oraz każdy ma 3 ataki z tańca(chyba że weźmiesz inny ale poco? )Lukaszxx pisze:S4 , S3 z profilu i +1S za wardancer weapons w szarży(wardancer weapons - army book strona 19 )Przepraszam za wtrącenie, tylko jedno małe pytanko: Jaką siłę mają Wardancerzy w szarży ?
Coś dla początkujących
Moderator: Gremlin
O ja naprzykład biore czasami warda, ile razy wyratował mnie przed nieszczęsciem.... xD
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
to może się wydawać śmieszne... ale wychodzi - wystawiasz driady na wabia - na brete i tak sie nie przydają - pegazeria szarżuje - łamie (albo i nie łamie) a że w locie nie ma szarży taktycznej to wypada przed wardancerów no i bęcki.respeck ze udaje Ci się zaszarżować latacza...
czyli grałeś z takim sobie graczem bo raczej doświadczony niewystawi pegazów w ten sposób... a driady sie przydają jako przeszkadzajka...weź manetruj lancą jak masz skirmish z boku od boku dają radę...maja naprawdę pod górę ale mogą coś zrobić(przecież niebedą czekały na unicestwienie...)Lukaszxx pisze:to może się wydawać śmieszne... ale wychodzi - wystawiasz driady na wabia - na brete i tak sie nie przydają - pegazeria szarżuje - łamie (albo i nie łamie) a że w locie nie ma szarży taktycznej to wypada przed wardancerów no i bęcki.respeck ze udaje Ci się zaszarżować latacza...
Wszystkie tańce mogą się przydać... fajnie jak do dwóch ataków + taniec dochodzi czar na 11+ i każdy dancerek ma po 4 ataki xD jak miło... a ja sobie myśle co można zrobić by dać im 5 ataków, ale chyba to już nie możliwe xD
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
to tylko scenariusz jak dostaną frenzy czy cośNostro pisze:Wszystkie tańce mogą się przydać... fajnie jak do dwóch ataków + taniec dochodzi czar na 11+ i każdy dancerek ma po 4 ataki xD jak miło... a ja sobie myśle co można zrobić by dać im 5 ataków, ale chyba to już nie możliwe xD
zasady specjalne scenariusza:
wardancerzy mają frenzy...
Oo fajny scenariusz... czyli jeszcze jest możliwosć... powiedzmy 6-7 bije regiment... 7x5=35, wiadereczko kostek i jazda xD
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
A teraz wyobraźcie sobie taką 8semkę + bsb :ONostro pisze:Oo fajny scenariusz... czyli jeszcze jest możliwosć... powiedzmy 6-7 bije regiment... 7x5=35, wiadereczko kostek i jazda xD
8x 5 (+1 za championa) + 3 za bsbka = 44 z WS6 | S4 xD
KB na kawę, ward przy szarży mocnego wroga, ale rzeczywiście +1A najczęściej
KB przede wszystkim na wrogich herosów! Ostatnio ściągnąłem KB lorda chaosu na smoku, potem drzewko dokończyło ze smokiem sprawę i było gitnie.
A fakt, najczęściej używany taniec to +1 atak, a ward na 4+ ostatnio pięknie sprawdził mi się na spawn'a chaosu (spawn ma jakies 15" do WD i przeciwnik wyrzuca 3x6... Dojeżdza, biorę warda, koleś wbija 2 rany, zdaje oba wardy, oddaje i ubijam na miejscu spawna :]).
pozdro
A fakt, najczęściej używany taniec to +1 atak, a ward na 4+ ostatnio pięknie sprawdził mi się na spawn'a chaosu (spawn ma jakies 15" do WD i przeciwnik wyrzuca 3x6... Dojeżdza, biorę warda, koleś wbija 2 rany, zdaje oba wardy, oddaje i ubijam na miejscu spawna :]).
pozdro
OK, trzeba to czyli ubrać to wszystko w jedno:
Szarżujesz dancerami w regiment, weź 1+ atk,
Szarżujesz dancerami w hero, hardcore = KB, ostrożnie, weź 1+atk.
Jesteś szarżowany byle czym, weź warda na 4+ (raczej tylko)
i został jeszcze jeden taniec, którego nie użyłem nigdy i nawet go nie znam ale chyba chodzi o strike first... nie polecam
To tyle, miłego dancowania
Szarżujesz dancerami w regiment, weź 1+ atk,
Szarżujesz dancerami w hero, hardcore = KB, ostrożnie, weź 1+atk.
Jesteś szarżowany byle czym, weź warda na 4+ (raczej tylko)
i został jeszcze jeden taniec, którego nie użyłem nigdy i nawet go nie znam ale chyba chodzi o strike first... nie polecam
To tyle, miłego dancowania
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Ja tak miałem z Leszczorem ostatnio, fast po WD, biore ASF i zabijam na miejscu. Fajny taniec właśnie na takie rzeczy.DolmiR pisze:ASF nie jest zly jak szazuje w Ciebie cos plewnego co ma szanse splynac zanim zaatakuje...
do fasta dostawisz 8 modeli? wtedy masz 7(jeżeli masz BSB) do 9 ataków...bo ASF to 1 atak w plecy...niewiem czy powalisz fasta na miejscu...3 potem 4...a fast ma maly sv ale ma...Piotras pisze:Ja tak miałem z Leszczorem ostatnio, fast po WD, biore ASF i zabijam na miejscu. Fajny taniec właśnie na takie rzeczy.DolmiR pisze:ASF nie jest zly jak szazuje w Ciebie cos plewnego co ma szanse splynac zanim zaatakuje...
czy jest jakaś możliwość aby wrzucić na wild raidera hode?
hmm no raczej nie ma, chyba że noble/highborn wild rider może używac magicznego łuku ale nie jestem pewien.. wtedy może, podobnie jak bsb
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl