Strona 25 z 34

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 29 lis 2012, o 21:31
autor: Denis
Także twierdze ze nr 5

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 29 lis 2012, o 21:51
autor: BoB miniatures
no ok, widzę że wszyscy zgodnie za obusiecznym :p To teraz pytanie: gładki jak 5, ze smokiem, czy jeszcze innym symbolem? Zaznaczam że runy chaosu odpadaja ze wzgledu na prawa autorskie...

Obrazek

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 29 lis 2012, o 22:15
autor: RedScorpion
hmmm trudno powiedzieć ten "smok" tak średnio pasuje jak dla mnie, a druga wersja jest trochę "goła". Może prędzej jakaś głowa lub symbol pomiędzy dwoma ostrzami?

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 29 lis 2012, o 23:56
autor: Brushlicker
goły, albo jakaś prosta skuwka :wink:

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 09:59
autor: The WariaX
Strzałki odpadają, np po dwie na jedną stronę ostrza? bo pojęcie run chaosu jest dość szerokie, i nie wierzę, żeby wszystko dokładnie było zaklepane.

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 13:37
autor: Muthare
Run Hashuta, albo błyskawica idąca od drzewca do krawędzi ostrza, to jest klasyczna stylizacja ChD.

Zastanów się jak pociąć model żeby go odlać.

Dobra zbroja jest świetna żeby ukryć mniej foremne mięśnie, jedyny kłopot to zrobić dobrą łuskę, tak żeby każda była taka sama.

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 13:55
autor: BoB miniatures
@WariaX

no same strzałki nie są na pewno zaklepane, ale za to strzałki ułożone w krasnoludzkie sumbole (w podręczniku CHD są jakieś jak odwaga, zniaszczenie, czy coś) już tak.

@Muthare

Pisałem już że runy hashuta odpadają. I zapewniam cię że przy tym modelu są trudniejsze rzeczy do zrobienia niż równa łuska :p

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 14:01
autor: The WariaX
BoB miniatures pisze:@WariaX

no same strzałki nie są na pewno zaklepane, ale za to strzałki ułożone w krasnoludzkie sumbole (w podręczniku CHD są jakieś jak odwaga, zniaszczenie, czy coś) już tak.
Ale bez jakichkolwiek run, po prostu dwie strzałki wychodzące od środka.
Zrób szkic taki, się obczai czy będzie ok. Na pewno nawiąże to do chaosu, a jednocześnie topór nie będzie taki goły.

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 14:35
autor: Barth
a może zamiast głowy smoka jakies stylizacje bycze?

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 16:06
autor: BoB miniatures
Macie obie wersje, chociaż mi osobiście pomysł umieszczania tam byka średnio się podoba...

Obrazek

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 18:24
autor: rudobrody79
strzałki ani głowy byków nie są zastrzeżone, a będą pasować.
proponuję więc coś podobnego umieścić

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 19:01
autor: Muthare
rzezywiście byk jest słabszy- strzałki/błyskawice mogą byc dowolnie duże,
a cod o symboli, obawiam się że GW nie ma szans obronić jakiegokolwiek, bo w histori ludzkości pojawiło sie multum symboli

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 30 lis 2012, o 23:04
autor: Neithan
Mi chyba najbardziej podoba się obusieczny ze smokiem.

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 1 gru 2012, o 11:19
autor: BoB miniatures
Update mięśni rąk (centaur spędził parę dni na siłowni :D ) i pokazanie wielkości topora:

http://bobminiatures.blogspot.com/2012/ ... pdate.html

Obrazek

Obrazek

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 1 gru 2012, o 11:58
autor: Naviedzony
Nieźle przykoksił. :D Może perspektywa mnie oszukuje, ale czy mięśnie barku nie powinny być minimalnie większe od tych niżej?

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 1 gru 2012, o 13:51
autor: Muthare
kaptóry powinny być większe jeżeli walczy a nie jest pedalkiem z siłowni, i triceps (po drugiej stronie od bicepsu) mógłby być większy.

Ale ponawiam pytanie, wiesz jak pociąć model żeby dało się go odlewać?

Re: BoB Miniatures up 27.11 drugie podejście do 3D

: 1 gru 2012, o 14:51
autor: BoB miniatures
Naviedzony pisze:Nieźle przykoksił. :D Może perspektywa mnie oszukuje, ale czy mięśnie barku nie powinny być minimalnie większe od tych niżej?
To chyba perspektywa, zbyt z dołu są fotki, przy najbliższym updacie strzelę trochę wyższą...
Muthare pisze:Ale ponawiam pytanie, wiesz jak pociąć model żeby dało się go odlewać?
Nie wiem dlaczego tak Cię to interesuje, ale cóż, odpowiem: Tak wiem jak to zrobić, chociaż nie będę tego robił, bo nie lubię odlewania i tylko mnie ono denerwuje :p Zlecę to znajomemu i wierz mi że on już z pewnością wie jak to zrobić...
Muthare pisze: kaptury powinny być większe jeżeli walczy a nie jest pedałkiem z siłowni, i triceps mógłby być większy.
Nad kapturami się jeszcze zastanowię, może je zwiększę po dołożeniu głowy, a triceps jest na lewej ręce praktycznie wielkości bicepsu, chyba widać to na innych zdjęciach na blogu, a prawy właśnie wyszedł trochę za mały, ale to poprawię jak będę rzeźbił dłonie...

PS: 3 posty do trolla :p

EDIT:
Zdecydowałem się na wariant topora obusiecznego ze smokiem z obu stron. Wiem że woleliście znaki chaosu, ale uznałem że ten demon/smok pasuje lepiej. Jest już prawie gotowy, ale nie chce go uszkodzić robiąc zdjęcia, także jutro rano fotki :)

Re: BoB Miniatures up 01.12 Centaur update

: 2 gru 2012, o 13:49
autor: BoB miniatures
Ok topór się trochę urzeczywistnił :)

Wrzucił bym już skończonego, ale nie będę miał możliwości niestety dzisiaj już tego zrobić, a przynajmniej dacie mi znać czy jest ok. Skończona narazie ta połówka z głową...

Obrazek

Re: BoB Miniatures up 02.12 Topór wip

: 2 gru 2012, o 14:02
autor: Fuxiorr
Zapowiada sie fajne :]

Re: BoB Miniatures up 02.12 Topór wip

: 2 gru 2012, o 15:27
autor: Rejmol
Bardzo fajny, masa to Fimo czy coś innego??