Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: CAR2N »

Lipa Panie ;) 4 horn moze byc ze zwyklymi ungorami a nie raidersami [-X Wtedy minimum 10 ungorow , chociaz skoro centki masz juz w core to moznaby dobrac sobie cos do special dodatkowo , moze 2x 5-6 harpii ?
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

CAR2N pisze:Lipa Panie ;) 4 horn moze byc ze zwyklymi ungorami a nie raidersami [-X Wtedy minimum 10 ungorow , chociaz skoro centki masz juz w core to moznaby dobrac sobie cos do special dodatkowo , moze 2x 5-6 harpii ?

4rogi faktycznie to może go wyrzucę i dzięki centkom w corach, dam dodatkowe minosie, wydaje mi się że jedne harpie starczą 8)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

No w sumie 3 minoski/razorgory sa warte 165pkt ;) Ja bym dal swiniaki
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Khumanor wyskrob trochę pkt i z 8mki harpi zrób 2x5
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

niestety nie jestem pewien czym grać, bo mam też okazję zagrać demonami khorna...
Taurox

Księżycowy pazur

Ślimaczy język

Shaman, 2lvl, 2x zwój rozproszeńa

2x 5x ungor grabieżcy, muzyk

2x 5x unngor grabieżcy

2x 5x ogary

10x centigor, fcg, ghorros

2x 3x Minotaur, GW, music

3x razorgory

5x harpie

2x cygor

2699

Albo

Skarband

Skulltaker

herald of khorne, jagger, armour of khorne

herald of khorne, jagger, armour of khorne, BSB

3x 10x bloodletter, music

2x 5x furie

2x 6x flesh hound of khorne

2x 3x bloodcrushers, fcg, icon of endless war

2698
patrzeć pod kąt większej grywalności to jednak bestie są lepsze bo mają caddygo i więcej kostek DD ale jednak demony to Demony, a ten wielki zimo z hatem który daje wszystkim nawet wrogą :twisted: pełna esencja mordu

jak myślicie ? czym zagrać ?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

witam, dzisiaj chciałbym przestawić wam rozpiskę na 2350 którą będę grał ( jak się poszczęści ) 22.05.2010 :)
doombull, trollhide, sword of striking, gouge-tusks

gorebull, BSB, sword of might, gnarled hide, hamhorn helm, heavy armour, shield

bray-shaman, dispel scroll, dispel scroll
bray-shaman, dispel scroll, dispel scroll

3x 5x ungor riders, music
5x ungor riders

3x 5x warhound

4x minotaur, graet weapon, music

razorgor chariot

5x harpie

21x bestigor, fcg, warbanner

gorgona
gorgona
myślę nad wyrzuceniem 2 DS i dania chalice + AHW na szamanach i muzyka na ungorach, choć więcej jest rozpisek nastawionych na full magii ( + sztrzelanie ) niż strzelaniu tylko, wydaje się że tak jest dość optymalnie :)

co Wy na to ?

ps.: przepraszam za dość głupie pytanie zadane post wcześniej, ofc bestie 8)

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

ja się chyba do piesków nie przekonam, i ten doombull jakoś dziwnie złożony jest, no i klocek bestigorów, zobaczymy co będą miały do powiedzenia w przyszłej edycji,

ja planuję wyskoczyć z czymś takim, jednak na razie brakuje trochę figsów,

1 Great Bray-Shaman @ 320 Pts
General; Magic Level 4
Skull of Rarkos [60]
Dispel Scroll [25]

1 Gorebull @ 248 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Battle Standard
Sword of Might [20]
Ramhorn Helm [15]
Gnarled Hide [15]

1 Bray-Shaman @ 157 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Hagtree Fetish [20]
Dispel Scroll [25]

1 Bray-Shaman @ 162 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Shard of Herdstone [50]

19 Gor Herd @ 185 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-render @ [10] Pts

3x10 Gor Herd @ 85 Pts
2ndWeapon; Musician

5x5 Ungor Raiders @ 30 Pts

2x1 Tuskgor Chariot @ 80 Pts

2 Razorgor Herd @ 110 Pts

2x5 Harpies @ 55 Pts

3 Minotaurs @ 219 Pts
GreatWeapon; Light Armour; Standard; Musician

1 Jabberslythe @ 275 Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 77


Total Army Cost: 2350

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Pieski sa fajne ,jak np minoski zrobia rzez , ktos przetrwa i ucieknie to takie wspomagajace pieski dogonia na 3D6" podczas gdy minoski rusza sie tylko D6" ;) Dodatkowo moga przyjac jakas szarze by zajac przeciwnika "robota" a wtedy wjazd z boku czyms i jest ciekawie ;) Jak na ich wartosc sa w miare , miec tylko w zasiegu jakiegos szefcia z wiekszym Ld i gites
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

war2bone pisze:ja się chyba do piesków nie przekonam, i ten doombull jakoś dziwnie złożony jest, no i klocek bestigorów, zobaczymy co będą miały do powiedzenia w przyszłej edycji,
psy są przydatne do screenowania, minosków i gorgon bo ungorami nie ma szans za mało M... co do doombulla wiem że dziwacznie wygląda ale zawsze w trafiasz na 3+ przynajmniej i ma AP z 6S dobrze robi a regeneracja to standard, taki 1 klocek bestigorów wydaje się przydatny a właściwie jego CR plus lord albo BSB, robi się ciekawiej.

@ co do rozpiski: magia jakoś troszkę nie widzę bestii w tym aspekcie, za mało jednostek łamiących a wątpię żebyś zmiękczył tak klocki by 3 minoski wparowały, nie wspominając o gorach może od tyłu czy boku ten duży da radę... powodzenia :)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

myślałem o tych gigantach i myślałem aż się coś takiego uroiło, wygląda to dobrze są kilka oddziałów uderzeniowych i biegacz, gigusie i 2 heavy charioty na szamanach co daje 5US... zobaczymy jak to wyjdzie, może w tym tygodniu to przetestuję bo bardzo mi się spodobała 8) w sumie bardziej niż ostatnio, bestigory muszą jednak poczekać chwilkę, z gorebulle czy doomkiem radzą sobie dobrze ale bez to ciężko :roll: tylko CR ich ratuje
2348

doombull, sword of striking, gouge-tusks, gnarled hide, ramhorn helm, heavy armour, shield, shadow-hide

gorebull, BSB, the beast banner, many-limbed fiend, rune of the true beast, great weapon, heavy armour, shield

bray-shaman, razorgor chariot, dispel scroll, dispel scroll
bray-shaman, razorgor chariot, dispel scroll, dispel scroll

3x 5x ungor riders

2x 5x warhound

4x minotaur, bloodkine, sword of might, AHW, music

3x razorgor

5x harpie
5x harpie

gigant
gigant
plan jest mniej więcej taki wielki kloc ( 4minosie i BSB ) jedzie na środku, razorgory i lord flankują z pomocom gigantów, a rydwany pałętają się gdzieś pomiędzy, harpie wiadomo robią zamieszanie i pierwsze giną, jedynie jedne ungory niestety w Ambushu ale potrzebuję 2 piesków by utrzymać minosie, BSB nie jest tak napakowany ale ma 5T i 3SV w CC to nie tak źle i GW na czołgi, ale bije prawie jak lord, dodatkowo magiczny atak na minosku wrazie czego, z 7S jest kozakiem myślałem o sword of battel ale jednak na jakąś ciężką kawalerie albo herosa z SV na 0 lepiej się przyda "słomka", no i wypróbujemy te giganty, wydają się dość ciekawe Orcowi gracze są zadowoleni, ewentualnie można by poszukać pkt. na jednego cygora albo gorgonkę, choć preferuję jednak podobne zestawy ( 2 czygory albo 2 gorgony ), zobaczymy czy niektóre "dary" się sprawdzą jak nie to na pewno zmieści się jeszcze jeden ungor do amdusha

jak uważacie? :) czekam na opinię z niecierpliwością

ps.: znowu post pod postem ;)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

sword of striking ? BSB bardzo dziwnie złożony też. ale jak Ci się tacy spisują to git : ]

strasznie mało Cię , te charioty pod szamanami na 100% nie zabierają slot spec ?
Obrazek
T

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Nie zabieraja slotu ;) Btw za malo plebsu ,ale trzeba przetestowac
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w mych rozpiskach rzadko jest więcej, najczęściej o 1 lub 2 psy i 1 więcej ungorów ( muszę im w końcu podstawki zmienić ), choć za to mam o jedne harpie więcej, Doomek z SoS'em ( Sword of Striking ) bardzo się sprawdza, w trafia na 2 / 3 z 6S i AP dużo robi ( na pewno kroi stedzie na szaszłyki ) teraz dostał większego SV bo z regenki nie byłem zadowolony, BSB jest pierwszy raz tak złożony, ale jest ciekawy, najczęściej testuję rozpiski na lizakach bo uważam że to najtrudniejszy przeciwnik dla bestii ( może DE czy HE na magi i bolcach ) PA masakruje :?

tak charioty nie zabierają speca i to jest świetne :D a jestem z nich bardzo zadowolony, dodatkowo trudno panikę zrobić rydwanowi :wink:

martwi tylko te 6M na gigantach ale nie może być aż tak tragicznie :roll:

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Chariot fajny bo zawsze to te 4+ save-a dla shamiego + mocne uderzenie jak juz trzeba ;) A gigus nie moze marszowac 12" (nie chce mi sie szukac po rulsach) btw nie lepszy axes of khorgor na doomku ?
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wydaje się że nie, bo maksymalny SV na lordzie z Toporkami to 2+ ( a to mało by helm zadziałał ) a z regentki nie jestem zadowolony, dodatkowo nie mieści się AP przy regence, a sama siła 6 to nie zadowalająca zmniejsza SV, choć z toporkami ma się o tan 1A więcej i przerzuty... ale jakoś wolem walić SoS'em ;)

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Wytwór mojego skrzywionego umysłu :P

Doombull @ 353.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Striking [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Many-Limbed Foe [20.0]
Rune of the True Beast [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Uncanny Senses [10.0]

Wargor @ 170.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Horn of the First Beast [50.0]

Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

3 Tuskgor Chariot
4x5 Ungor Raiders
10 Ungor Raiders
Musician
18 Gor Herd @ 177.0 Pts
2ndWeapon;FCG
10 Gor Herd @ 80.0 Pts
2ndWeapon
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
3 Razorgors @ 165.0 Pts
3 Razorgors @ 165.0 Pts
2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts
1 Ghorgon @ 275.0 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2348.0
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

super jest Cię dużo, ale co z tego, za mały anty magia nie wiem jak u Was się gra ale we Wrocławiu to 2 scrole i 2 szamanów to jakiś żarcik.

bo wargor w ogóle nie mogę się przekonać nie ma go gdzie chować po za jakimś klocem bestigorów ale to raczej jakieć pozostałości po starym booku ( ooo.. w pumgowagonie )

bez 3 minotaur nie ruszam się z domu :wink: uwielbiam ten unit i uważam że się lepiej spłacają niż 3 razorgorów ( to zależy od armii ofc ) 5T razorgory ratuje, a 6ld to przekleństwo

harpiami nie umiem jakoś grać, i szybko giną by coś fajnego zrobiły... no ale 55pkt. które generuje ostrzał nie jest zły.

macie jakieś inne pomysły na zbudowanie lorda po za hełmem czy regenką? bo "ya" nie za bardzo :roll:

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Stonecrusher mace (+3S , S10 against warmachines) [65]
gnarled hide(sv 5+) [15]
ramhorn helm (sv +1) [15]
heavy armour,shield [18]
save = 1+

Ja planuje testnac takiego domka na imperium ;) a co do 2DS "tylko" to coz , na domowke styka , na turnieje pewnie nie ,ale dla mnie to przegiecie sie spinac na turnieje magicznie ... Testne tez gigusia z cygorem raczej + duzo "spamu" wiadomo po co
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Po głębokim kminie przedstawiam turniejową defensywną rozpę, którą może też zagrać ofensywnie:

Doombull, Chalice of Dark Rain (to jest musowy przedmiot - grałem skavenami, więc wiem;]), Blackened Plate (na patencie - żeby było coś na bladzia, małego bladka i dla zwiększenia ochrony klocuszka), Sword of Might, Gnarled Hide

Shaman, 2 level, Herdstone (jako ochrona dla Cygorów)
Shaman, 2 level, 2 x Dispell Scroll
Shaman, 2 level, 2 x Dispell Scroll

2 x Cygor (są strasznie słabe, ale można nimi mądrze grać i używać jako mobilne, bardzo drogie klopy...)

Razogor Herd (bo pojedynczy jest najlepszy)

3 x 5 Harpi (bo harpie są wykręcone w kosmos)

24 Ungorów FCG (tani oddział za 135 punktów do trzymania magów, gdy jest z nim Doombull - przeciwko armiom, które "panikują")

10 Gorów, dwie bronie, muzyk (do ambusha - gory są chyba lepsze w tym wypadku od ungorów do zdejmowania maszynek, zwłaszcza, że mam już 3 razy harpie)

10 Gorów, muzyk (do trzymania maga/magów jak nie będą musieli biegać w bezpiecznym klocku Ungorów z frenzy i żeby można było wrzucić jeden oddział do ambusha)

Tuskgor Chariot
Tuskgor Chariot
Tuskgor Chariot (bo tanie i mają wykop - a przy pułapkach, które zamierzam robić skirmishem będę się sprawdzać

2 x 5 Psy (To nadal świetny, tani oddział i ma większe pole manewru niż ungory. Nie rozumiem dlaczego znika z rozpisek bestii)

10 Ungorów normalnych - do ambusha

4 x 5 Ungory w skirmishu - wiadomo - dwa oddziały jako screen, dwa do ambusha

Razem mamy:
Power Dices: 8 do 11
Dispell: 5 kości i 4 scrolle
Modeli: 86


Niby nic. Nie ma niczego do zdobywania punktów w każdej turze. Cygory coś tam straszą. 4 ambushe w tym jeden gorów. Ale jaka armia tak naprawdę ma łatwo z takimi bestiami? Imperium też da się pojechać - czołgi jednak czuja respekt przez umiejętnie schowanymi cygorami, armatki boją się ambusha. Magowie skitrani i imperium nie ma jak ich zabić. Ogólnie wymiana: rydwany za armatki i koniec bitwy. Mamy Chalice i możemy nastawić się na turbo napór jak przeciwnik zrobi jakiś błąd.
To samo z dwarfami.
Przeciwko Demonom mamy niby ciężko. Ale też nie mają jak złapać oddziału z magami. Doombull lata samotnie - idze na flamery i heraldów, przyjmuje bladzia na klatę. Lord tęczy też nic mu nie robi... Rydwany czekają na psy khorna - przy dobrych rzutach mogą je pokroić. Nie jest źle.
Przeciwko VC jest przesranka. Gorgona by się przydała zamiast tych cygorów;] Można się tylko skitrać. Fajnie, że magowie nie muszą siedzić w ungorach z Doombullem. Krówka zresztą robi swoje i teoretycznie kroi klocki Ghouli...
Mamy spory dispell i odginaczek. Nie powinno nas to zalać.

Intuicja mówi mi, ze rozpiska ma potencjał, ale większość bitew to będzie obrona obeliska. Ale jest to rozpa turniejowa wiec nie ma co liczyć na łatwe zwycięstwa i skupić się na nieoddawaniu punktów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Widać Fisiu, że nie grałeś nimi :)
Z mojego doświadczenia:
-ja chalice'a w takiej rozpie nie wystawiam, bo nie ma na kim, axe'y khorgora ratują sytuację
- fetysz jest genialnym przedmiotem, wlasnie przy 3 małych magach z herdstonem, wrona nie może się wystawić na małe pociski, wrajciaki też są karcone strasznie
-cyklopy tez chcialbym mieć 2, szkoda ze sa tak kurewsko drogie, można nimi coś zabić i nie stracić rzeczywiście
- harpie moim zdaniem przynajmniej 7 w unicie, należy zauważyć, że w DE są jako śmietnik, a w bestiach to poważna siła uderzeniowa, która dodatkowo powoduje paniki w swoich ziomkach i zajmuje speciale
- psy powodują paniki, duza ilosc piatek ungorow mi sie zdecydowanie bardziej sprawdza, każdy dodatkowy unit w ambushu może przeważyć szalę, że nie będzie miał np imperialista jak ich ogarnąć żeby nie stracić cannona, nie masz szybkich odziałów które miałbyś screenować tymi psami
- doombull samopas nie moze na demony bo magowie z terroru spieprzą, mimo ze sam nim tak ryzykuję czasem, ale bez khorgorów moze zginac od psow jak mu sie ataki powiną
-testowałem ostatnio gory do ambusha i mi się sprawdziły bardzo (15stka zabiła dwa unity ghouli i necros samopas musiał biegac, przyjmujac 4 strzały cyklopa, no ale od dwoch bitew nie miałem żadnego hita na nim :) )

pozdro

ODPOWIEDZ