Żelazna Nawałnica
Re: Żelazna Nawałnica
Z tymi trolami jest taki problem, że z armii w zasadzie odpornej na słonko, robi się armia bardzo podatna na słonko... A wiadomo ile tego deatha się pojawia.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jeden oddzial za 210 punktow to jest armia bardzo podatna na slonko? Chyba troche przesadzasz :]Dastor pisze:Z tymi trolami jest taki problem, że z armii w zasadzie odpornej na słonko, robi się armia bardzo podatna na słonko...
Ale trolle juz z rozpy po wczorajszych testach wylecialy, nie komponuja sie z DP i kowbojami, poza tym maja troszke zbyt szeroki front.
Wczorajsze bitwy:
Z Gasiorem polecialem za bardzo na pale i puscilem jak palant ostatni slonce w piatej turze w mortisa, gdy diablem walczylem juz z lorduniem, przez co stracilem 2 rany i zabil mnie zanim fiknalem. Ostra wyzynka byla na stole, Gasiorowi zostal wampir na 1 ranie i 3 bazy nietopyrzy, a mi caddy, 6 modeli fasta i 2 skulki.
Z Zielonym postanowilem zaryzykowac i wylecialem diablem w pierwszej turze na dwie cegly. Jedna sie zaciela, a druga zniosla, wiec w nastepnej turze wpadlem w walke. Stracilem trolle i fasta, po tym jak caddy z buta pobil 3 pedzie w walce w 5tej turze (Zielony przez dwie tury walki nie trafil ani razu championem ani pedziem, a stompami nie ranil). Szczyt upokorzenia to byl :]
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
wczorajsza bitwa z HE, 16-4 win
HE nie mają żadnej kontry na chaos.
grałem chimerą, spadła od bolców niestety (2 niezdane regeny) i myślę że jest ona słabym wyborem, zamiast niej polecam Ci Barbara 6 korników, myślę że ogarną jak trzeba a mają 2W więcej i lepszy sv.
P.S. nie można ciąć DP jak to proponuje El rey bo mój się wysadził w 2 turze zabierając jednak 12 WL ze sobą do warpa
HE nie mają żadnej kontry na chaos.
grałem chimerą, spadła od bolców niestety (2 niezdane regeny) i myślę że jest ona słabym wyborem, zamiast niej polecam Ci Barbara 6 korników, myślę że ogarną jak trzeba a mają 2W więcej i lepszy sv.
P.S. nie można ciąć DP jak to proponuje El rey bo mój się wysadził w 2 turze zabierając jednak 12 WL ze sobą do warpa
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie myslalem szczerze mowiac - robi sie bardzo podatny na metal, co sie raczej nie oplaca. Moznaby dac mu dragonhelm + mr1, ale wtedy ma tylko 3+ save, wiec tez bieda.
Poza tym nie mam obecnie w rozpie OTS
No ale zobaczymy, moim zdaniem jeszcze beda ten WoC obcinac.
Poza tym nie mam obecnie w rozpie OTS
No ale zobaczymy, moim zdaniem jeszcze beda ten WoC obcinac.
4+ warda to nie jest jakas super turbo stabilna ochrona. Zdecydowanie lepszym wyborem jest dragonbane gem. Metal, klopy tk, jedna dwarficka maszyna, unity z flame, zerowka z lighta, etc.Górken pisze:Nie myślałeś żeby dać DP zamiast OTS- MR 1? odrazu przestaje się bać wszelkiego rodzaju sniperek, chain lightingów i innych rzeczy nie- MM
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Lore of fire, metal, szkoda ze nie moze byc DP 1+save, ale w sumie to powinno mnie to cieszyć przynajmniej moje kusze robią mu wiecej krzywdyRince pisze:4+ warda to nie jest jakas super turbo stabilna ochrona. Zdecydowanie lepszym wyborem jest dragonbane gem. Metal, klopy tk, jedna dwarficka maszyna, unity z flame, zerowka z lighta, etc.Górken pisze:Nie myślałeś żeby dać DP zamiast OTS- MR 1? odrazu przestaje się bać wszelkiego rodzaju sniperek, chain lightingów i innych rzeczy nie- MM
a co myślisz o demonie złożonym tak? :
lvl3 nurgle, chaos armor, lot, chaos familiar, soul feeder, zianie s4, dragonbane gem, enchanted shield, ots
masz 4 spelle nadal, wydaje mi się ze posiadanie 5 nie jest kluczowe, kosztuje 500 pkt dzięki czemu mieści się 6 trolli (chociaż chcesz je wyrzucać z rozpy więc ten argument jest inwalidą), zdejmuje warda przeciwnikom, więc jak złapie kolesia na smoku/pendanta/kolesia z 4+warda to szybciej go rozkręca. można mu zamiast ots dać sos, ale on i tak bije mocno, i ranienie na 2+ nie uważam za tak ważne jak zdejmowanie warda (połowicznie).
lvl3 nurgle, chaos armor, lot, chaos familiar, soul feeder, zianie s4, dragonbane gem, enchanted shield, ots
masz 4 spelle nadal, wydaje mi się ze posiadanie 5 nie jest kluczowe, kosztuje 500 pkt dzięki czemu mieści się 6 trolli (chociaż chcesz je wyrzucać z rozpy więc ten argument jest inwalidą), zdejmuje warda przeciwnikom, więc jak złapie kolesia na smoku/pendanta/kolesia z 4+warda to szybciej go rozkręca. można mu zamiast ots dać sos, ale on i tak bije mocno, i ranienie na 2+ nie uważam za tak ważne jak zdejmowanie warda (połowicznie).
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
nie pamietam linku do eurocompu i nie wiem co tam jest nielegalne. mam soulfeedera, nie mam 4lvlu, mam nurgla, nie mam 1+ sv, na prawde nie pamietam o_O
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Core Chaos chariots, Marauder Horsemen, Warhounds are each 0-3
Hell Cannon 0-1
Skullcrushers max 6 models.
Talisman of Preservation/Armour of Destiny/Third eye of Tzeentch, max 1 on same model.
A Daemon Prince model can have max 2 of Scaly skin/Soul feeder/Chaos armour/Mark of Nurgle
Flyers max 4, models with the regenerating flesh upgrade count as 2.
Hell Cannon 0-1
Skullcrushers max 6 models.
Talisman of Preservation/Armour of Destiny/Third eye of Tzeentch, max 1 on same model.
A Daemon Prince model can have max 2 of Scaly skin/Soul feeder/Chaos armour/Mark of Nurgle
Flyers max 4, models with the regenerating flesh upgrade count as 2.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Teczowca i lora nie testowalem jeszcze, ale wczoraj wtubilem kowbojami 20:0 Fishowi :]
Glegut pisze:jak 33 rany jak oni maja w sumie ran sztuk 20 ??
Bo najpierw się robi cały przelot hitów. A dopiero potem rzuca na ranienie.
Można przecież zadać więcej ran niż jest modeli z np. pocisku.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
a dziwisz się?swieta_barbara pisze:Teczowca i lora nie testowalem jeszcze, ale wczoraj wtubilem kowbojami 20:0 Fishowi :]
Lizzaczki mają bardzo mało argumentów z nowym WoCH'em
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.