechota 10+ US, a nie ilość modeli... w sumie tyle

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

jeżeli jest fear out number i jednostka ma stuborn to tylko dwie pałki ratują, ale pewnie "Szalone" pytał o meneaterów to stuborn działa normalnie w tym wypadku ponieważ oni są immune i nie mogą dostać fear out number :wink:

Awatar użytkownika
SZALONE
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 45
Lokalizacja: "Ósma Bila" Bielsko-Biała

Post autor: SZALONE »

dzięki za wyjaśnienia Jose oraz Fifi

chciałbym się dowiedzieć jak działa test siły chodzi o łowce który trafił z harpuna w duży cel jak się robi ten test.

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

Rzucasz kostką i porównujesz wynik z S potwora. Jeśli wynik na kostce jest mniejszy lub równy to test jest zdany. Jesli większy to test niezdany ( i wtedy dostaje dodatkowego W ). 6 na kostce zawsze oznacza test nieudany.
Obrazek

Zablokowany