Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Ujdzie, tylko:
- lore fire na duzym magu nie ma zbytnio co robić. Polecam light (dobre boosty piechoty+missle) lub shadow
- handgunnersi to porażka, za mały zasięg i move-or-fire, bierz kuszoli
Co do wózka, to przekonuje mnie tam tylko magia light. Spróbuję zagrać w ten weekend na dwóch magach shadow (dwie miasmy!) i wózku
- lore fire na duzym magu nie ma zbytnio co robić. Polecam light (dobre boosty piechoty+missle) lub shadow
- handgunnersi to porażka, za mały zasięg i move-or-fire, bierz kuszoli
Co do wózka, to przekonuje mnie tam tylko magia light. Spróbuję zagrać w ten weekend na dwóch magach shadow (dwie miasmy!) i wózku
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
pomyslalem ze jezeli mam juz maga shadowa, który wali hexy, to przydaloby sie jeszcze jakies ofensywne czary mary z duzym zasięgiem (czyt. Lore of Fire ), ale jeśli polecasz, to chetnie sprobuje przygode z Lightem
Kusznicy tez maja move or fire, tyle ze te 6" zasiegu wiecej... połączyc ich w jeden oddział 20 do trzymania maga?
Rakietki kiepsko sie spisuja? na papierze wygladaja obiecująco... duza templatka, S5...
Kusznicy tez maja move or fire, tyle ze te 6" zasiegu wiecej... połączyc ich w jeden oddział 20 do trzymania maga?
Rakietki kiepsko sie spisuja? na papierze wygladaja obiecująco... duza templatka, S5...
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
A ja stawiam na rakietę zwłaszcza jeśli uda się wcisnąć też inżyniera, idealnie nadaje się przeciwko elfom, ludziom itp co mają 3 T , Po trafieniu takiety pół klocka zwyczajnie wyparowuje
Lore of Light też jest nie najgorszy w pociskach (zwłaszcza na trupy i demony)
Lore of Light też jest nie najgorszy w pociskach (zwłaszcza na trupy i demony)
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Grey Guardian @ 275.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Holy Relic [45.0]
Power Stone [20.0]
1 Captain @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ 159.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
19 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Marksman @ [5.0] Pts
36 Halberdiers @ 205.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
34 Greatswords @ 380.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2396.0
drobne poprawki zostały wprowadzone jak widać
komentować!
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Grey Guardian @ 275.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Holy Relic [45.0]
Power Stone [20.0]
1 Captain @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Captain @ 159.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
19 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Marksman @ [5.0] Pts
36 Halberdiers @ 205.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
34 Greatswords @ 380.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2396.0
drobne poprawki zostały wprowadzone jak widać
komentować!
Warrior Priestowi jak ma się bić dałbym pancerzyk z Wardem na 4+ lub Dawnstone, inaczej szybko wyzionie ducha
Nie myślałeś nad Rod of Power zamiast Power Stone
Nie myślałeś nad Rod of Power zamiast Power Stone
jak się sprawdzają kusznicy? nie lepiej jest wstawić zamiast nich klocek taniej piechoty?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
wole kamyk - rod of power działa jedynie tak, że z dispelek moge do powerek przenosić bo osiągnąłem limit kości dispel a myślę że 2 kostki raczej na pewno wykorzystam, bo dispelki to najcześciej wykorzystuje, no chyba że przeciwnik rzuci jakiś śmieszny wynik
helion - nie mogę, mam 581 na 600 punktów dostępnych w herosach ulokowanych więc się nie mieści
helion - nie mogę, mam 581 na 600 punktów dostępnych w herosach ulokowanych więc się nie mieści
rod działą troszkę inaczej, jak masz już kości w itemie, to musisz zadeklarować że chcesz ich użyć, i wtedy rzucasz kością, a przechowywać możesz nawet z powera do powera, i to jest najlepsza zabawa z tym przedmiotem; przechowujesz do następnej tury magii, nie wyciągając ich z przedmiotu w fazie magii przeciwnika, i gitara gra i nie wałujesz i kapłani generują swoje kości; jak przeciwnik, ma porównywalną ilość kości displa do Twoich Powera (5-4, 6-5, 8-7, itp.) , to nie ma sensu się mordować w tej turze, tylko wzmocnić następną fazę magii o te dwie kości
P.S. Rod nie jest na Euro ograniczony, bo NIE GENERUJE KOŚCI chyba że to zmienią
P.S. Rod nie jest na Euro ograniczony, bo NIE GENERUJE KOŚCI chyba że to zmienią
Nie chcę cię rozczarować, ale:
Apart from winds of magic and through the channeling rule, an army may only ever add 2 dice to its power or dispel pool in each magic phase. Any dice added to the pool, regardless of source (generated, stolen, stored from previous magic phases, generated by magic items/abilities to boost spellcasting before or after the casting attempt, produced by spells, lore abilities, and so on) count. Excess dice are simply discarded and cannot be used in any way (i.e. - they can’t be stored).
