Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
No jak nie masz w armii nic poza 10 PG, to 10 WL może się sprawdzić Co mają robić? No od frontu hordy nie przyjmą, ale mogą wesprzeć do boku choćby tych SM, lub zrób z nich 2x5 z czempionem, ustaw w kersce i masz świetnego blokera
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Albo jak w pełnometrażowym South Parku kiedy to podczas wojny USA z Kanadą U.S. Army miało wysłać murzynów przodem by ściągnęli na siebie główny ostrzał. WL mogą robić za takich "murzynów" osłaniając tych biedaków z sv 5+ przed łukami żeby cokolwiek z tych SM i spearów doszło do cc
"Ulthuan shall never fall!!!"
10 WL świetnie rozkręca lance bretońskie
Chyba szóstki erantówAsassello pisze:10 WL świetnie rozkręca lance bretońskie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Od boku to ja łukami rozkręciłem w turę 6 irongató z jakims herosem w srodku, więc wiesz
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
o ile to WL szarżują to taką 9 klepią nawet od przodu w 1-2 tury CCSzwentas pisze:od boku czemu nieAsassello pisze:10 WL świetnie rozkręca lance bretońskie
Loremaster's Cloak, działa następująco: Jest heros np. w oddziale łuków, łuki dostały firebala, na 3d6 wypada 10, następnie jest 7 ran czyli mam 7 wardów na 2+? Czy po prostu rzucam po tym jak czar wszedł na oddział i na 2+ czar jest ignorowany?
a jak tam hellstorm rocker battery przerzuca za drugim razem już na rozrzut to misfire ma tylko jeden przerzut czy każdy misfire ??
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
co się dzieje z Kollossusem od indy dwarfów jak wpada w niego pita?
powiedzmy dodatkowo, ze w wieży jedzie sobie jakis heros.
Oblewa test I z automatu jak czołg czy go zdaje normalnie?
Jak oblewa to cała ferajna ginie, kużwa jak to jest?
powiedzmy dodatkowo, ze w wieży jedzie sobie jakis heros.
Oblewa test I z automatu jak czołg czy go zdaje normalnie?
Jak oblewa to cała ferajna ginie, kużwa jak to jest?
Kollos sam z siebie nie ma inicjatywy
właśnie nie, znalazłem errate do indy kraśków:
1.) Kolossus:
(...)Daemonic War Platform
Unlike other war machines, Kollossus Daemon Towers may make march moves and declare charges as normal. The Kollossus may move and shoot, and may declare a Stand and Shoot charge reaction. Additionally, ignore the war machine rules as described in the Warhammer rulebook for ‘Charging a War Machine’ and ‘Warmachines in Close Combat’. The Kollossus Daemon Tower is treated as an ordinary unit for the purposes of charging and close combat. This means any model in base contact/supporting attacks with the Kollossus may attack it and the entire Kollossus crew may attack any unit(s) it is in base contact with. Impact hits use the Strength of the Kollossus (S5). The Kollossus does not automatically fail characteristic tests, it uses the highest characteristic value of the particular characteristic being tested from either the Annihilator crew, accompanied character or the tower itself. Always use the best armour and ward saves from the surviving crew or character against all wounds inflicted upon the Kollossus model.(...)
ale dziwoląg ma 4 inicjatywy.
Ciekawe, ciekawe, wieża robiąca uniki
1.) Kolossus:
(...)Daemonic War Platform
Unlike other war machines, Kollossus Daemon Towers may make march moves and declare charges as normal. The Kollossus may move and shoot, and may declare a Stand and Shoot charge reaction. Additionally, ignore the war machine rules as described in the Warhammer rulebook for ‘Charging a War Machine’ and ‘Warmachines in Close Combat’. The Kollossus Daemon Tower is treated as an ordinary unit for the purposes of charging and close combat. This means any model in base contact/supporting attacks with the Kollossus may attack it and the entire Kollossus crew may attack any unit(s) it is in base contact with. Impact hits use the Strength of the Kollossus (S5). The Kollossus does not automatically fail characteristic tests, it uses the highest characteristic value of the particular characteristic being tested from either the Annihilator crew, accompanied character or the tower itself. Always use the best armour and ward saves from the surviving crew or character against all wounds inflicted upon the Kollossus model.(...)
ale dziwoląg ma 4 inicjatywy.
Ciekawe, ciekawe, wieża robiąca uniki