Balancing Patch v 1.4

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Re: Balancing Patch v 1.4

Post autor: Lidder »

Mysle ze lepiej bedzie zmniejszyc im Mv do 1 :D

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

wedlug fluffu ogrowego to kazdy ogr jest mistrzem walki (a większość ma WS 3) i sa tak wytrzymałe i waleczne że nawet przebite lancą są w stanie zabić kikunastu rycerzy zanim zginą i praktycznie ciągle pisze jakie to one silne wtrzymałe itp itp i gdzie tu odzwierciedlenie na stole?? przeciez pojedyńczy ogr całe oddziały potrafi rozwalać !! ja tak chce jak jest we fluffie!!

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Jakby było fluffowo to by nadal były Hordy Chaosu. I wtedy to by naprawde były nie do zatrzymania :D
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

wiadomo ze nie da sie wszystkiego z fluffu przełożyć na zasady armijne ale przynajmniej powinny być w miare w duzej ilości spójne a nie jak przy ograch że fluff sobie a zasady sobie :?

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Mnie to rybka. WoCh wyprzedaje, na rozwinięcie DE zbieram i czekam na Zielonych :D

To tylko gra ;)
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

wiem że to tylko gra i zawsze tak to traktowałem ale troszke irytujace jest że w jednym podręczniu są tak sprzeczne informacje dotyczące jednej jednostki :? po prostu mogli by to pisać spójnie

a jest tak ze jak czytam fluff ogrów to sptawdzam czy przypadkiem nie czytam kodeksu jakiejś innej armi bo coś zdecydowanie za mocne

no koniec tego offtopu bo to nie dyskusja o fluffie

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

No może i masz racje ze to tylko gra...ale to nie jakaś zakichana planszówka za 150 zyla tylko hobby na min.1000zł wiec automatycznie wymagamy aby to hobby bylo dla ciebie przyjemnościa i dobrą zabawą a nie pwodem do ciągłego wkór.... sie bo GW nie pomysli 2 razy zanim coś zrobi.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

No Undead ja rozumiem. Sam sie strasznie nawkur... jak sie okazało po zakupie paru boxów WoCh, że to już nie Hordy. A potem kiedy wyszło na jaw, że gra na piechocie Tzeentcha też nie ma sensu. Dlatego ja rozumiem wymagania graczy. Zawsze można wysłać petycje do GW.
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Klops pisze:A zauważyliście że HE nie są armią hordową- są przeciwieństwem besti i orków. Twórcy batla wymyślając armię stawiali na jakiś typ rozgrywania nimi bitwy. Sposób więc naprawienia armi nie powinien psuć jej pierwotnego charakteru, ale poprawić jej słabości.
A z giętymi armiami to tylko radykalne metody dają rade.
Potanijmy psy i flamery o 5 pts i odbierzmy im 2 woundy a zobaczymy czy będą takie super
Problem w tym, że wtedy armie jak DE czy WoCh będą je szmacić. Dodatkowe sloty dla orków to może (mowię, może) być dobry pomysł. I nie gadaj o armii hordowej, bo na chwile obecna, to w WFB tylko partyzantka daje rade: WoCh, DE, nawet Breta teraz to taka partyzantka. Klocki bez hate/asf/stubborn/parku maszynowego są dupne i nic tego nie zmieni. Zmuszanie graczy orkowych do gry na beznadziejnych boyzach to tak jak zmuszanie graczy imperium do greatswordów albo graczy chaosu do forsakenów.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

w moim odczuciu orki n gobliny wraz z balancing patchem i nowymi slotami + mengilami stoją sporo powyżej średnej siły armijnej wszystkich armii

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

A bez mengili, lub z mengilami zostawiającymi miejsce tylko na 1 slot rare?
Obrazek

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

dużo łatwiej, nie zrozum mnie źle ale 3 doom divery mengile 6 chariotów i 3 klopy + dużo fastów to naprawdę mocna rospa na chaos i pewnie nie tylko stąd moje nie do końca pełne poparcie ; )

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5351

Post autor: Tutajec »

przeraża mnie ta mania na mengile oczywiście gw się cieszy bo figsy się im sprzedają ale jak widzę mengili na stole to czym się ktoś kieruje braniem tego oddziału (z wyjątkiem dow)

a co do rozmowy jasia i kalesona to chyba obaj mają rację i jak już mają być ci mengile w orkach to niech zajmują 2 sloty rare,

no i jak są 2x charioty na special w BP to też można by było cofnąć ten zapisek na skutek tych slotów co by takiej gejowizny nie było bo to wygląda na robienie nowych DE z orków

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8708
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

a może po prostu po dodatkowym slocie rare i special niż sloty HE?

wtedy nie robią się aż takie pornografie.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

runepriest pisze:czym się ktoś kieruje braniem tego oddziału (z wyjątkiem dow)
proste - sa zajebisci 8)
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Kosa pisze:a może po prostu po dodatkowym slocie rare i special niż sloty HE?

wtedy nie robią się aż takie pornografie.
Pornografie maszynową moge spokojnie wystawic na zwyklych zasadach. Wrzucam wtedy 2x DD, 2x klopa, 4x bolce + fanatyków ile wlezie i ewentualne dokosowanie magią jak fabryka pozwoli.

Dostakowe sloty na jednostki walczace sprawiaja, ze park maszynowy pozostaje wg standardu (7 maszyn) a reszta dopychana jest jednostkami, ktore walczą.

Jedynym mankamentem dodatkowych slotów jest to, ze do MMM dochdzą dwa DD. Normalnie byly jeden DD i MMM, albo dwa DD.

Jesli MMM sa takim bolem dla osob nieprzekonanych do pomyslu, to skilowalbym MMM zajmowaniem 3x rare. Wtedy pod tym wzgledem nic sie nie zmienia w stosunku do zwyklych zasad.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

dużo łatwiej, nie zrozum mnie źle ale 3 doom divery mengile 6 chariotów i 3 klopy + dużo fastów to naprawdę mocna rospa na chaos i pewnie nie tylko stąd moje nie do końca pełne poparcie ; )
To może lepiej, żeby orków w ogóle nie było, niż, żeby były w takiej formie :|
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

bless pisze: Jedynym mankamentem dodatkowych slotów jest to, ze do MMM dochdzą dwa DD. Normalnie byly jeden DD i MMM, albo dwa DD.
Dlatego IMO dodatkowych rarów dla orkasów nie powinno być. Jak ktoś chce mieć trole to wystawia jednego doom'a. I nie jest to słaba opcja a opcja megile + 2 doomy jest za silna. IMO jak już zmieniać sloty dla orkasów (tak żeby miało szanse przejść, bo wiadomo że krzyk się podniesie, kwestia tylko jak duży ;) ) dodać im dodatkowy 1 albo 2 sloty special np. z zastrzeżeniem że nie mogą iść pod maszyny. Maszyny w orkasach muszą być żeby było jak smokozrody i mastodonty zabijać. Niestety bo wrzuceniu "wymaganej" liczby maszyn zostają tylko cory co wymusza styl gry orkasami. Nawet 1 dodatkowy special by duzo zmienił, co dopiero 2 :)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Hej, skupcie sie ! Zamiast marudzic:
- zdajcie sobie sprawe, ze nowe sloty nijak nie zmieniaja liczby maszyn w armii orków. Dodaja jej tylko sensownych jednostek walczacych.
- dogadajmy sie jak wyeliminowac rozpy typu "wieksze porono niz zazwyczaj".

Imgo do tego ostatniego wystarczy zastrzezenie, ze maszyn nie moze być wiecej niz połowa slotów a MMM zajmują 3sloty rare. Wtedy nie tylko nie ma wiekszego porono niz zazwyczaj, ale porno jest wrecz ograniczone.

Charki, nie strasz przegietoscia dwoch DD i trolli, bo spadne ze smiechu z krzesła...
Jasiuu, jakich 3 DD? Nawet w pierwszej wersji propozycji nie bylo takiej opcji. Od poczatku mowa o max 50% w maszynach.

Mniej paniki i demagogii, wiecej dobrej woli i trzymania sie faktów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Nic takiego nie napisałem. Stwierdziłem jedynie że 2dd+MMMs są bardzo mocne, oraz że da rade grać na jednym doomie z trolami.
Trzeba do sprawy podejśś rozsądnie. Dodatkowe sloty pomogą zielonym, ale szanse na przepchnięcie slotów HE są nikłe. Co innego dodanie 1-2 slotów special - taki zapis ma większe szanse na pojawienie się w kolejnej wersji patcha a zbliży orkasy w drabince siły armii do pozostałych.

ODPOWIEDZ