
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
jak trafisz na nowe kraśki to może dotrwasz do 3 tury 

A to rozpa jest?
dopiero skapnąłem się...nie no. Tak jak wcześniej... NIE...dziwne klocki które nic nie zrobią. 8 psów?? da faq?....gigant to już mistrz świata na tą edycję..

"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Niestety przedmówcy mają rację - rozpiską grać można, ale bez marzeń o wyniku. Wszystko jest praktycznie źle złożone, brakuje bsb, demon ma dziwne przedmioty, wojownicy bardzo drodzy i w dziwnych konfiguracjach, fast musi być slaanesha, gigant jak juz to nurgla, a dragon ogry zginą zanim uderzą
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
dziekuje za odpowiedzi, zmieniłem troche moją rozpiskę.. dodałem bsb i mark slanesha na fascie. co jeszcze zmienić aby ją ulepszyć?
teraz wygląda tak :
1500 Pts - Warriors of Chaos Roster
1 Exalted Hero of Tzeentch (Battle Standard Bearer), 259 pts (Mark of Tzeentch; Hand Weapon; Great Weapon; Shield; Battle Standard Bearer)
1 Daemonic Mount (Daemonic Attacks; Causes Fear; Stomp)
1 Armour of Destiny
1 Scaled Skin (Scaly Skin)
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch, 200 pts (General; Mark of Tzeentch; Level 2 Upgrade; Hand Weapon; Chaos Armour)
1 Charmed Shield
1 Power Scroll
8 Chaos Warhounds, 48 pts
11 Chaos Warriors of Tzeentch, 240 pts (Mark of Tzeentch; Musician; Standard Bearer; Great Weapon; Chaos Armour; Shield)
12 Chaos Warriors of Tzeentch, 238 pts (Mark of Tzeentch; Musician; Extra Hand Weapon; Chaos Armour; Shield)
5 Marauder Horsemen of Slaanesh, 95 pts (Mark of Slaanesh; Musician; Hand Weapon; Javelin; Shield)
5 Warhorse
3 Dragon Ogres, 204 pts (Great Weapon; Light Armour)
1 Chaos Giant of Tzeentch, 215 pts

1500 Pts - Warriors of Chaos Roster
1 Exalted Hero of Tzeentch (Battle Standard Bearer), 259 pts (Mark of Tzeentch; Hand Weapon; Great Weapon; Shield; Battle Standard Bearer)
1 Daemonic Mount (Daemonic Attacks; Causes Fear; Stomp)
1 Armour of Destiny
1 Scaled Skin (Scaly Skin)
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch, 200 pts (General; Mark of Tzeentch; Level 2 Upgrade; Hand Weapon; Chaos Armour)
1 Charmed Shield
1 Power Scroll
8 Chaos Warhounds, 48 pts
11 Chaos Warriors of Tzeentch, 240 pts (Mark of Tzeentch; Musician; Standard Bearer; Great Weapon; Chaos Armour; Shield)
12 Chaos Warriors of Tzeentch, 238 pts (Mark of Tzeentch; Musician; Extra Hand Weapon; Chaos Armour; Shield)
5 Marauder Horsemen of Slaanesh, 95 pts (Mark of Slaanesh; Musician; Hand Weapon; Javelin; Shield)
5 Warhorse
3 Dragon Ogres, 204 pts (Great Weapon; Light Armour)
1 Chaos Giant of Tzeentch, 215 pts

Wydaje mi się, że składasz rozpiskę tak żeby grać tymi figurkami, które w miarę posiadasz, mam rację ? To się moim zdaniem bardzo ceni, osobiście nie lubię grać proxami, a tym bardziej przeciwko nim. Ja zazwyczaj daję lekkiej kawie flaile, żeby byli troche bardziej skuteczni i uniwersalni. Co do wojowników to w tej edycji oddziały po 12 chłopa są raczej słabe i niespecjalnie sobie radzą z czymkolwiek, a kosztują dużo. Jeśli chcesz nimi grać to może połącz ich w jeden większy oddział ? Czarodziejowi lepiej dać dispell scrolla moim zdaniem. Bsb zamiast tego armoura of destiny, lepiej talisman of preservation i może dragonhelm. To takie rady jeśli chcesz koniecznie grać tymi figurkami, które wymieniłeś. Generalnie sam rozegrałem dopiero ok 10 turniejów, więc jestem żółtodziobem, dlatego mam nadzieję, że jeśli walnąłem jakąś głupotę to ktoś mnie poprawi. Pozdrawiam i życzę sukcesów 

B.Knight nie przejmuj się tymi PG, graj tym, czym chcesz. Najważniejsze żebyś grał, a za jakiś czas sam się zorientujesz co i jak wystawiać. Jak dajesz dodatkową broń Wojownikom to zmień im Marka na Khornea. Tym Tzeentcha daj broń ręczną i tarczę, będą mieli warda na 5+. Jak chcesz Wojowników z dwurakami to daj im Mark Nurglea.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
IMO na korniarzach też halki/dwuraki - przy czym do dwuraków większy klocek niż 12.Karlito pisze:B.Knight nie przejmuj się tymi PG, graj tym, czym chcesz. Najważniejsze żebyś grał, a za jakiś czas sam się zorientujesz co i jak wystawiać. Jak dajesz dodatkową broń Wojownikom to zmień im Marka na Khornea. Tym Tzeentcha daj broń ręczną i tarczę, będą mieli warda na 5+. Jak chcesz Wojowników z dwurakami to daj im Mark Nurglea.
Khorne załatwia im rozsądną ilość ataków nawet po tym jak kilku padnie - 3 ataki od modelu to jakieś 20-30 ataków w czasie oddawania. WS5 i S6 załatwiają resztę.
BSB też nieoptymalny, za 251 można wystawić gostka z talisman of preservation i scaled skin, który ma 1+ 3++ i 8 ruchu. Tańszy i lepszy niż ten, którego tu wstawiłeś.
Tak w ogóle to rozpa jest nielegalna - na 1500 masz max 375 na herosów, a Ty wystawiłeś o jakieś 80 za dużo. Musisz ścinać maga (i bsb też niestety).
Żeby za bardzo nie zmieniać Twojej koncepcji zaproponowałbym takie zmiany:
mag generał: 1 lvl fire, dispel scroll @ 135
bsb tęczy na dm: gw, tarcza, dragonhelm, talisman of endurance, third eye of tzeentch @ 239
14 warriorów nurgla: fcg , gw, standard of swiftness/discipline @ 311
fast slanesza @ 75
gigant nurgla @ 215
3 dogry z gw: 204
Razem 1179, zostaje 320 na jakieś fajne zabawki ze specjali, np chimera albo rydwany.
Generalnie przydałyby się jakieś jednostki uderzeniowe, bo wojownicy nie zawsze nadgonią za bsb, gigsonem i dogrami. Chimera byłaby spoko, ale to typowy glass cannon, wali z siłą ciężarówki, ale siada od byle pierdnięcia. Tak czy inaczej będziesz musiał nauczyć się nią grać, bo im dłużej się nią gra, tym więcej jej zalet wychodzi.
Całkiem spoko byłby też warshrine, który wspiera nienajlepszą magię w tej rozpie, a może mocno utwardzić bsb.
Lord mag tzeentch na dysku
lvl 4 magia tzeentcha
chaos familiar
armour of destiny
dragonbane gem
flaming breath
bsb na dm (GW)
scaleskin
talisman of preservation
exalted nurgla na dm barding (GW)
dragonhelm
dawnstone
the other trickster's shard
soul feeder
burning body
3x chariot slaanesha
3x fast slaanesha z muzykiem
chimerka zianie regena
hellcannon
5x skullcrusher EW
brakuje mi muzyka na skullkach, tak nie zrobię swifta. Ogólnie ten klocek jest dość duży i ciężko nie dać się odgiąć, jednak jego zalet w combacie nie trzeba wymieniać. Czy sądzicie, że coś przydałoby się zmienić w rozpie? myślałem też o ruby ring of ruin zamiast ziania na magu, ale nie jestem przekonany.
edit. nielegalny lord mag ;x czyli jednak wejdzie na niego ruby ring of ruin
lvl 4 magia tzeentcha
chaos familiar
armour of destiny
dragonbane gem
flaming breath
bsb na dm (GW)
scaleskin
talisman of preservation
exalted nurgla na dm barding (GW)
dragonhelm
dawnstone
the other trickster's shard
soul feeder
burning body
3x chariot slaanesha
3x fast slaanesha z muzykiem
chimerka zianie regena
hellcannon
5x skullcrusher EW
brakuje mi muzyka na skullkach, tak nie zrobię swifta. Ogólnie ten klocek jest dość duży i ciężko nie dać się odgiąć, jednak jego zalet w combacie nie trzeba wymieniać. Czy sądzicie, że coś przydałoby się zmienić w rozpie? myślałem też o ruby ring of ruin zamiast ziania na magu, ale nie jestem przekonany.
edit. nielegalny lord mag ;x czyli jednak wejdzie na niego ruby ring of ruin

Ostatnio zmieniony 26 mar 2014, o 15:19 przez sYsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
IMO diabeł > jurki, ale to już sprawa indywidualna.
Na magu zamiast db gem mr1 i ds zamiast familiara.
Nie ogarniam tego nurglowego herosa - Młody też na nim gra, IMO ten gościu jest słaby.
Na magu zamiast db gem mr1 i ds zamiast familiara.
Nie ogarniam tego nurglowego herosa - Młody też na nim gra, IMO ten gościu jest słaby.
stoi i tłucze wszystko co ma regene, jest twardy na bestie/grubych vc i w nich tkwi. daje dużo możliwości w paringu bez armat. jest na prawdę spoko, gra się na nim dobrze.
co do diabła, mam go dość ;P do tego nie potrafię sam złożyć dobrego na euro, więc gram na magu.
ds spoko, ale z familiarem też gra się dobrze, szczególnie że potrzebuję dużo czarów z racji posiadania 1 maga.
scroll, mr, destiny, rror sie nie mieszcza ;x potestuje ring, jak się nie spłaci przerzucę się na scrolla + zianie.
co do diabła, mam go dość ;P do tego nie potrafię sam złożyć dobrego na euro, więc gram na magu.
ds spoko, ale z familiarem też gra się dobrze, szczególnie że potrzebuję dużo czarów z racji posiadania 1 maga.
scroll, mr, destiny, rror sie nie mieszcza ;x potestuje ring, jak się nie spłaci przerzucę się na scrolla + zianie.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Sorry, ale nie ogarniam jak ten egzalt może grać na VC - dostajesz baśkę i na-ra. Na same demony to chyba troszkę przewaga formy nad treścią, żeyb brać go zamiast standardowego tęczowca. No ale to sprawa indywidualna, trzeba przyznać Młodemu, że chociaż punktów na masterach trzaska mniej ode mnie, to jednak jakies podstawowe pojęcie o tej grze posiada
Ruby Ring? Naprawdę? Z 2++ na magię można łyknąć już banisha na klatę, snajperki okazują się gównem, ogólnie Twój jedyny mag staje się dużo bardziej przeżywalny. Ziando na nim jest bardzo fajne, mi się zawsze b. dobrze sprawdzało - przy czym nie wtedy, gdy atakowałem nim od bokowca, tylko gdy wpadałem w fasta/maszynkę i absolutnie nie chciałem siedzieć tam w następnej turze.
Diabeł też Ci zmienia mnóstwo paringów znacząco - przede wszystkim jest dużo lepiej vs WoC!

Ruby Ring? Naprawdę? Z 2++ na magię można łyknąć już banisha na klatę, snajperki okazują się gównem, ogólnie Twój jedyny mag staje się dużo bardziej przeżywalny. Ziando na nim jest bardzo fajne, mi się zawsze b. dobrze sprawdzało - przy czym nie wtedy, gdy atakowałem nim od bokowca, tylko gdy wpadałem w fasta/maszynkę i absolutnie nie chciałem siedzieć tam w następnej turze.
Diabeł też Ci zmienia mnóstwo paringów znacząco - przede wszystkim jest dużo lepiej vs WoC!
Eee ja tu czegoś nie comprende ten twój mag ma save na 4+
i Warda na 3+
przecież on zaraz ci spadnie od śmieciowego strzelania... Sysek please 5 jurków bez muzyka
4 to optymalna liczba ale 5 to już przerost formy nad treścią...












We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
5 to przerost formy... ja gram 7mioma + Lord... i jeszcze 8mioma obok




Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
na 12k pkt ;P
żeby zwiększyć save na magu muszę dać barding na bsb, średni układ dla mnie. jest oczywiście możliwy, wchodzi ES lub CS i bez talizmanu z mr1...
zostaje mi 60 pkt (po zdjęciu jurka i daniu im muzyka) i nie wiem, czy podpakować fasty w throwing axe's czy zainwestować w coś innego (te 60 pkt to sztandar na jukach, lub psy ;x)
wchodza throwing axe i flaile na fasta, ale wtedy każdy po 105pkt... dużo. 2 progi.
żeby zwiększyć save na magu muszę dać barding na bsb, średni układ dla mnie. jest oczywiście możliwy, wchodzi ES lub CS i bez talizmanu z mr1...
zostaje mi 60 pkt (po zdjęciu jurka i daniu im muzyka) i nie wiem, czy podpakować fasty w throwing axe's czy zainwestować w coś innego (te 60 pkt to sztandar na jukach, lub psy ;x)
wchodza throwing axe i flaile na fasta, ale wtedy każdy po 105pkt... dużo. 2 progi.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
LOL weź mnie nie rozbrajaj Sysku...
Sorc Lord Tęczy 4 level na dysku do tego:
-Armor of Desityny
-Obsidian Trinket
-Scaled Skin
-Chaos Familiar
i całość za 425 pkt... masz 2+ save i 3+ ward (2+ od magi)
Sorc Lord Tęczy 4 level na dysku do tego:
-Armor of Desityny
-Obsidian Trinket
-Scaled Skin
-Chaos Familiar
i całość za 425 pkt... masz 2+ save i 3+ ward (2+ od magi)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
A nie można tego zrobić po ludzku ?
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch on Disc @ 445.0 Pts
General; Lore of Tzeentch; Magic Level 4;
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Flaming Breath [30.0]
Exalted Hero of Tzeentch on DM @ 246.0 Pts
Great Weapon; Barding
Armour of Destiny [50.0]
Scaled Skin [20.0]
Exalted Hero of Tzeentch on DM @ 251.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard; Barding
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
3x Chaos Chariot of Slaanesh @ 3x 115.0 Pts
3x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 3x 85.0 Pts
Throwing Axes
Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
Hellcannon @ 210.0 Pts
4 Skullcrushers @ 322.0 Pts
Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
I zostaje ci 51 pkt. na dopakowanie czegokolwiek...
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch on Disc @ 445.0 Pts
General; Lore of Tzeentch; Magic Level 4;
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Flaming Breath [30.0]
Exalted Hero of Tzeentch on DM @ 246.0 Pts
Great Weapon; Barding
Armour of Destiny [50.0]
Scaled Skin [20.0]
Exalted Hero of Tzeentch on DM @ 251.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard; Barding
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
3x Chaos Chariot of Slaanesh @ 3x 115.0 Pts
3x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 3x 85.0 Pts
Throwing Axes
Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
Hellcannon @ 210.0 Pts
4 Skullcrushers @ 322.0 Pts
Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
I zostaje ci 51 pkt. na dopakowanie czegokolwiek...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jak już to tak:Grolshek pisze:A nie można tego zrobić po ludzku ?
mag na dysku: spellshield, ds, top, zianie @ 435
bsb na dm: barding, gw, destiny, scaled skin @ 271
egzalt na dm: barding, gw, endurance, trzecie oko, dragonhelm @ 226
Razem: 932
3++ > 3.5++
A bo mi tak równo wyszli. Co nie zmienia faktu iż fefnaście razy lepsze od rozpy syska a ja tą armią nie gram wcale... Armybuilder praktycznie sam to składał. Złożyć O&G to rzeźbienie w g... a tutaj to sama przyjemność. Proszsz:swieta_barbara pisze:Jak już to tak:Grolshek pisze:A nie można tego zrobić po ludzku ?
mag na dysku: spellshield, ds, top, zianie @ 435
bsb na dm: barding, gw, destiny, scaled skin @ 271
egzalt na dm: barding, gw, endurance, trzecie oko, dragonhelm @ 226
Razem: 932
3++ > 3.5++
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch on Disc @ 435.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Spellshield [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Flaming Breath [30.0]
Exalted Hero of Tzeentch on DM @ 271.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard; Barding
Armour of Destiny [50.0]
Scaled Skin [20.0]
Exalted Hero of Tzeentch on DM @ 226.0 Pts
Great Weapon; Barding
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
3x Chaos Chariot of Slaanesh @ 3x 115.0 Pts
3x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 3x 85.0 Pts
Throwing Axes
2x Chimera @ 2x 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
4 Skullcrushers @ 318.0 Pts
Frenzy; Lance; Chaos Armour; Shield; Musician
27 figurek Lepiej od ogrów

Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl