8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Pedros
Oszukista
Posty: 856

Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III

Post autor: Pedros »

Czy strzelanie polowa modeli z trzeciego ranku wynika z zasady "The horde" czy z zasady broni?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

wynika z zasady volley i tylko dla lukow. inne missle z dwoch normalnie
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1641

Post autor: Duderson »

Z zasady broni - Volley fire - mają ją wszystkie łuki. Możesz strzelać połową modeli nie tylko z trzeciego szeregu, ale także z każdego kolejnego. Nie możesz tak strzelić jeśli się ruszałeś ani jako stand and shoot.
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

z dalszych szeregów możesz strzelać w 100% jeśli tak pomieszasz w regimencie oryginalne figurki GW z różnych edycji że tylnie szeregi będą widzieć to samo co przednie - TLOS to potęga :lol2:

:wink:

Ż.

Awatar użytkownika
Guter
Mudżahedin
Posty: 245

Post autor: Guter »

W RB jest napisane, że modele w dalszym niż drugi szereg nie strzelają (wyjątek to VF), więc TLOS nie ma tu nic do rzeczy. [-X

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

Żaba, tekst dobry na poprawienie humoru w upalny dzień :D

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Guter pisze:W RB jest napisane, że modele w dalszym niż drugi szereg nie strzelają (wyjątek to VF), więc TLOS nie ma tu nic do rzeczy. [-X
w jednym miejscu RB piszą że można w drugim że nie muszą się tam w GW w końcu ogarnąć :wink:

Ż.

P.S. tak BTW na s 39 nowego RB stoi że modeli w dalszych szeregach ZAKŁADA się że nie mają LOS-a (nie ma nic że nie mogą strzelać), natomiast jeśli go mają to po prostu go mają - zasady to zasady trzeba je stosować, Polhammer ssie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Guter
Mudżahedin
Posty: 245

Post autor: Guter »

Żaba pisze: na s 39 nowego RB stoi że modeli w dalszych szeregach ZAKŁADA się że nie mają LOS-a (nie ma nic że nie mogą strzelać), natomiast jeśli go mają to po prostu go mają
Jeśli w podręczniku jest napisane, że modele w dalszych szeregach nie mają LOS, to nie znaczy że mogą go mieć. Nie mają oznacza nic innego jak: NIE MAJĄ = nie mogą strzelać, czyż nie?

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

mam nadzieję że rozumiesz różnice pomiędzy słowami "zakłada się że normalnie" a "nie ma" - zakłada się że normalnie nie mają ale jak mają to mają 8)

Ż.

P.S. czekam na więcej postów od miłośników TLOS mam dla nich jeszcze kilka innych niespodzianek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Guter
Mudżahedin
Posty: 245

Post autor: Guter »

Żaba pisze:mam nadzieję że rozumiesz różnice pomiędzy słowami "zakłada się że normalnie" a "nie ma" - zakłada się że normalnie nie mają ale jak mają to mają 8)
Doskonale rozumiem.

"Models further back than the second rank of a unit are assumed to have their line of sight blocked by models further forward, and so will not normally be able to shoot."

A Ty, rozumiesz co to znaczy, są traktowane jakby nie widziały? (mimo, że mogą sobie nawet wszystko fizycznie widzieć)

Podziel się proszę, innymi "ciekawostkami" związanymi z TLOS.

Pozdrawiam

Guter

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1641

Post autor: Duderson »

Poczytaj zanim napiszesz. Modele w dalszych rzędach używają LOS pierwszego szeregu - jest w opisie volley fire.
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Ale tylko do VF i niczego innego.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1641

Post autor: Duderson »

bigpasiak pisze:Ale tylko do VF i niczego innego.
A o czym my tu rozmawiamy?
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Czyli co jak stoi hydra albo smok to nie moge strzelac z np 3ciego szeregu bo nie widze? Albo jak cos stoi na gorce, to przeciez kazdy model widzi :twisted:

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Pedros pisze:Czyli co jak stoi hydra albo smok to nie moge strzelac z np 3ciego szeregu bo nie widze? Albo jak cos stoi na gorce, to przeciez kazdy model widzi :twisted:
Do LT strzelasz ze wszystkich szeregów, na górce nie dostajesz żadnych plusów. <chyba tego akurat pewny nie jestem>
Paskudny uśmiech power gamera

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Jab pisze:
Pedros pisze:Czyli co jak stoi hydra albo smok to nie moge strzelac z np 3ciego szeregu bo nie widze? Albo jak cos stoi na gorce, to przeciez kazdy model widzi :twisted:
Do LT strzelasz ze wszystkich szeregów, na górce nie dostajesz żadnych plusów. <chyba tego akurat pewny nie jestem>
Oj chyba nie, LT daje tylko że nie można korzystać z covera

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Nie chodzi mi, gdy stoje na gorce, lecz gdy strzelam na nia. Wtedy moge poprowadzic LOS'a z kazdego modelu. To samo dotyczy gdy strzelam do domku.

Co jest wtedy wazniejsze? LOS czy zasada strzelania z 2 szeregow?

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Zasada strzelania z dwóch szeregów...
PS. BSB jako large target też ma 18" na swoje pierdoły :D- ciekawe czy Lord teraz będzie mógł być bsbkiem :)
Największa maruda na Border Princes 8)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Tylko wtedy, gdy ma tak zapisane w armybooku - np. Slann.

Awatar użytkownika
Pieta
Chuck Norris
Posty: 488
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pieta »

A jest zapisek, że można brać dwóch lordów powyżej 2k? Bo w armybookach dalej on jest. To że RuleBook tego nie neguje to grając na mniej niż 2k na wszystkich charakterów mamy 25% i to tylko na herosów. Mam rację?

ODPOWIEDZ