Varden, ok, ale możesz mieć 2 do displa i 2 do powera, tak, więc w rodzie nie trzymam dispelek, a przechowuję tylko niejako powerki...nie było żadnych problemów z tym przedmiotem na żadnym turnieju, właśnie dlatego, przechowuję i używam tylko w swoich turach magii, do displa nie dodaję, ponieważ mam limit wykorzystany przez lektora i priesta
a co do roda, póki nie zadeklaruję i nie rzucę d6 to nie mam tych kości w fazie displa, "siedzą dalej w przedmiocie", na to nikt mi nie zwracał uwagi i nie czepiał się, limit miałem zachowany i wałka nie sprzedawałem nikomu z tego tytułu
a co do roda, póki nie zadeklaruję i nie rzucę d6 to nie mam tych kości w fazie displa, "siedzą dalej w przedmiocie", na to nikt mi nie zwracał uwagi i nie czepiał się, limit miałem zachowany i wałka nie sprzedawałem nikomu z tego tytułu
ja wolę dopakować kolejną fazę magii jak przeciwnik ma porównywalną ilość kości, miałem tak teraz z Dark Elfami i VC-tami, ja miałem 7 a on 6 (z VC-tami 4:3), więc wrzuciłem dwie do roda a z 5 poszła pitka w hydranta, przeciwnik za mało kulnął a nie miał dużej czarownicy (cóż za głupota w obecnych realiach), w następnej mojej fazie magii ja dzięki rodowi miałem 10 w puli a przeciwnik tylko 5
wedle limitu się zgadza, bo mam 2 do displa z kapłanów i czasem do powera 2, poza tym z arcanów nie mam żadnych dodatków ściągających/ograniczających ten limit
EDIT: pytałem Barbarossy, to takie wykorzystanie nie jest możliwe, ale i tak jest to lepsze niż power stone, tym bardziej jak przeciwnikowi wejdzie jakaś ifka a nam zostaną dispelki
teraz jak mam dostęp do kodeksu to rzeczywiście nie można przy ojro zasadach....a szkoda ....drażni mnie ten rules pack już...
wedle limitu się zgadza, bo mam 2 do displa z kapłanów i czasem do powera 2, poza tym z arcanów nie mam żadnych dodatków ściągających/ograniczających ten limit
EDIT: pytałem Barbarossy, to takie wykorzystanie nie jest możliwe, ale i tak jest to lepsze niż power stone, tym bardziej jak przeciwnikowi wejdzie jakaś ifka a nam zostaną dispelki
teraz jak mam dostęp do kodeksu to rzeczywiście nie można przy ojro zasadach....a szkoda ....drażni mnie ten rules pack już...
Panowie chce się wybrać z kolegą na turniej parowy 1400 na głowę. Kolega gra bretonią. Macie jakieś ciekawe pomysły na 1400 imperium ?? ogólnie mam taki zamysł żeby zrobić defens ( 2 trebusze 2 mortary 1 armatka tank z mojej strony jeszcze piechota a z jego kawaleria jakis oddzial lekkiej u niego moze jakies pegaziki czy coś)
a tak w ogóle to nasz inżynier mógłby pomagać trebuszom ??
a tak w ogóle to nasz inżynier mógłby pomagać trebuszom ??
Chyba tak. W rozdziale o sojuszach jest napisane, że Imperium i Bretonia tworzą zaufany sojusz, więc nawet możecie trzymać bohaterów w sojuszniczych jednostkach, korzystać z ld sojuszniczego generała itp. A na Twoim miejscu nie zmuszałbym Bretki do defensywnej rozpiski. Najlepiej połączyć imperialną siłę ognia, wspartą jakimś potężnym klockiem piechoty z kapłanem z bretońską szybkością i siłą przebicia ich kawalerii Nie raz grałem w sojuszu z bretonią i takie rozwiązanie nawet się sprawdzawychwa pisze: a tak w ogóle to nasz inżynier mógłby pomagać trebuszom ??
Mój blog: http://arsbelli.blogspot.com/
"Kiedy atakujecie- wyjcie jak furie!"- Thomas "Stonewall" Jackson
"Kiedy atakujecie- wyjcie jak furie!"- Thomas "Stonewall" Jackson
Mhm. Wiesz mówiąc defen miałem na myśli to żeby uderzyć w odpowiednim momencie :0 np tankiem lub tą piechotą (flagusie)odgiąć jakis klocek a lancą dojechać z boku jak ma sie wiecej strzelania to można poczekać ze 2 tury na przeciwnika i się ustawić pod niego a ten blessing to na mnie też działą czy tylko na bretke ??