Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Jak to skąd je biorę? No z mózgu, który chyba mam, nie wiem, bo nie widziałem
Moss pisze:Możesz sprawdzić, otwórz szeroko usta i postukaj, jak nie masz to będzie takie dudnienie (wiem bo kumplom sprawdzałem).Piotras pisze:Jak to skąd je biorę? No z mózgu, który chyba mam, nie wiem, bo nie widziałem
Dobra no to Wracamy do Rozpisek
Nie grałem za dużo na 8 ed. i w sumie to nie wiem co sie tam zmieniło.
Spellweaver
4 lvl, Lore of Life
Wand of Wych elm [55]
Noble @ 192
LA, BSB
Asendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of hunt [10]
SpellSinger @175
2lvl Lore of Ather Loren
Calaingor stave [25]
Dispell Scroll [25]
15 GG @ 249
FCG
Razor Standar [45]
8 Dryads @ 96
8 Dryads @ 96
8 Dryads @ 96
8 Dryads @ 96
6 Treekin @ 390
Champion
Treeman @ 285
Razem 2000
Poprawcie błędy, szczególnie nie jestem pewny co do sztandaru na łukach. Nie wiem czy będzie im on coś dawał przy strzelaniu.
Nie grałem za dużo na 8 ed. i w sumie to nie wiem co sie tam zmieniło.
Spellweaver
4 lvl, Lore of Life
Wand of Wych elm [55]
Noble @ 192
LA, BSB
Asendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of hunt [10]
SpellSinger @175
2lvl Lore of Ather Loren
Calaingor stave [25]
Dispell Scroll [25]
15 GG @ 249
FCG
Razor Standar [45]
8 Dryads @ 96
8 Dryads @ 96
8 Dryads @ 96
8 Dryads @ 96
6 Treekin @ 390
Champion
Treeman @ 285
Razem 2000
Poprawcie błędy, szczególnie nie jestem pewny co do sztandaru na łukach. Nie wiem czy będzie im on coś dawał przy strzelaniu.
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
1. Helm of the hunt kosztuje 20 pkt
2. Nie sądze żebyś miał kostki do wykorzystania Calaingorn Stave(już lepiej dać Deepwood Sphere choć I tak nie ma sensu:)
3. Masz tylko 1 oddział do którego możesz dać magów i BSBka- imo to samobójstwo, WE powinny być maksymalnie nieprzewidywalne.
4. Razor Standard nie działa na strzelanie
2. Nie sądze żebyś miał kostki do wykorzystania Calaingorn Stave(już lepiej dać Deepwood Sphere choć I tak nie ma sensu:)
3. Masz tylko 1 oddział do którego możesz dać magów i BSBka- imo to samobójstwo, WE powinny być maksymalnie nieprzewidywalne.
4. Razor Standard nie działa na strzelanie
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Wywal championa z treekinów, ten sztandar z gg. Uważam, ze drugi spellsinger nie potrzebny, aa gg zmniejsz do 12-13 i daj im sztandr z flejmingiem.
Do tego ja bym wywalił 1 driady i za zaoszczedzone pkt dał GG albo zamiast spellsingera lorda do walki jakiegoś. No i treeman ogólnie słaba opcja - popatrz na wcześniejsze rozpiski może 2x 5 waywów? albo 1x 5 + 2 orly i masz zaoszczędzone pkt?
Nie wiem, kombinuj dziewczyno
edit: fuck, to na 2000... Wiec na lordów, herosów masz 500 pkt. hmm...
Do tego ja bym wywalił 1 driady i za zaoszczedzone pkt dał GG albo zamiast spellsingera lorda do walki jakiegoś. No i treeman ogólnie słaba opcja - popatrz na wcześniejsze rozpiski może 2x 5 waywów? albo 1x 5 + 2 orly i masz zaoszczędzone pkt?
Nie wiem, kombinuj dziewczyno
edit: fuck, to na 2000... Wiec na lordów, herosów masz 500 pkt. hmm...
Bless, wiem, że się starzejesz, ale chill out.bless pisze:A moze proponujac zmiany pisalibyscie, dlaczego je proponujecie, drodzy Wujkowie-Dobre-Rady-Wywal-Treemana-Wstaw-Łejów....
Dlaczego nie Treemana, bo ciężko go schować, jak dochodzi do combatu to w sumie i tak aż tak wiele nie zdziała.
Dlaczego lord klepacz by fajny tu był - 10 liderki, do tego może coś zchallengować, z resztą wystarczy popatrzeć na innych w tym dziale...
Co tu więcej pisać? jedni GG to za mało strzelania, brak flejmingu co jest na dzisiejsze monsterki bardzo przydatne...
imo jeden oddział to w ogóle bieda.
trzeba maksować strzelanie, przynajmniej na ograniczenia euro. nie masz w rozpisce nic do zabija kowbojów, jeden oddział tancerzy, który musi jednocześnie pilnować maga i bsb (któremu, nie wiem po co dałeś hoth, nawet zakładając, że kosztuje 10pkt), który i tak nie powinien w ogóle walczyć.
proponuje wstawić więcej tancerzy i może oddział waywatchersów.
jeden oddział łuczników to pomyłka, nieważne czy ma flamingi czy nie, bo istnieje możliwość kupna 2-3 oddziałów za dośc niewielki koszt punktowy.
warto wspomniec o kowbojach z wardem od ognia..
trzeba maksować strzelanie, przynajmniej na ograniczenia euro. nie masz w rozpisce nic do zabija kowbojów, jeden oddział tancerzy, który musi jednocześnie pilnować maga i bsb (któremu, nie wiem po co dałeś hoth, nawet zakładając, że kosztuje 10pkt), który i tak nie powinien w ogóle walczyć.
proponuje wstawić więcej tancerzy i może oddział waywatchersów.
jeden oddział łuczników to pomyłka, nieważne czy ma flamingi czy nie, bo istnieje możliwość kupna 2-3 oddziałów za dośc niewielki koszt punktowy.
warto wspomniec o kowbojach z wardem od ognia..
Dawno nie grałem WE a rozpiska z pamieci Mam nauczke, na Maga trzeba dawac warda ^.^ Dzisiaj spadł w pierwszej turze ze snajperki A poza tym stwiedziłem, że scenariusz naprawde potrafi zmienic losy bitwy. Wylosowalismy z kumplem Dawn attack -.- Jednostki rozsało mi dokładnie tam gdzie nie trzeba
Nie patrzcie na będy składniowe i ortograficzne bo troszke po wódce jestem
Nie patrzcie na będy składniowe i ortograficzne bo troszke po wódce jestem
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Lubię Cię za to Kuboń !!kubon pisze:Nie patrzcie na będy składniowe i ortograficzne bo troszke po wódce jestem
Dobra, dam edita, zeby nie było, jest 2;16 postaram się napisać coś mądrego xD
Co do maga to jakiego warda chcesz mu dać? Najlepiej zrobić tak, żeby z tych snajperek nie dostawał. To były zaklęcia tak, czy co?
No i ogólnie jak wspomniano, więcej strzelania
Piotras – tak z ciekawości – ile bitew i turniejów rozegrałeś na 8 edycje?
Mam wrażenie że niewiele…
Co do snajperek – tak do są zaklęcia. Ciężko się przed nimi uchronić bo de facto mają po 32 cale zasięgu i mogą targetować postać w oddziale(polecam lekturę rulebooka).
Treemen akurat w walce spisuje się bardzo dobrze, szczególnie wspomagany z lore of life. Jego podstawową wadą jest mała uniwersalność, niektóre armie – Imperium, Krasnoludy, Skaveny mają na niego wiele atutów – działa, płonące klopy, brass orb, WLC, abomka… kolejnym problemem jest lore of metal – dość często można na polu bitwy spotkać 1lvl maga z sygnaturką która jeśli wejdzie (a jest rzucona z 6 kości) zadaje 2D6 płonący hitów bez AS, raniących na 3+ naszego brokuła, podobnym problemem jest lore of shadow – brzytwa i pitka….
