Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Lipa Panie 4 horn moze byc ze zwyklymi ungorami a nie raidersami Wtedy minimum 10 ungorow , chociaz skoro centki masz juz w core to moznaby dobrac sobie cos do special dodatkowo , moze 2x 5-6 harpii ?
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
CAR2N pisze:Lipa Panie 4 horn moze byc ze zwyklymi ungorami a nie raidersami Wtedy minimum 10 ungorow , chociaz skoro centki masz juz w core to moznaby dobrac sobie cos do special dodatkowo , moze 2x 5-6 harpii ?
4rogi faktycznie to może go wyrzucę i dzięki centkom w corach, dam dodatkowe minosie, wydaje mi się że jedne harpie starczą
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
niestety nie jestem pewien czym grać, bo mam też okazję zagrać demonami khorna...
jak myślicie ? czym zagrać ?
patrzeć pod kąt większej grywalności to jednak bestie są lepsze bo mają caddygo i więcej kostek DD ale jednak demony to Demony, a ten wielki zimo z hatem który daje wszystkim nawet wrogą pełna esencja morduTaurox
Księżycowy pazur
Ślimaczy język
Shaman, 2lvl, 2x zwój rozproszeńa
2x 5x ungor grabieżcy, muzyk
2x 5x unngor grabieżcy
2x 5x ogary
10x centigor, fcg, ghorros
2x 3x Minotaur, GW, music
3x razorgory
5x harpie
2x cygor
2699
Albo
Skarband
Skulltaker
herald of khorne, jagger, armour of khorne
herald of khorne, jagger, armour of khorne, BSB
3x 10x bloodletter, music
2x 5x furie
2x 6x flesh hound of khorne
2x 3x bloodcrushers, fcg, icon of endless war
2698
jak myślicie ? czym zagrać ?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
witam, dzisiaj chciałbym przestawić wam rozpiskę na 2350 którą będę grał ( jak się poszczęści ) 22.05.2010
co Wy na to ?
ps.: przepraszam za dość głupie pytanie zadane post wcześniej, ofc bestie
myślę nad wyrzuceniem 2 DS i dania chalice + AHW na szamanach i muzyka na ungorach, choć więcej jest rozpisek nastawionych na full magii ( + sztrzelanie ) niż strzelaniu tylko, wydaje się że tak jest dość optymalniedoombull, trollhide, sword of striking, gouge-tusks
gorebull, BSB, sword of might, gnarled hide, hamhorn helm, heavy armour, shield
bray-shaman, dispel scroll, dispel scroll
bray-shaman, dispel scroll, dispel scroll
3x 5x ungor riders, music
5x ungor riders
3x 5x warhound
4x minotaur, graet weapon, music
razorgor chariot
5x harpie
21x bestigor, fcg, warbanner
gorgona
gorgona
co Wy na to ?
ps.: przepraszam za dość głupie pytanie zadane post wcześniej, ofc bestie
ja się chyba do piesków nie przekonam, i ten doombull jakoś dziwnie złożony jest, no i klocek bestigorów, zobaczymy co będą miały do powiedzenia w przyszłej edycji,
ja planuję wyskoczyć z czymś takim, jednak na razie brakuje trochę figsów,
1 Great Bray-Shaman @ 320 Pts
General; Magic Level 4
Skull of Rarkos [60]
Dispel Scroll [25]
1 Gorebull @ 248 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Battle Standard
Sword of Might [20]
Ramhorn Helm [15]
Gnarled Hide [15]
1 Bray-Shaman @ 157 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Hagtree Fetish [20]
Dispel Scroll [25]
1 Bray-Shaman @ 162 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Shard of Herdstone [50]
19 Gor Herd @ 185 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-render @ [10] Pts
3x10 Gor Herd @ 85 Pts
2ndWeapon; Musician
5x5 Ungor Raiders @ 30 Pts
2x1 Tuskgor Chariot @ 80 Pts
2 Razorgor Herd @ 110 Pts
2x5 Harpies @ 55 Pts
3 Minotaurs @ 219 Pts
GreatWeapon; Light Armour; Standard; Musician
1 Jabberslythe @ 275 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2350
ja planuję wyskoczyć z czymś takim, jednak na razie brakuje trochę figsów,
1 Great Bray-Shaman @ 320 Pts
General; Magic Level 4
Skull of Rarkos [60]
Dispel Scroll [25]
1 Gorebull @ 248 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Battle Standard
Sword of Might [20]
Ramhorn Helm [15]
Gnarled Hide [15]
1 Bray-Shaman @ 157 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Hagtree Fetish [20]
Dispel Scroll [25]
1 Bray-Shaman @ 162 Pts
Magic Level 2; 2ndWeapon
Shard of Herdstone [50]
19 Gor Herd @ 185 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-render @ [10] Pts
3x10 Gor Herd @ 85 Pts
2ndWeapon; Musician
5x5 Ungor Raiders @ 30 Pts
2x1 Tuskgor Chariot @ 80 Pts
2 Razorgor Herd @ 110 Pts
2x5 Harpies @ 55 Pts
3 Minotaurs @ 219 Pts
GreatWeapon; Light Armour; Standard; Musician
1 Jabberslythe @ 275 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2350
Pieski sa fajne ,jak np minoski zrobia rzez , ktos przetrwa i ucieknie to takie wspomagajace pieski dogonia na 3D6" podczas gdy minoski rusza sie tylko D6" Dodatkowo moga przyjac jakas szarze by zajac przeciwnika "robota" a wtedy wjazd z boku czyms i jest ciekawie Jak na ich wartosc sa w miare , miec tylko w zasiegu jakiegos szefcia z wiekszym Ld i gites
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
psy są przydatne do screenowania, minosków i gorgon bo ungorami nie ma szans za mało M... co do doombulla wiem że dziwacznie wygląda ale zawsze w trafiasz na 3+ przynajmniej i ma AP z 6S dobrze robi a regeneracja to standard, taki 1 klocek bestigorów wydaje się przydatny a właściwie jego CR plus lord albo BSB, robi się ciekawiej.war2bone pisze:ja się chyba do piesków nie przekonam, i ten doombull jakoś dziwnie złożony jest, no i klocek bestigorów, zobaczymy co będą miały do powiedzenia w przyszłej edycji,
@ co do rozpiski: magia jakoś troszkę nie widzę bestii w tym aspekcie, za mało jednostek łamiących a wątpię żebyś zmiękczył tak klocki by 3 minoski wparowały, nie wspominając o gorach może od tyłu czy boku ten duży da radę... powodzenia
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
myślałem o tych gigantach i myślałem aż się coś takiego uroiło, wygląda to dobrze są kilka oddziałów uderzeniowych i biegacz, gigusie i 2 heavy charioty na szamanach co daje 5US... zobaczymy jak to wyjdzie, może w tym tygodniu to przetestuję bo bardzo mi się spodobała w sumie bardziej niż ostatnio, bestigory muszą jednak poczekać chwilkę, z gorebulle czy doomkiem radzą sobie dobrze ale bez to ciężko tylko CR ich ratuje
jak uważacie? czekam na opinię z niecierpliwością
ps.: znowu post pod postem
plan jest mniej więcej taki wielki kloc ( 4minosie i BSB ) jedzie na środku, razorgory i lord flankują z pomocom gigantów, a rydwany pałętają się gdzieś pomiędzy, harpie wiadomo robią zamieszanie i pierwsze giną, jedynie jedne ungory niestety w Ambushu ale potrzebuję 2 piesków by utrzymać minosie, BSB nie jest tak napakowany ale ma 5T i 3SV w CC to nie tak źle i GW na czołgi, ale bije prawie jak lord, dodatkowo magiczny atak na minosku wrazie czego, z 7S jest kozakiem myślałem o sword of battel ale jednak na jakąś ciężką kawalerie albo herosa z SV na 0 lepiej się przyda "słomka", no i wypróbujemy te giganty, wydają się dość ciekawe Orcowi gracze są zadowoleni, ewentualnie można by poszukać pkt. na jednego cygora albo gorgonkę, choć preferuję jednak podobne zestawy ( 2 czygory albo 2 gorgony ), zobaczymy czy niektóre "dary" się sprawdzą jak nie to na pewno zmieści się jeszcze jeden ungor do amdusha2348
doombull, sword of striking, gouge-tusks, gnarled hide, ramhorn helm, heavy armour, shield, shadow-hide
gorebull, BSB, the beast banner, many-limbed fiend, rune of the true beast, great weapon, heavy armour, shield
bray-shaman, razorgor chariot, dispel scroll, dispel scroll
bray-shaman, razorgor chariot, dispel scroll, dispel scroll
3x 5x ungor riders
2x 5x warhound
4x minotaur, bloodkine, sword of might, AHW, music
3x razorgor
5x harpie
5x harpie
gigant
gigant
jak uważacie? czekam na opinię z niecierpliwością
ps.: znowu post pod postem
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
w mych rozpiskach rzadko jest więcej, najczęściej o 1 lub 2 psy i 1 więcej ungorów ( muszę im w końcu podstawki zmienić ), choć za to mam o jedne harpie więcej, Doomek z SoS'em ( Sword of Striking ) bardzo się sprawdza, w trafia na 2 / 3 z 6S i AP dużo robi ( na pewno kroi stedzie na szaszłyki ) teraz dostał większego SV bo z regenki nie byłem zadowolony, BSB jest pierwszy raz tak złożony, ale jest ciekawy, najczęściej testuję rozpiski na lizakach bo uważam że to najtrudniejszy przeciwnik dla bestii ( może DE czy HE na magi i bolcach ) PA masakruje
tak charioty nie zabierają speca i to jest świetne a jestem z nich bardzo zadowolony, dodatkowo trudno panikę zrobić rydwanowi
martwi tylko te 6M na gigantach ale nie może być aż tak tragicznie
tak charioty nie zabierają speca i to jest świetne a jestem z nich bardzo zadowolony, dodatkowo trudno panikę zrobić rydwanowi
martwi tylko te 6M na gigantach ale nie może być aż tak tragicznie
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
wydaje się że nie, bo maksymalny SV na lordzie z Toporkami to 2+ ( a to mało by helm zadziałał ) a z regentki nie jestem zadowolony, dodatkowo nie mieści się AP przy regence, a sama siła 6 to nie zadowalająca zmniejsza SV, choć z toporkami ma się o tan 1A więcej i przerzuty... ale jakoś wolem walić SoS'em
Wytwór mojego skrzywionego umysłu
Doombull @ 353.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Striking [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Many-Limbed Foe [20.0]
Rune of the True Beast [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Uncanny Senses [10.0]
Wargor @ 170.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Horn of the First Beast [50.0]
Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
3 Tuskgor Chariot
4x5 Ungor Raiders
10 Ungor Raiders
Musician
18 Gor Herd @ 177.0 Pts
2ndWeapon;FCG
10 Gor Herd @ 80.0 Pts
2ndWeapon
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
3 Razorgors @ 165.0 Pts
3 Razorgors @ 165.0 Pts
2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts
1 Ghorgon @ 275.0 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2348.0
Doombull @ 353.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Striking [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Many-Limbed Foe [20.0]
Rune of the True Beast [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Uncanny Senses [10.0]
Wargor @ 170.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Horn of the First Beast [50.0]
Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
Bray Shaman @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
3 Tuskgor Chariot
4x5 Ungor Raiders
10 Ungor Raiders
Musician
18 Gor Herd @ 177.0 Pts
2ndWeapon;FCG
10 Gor Herd @ 80.0 Pts
2ndWeapon
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
3 Razorgors @ 165.0 Pts
3 Razorgors @ 165.0 Pts
2 Spawn of Chaos @ 110.0 Pts
1 Ghorgon @ 275.0 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2348.0
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
super jest Cię dużo, ale co z tego, za mały anty magia nie wiem jak u Was się gra ale we Wrocławiu to 2 scrole i 2 szamanów to jakiś żarcik.
bo wargor w ogóle nie mogę się przekonać nie ma go gdzie chować po za jakimś klocem bestigorów ale to raczej jakieć pozostałości po starym booku ( ooo.. w pumgowagonie )
bez 3 minotaur nie ruszam się z domu uwielbiam ten unit i uważam że się lepiej spłacają niż 3 razorgorów ( to zależy od armii ofc ) 5T razorgory ratuje, a 6ld to przekleństwo
harpiami nie umiem jakoś grać, i szybko giną by coś fajnego zrobiły... no ale 55pkt. które generuje ostrzał nie jest zły.
macie jakieś inne pomysły na zbudowanie lorda po za hełmem czy regenką? bo "ya" nie za bardzo
bo wargor w ogóle nie mogę się przekonać nie ma go gdzie chować po za jakimś klocem bestigorów ale to raczej jakieć pozostałości po starym booku ( ooo.. w pumgowagonie )
bez 3 minotaur nie ruszam się z domu uwielbiam ten unit i uważam że się lepiej spłacają niż 3 razorgorów ( to zależy od armii ofc ) 5T razorgory ratuje, a 6ld to przekleństwo
harpiami nie umiem jakoś grać, i szybko giną by coś fajnego zrobiły... no ale 55pkt. które generuje ostrzał nie jest zły.
macie jakieś inne pomysły na zbudowanie lorda po za hełmem czy regenką? bo "ya" nie za bardzo
Stonecrusher mace (+3S , S10 against warmachines) [65]
gnarled hide(sv 5+) [15]
ramhorn helm (sv +1) [15]
heavy armour,shield [18]
save = 1+
Ja planuje testnac takiego domka na imperium a co do 2DS "tylko" to coz , na domowke styka , na turnieje pewnie nie ,ale dla mnie to przegiecie sie spinac na turnieje magicznie ... Testne tez gigusia z cygorem raczej + duzo "spamu" wiadomo po co
gnarled hide(sv 5+) [15]
ramhorn helm (sv +1) [15]
heavy armour,shield [18]
save = 1+
Ja planuje testnac takiego domka na imperium a co do 2DS "tylko" to coz , na domowke styka , na turnieje pewnie nie ,ale dla mnie to przegiecie sie spinac na turnieje magicznie ... Testne tez gigusia z cygorem raczej + duzo "spamu" wiadomo po co
WFB playing since 1994
Po głębokim kminie przedstawiam turniejową defensywną rozpę, którą może też zagrać ofensywnie:
Doombull, Chalice of Dark Rain (to jest musowy przedmiot - grałem skavenami, więc wiem;]), Blackened Plate (na patencie - żeby było coś na bladzia, małego bladka i dla zwiększenia ochrony klocuszka), Sword of Might, Gnarled Hide
Shaman, 2 level, Herdstone (jako ochrona dla Cygorów)
Shaman, 2 level, 2 x Dispell Scroll
Shaman, 2 level, 2 x Dispell Scroll
2 x Cygor (są strasznie słabe, ale można nimi mądrze grać i używać jako mobilne, bardzo drogie klopy...)
Razogor Herd (bo pojedynczy jest najlepszy)
3 x 5 Harpi (bo harpie są wykręcone w kosmos)
24 Ungorów FCG (tani oddział za 135 punktów do trzymania magów, gdy jest z nim Doombull - przeciwko armiom, które "panikują")
10 Gorów, dwie bronie, muzyk (do ambusha - gory są chyba lepsze w tym wypadku od ungorów do zdejmowania maszynek, zwłaszcza, że mam już 3 razy harpie)
10 Gorów, muzyk (do trzymania maga/magów jak nie będą musieli biegać w bezpiecznym klocku Ungorów z frenzy i żeby można było wrzucić jeden oddział do ambusha)
Tuskgor Chariot
Tuskgor Chariot
Tuskgor Chariot (bo tanie i mają wykop - a przy pułapkach, które zamierzam robić skirmishem będę się sprawdzać
2 x 5 Psy (To nadal świetny, tani oddział i ma większe pole manewru niż ungory. Nie rozumiem dlaczego znika z rozpisek bestii)
10 Ungorów normalnych - do ambusha
4 x 5 Ungory w skirmishu - wiadomo - dwa oddziały jako screen, dwa do ambusha
Razem mamy:
Power Dices: 8 do 11
Dispell: 5 kości i 4 scrolle
Modeli: 86
Niby nic. Nie ma niczego do zdobywania punktów w każdej turze. Cygory coś tam straszą. 4 ambushe w tym jeden gorów. Ale jaka armia tak naprawdę ma łatwo z takimi bestiami? Imperium też da się pojechać - czołgi jednak czuja respekt przez umiejętnie schowanymi cygorami, armatki boją się ambusha. Magowie skitrani i imperium nie ma jak ich zabić. Ogólnie wymiana: rydwany za armatki i koniec bitwy. Mamy Chalice i możemy nastawić się na turbo napór jak przeciwnik zrobi jakiś błąd.
To samo z dwarfami.
Przeciwko Demonom mamy niby ciężko. Ale też nie mają jak złapać oddziału z magami. Doombull lata samotnie - idze na flamery i heraldów, przyjmuje bladzia na klatę. Lord tęczy też nic mu nie robi... Rydwany czekają na psy khorna - przy dobrych rzutach mogą je pokroić. Nie jest źle.
Przeciwko VC jest przesranka. Gorgona by się przydała zamiast tych cygorów;] Można się tylko skitrać. Fajnie, że magowie nie muszą siedzić w ungorach z Doombullem. Krówka zresztą robi swoje i teoretycznie kroi klocki Ghouli...
Mamy spory dispell i odginaczek. Nie powinno nas to zalać.
Intuicja mówi mi, ze rozpiska ma potencjał, ale większość bitew to będzie obrona obeliska. Ale jest to rozpa turniejowa wiec nie ma co liczyć na łatwe zwycięstwa i skupić się na nieoddawaniu punktów.
Doombull, Chalice of Dark Rain (to jest musowy przedmiot - grałem skavenami, więc wiem;]), Blackened Plate (na patencie - żeby było coś na bladzia, małego bladka i dla zwiększenia ochrony klocuszka), Sword of Might, Gnarled Hide
Shaman, 2 level, Herdstone (jako ochrona dla Cygorów)
Shaman, 2 level, 2 x Dispell Scroll
Shaman, 2 level, 2 x Dispell Scroll
2 x Cygor (są strasznie słabe, ale można nimi mądrze grać i używać jako mobilne, bardzo drogie klopy...)
Razogor Herd (bo pojedynczy jest najlepszy)
3 x 5 Harpi (bo harpie są wykręcone w kosmos)
24 Ungorów FCG (tani oddział za 135 punktów do trzymania magów, gdy jest z nim Doombull - przeciwko armiom, które "panikują")
10 Gorów, dwie bronie, muzyk (do ambusha - gory są chyba lepsze w tym wypadku od ungorów do zdejmowania maszynek, zwłaszcza, że mam już 3 razy harpie)
10 Gorów, muzyk (do trzymania maga/magów jak nie będą musieli biegać w bezpiecznym klocku Ungorów z frenzy i żeby można było wrzucić jeden oddział do ambusha)
Tuskgor Chariot
Tuskgor Chariot
Tuskgor Chariot (bo tanie i mają wykop - a przy pułapkach, które zamierzam robić skirmishem będę się sprawdzać
2 x 5 Psy (To nadal świetny, tani oddział i ma większe pole manewru niż ungory. Nie rozumiem dlaczego znika z rozpisek bestii)
10 Ungorów normalnych - do ambusha
4 x 5 Ungory w skirmishu - wiadomo - dwa oddziały jako screen, dwa do ambusha
Razem mamy:
Power Dices: 8 do 11
Dispell: 5 kości i 4 scrolle
Modeli: 86
Niby nic. Nie ma niczego do zdobywania punktów w każdej turze. Cygory coś tam straszą. 4 ambushe w tym jeden gorów. Ale jaka armia tak naprawdę ma łatwo z takimi bestiami? Imperium też da się pojechać - czołgi jednak czuja respekt przez umiejętnie schowanymi cygorami, armatki boją się ambusha. Magowie skitrani i imperium nie ma jak ich zabić. Ogólnie wymiana: rydwany za armatki i koniec bitwy. Mamy Chalice i możemy nastawić się na turbo napór jak przeciwnik zrobi jakiś błąd.
To samo z dwarfami.
Przeciwko Demonom mamy niby ciężko. Ale też nie mają jak złapać oddziału z magami. Doombull lata samotnie - idze na flamery i heraldów, przyjmuje bladzia na klatę. Lord tęczy też nic mu nie robi... Rydwany czekają na psy khorna - przy dobrych rzutach mogą je pokroić. Nie jest źle.
Przeciwko VC jest przesranka. Gorgona by się przydała zamiast tych cygorów;] Można się tylko skitrać. Fajnie, że magowie nie muszą siedzić w ungorach z Doombullem. Krówka zresztą robi swoje i teoretycznie kroi klocki Ghouli...
Mamy spory dispell i odginaczek. Nie powinno nas to zalać.
Intuicja mówi mi, ze rozpiska ma potencjał, ale większość bitew to będzie obrona obeliska. Ale jest to rozpa turniejowa wiec nie ma co liczyć na łatwe zwycięstwa i skupić się na nieoddawaniu punktów.
Widać Fisiu, że nie grałeś nimi
Z mojego doświadczenia:
-ja chalice'a w takiej rozpie nie wystawiam, bo nie ma na kim, axe'y khorgora ratują sytuację
- fetysz jest genialnym przedmiotem, wlasnie przy 3 małych magach z herdstonem, wrona nie może się wystawić na małe pociski, wrajciaki też są karcone strasznie
-cyklopy tez chcialbym mieć 2, szkoda ze sa tak kurewsko drogie, można nimi coś zabić i nie stracić rzeczywiście
- harpie moim zdaniem przynajmniej 7 w unicie, należy zauważyć, że w DE są jako śmietnik, a w bestiach to poważna siła uderzeniowa, która dodatkowo powoduje paniki w swoich ziomkach i zajmuje speciale
- psy powodują paniki, duza ilosc piatek ungorow mi sie zdecydowanie bardziej sprawdza, każdy dodatkowy unit w ambushu może przeważyć szalę, że nie będzie miał np imperialista jak ich ogarnąć żeby nie stracić cannona, nie masz szybkich odziałów które miałbyś screenować tymi psami
- doombull samopas nie moze na demony bo magowie z terroru spieprzą, mimo ze sam nim tak ryzykuję czasem, ale bez khorgorów moze zginac od psow jak mu sie ataki powiną
-testowałem ostatnio gory do ambusha i mi się sprawdziły bardzo (15stka zabiła dwa unity ghouli i necros samopas musiał biegac, przyjmujac 4 strzały cyklopa, no ale od dwoch bitew nie miałem żadnego hita na nim )
pozdro
Z mojego doświadczenia:
-ja chalice'a w takiej rozpie nie wystawiam, bo nie ma na kim, axe'y khorgora ratują sytuację
- fetysz jest genialnym przedmiotem, wlasnie przy 3 małych magach z herdstonem, wrona nie może się wystawić na małe pociski, wrajciaki też są karcone strasznie
-cyklopy tez chcialbym mieć 2, szkoda ze sa tak kurewsko drogie, można nimi coś zabić i nie stracić rzeczywiście
- harpie moim zdaniem przynajmniej 7 w unicie, należy zauważyć, że w DE są jako śmietnik, a w bestiach to poważna siła uderzeniowa, która dodatkowo powoduje paniki w swoich ziomkach i zajmuje speciale
- psy powodują paniki, duza ilosc piatek ungorow mi sie zdecydowanie bardziej sprawdza, każdy dodatkowy unit w ambushu może przeważyć szalę, że nie będzie miał np imperialista jak ich ogarnąć żeby nie stracić cannona, nie masz szybkich odziałów które miałbyś screenować tymi psami
- doombull samopas nie moze na demony bo magowie z terroru spieprzą, mimo ze sam nim tak ryzykuję czasem, ale bez khorgorów moze zginac od psow jak mu sie ataki powiną
-testowałem ostatnio gory do ambusha i mi się sprawdziły bardzo (15stka zabiła dwa unity ghouli i necros samopas musiał biegac, przyjmujac 4 strzały cyklopa, no ale od dwoch bitew nie miałem żadnego hita na nim )
pozdro