Na niektóre armie działa świetnie – szczególnie VC, całkiem nieźle na demony(wiadomo że mają nie niego argumenty ale można ich unikać), WE, DE, Bretonnia, Lizardmeni.
W moich rozpiskach na duże punkty nie mieści się z powodu małej uniwersalności. Na małe punkty jest obowiązkowy.
Mam wrażenie że niewiele…
Co do snajperek – tak do są zaklęcia. Ciężko się przed nimi uchronić bo de facto mają po 32 cale zasięgu i mogą targetować postać w oddziale(polecam lekturę rulebooka).
Treemen akurat w walce spisuje się bardzo dobrze, szczególnie wspomagany z lore of life. Jego podstawową wadą jest mała uniwersalność, niektóre armie – Imperium, Krasnoludy, Skaveny mają na niego wiele atutów – działa, płonące klopy, brass orb, WLC, abomka… kolejnym problemem jest lore of metal – dość często można na polu bitwy spotkać 1lvl maga z sygnaturką która jeśli wejdzie (a jest rzucona z 6 kości) zadaje 2D6 płonący hitów bez AS, raniących na 3+ naszego brokuła, podobnym problemem jest lore of shadow – brzytwa i pitka….
Na niektóre armie działa świetnie – szczególnie VC, całkiem nieźle na demony(wiadomo że mają nie niego argumenty ale można ich unikać), WE, DE, Bretonnia, Lizardmeni.
W moich rozpiskach na duże punkty nie mieści się z powodu małej uniwersalności. Na małe punkty jest obowiązkowy.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Muszę jeszcze ogarnąć składanie WE na 8 ed.
Dawno nimi nie grałem i dlatego tworzą sie takie rzeczy jak hełmik za 10 pkt
I poza tym przypomniałem sobie jaki fajny był tradycyjny skirmish na driadach Nie no musze jeszcze sam pokminic i popróbować
Dawno nimi nie grałem i dlatego tworzą sie takie rzeczy jak hełmik za 10 pkt
I poza tym przypomniałem sobie jaki fajny był tradycyjny skirmish na driadach Nie no musze jeszcze sam pokminic i popróbować
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Niestety nie zagrałem tą rozpą w dniu dzisejszym gdyż sparing partner musiał zająć się swą pociechą
Wrzucam - komentujcie.
Sam uważam, iż ta rozpiska jest troszkę chaotyczna.
Po pierwsze mamy lorda na orle - ciekawa opcja (nie wiem czy nie za miękka), jakby co jest mobilna i jakoś powinna się spłacić - zwłaszcza HoDA.
Mamy jednostki zaczepne na początek rozgrywki - 2 x oreł, Waye i fasta GR.
30 GG trzyma BSB i naparza, wardancerzy z magiem są suwani przez Treemana w lesie
Treekiny w asyście driad do przodu - kombaty i trzymanie upierdliwców - abomka, czołg, itp.
2800 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4;
Wand of Wych Elm [55.0] przerzuty rozproszenia
Moonstone of the Hidden Ways [35.0] ewakuacja z lasu
Seeds of Rebirth [10.0] 6+ regeneracja
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
1 Highborn @ 275.0 Pts
General; Longbow
Armour of Destiny [50.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 140.0 Pts
Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
Dragonbane Gem [5.0]
27 Glade Guard @ 370.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
6 Waywatchers @ 176.0 Pts
1 Shadow Sentinel @ [8.0] Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
7 Treekin @ 455.0 Pts
4 Glade Riders @ 156.0 Pts
Spear; Longbow; Standard; Musician
1 Horse Master @ [9.0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2800.0
Wrzucam - komentujcie.
Sam uważam, iż ta rozpiska jest troszkę chaotyczna.
Po pierwsze mamy lorda na orle - ciekawa opcja (nie wiem czy nie za miękka), jakby co jest mobilna i jakoś powinna się spłacić - zwłaszcza HoDA.
Mamy jednostki zaczepne na początek rozgrywki - 2 x oreł, Waye i fasta GR.
30 GG trzyma BSB i naparza, wardancerzy z magiem są suwani przez Treemana w lesie
Treekiny w asyście driad do przodu - kombaty i trzymanie upierdliwców - abomka, czołg, itp.
2800 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4;
Wand of Wych Elm [55.0] przerzuty rozproszenia
Moonstone of the Hidden Ways [35.0] ewakuacja z lasu
Seeds of Rebirth [10.0] 6+ regeneracja
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
1 Highborn @ 275.0 Pts
General; Longbow
Armour of Destiny [50.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 140.0 Pts
Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
Dragonbane Gem [5.0]
27 Glade Guard @ 370.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
6 Waywatchers @ 176.0 Pts
1 Shadow Sentinel @ [8.0] Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
7 Treekin @ 455.0 Pts
4 Glade Riders @ 156.0 Pts
Spear; Longbow; Standard; Musician
1 Horse Master @ [9.0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2800.0
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
1. Za dużo itemów na magu, które nie są warte swej ceny
2. Generał na orle – miękki, hodę może mieć każdy, on nawet po marszu nie może jej wypalić…
3. BSB – niby „twardy” – ale tak naprawdę nie ma takiego pojęcia w naszej armii – teraz zamiast zginąć od 6 ataków z siłą 4 zginie od 10 – różnica niewielka
4. Za duży oddział GG – wyobraź sobie jakiś/boh oddział odpornych na ogień…
5. Dużo punktów w wayach – oni za łatwo giną żeby w nich aż tak inwestować
6. Glade ridersi – za drodzy jak na swoje możliwości…
2. Generał na orle – miękki, hodę może mieć każdy, on nawet po marszu nie może jej wypalić…
3. BSB – niby „twardy” – ale tak naprawdę nie ma takiego pojęcia w naszej armii – teraz zamiast zginąć od 6 ataków z siłą 4 zginie od 10 – różnica niewielka
4. Za duży oddział GG – wyobraź sobie jakiś/boh oddział odpornych na ogień…
5. Dużo punktów w wayach – oni za łatwo giną żeby w nich aż tak inwestować
6. Glade ridersi – za drodzy jak na swoje możliwości…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
1. wand na magu jest moim zdaniem spłacalny, regeneracja i moonstone faktycznie może za bajerandzkie
2. Tu się zgadzam - i dzięki za potwierdzenie
3. BSB – moim zdaniem lepiej już niech będzie twardszy
4. Za duży oddział GG – czy ja wiem to akurat chcę wypróbować - 10-tki szybko mi schodzą ostatnio
5. Waye faktyzcnie szybko schodzą, ale mogą troszkę namieszać na początku rozgrywki (liczę na wiele "6")
6.
strzał i odgięcie/dopadnięcie przy szarży Poza tym fast - szybko jestem obok wroga.
Dzięki za podpowiedzi i uwagi - jakoś przekombinuje moją rozpiskę i koniecznie wypróbuje w tygodniu jeszcze przed turniejem
2. Tu się zgadzam - i dzięki za potwierdzenie
3. BSB – moim zdaniem lepiej już niech będzie twardszy
4. Za duży oddział GG – czy ja wiem to akurat chcę wypróbować - 10-tki szybko mi schodzą ostatnio
5. Waye faktyzcnie szybko schodzą, ale mogą troszkę namieszać na początku rozgrywki (liczę na wiele "6")
6.
Tutaj zastanawiam się jeszcze nad warhawkami bo na nich nie grałem, ale ..... GR jakoś zawsze u mnie są pomocni -Glade ridersi – za drodzy jak na swoje możliwości…
strzał i odgięcie/dopadnięcie przy szarży Poza tym fast - szybko jestem obok wroga.
Dzięki za podpowiedzi i uwagi - jakoś przekombinuje moją rozpiskę i koniecznie wypróbuje w tygodniu jeszcze przed turniejem
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek